Otto Villeä voidaan aivan hyvin kutsua Otto Veriseksi.

Pääpunikki Kuusinen olisi ansainnut kuolemantuomion
Taistolaisopiskelijat julistivat taannoin kulkevansa "Otto Ville Kuusisen viitoittamalla tiellä". Siinä porukassa oli paljon potentiaalisia kuolemantuomiokandidaatteja.
Pääpunikki Otto Wille Kuusinen syyllistyi pahimpiin mahdollisiin rikoksiin synnyinmaataan Suomea vastaan, Vuonna 1918 Kuusinen syyllistyi sekä valtio- että maanpetokseen kansanvaltuuskunnan jäsenenä. Otto Wille olisi epäilemättä tuomittu kuoleman, jos hän ei olisi onnistunut luikkimaan karkuun Neuvosto-Venäjälle.

Neuvostoliitossa Kuusinen, joka jäi ihmeen kaupalla henkiin Stalinin puhdistuksissa, juonitteli koko ajan Suomea ja sen itsenäisyyttä vastaan. Kun talvisota alkoi, Otto Wille suostui tietenkin Stalinin ja Suomen kommunistisen puolueen perustaman Suomen kansan hallituksen, eli Terijoen hallituksen, pääministeriksi. Kuusinen olisi saanut sataprosenttisella varmuudella hyvin ansaitun kuolemantuomion, jos Suomen viranomaiset olisivat saaneet hänet käsiinsä sota-aikana.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otto Ville edusti puhdasta stalinistista moralia.

Seuraajia on tälläkin palstalla. Kova on yritys Suomen ja suomalaisten mustamaaalaamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5030
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2285
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1464
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1405
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1376
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      194
      1303
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1115
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1060
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1005
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      987
    Aihe