Tuli ostettua 1000kpl ADA:aa (Cardano) ja näyttäs siltä että tulee räjähtämään kuin Chainlink. Heti ens tilistä 1000kpl lisää ja parin vuoden päästä eläkkeelle!
Cardanolla rikkaaksi
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Cardano voi olla hyvä tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä ehdottomasti kuumin krypto on minun mielestäni $KISHU. Odotan, että Kishu inu kasvaa 20-70x kolmen kuukauden sisällä. Ekaks tuolta nopea potti ja sitten Cardanoon huilaamaan :)
Minä taas luottaisin ensisijaisesti ONECOINiin ja sen jälkeen ARSECOINiin. Nämä huuhaakryptot ovat EPÄLUOTETTAVIA
- Anonyymi
Oncoin ja arsecoin EIVÄT OLE KRYPTOVALUUTTOJA, VAAN PYRAMIDIHUIJAUS. Vai miksi esimerkiksi kryptolompakot eivät tue noita sinun valuuttojasi? Mistähän johtuu, että niitä ei listata missään muualla kuin teidän omissa järjestelmissä? Herää jo unesta ja lopeta muiden huijaaminen!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846