Nyt se lipsahti, EU-elvytyspaketista tuleekin pysyvä!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7fd43a15-b005-4c03-a1cc-dc1f8ad1ff2c
Nyt onkin huomisella EU-elvytyspakettiäänestyksellä ihan eri arvo.
Jos hyväksymme paketin, Suomi maksaa ikuisesti luikero maiden lainoja.
EU-elvytyspaketista tuleekin pysyvä!
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Myös talouskomissaari Paolo Gentiloni sanoi, että elvytyspaketilla on joka tapauksessa pysyvä vaikutus rahoitusmarkkinoilla.
– Sillä on pysyvä vaikutus rahoitusmarkkinoilla, koska meillä on velkaa maksettavaksi 30 vuodeksi.
– Tulevaisuudessa, jos tämä väline toimii ja pääsemme sopuun uusista omista varoista velan maksamiseksi takaisin, voimme nähdäkseni käydä vakavan keskustelun uusista aloitteista, hän sanoi. - Anonyymi
Älä persujen valheisiin usko.
Tiedätkö muuten toista puoluetta kuin Perussuomalaiset,
joka olisi ääriryhmän hallussa (SS)?
Supo on luokitellut Suomen Sisun äärijärjestöksi.
Aika moni persuja äänestänyt ei takuulla tajua,
että tulee samalla kannattaneeksi fasismia. - Anonyymi
Toivottavasti JÄRKI VOITTAA
SUOMI SANOO EI EI EI EI EI EI
koko paketti PITÄÄ NEUVOTELLA AIVAN UUSIKSI,
ME suomalaiset EMME ALA LYPSYLEHMÄKSI,
idiootit pois päättäjien tehtävistä,,,
suuria virheitä tehty liikaa jo aikasemminki,
NYT se on loppu,
SUOMI SANOO EI EI EI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779