Päiviä puolustetaan Eestissä

18

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eesti, eesti, sinne kaipaan p..keleesti. Juicen laulusta huolimatta kyseinen valtio on suomeksi Viro.

      Voivathan jotkut hörhöilevät virolaisetkin kuvitella, että uskonnon nimissä pitäisi saada kiihottaa kansanryhmiä vastaan. Onneksi sellainen ajattelu on sivistysmaissa vähemmistönä.

      • Anonyymi

        Saatanan hallitsee elämääsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan hallitsee elämääsi!

        Taitaapa hallita sinun itsesi elämää. Kristillisyyttä viestisi eivät ainakaan edusta..


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Taitaapa hallita sinun itsesi elämää. Kristillisyyttä viestisi eivät ainakaan edusta..

        Sinä kuulut antikristuksen leiriin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulut antikristuksen leiriin!

        En kuulu mihinkään leiriin. Sinä edustat lähimmäisenrakkaudettomuutta mm. homoja kohtaan.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Taitaapa hallita sinun itsesi elämää. Kristillisyyttä viestisi eivät ainakaan edusta..

        Hyvä että jo nyt huomataan muualla maailmassa, ettei Suomi ole enää demokraattinen ja ihmisoikeuksia kunnioittava valtio. Mitä olisi jos syyte menisi läpi? Suomi olisi varmasti amnestyn listalla. Onneksi ei tule menemään läpi. Oikeus voittaa vielä tämänpäivän Suomessakin.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Hyvä että jo nyt huomataan muualla maailmassa, ettei Suomi ole enää demokraattinen ja ihmisoikeuksia kunnioittava valtio. Mitä olisi jos syyte menisi läpi? Suomi olisi varmasti amnestyn listalla. Onneksi ei tule menemään läpi. Oikeus voittaa vielä tämänpäivän Suomessakin.

        On olemassa laki, joka kieltää kiihottamisen kansanryhmiä vastaan. Nyt se sitten tulee punnituksi käytännössä, että koskeeko laki kaikkia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa laki, joka kieltää kiihottamisen kansanryhmiä vastaan. Nyt se sitten tulee punnituksi käytännössä, että koskeeko laki kaikkia.

        Onko kertominen siitä että mikä on homous ja mikä on Raamatun vastaista kiihottamista kansanryhmää vastaan? EI OLE.


      • Anonyymi

      • totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Hyvä että jo nyt huomataan muualla maailmassa, ettei Suomi ole enää demokraattinen ja ihmisoikeuksia kunnioittava valtio. Mitä olisi jos syyte menisi läpi? Suomi olisi varmasti amnestyn listalla. Onneksi ei tule menemään läpi. Oikeus voittaa vielä tämänpäivän Suomessakin.

        Onhan se ihmisoikeuksien kunnioittamista kun ihmisryhmiä vastaan suorittu kiihotus on kriminalisoitua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kertominen siitä että mikä on homous ja mikä on Raamatun vastaista kiihottamista kansanryhmää vastaan? EI OLE.

        On. Kerrottu väärin mitä on homous.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        En kuulu mihinkään leiriin. Sinä edustat lähimmäisenrakkaudettomuutta mm. homoja kohtaan.

        Leiriinkuulumattomatkin kuuluu saatanan leiriin.
        Siellä saatana hykertelee käsiään kun saa eksyttää monin eri tavoin ihmisiä Raamatun sanasta eroon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leiriinkuulumattomatkin kuuluu saatanan leiriin.
        Siellä saatana hykertelee käsiään kun saa eksyttää monin eri tavoin ihmisiä Raamatun sanasta eroon

        Ihmisryhmien vainoaminen on saatanallista. Ja miksi te vainoajat ette usko Raaamtun kaikkia sanoja. Pitääkö ne homot tappaa vai ei? SIihen odottaisin Päivinkin vastaavan. Vai valikoidenko te luette Raamattua?


    • Eikä se ole mitään kristittyjen vainoamista, jos heidän edellytetään tottelevan samoja syrjimisen kieltäviä lakeja kuin muidenkin ihmisten. EIvät mormonitkaan saaneet uskonnonvapauden nimissä moninaida pikkutyttöjä, vaikka Olli aina valehteleekin, että se oli laillista. Olli puhuu jostain ihmeellisistä kirkon laeista, mutta ei sellaisia ole olemassakaan. Kirkolla voi olla omia sääntöjään, mutta eivät ne saa mennä normaalin lainsäädännön yli.

      • Anonyymi

        Koska alat puhumaan Raamatun totuuksia.
        Nyt puhut pelkkää keksittyä ihmisteoriaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska alat puhumaan Raamatun totuuksia.
        Nyt puhut pelkkää keksittyä ihmisteoriaa

        Raamatun totuuksia? Kuten että homot pitää tappaa ja eronnutta ei saa naida? Tuskin koskaan ryhdyn opettamaan sellaisia "totuuksia"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska alat puhumaan Raamatun totuuksia.
        Nyt puhut pelkkää keksittyä ihmisteoriaa

        Minähän puhun Raamatun totuuksia. Raamattu käskee mm. tappamaan homot ja jättämään eronneet naimatta.

        SINÄ et noitakaan Raamatn totuuksia uskalla puhua.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe