Hain raahesta töitä, petyin

Anonyymi

Muutama viikko sitten näin mol.fi ilmoituksen toimistotyön paikasta raahessa. Hain paikkaa, ja menin seuraavana päivänä käymään paikan päällä, ja kerroin että olen hakenut kyseistä paikkaa. Jolloin työnantaja ilmoitti, että nyt ei ehdi jutella kanssani vaan hän soittaa huomenna, ja että on laittanut merkille hakemukseni. No, ei soittanut koskaan. Otin kaikki todistukset ja kaikki mukaan eikä aikaa irtoa edes hetkeksi, ja vielä valehtelee päin näköä ottavansa yhteyttä. Sain tietää nyt myöhemmin, että paikka on täytetty jollain "paremmalla" työntekijällä, joka on luultavasti perus kepulainen jolla 20 lasta, siitähän raahe on tunnettu. Kyllä olen pettynyt raahelaisiin yrittäjiin. Omatoimisesti menin paikanpäälle kysymään töitä niinkuin joskus hyvinä aikoina. Varmaan tähänkin ketjuun tullaan moittimaan, sitähän täällä tuppukylässä osataan. No, siitä vaan ei haittaa, koska olen jo muuttokuormani kanssa muualla, paremmassa paikassa, pois täältä kielteisestä kaupungista jossa ihmiset mököttää kotonansa omaa napaa näperrellen, ja tekemässä lisää lapsia tähän tuppukylään jotka saa myöhemmin isän ja äitin firmasta suojatyöpaikan. Niin nähnyt kaupunki.

20

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmi :( rohkeaa kun kerrot miten asiat on
      ja kyllä... täysin oikeassa tästä kylästä. Hienoa että olet päässyt jo muualle, Itse odotan innolla samaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannattaa joskus myös pitää turpa kiinni, eikä neuvoa aikuisia ihmisiä jotka osaa tehdä itse omat päätökset.

• Anonyymi

Yhteenvetona voisi todeta, että yrittäjä saa valita palkkalistoileen ihan juuri sen henkilön, jonka hän haluaa.

• Anonyymi

Ry:n jäsenyys jos on ainut ehto osaamiselle sellaisen yrittäjän paja kannattaa kiertää kaukaa

• Anonyymi

Onhan se aika säälittävää aikuisten ihmisten roikkua mamman helmoissa vielä keski-ikäisenä suojatyöapaikassa, noloa. Osaaminen kaukana. Ei edes puoliso ainesta, kuka haluaa mammanpojan, en minä ainakaan.

• Anonyymi

Ite olin kerran yhdessä firmassa Oulussa töissä, jossa nuori miehen alku sanoi suoraan, että sai suhteella töitä. Oli siis samassa paikassa töissä jossa minä mutta sillä erolla, että hän oli saanut suhteella paikan. Taputin olalle, ja sanoin "että kyllä se siitä vielä lutviutuu".

• Anonyymi

Täytyy muistaa kuitenkin hyvät käytös tavat, ihan sellaiset yleiset ja sivistyneet. Jos työnantaja oli luvannut soittaa niin .... Miksi pitää olla mulkku? Ai niin koska ei raahessa osata käytöstapoja, kun kiire kitata vaan eurosopperin kaljaa ja piereskellä. Voi luoja, anna mun kaikki kestää. Toivottavasti ite saan töitä muualta, olen hakenut töitä etelä suomesta.

• Anonyymi

Eipä aloittaja oikein vaikuta soveliaalta toimistotöihin, kun ei osaa edes oikeinkirjoitusta.

• Anonyymi

Hyvä, että pääsit pois täältä. Samat suunnitelmat itellä. Tästäkin keskustelusta huomaa negatiiviset Niilo22 hahmot. Kaupunkin huokuu negatiivisuutta, jotka myrkyttää ilmapiiriä. Kaupunki täynnä lestoja, joilla omat piirit.

• Anonyymi

Totta hyvin negatiivisia on ihmisten ajatukset, mikä johtaa erittäin huonoon käyttäytymiseen muita kohtaan. Kadun luultavasti koko loppuelämäni että muutin tähän pystyyn kuolleeseen kylään. Voimia kaikille ja jaksamisia.

• Anonyymi

Oon huomannu saman mutta mistä se negatiivisuus johtuu? Kateudesta, pieni paikka, kalja, vai mikä on syy? Jos ihmisillä on niin paha olo niin hakekaa apua, älkää purkako toisiin. Kannustan muuttamaan täältä pois, kohti parempaa. Jotkut myös sanoo, että ei se muuttamalla parane mutta paskat. Kyllä muuttuu, ympäristöllä on iso merkitys.

• Anonyymi

Raahe on juuttunut 70 luvulle hyväveli suhmurointi kepu lesta pienine sisäänlämpiävine piireineen

• Anonyymi

Ei täällä ole mitään käytöstapoja. Oma napa tärkein. Ihmiset sikoja. Nähty ja koettu. Työhakemus laitettu Rovaniemelle. Toivottavasti tärppää. Täällä vaan kaljaa juuaan ja valitetaan. Kerran näin kylällä jopa auton jonka takalasissa teksti kaljalle.com
      Voi luoja sentään näitä lippalakki-Niiloja

• Anonyymi

Oma käsitys raahelaisista. Mitä huonommin sulla menee niin sitä onnellisempia on muut. Kel onni on se onnen kätkeköön, koska onnea Raahessa vihataan. Sairasta.

• Anonyymi

Raahessa vihataan ihmisiä.suhteilla pelataan nuollaan ja kuollaan.siinä ohessa paskaa jauhetaan ja eritoten kyylätään.semmoista täällä on aina ollut ja sellaiseksi jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raahessa vihataan ihmisiä.suhteilla pelataan nuollaan ja kuollaan.siinä ohessa paskaa jauhetaan ja eritoten kyylätään.semmoista täällä on aina ollut ja sellaiseksi jää.

Te sen sanoitte, siinä totuus tiivistettynä tästä kyläpahasesta.

• Anonyymi

Ajat ovat muuttuneet. Nykyään et voi rynnätä mihinkään yritykseen papereiden kanssa ja toivoa , että nyt on sinun työhaastatteluhetki, ne ajat olivat 70-luvulla. Sinä itse tunaroit työnhakusi ja olit niitä viimeisiä, jotka tätä työtä hakivat, kun kerran oli henkilö jo valittu. Tämänkaltainen negatiivinen asenne seuraa sinua vaikka muuttaisit mihin. Vain itseään voi muuttaa, ei muita. Täytyy vielä kysyä, että miksi hait työpaikkaa Raahesta vaikka olit pakannut tavarasi muuttoa varten ?

• Anonyymi

Aloittajahan kertoi, että meni haastatteluun mutta myöhemmin paikka oli täytetty eli ei ollut vielä silloin kun meni paikan päälle, vai etkö osaa edes lukea vai pitääkö muuten vain olla perus raahelainen asennevammainen, hyi yrjö mikä tyyppi. Mutta näitä riittää raahesa, ei näistä Ollinsaaren kerrostalo asujista kannata välittää jotka pieree päivät pitkät ja ravaavat sossun luukulla.

• Anonyymi

Huomaa kyllä näistä kommenteista että aloittajalle ollaan kateellisia kun muutti pois. Säälittävää. Hankkikaa elämä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe