Marin ja muu hallitus todistaa

Anonyymi

Ettei naisista ole johtajiksi. Marinkin pakenee joka kerta ties millä tekosyyllä johonkin koloon kun pitäisi vastailla välikysymyksiin tai muihin hankaliin kysymyksiin. Lukevat paperista tai ulkoaopeteltuja fraaseja, melkein aina asian vierestä kun eivät osaa vastata niihin vähäisinkään kysymyksiin.
Naurettavaa touhua, ei Suomi säily tällä menolla jos tuollaiset laitetaan valtaan.

31

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumalattomat LGBT gay fasistit ahdistelevat Persuja seksuaalisesti

      • Anonyymi

        Voi sua, olet säälittävä😊


    • Anonyymi

      Kuka äänesti Marinin Suomen vaikutusvaltaisemmaksi?

      Ei kukaan vapailla vaaleilla.
      Sehän ongittiin sisäpiiri tuolileikillä virkaansa,
      kulissien takana.

    • Anonyymi

      Oliko katainen, stubbi, ile kanerva, paavo lipponen tai koivisto
      Suomen kannalta hyviä johtohahmoja?

      Tulokset?

      • Anonyymi

        Eipä kyllä olleet, on pakko myöntää. Katainen varsinkin lierojen liero.


    • Anonyymi

      Just näin. Karkuun puottaa kun pitäisi vastata tekosiinsa. Se tekonen ei ole enempää eikä vähempää kuin Suomen kansallisvaltiomme loppu.

      • Anonyymi

        Tuo puottaa-sana tarkoittaa täällä Savossa pötkiä, paeta, mennä, kulkea jne.


      • Anonyymi

        Hallituksensa kanssa päätti lopettaa Suomen.


    • Anonyymi

      Hyvin koulutettu perhetyttö ei puhu kikkeli suussa

    • Anonyymi

      "Rotankolo-Marin"

    • Anonyymi

      Tyhjän räksyttäjät jotka ei ymmärrä maailman menosta mitään, räksyttää tässäkin avauksessa.

      • Anonyymi

        On hyvä että sinä ymmärrät demareita?


    • Anonyymi

      Niin, pääministerin tehtäviin kuuluu välillä muutakin kuin vastailla vain jonnin joutaviin räksytyksiin.

      • Anonyymi

        Mikä on jonninjoutavaa?


      • Anonyymi

        Juu todellista johtajuutta salailla asioita, kieltäytyä avoimuudesta ja olla kaikin puolin ylimielinen kansaa kohtaan.

        Hyvä kansan johtaja ymmärtää, että hänen tulee toimia kansan parhaaksi. Hyvä johtaja on avoin ja selittää toimensa. Hyvä johtaja kuuntelee ja kestää arvostelua, sekä vastaa kysymyksiin. Marin ei ole mitään näistä. Ylimielinen, kylmä, välttelevä ja asioita salaava.

        Naiset tekevät vain omalle naismaineelleen hallaa hehkuttamalla ja puolustamalla moista johtajaa, jonka ei johtaja kuuluisi olla. Eikö naisissa muka ole oikeasti parempaa? Vaikea uskoa. Jos Marin on oikeastin paras nainen pääministerin paikallen niin mikähän olisi heikko tai keskinkertainen? Ei viitsi edes ajatella.


      • Anonyymi

        Mutta joskus voisi vastailla NIIHIN kysymyksiin, joita kysytään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ottaako päähän kun nuoren, pätevän ja vieläpä edustavan näköisen naisen johtamalla hallituksella on historiallisen kova kannatus?

      • Anonyymi

        Pätevä? Mikähän se pätevyys on. Pääministerin paikalle ilman mitään muuta käytännön työtä kuin kaupan kassa. Ette te usko tätä itsekään.
        Ja onko se muotilehtien kannessa poseeraus todellakin olennaista pääministerille? Tuollaiset hehkutukset osoittaa entisestään että Suomi on tuuliajolla, kansa ei enää ymmärrä omaa parastaan. Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa, varsinkin kun ei tunnu löytyvän aikaa tärkeämpiin kysymyksiin.
        Elämme todella aikaa jolloin epäpätevyydestä on tullut kyvykkyyttä, valheesta totuutta ja mustasta valkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevä? Mikähän se pätevyys on. Pääministerin paikalle ilman mitään muuta käytännön työtä kuin kaupan kassa. Ette te usko tätä itsekään.
        Ja onko se muotilehtien kannessa poseeraus todellakin olennaista pääministerille? Tuollaiset hehkutukset osoittaa entisestään että Suomi on tuuliajolla, kansa ei enää ymmärrä omaa parastaan. Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa, varsinkin kun ei tunnu löytyvän aikaa tärkeämpiin kysymyksiin.
        Elämme todella aikaa jolloin epäpätevyydestä on tullut kyvykkyyttä, valheesta totuutta ja mustasta valkoista.

        Nykyaikana jo se että on nuori nainen, tuntuu olevan meriitti ja pätevyys tärkeimpiin virkoihin ihmiskunnan kyvykkäimpänä kärkenä. Puolueet poseeraa kilpaa tekohymy naamalla kun saavat nuoren naisen puikkoihin "Katsokaa nyt miten tasa-arvoisia ja edistyneitä ollaan"
        Vaikka todellisuudessahan ja menneinä aikoina suunnilleen kaikki tiesi, nykyisin se mitä ei saa sanoa, on että nuorilla naisilla pitäisi olla vähiten asiaa minkään johtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevä? Mikähän se pätevyys on. Pääministerin paikalle ilman mitään muuta käytännön työtä kuin kaupan kassa. Ette te usko tätä itsekään.
        Ja onko se muotilehtien kannessa poseeraus todellakin olennaista pääministerille? Tuollaiset hehkutukset osoittaa entisestään että Suomi on tuuliajolla, kansa ei enää ymmärrä omaa parastaan. Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa, varsinkin kun ei tunnu löytyvän aikaa tärkeämpiin kysymyksiin.
        Elämme todella aikaa jolloin epäpätevyydestä on tullut kyvykkyyttä, valheesta totuutta ja mustasta valkoista.

        Sanoit että "Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa".

        Päinvastoin, maakuvalla on väliä. Jos media on kiinnostunut niin todellakin kannattaa olla esillä. Positiivinen näkyvyys ulkomailla on taloudellisestikin merkittävä asia. Viime vuonna ulkomaisten medioiden suhtautuminen Suomeen on muuttunut entistä positiivisemmaksi (4,05 -> 4,25).

        Esimerkkejä:

        "Pääministeri Marin on selvästi näkyvin yksittäinen suomalainen Intian mediassa. Hänen julkisuuskuvansa on hyvin myönteinen, myös koronapandemian hoidon osalta."

        "Tšekkiläisissä ja slovakialaisissa medioissa näkyvin suomalainen on ehdottomasti pääministeri Sanna Marin. Mediassa ollaan kiinnostuneita paitsi hänen työstään myös hänen henkilökohtaisesta elämästään."

        https://um.fi/documents/35732/0/Suomi maailman mediassa 2020 (1).pdf/2bebe3ff-805f-a9bf-bf2b-d45343c64941?t=1617176337318


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevä? Mikähän se pätevyys on. Pääministerin paikalle ilman mitään muuta käytännön työtä kuin kaupan kassa. Ette te usko tätä itsekään.
        Ja onko se muotilehtien kannessa poseeraus todellakin olennaista pääministerille? Tuollaiset hehkutukset osoittaa entisestään että Suomi on tuuliajolla, kansa ei enää ymmärrä omaa parastaan. Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa, varsinkin kun ei tunnu löytyvän aikaa tärkeämpiin kysymyksiin.
        Elämme todella aikaa jolloin epäpätevyydestä on tullut kyvykkyyttä, valheesta totuutta ja mustasta valkoista.

        sinä? tasapaksu persuakka! En ihmettele että olet katkera kauniille ja menestyvälle naiselle.


      • Anonyymi

        Ai on vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätevä? Mikähän se pätevyys on. Pääministerin paikalle ilman mitään muuta käytännön työtä kuin kaupan kassa. Ette te usko tätä itsekään.
        Ja onko se muotilehtien kannessa poseeraus todellakin olennaista pääministerille? Tuollaiset hehkutukset osoittaa entisestään että Suomi on tuuliajolla, kansa ei enää ymmärrä omaa parastaan. Pitäisi olla itse pääministerilläkin sen verran tilannetajua ettei pääministerin sovi poseerailla muotilehtien valokuvauksissa, varsinkin kun ei tunnu löytyvän aikaa tärkeämpiin kysymyksiin.
        Elämme todella aikaa jolloin epäpätevyydestä on tullut kyvykkyyttä, valheesta totuutta ja mustasta valkoista.

        Ihan pätevä hallintotieteen maisteri. Poliitikot valitaan kansan edustajiksi. Toivoisin, että valittaisiin kaupankassoja, tarjoilijoita, metsureita , hoitajia ja kalastajia. Ihmisiä, jotka tekee oikeesti töitä.


    • Anonyymi

      Alahuulihallitus vie leivän duunarin suusta.

    • Anonyymi

      Suomesta ei löydy tarpeeksi hyvää johtaja-ainesta. Miehet ovat itsekkäitä, ahneita ja huonoja johtajiksi. Naiset vielä vähän sitäkin huonompia.
      Näillä on vaan mentävä, ehkä joku diktaattori sopisi tänne parhaiten, vaikka vasen laita siitäkin narisisi.

      • Ainoa asia josta vasurit eivät narise on kalja ja huumeet, kunhan niitä on sossurahoilla saatavana tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Niin totta. Lapsia kasvattamaan opettajina, hoitamaan sairaita lääkäreinä, hoitajina. Kotien viihtyisyyden luojina olette hyviä. Valtion asioiden johdossa, ei.

    • Anonyymi

      Marinin ongelma on kokemattomuus. Hyvä ministerinä, oman kapean alansa, mutta ei pääministerinä. Olisihan se ollut mielenkiintoista nähdä minkälainen tulos olisi tullut eu-neuvotteluissa jos siellä olisi ollut Antti Rinne, tosin aate vie Anttia, joten tulos olisi voinut olla yhtä huono.

    • Anonyymi

      pitäs varmaan olla soveltuvuustesti kaikkiin maan virkoihin koska liksat tulee yhtesiskunnan varoista. pm postiluukku on varmaan levinnyt isoista määristä postia ettei ehdi nyt pikku miljardeihin puuttua

    • Anonyymi

      Tätä tämä p hillopunainen hallitus on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe