En halua miestä, jolla naispuolisia ystäviä

Anonyymi

Piste. Ei muuta. Ei minullakaan ole miespuolista ystävää. Pettäjiä tuollaiset.

117

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, fwb-ihmisiä. Heteroihminen ei tarvitse vastakkaista sukupuolta kaveriksi.

• Anonyymi

Hyöty mielessä aina!

• Anonyymi

Mites jos on työkaveri vastakkaista sukupuolta...on vissiin otettava lopputili.Vai työaikana voi olla tekemisissä mutta työajan jälkeen se on pettämistä ja epänormaalia olla tekemisissä.Hohhoijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites jos on työkaveri vastakkaista sukupuolta...on vissiin otettava lopputili.Vai työaikana voi olla tekemisissä mutta työajan jälkeen se on pettämistä ja epänormaalia olla tekemisissä.Hohhoijaa.

Työkaveri ei ole mikään kaveri. Se on kolleega, eikä mikään kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkaveri ei ole mikään kaveri. Se on kolleega, eikä mikään kaveri.

Mitä jos perustaa kaverin kanssa firman?

Idiootti!

• Anonyymi

Itsestään epävarmat ihmiset usein kokevat noin. Kun ihmiset nähdään vain sukupuolensa edustajina, eikä ihmisinä.

• Anonyymi

Niin siis useat tiedostavat että läheisyys itsessään synnyttää himoa ja että monet vast. sukupuolen ihmiset haluavat kavereiksi kun eivät pääse partneriksi ja heille voi olla vaikeaa luopua ajatuksesta että joskus tilanne muuttuu. Kaikki ovat ihmisiä ja kaikilla on himoja, sitä ei voi kiistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis useat tiedostavat että läheisyys itsessään synnyttää himoa ja että monet vast. sukupuolen ihmiset haluavat kavereiksi kun eivät pääse partneriksi ja heille voi olla vaikeaa luopua ajatuksesta että joskus tilanne muuttuu. Kaikki ovat ihmisiä ja kaikilla on himoja, sitä ei voi kiistää.

No se on parempi elää siellä tynnyrissä sitten. Pehmustetussa, ettei vaan satu mitään. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on parempi elää siellä tynnyrissä sitten. Pehmustetussa, ettei vaan satu mitään. 🙄

Kaikilla ei ole samanlainen ajatus miten tämä elämä pitäisi elää. Se on vaan hyväksyttävä. Ei se tarkoita sitä, että tynnyrissä kasvettaisi.
        Luulenpa et ne jotka ei hyväksy vastakkaista sukupuolta puolisonsa ystäväksi, tuntee puolisonsa erittäin hyvin. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole samanlainen ajatus miten tämä elämä pitäisi elää. Se on vaan hyväksyttävä. Ei se tarkoita sitä, että tynnyrissä kasvettaisi.
        Luulenpa et ne jotka ei hyväksy vastakkaista sukupuolta puolisonsa ystäväksi, tuntee puolisonsa erittäin hyvin. 😉

Kun puoliso myöntää pettäneensä aina kumppaneitaan. Kavereina on kymmeniä panoja, niin olisi hieman naivia luulla että se ei pettäisi niiden samojen vanhojen panojensa kanssa ja hankkisi uusia. Aivan kuten hän on tehnyt tähänkin asti välittämättä puolisoidensa tunteista näiden pettämiskavereidensa kanssa.

• Anonyymi

Uskomatonta, etköluottaisi mieheen joka on omistautunut sinulle mutta jolla on laaja kaveripiiri mihin kuuluu miesten lisäksi paljon naisia? Oletko kuullut plantonisista suhteista?

• Anonyymi

En luottaisi. En voi sille mitään. Haluan samaa, mitä itse olen.

• Anonyymi

Mustasukkaiselle pelkkä puolison hymy kaupan kassalle on pettämistä ja siitä voidaan vetää kilarit ja mököttää päiväkausia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä miehenä ajattelen juuri samoin. Olipa hienoa lukea näin arvokas avaus täältä sivuilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä miehenä ajattelen juuri samoin. Olipa hienoa lukea näin arvokas avaus täältä sivuilta.

Hienoa. Ehkä löydän kaltaiseni jostain, hän ei sitä ollut...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti samoilla linjoilla itsekin.

• Anonyymi

Häh! Mitään Platonista ei ole olemassakaan 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sangen köyhää elämää elät..

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Häh! Mitään Platonista ei ole olemassakaan 😂😂

Joo, ei todellakaan ole.

• Anonyymi

Jos mulla on naispuolinen ystävä, joka elää 300km päässä? Ei se ole pettämistä? Keskustelen hänen kanssa esim, psykologiasta, filosofiasta jne

• Anonyymi

Höpö höpö mies selittää taas joutavaansa täälläkin

• Anonyymi

Kyllä se on omalla tavallaan pettämistä vaikkakin vain juttelisi sille naiselle mikä asuu 300km päässä.. miksi tarvitsee pitää toiseen naiseen edes yhteyttä enää jos on omakin nainen??

• Anonyymi

Aivan juuri sitä huomiohuoraamista

• Anonyymi

Pikkasen alle 500km ei ole temppu eikä mikään, kun on moottori ja renkaat kunnossa. Kyllä kukan tuoksun lumosta ajaa Suomen kartalla pidemmänkin matkan ylös alas tai kuinka vaan. Kotimatka on hyvä ollakin vähän pidempi, niin pääsee tasoittumaan jälkilämmöistä. Eihän se ole kuin 7h, sellainen melkein kokonainen yö.

• Anonyymi

Jos ei ole omaa naista? Kai sitä kavereita saa olla? Te narsissit vaan löydätte vikoja kaikesta. Ei kai siinä jos oma muija osaa keskustella asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole omaa naista? Kai sitä kavereita saa olla? Te narsissit vaan löydätte vikoja kaikesta. Ei kai siinä jos oma muija osaa keskustella asioista.

Käsittääkseni tällä oli.. joo, sinkuthan voi tehdä mitä haluaa. Vai oikein narsissi😀😀🤭 kukaksiko tituleeraatte? Vai tarkoititteko kenties narsistista luonteenpiirrettä? Senkään arvioimiseen pätevyytenne on tuskin riittävä ja etenkään tämänvertaisen perusteella.

• Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni tällä oli.. joo, sinkuthan voi tehdä mitä haluaa. Vai oikein narsissi😀😀🤭 kukaksiko tituleeraatte? Vai tarkoititteko kenties narsistista luonteenpiirrettä? Senkään arvioimiseen pätevyytenne on tuskin riittävä ja etenkään tämänvertaisen perusteella...

• Anonyymi

P nainen eli Pillu nainen

• Anonyymi

Ihan normaali ajatus. Ei munkaan kelläkään siskolla ole miespuolisia kavereita tai veljillä naispuolisia. Mitä tekisivät vapaa-aikana? Miehet lakkaisia naisten kanssa kynsiä?? Ihan normaali ajatus ap:llä. Jos itselle ei heterona kuulu vastakkainen sukupuoli elämään, ei sitä tarvitse seurustelukumppanilta sietää. Kyllä se kysymyksiä herättää varmasti, jos vierasta.

• Anonyymi

Ihmiset on kyllä ihan järkyttävän epävarmoja ja pikkusieluisia, ei tässä muuta voi todeta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on kyllä ihan järkyttävän epävarmoja ja pikkusieluisia, ei tässä muuta voi todeta..

Ihmisellä oikeus olla mitä on!! Ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä oikeus olla mitä on!! Ei muuta.

Olkaa rauhassa laput silmillä peloissanne, jos se teidän mielestä on elämisen arvoista elämää!! Teidän nurkkakuntaisten seurakunta saa olla ihan niin nurkkakuntainen ja nyrjämielinen kuin on!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkaa rauhassa laput silmillä peloissanne, jos se teidän mielestä on elämisen arvoista elämää!! Teidän nurkkakuntaisten seurakunta saa olla ihan niin nurkkakuntainen ja nyrjämielinen kuin on!!

Njaah. Kuka sanoo että mitään pelkäisi? Ihmisillä on omat tavat olla ja elää. Miten voikin käydä jonkun hermoille aloitus?

Sivusta

• Anonyymi

Olet terapian tarpeessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinä olet arvostelemaan sitä, jos joku muu toimii toisin kuin sinä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä sinä olet tuomitsemaan toisin ajattelevia? Kummassakaan ei ole mitään väärää, riippuu täysin ihmisestä! Itsehän olet myös ahdasmielinen, kun et suvaitse toisinajattelevia!!

• Anonyymi kirjoitti:

Totuuden sanominen voi tehdä valehtelijoille noinkin kipeää että saa kehotuksen mennä "terapiaan". Kiitos, mutta en tarvitse.

• Anonyymi kirjoitti:

Totuuden sanominen voi tehdä valehtelijoille noinkin kipeää että saa kehotuksen mennä "terapiaan". Kiitos, mutta en tarvitse.

• Anonyymi

Kuulostaa kivalle.. Taas yks syy lisää olla sinkku.. Ei muuta kuin kaksitaan joka paikkaan, yötä päivää yhdessä ai, että se on mukavaa. Ei ystäviä eikä ketään!

• Anonyymi

Niinpä! Aloitus kuulostaa täysin elämättömältä tapaukselta.

• Anonyymi

Siis mikä ihme siinä teitä niin ahdistaa jos joku on onnellinen noin??? Kaikki EIVÄT ole ekstroverttejä!! Lopettakaa typerä tuomitseminen, eläkää ja antakaa elää, se EI ole teiltä pois!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Aloitus kuulostaa täysin elämättömältä tapaukselta.

Elätkö hän itse ollenkaan elämääsi, kun toisen valinnat noin ahdistaa??

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Mikäpäs siinä, haet vaan sellaisen ihmisen, jolle riität ainoaksi sukupuolesi edustajaksi, sellaisia varmaan on olemassa. Ihmisillä voi olla monenlaista yhdistävää, pitääkö kumppanin katkoa entiset siteet ja tehdä kaikkea vaan sen oman kanssa. Entä jos se ei pidä/osaa jotain, silloinko sitä ei voi tehdä toinenkaan.

• Anonyymi

On hyvät välit ex-puolison kanssa, mutta en vietä aikaani hänen kanssaan muissa kuin yhteisten lastemme liittyviä asioita hoitaessa. Minulla ei ole koskaan ollut vastakkaisen sukupuolen edustajaa kaverina.

• Anonyymi

On varmasti sellaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Sepolla on kyllä asiaa näin mies puhuu 👍

• Anonyymi

Olet käsittänyt väärin. Olen vain sinun kiltti mies.

• Anonyymi

Miten olen käsittänyt väärin??

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä tuossa pettäjiä ovat

• Anonyymi

Iteki yritin olla miehelle pelkkä kaveri, mutta se rupesi seksiä vonkaamaan ja koskettelemaan. Uumoili minusta jotain vaimoa itselleen. Lopetin yhteyden pidon.

• Anonyymi

Mikä siinä pelottaa?

Mulla oli exä jolla oli naispuolisia ystäviä. Ne oli sen kavereiden tyttöystäviä ja ne hengas samois bileis porukoilla. Kaksin yhden naisen kans se ei hengannu.

Mä en koskaan ollu siitä mustasukkainen tai epäilly et se nyt panis jossain jotain kaverinsa tyttöystävää salaa, vaikka niihin aikoihin itsellä oli vaan naispuolisia kavereita joiden kans ite liikuin.

Musta kyse on luottamuksesta ja toisen luonteesta, jos uskoo että tilanne riistäytyy heti seksiin kun oma mies näkee vastakkaisen sukupuolen jossain, niin ehkei silloin kannata enempää
      Suhdetta sen tyypin kans jatkaa. Ei suhde jossa ei luottamusta tuu koskaan oleen pitkäikäinen

Työelämässäkin täytyy luottaa toisen olevan uskollinen vaikka hän viettää vastakkaisen sukupuolen seurassa puolet jokaisesta päivästä.
      Jos luotto tulee vain eristämällä kotiin niin suhde ei oo kestävällä pohjalla

Ja miksi edes olet suhteessa ihmiseen jonka luonne olisi sellainen ettei pysty pidätteleen vaan pökkii jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa kuin
      Hullun kiilto
      Silmissä?

• Anonyymi

Niin ja jos pettää niin sit pettää.. Ketään ei omisteta, sit vaan vaihtoon sellainen.

• Anonyymi

Hyvä kommentti sinulta, ja lisään vielä että jopa lapsuuskavereita on monella edelleen kavereina ja kumpaakin sukupuolta löytyy. Kaveruus ei ole pettämistä vaan normaalia elämää.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kumma jäbä, jos ei saa miehiä ystävikseen. Oman vaimon pitäisi olla myös miehen paras ystävä, jonka kanssa tehdään yhdessä asioita, eikä lähdetä niitä tekemään naispuolisten ystävien kanssa.

• Anonyymi

Itse tossakin mietin et symbioosi toimi
        Mun suhteessa noin 2 vuotta.

Mutta sen jälkeen 24/7 oma mies pelkästään tiesi mm. Riitoja

Välillä pitää nähdä muitakin.

Toiset sanoo että seksikin väljähtyisi. Meillä ei sitä ollu, mutta kyllä uskon että 50 vuoden symbioosissa tottuu niin toiseen että siitä
        Tulee niin arkipäiväinen sen alastomasta kropastakin et ei välttämättä
        Enää yhtä paljon kiinnosta kun alussa

Etäisyys ja muut ihmiset tuo ikävän ja ikävän tunteesta syntyy haluja ja mielenkiintoo jne

• Anonyymi

Juuri näin se on asia, pettävät siat vaan puolustelee tekojaan sillä että "saa olla" "ystäviä" "jos ei ole luottamusta niin ei onnistu". Kyse ei ole mistään luottamuksesta vaan lähtökohtaisesti törkeästä touhusta joka vie aikaa vaikkapa perheelliseltä mieheltä liikaa jos hänellä on naispuolinen "ystävä". Semmoiset syöjättäret kyllä tiedetään, ne vaatii vaan mieheltä lisää ja lisää.. mies sitten pillun toivossa (vaikka ei myönnä) suostuu kaikkeen ja perhehän siitä kärsii sitten. Niin, olen muuten mies itsekin. Työtoverini touhuja seuranneena tiedän asian olevan noin.. kauniisti puhutaan ja vakuutellaan että "vain ystäviä" mutta taustalla on AINA jotain jännitteitä. Turha sönkätä muuta ja valehdella lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin se on asia, pettävät siat vaan puolustelee tekojaan sillä että "saa olla" "ystäviä" "jos ei ole luottamusta niin ei onnistu". Kyse ei ole mistään luottamuksesta vaan lähtökohtaisesti törkeästä touhusta joka vie aikaa vaikkapa perheelliseltä mieheltä liikaa jos hänellä on naispuolinen "ystävä". Semmoiset syöjättäret kyllä tiedetään, ne vaatii vaan mieheltä lisää ja lisää.. mies sitten pillun toivossa (vaikka ei myönnä) suostuu kaikkeen ja perhehän siitä kärsii sitten. Niin, olen muuten mies itsekin. Työtoverini touhuja seuranneena tiedän asian olevan noin.. kauniisti puhutaan ja vakuutellaan että "vain ystäviä" mutta taustalla on AINA jotain jännitteitä. Turha sönkätä muuta ja valehdella lisää.

Onko sun suhteet onnistunu?

Mietin vaan että taitaa olla ero tullu tolla sitomisella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun suhteet onnistunu?

Mietin vaan että taitaa olla ero tullu tolla sitomisella

Olet väärässä. Eipä ole tullut 25v yhdessä jo, eikä ole kummallekaan tullut mieleenkään pitää mitään jalkavaimoja eikä häntäheikkejä. Keskenään jaamme kaiken ja meillä on terve perinteinen arvomaailma.. keskenämme olemme naureskelleet nykyajan sairaalle meiningille ja katsoneet kun tuttaville tullut eroja näiden "ystävien" takia😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Eipä ole tullut 25v yhdessä jo, eikä ole kummallekaan tullut mieleenkään pitää mitään jalkavaimoja eikä häntäheikkejä. Keskenään jaamme kaiken ja meillä on terve perinteinen arvomaailma.. keskenämme olemme naureskelleet nykyajan sairaalle meiningille ja katsoneet kun tuttaville tullut eroja näiden "ystävien" takia😀😀

Vaikuttaa enemmän siltä et sun suhteet on kestäneet 1 kuukaudesta 1 vuoteen ja loppuneet koska vahdit ja tukahdutat toisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa enemmän siltä et sun suhteet on kestäneet 1 kuukaudesta 1 vuoteen ja loppuneet koska vahdit ja tukahdutat toisen

Ei pidä paikkaansa, ollaan oltu vuodesta 1994, ei kuulu meidän tapoihin nuo "ystävät" eikä muutkaan perversiot.. eikä kumpikaan ole tyytymätön. Tepä ette tietenkään tällaisen päälle ymmärrä. Kyllähän ne nuo vieraat ihmiset enemmän niitä eroja aiheuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, ollaan oltu vuodesta 1994, ei kuulu meidän tapoihin nuo "ystävät" eikä muutkaan perversiot.. eikä kumpikaan ole tyytymätön. Tepä ette tietenkään tällaisen päälle ymmärrä. Kyllähän ne nuo vieraat ihmiset enemmän niitä eroja aiheuttaa.

Eikä meillä kumpikaan "vahdi" eikä "tukahduta". Olemme ihan molemmat tasapuolisia kumppaneita. Tuollaiset höpöjututut ei vain kuulu meidän juttuumme. Nuo vahtimis ja tukahduttamispuheet on just täysin höpöhöpöjuttuja ja juuri huoraajien vakiosettiä kun täytyy oma luikurimaisuus jollain hyväksyttää.. kaikista naurettavin lienee nuo sönkkäämiset "omasta tilasta ja ajasta". Huoraajan itsekäs maailma.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä meillä kumpikaan "vahdi" eikä "tukahduta". Olemme ihan molemmat tasapuolisia kumppaneita. Tuollaiset höpöjututut ei vain kuulu meidän juttuumme. Nuo vahtimis ja tukahduttamispuheet on just täysin höpöhöpöjuttuja ja juuri huoraajien vakiosettiä kun täytyy oma luikurimaisuus jollain hyväksyttää.. kaikista naurettavin lienee nuo sönkkäämiset "omasta tilasta ja ajasta". Huoraajan itsekäs maailma.

Jahah tuli anonyymipainikkeella vahingossa nuo vastaukset mut siis Mulukku-Seppo täällä😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla näinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla näinkin.

Hyvinkin on😀 no, jokainen tietysti tyylillään. Sittenpä ei vain kannata surra kun elämä on yhtä kolmio tai jopa neliödraamaa.. johon se hyvin monessa tapauksessa ennemmin tai myöhemmin tahtoo mennä. Nämä nyt omia toimintamalleja.. siksipä tulinkin tänne ihmettelemään "nykyajan" kipeää touhua. Onneksi se ei kosketa mitenkään omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette vissiin muutenkaan liiku ikinä missään ilman toistanne...kumpikin niin sairaan mustasukkaisia toisistaan.Kaupassakäyntikin kellotetaan.

• Anonyymi

En tiedä minkä ikäinen aloittaja on, mutta kun seuraa parikymppisiä, niin olen tyytyväinen, että he osaavat olla ystäviä kaikkien kanssa, ilman seksuaalista tarkoitusta.

Itse olen viisikymppinen ja opetellut nuorten ajatusmaailman. Ystävyyden ei pitäisi olla keneltäkään pois. Esim. itselläni on harrastuksen parista jäänyt ystäväksi mies ja se on hänen vaimolleen ihan ok.

Älkää tehkö elämästä raskaampaa, siellä esim. korona on näyttänyt kuinka tärkeätä ystävät meille onkaan.

• Anonyymi

Mä jotenkin oletin et aloittaja on joku 18-25 v kun näkemyksensä on niin seksiä täynnä.

Nuoret mieltää kaiken keskiöön seksin ja olettaa et jos toisen pöksyjä ei ite pidä kaksin käsin kiinni niin ne putoo ja panot alkaa.

Toinen miks oletin nuoreksi oli toi et puhuu kuin ois väkisin yritettävä suhdetta panomiehiin ja köytettävä sen housut munalukolla ylös ja kahleet vielä kiinni ettei pääse karkaan paneen muita.

Ajattelu ei usein sovi vanhemmalle ihmiselle koska nuoret seurustelee päämäärättä mutta vanhemmat ei halua suhdetta ihmisiin joiden kanssa ei selvästi pysty pidempää suhdetta rakentaa. Vanhemmat haluaa nähdä tulevaisuuden
        Suhteelle ja nuoret taas ei mieti koko asiaa vaan elää vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä jotenkin oletin et aloittaja on joku 18-25 v kun näkemyksensä on niin seksiä täynnä.

Nuoret mieltää kaiken keskiöön seksin ja olettaa et jos toisen pöksyjä ei ite pidä kaksin käsin kiinni niin ne putoo ja panot alkaa.

Toinen miks oletin nuoreksi oli toi et puhuu kuin ois väkisin yritettävä suhdetta panomiehiin ja köytettävä sen housut munalukolla ylös ja kahleet vielä kiinni ettei pääse karkaan paneen muita.

Ajattelu ei usein sovi vanhemmalle ihmiselle koska nuoret seurustelee päämäärättä mutta vanhemmat ei halua suhdetta ihmisiin joiden kanssa ei selvästi pysty pidempää suhdetta rakentaa. Vanhemmat haluaa nähdä tulevaisuuden
        Suhteelle ja nuoret taas ei mieti koko asiaa vaan elää vaan

Ja mielikuvanakin ihan kaoottinen suhde jossa ei järjen häivää.

Näen mielessäni seurustelevan parin joista toinen on köyttänyt kettingillä toisen kotiin patteriin kiinni ja köytetty riuhtoo itseään irti ja jossain pankissa kun ne käy ja vastakkaista sukupuolta oleva virkailija edessä niin toinen osapuoli nostaa tiukasti kumppaninsa housuja ylöspäin kun kumppani taas läähättäen ja kujertaen kiimassa riuhtoo pöksyjään alaspäin ja on valmiina hyökkään kuin joku koira päälle pökkiin virkailijaa!

Mitä järkee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mielikuvanakin ihan kaoottinen suhde jossa ei järjen häivää.

Näen mielessäni seurustelevan parin joista toinen on köyttänyt kettingillä toisen kotiin patteriin kiinni ja köytetty riuhtoo itseään irti ja jossain pankissa kun ne käy ja vastakkaista sukupuolta oleva virkailija edessä niin toinen osapuoli nostaa tiukasti kumppaninsa housuja ylöspäin kun kumppani taas läähättäen ja kujertaen kiimassa riuhtoo pöksyjään alaspäin ja on valmiina hyökkään kuin joku koira päälle pökkiin virkailijaa!

Mitä järkee?

Pysy sinkkuna kun et perusasioita ymmärrä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy sinkkuna kun et perusasioita ymmärrä 😉

Perusasia on olla panttivankina. Moniko on jääny?

Itse löisin puukolla sut kuoliaaksi ja pakenisimn ;)

• Anonyymi

Ystävyys on ok, mutta se liian monesti pilataan kun aletaan omimaan ystävää itselle joka asiaan.
      Unohdetaan kunnioittaa ystävän perhe-tai parisuhde elämää.
      Joo ja se ihastuminenkin on monesti vastakkaisilla sukupuolilla mahdollinen ja tämä taas heijastuu negatiivisesti parisuhteeseen.
      Eihän se ole kivaa, jos parisuhteessa alkaa olemaan enemmän ystävän arvomaailmaa ja huomataan että toinen on muuttunut joksikin muuksi mitä on ollut.

• Anonyymi

Voi riippua osittain siitä kuinka paljon oleilee noiden ulkopuolisten "ystävien" seurassa ja miten tärkeitä he ovat. Tuleeko heistä perhettä tärkeämpiä.
      On selvää että kun on kysymyksessä toista sukupuolta oleva voi tunteitakin herätä ja moraalintaju ei kaikilla ole vakaata. Ei toisen parisuhteen kunnioitaminenkaan.
      Aina riittää epävakaita jotka eivät välitä uskollisuudesta. Ei näiltä voi silmiään kokonaan sulkea. Turhaa ja tyhmääkin haukkumista täällä, toiset osaa pitää silmänsä avoinna. Harrastaahan jotkut seksiäkin jopa tunteitta. Ei ole taattua onko uskollisuutta näiden ulkopuolisten "ystävien" välillä.

• Anonyymi

Miehet eivät ainakaan pysty olemaan pelkkiä ystäviä. Aina on joku takia-ajatus taustalla, tai vaimo ei anna pillua kotona. Homo miesten kanssa naiset voi olla ystäviä, mutta ei heterojen.

• Anonyymi

Väärin kyllä muuten pystyy!

• Anonyymi

Onpa niin femakon vastaus ettei äärtä eikä määrää! Hanki, hei, elämä itsekin.

• Anonyymi

Hauska aloitus,mutta miksi tehty. Ystävä on sellainenjonka voi esitellä puolisollekin. Niin ja jos ei voi, kysymys on jostain muusta. Jos ei voi puhua parisuhteessa vastakkaista sukupuolta olevasta kaverista, olisikohan tunteet kysymyksessä. Muuten kaverit on kavereita sukupuolesta riippumatta.

• Anonyymi

Näinpä, ja naiskavereita voi olla jopa suvun kautta kun avioparit on kavereita toisten avioparien kanssa. Kaveruutta.

• Anonyymi

Tää on varmaan joku vanhakantaisten jumahtaneiden palsta. Suhteet nykynuorilla on jo niin monenkirjavia, paljon on bi-ihmisiä, lesboja, homoja ja ties mitä. Alotuksen logiikalla ei pitäis olla kenenkään ystävä. Onhan nykyisin paljon miehiä, jotka huomaakin tykkäävänsä enempi miehistä. Mutta alotuksen on pakko olla provo, mutta typerä sellainen, ettekö te oikeesti osaa kirjoittaa yhtään nielenkiintosempia provoja ja tulla nykypäivään. Väliin tuntuu, että tänne kirjottaminen on kuin vähäjärkisille paasaamista. En jaksanut lukea koko ketjua, mutta jostain paistoi silmiin viesti, että mitä mies puhuisi ja tekisi naiskavereiden kanssa, lakkaisi kynsiä. Teidän mielestä naiset ei osaa, eikä puhu muusta. Naiset voi tehdä ihan merkittävää asiantuntijatyötäkin, mutta ne oikeesti osaa puhua vain kynsien lakkaamisesta. Tuossa on niin täydellistä jos ei nyt näkyvää, niin ainakin piilosovinismia ja naisten kyykyttämistä.
      Suhde perustuu luottamukseen. Kuulostaa helpolta, mutta ei se meidän ihmisten kaikenmoisten kokemuksien ja kohtaamisemme tragedioiden kautta oo niin helppoo. Ite eläessä valehtelijan kanssa opin selviytymistavan, hän puhuu totta tai ei puhu totta. Itelle ainoa selviytymistapa. Toinen, vaikka päin naamaa valehtelee, ihmettelee miksi en luota, ei hän koko ajan valehtele. Niinpä. Saa nähdä tuo luottamuksen rakentaminen tulevaisuudessa uusien ihmisten kanssa, voi olla haaste, vaikka vielä kyllä muihin ihmisiin pääosin luotan.

• Anonyymi

On kyllä paaaljon ahdasmielisiä ihmisiä kommentoimassa, jotka näkevät kaikki muut kuin oman puolison vaan pilluina tai mulkkuina. Ja kaikki ystävällinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa olisi muka huomiohuoraamista. Ei Herran Jumala miten sairasta ja ahdasmielistä, perverssiä väkeä. Normaali, suoraan kasvanut terve ihminen osaa erottaa, mitä eroa on ystävyyssuhteella ja parisuhteella, mikä kuuluu ystävyyteen ja mikä ei. Vaikuttaa että aika moni ahdasmielisistä ei osaa edes tätäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä paaaljon ahdasmielisiä ihmisiä kommentoimassa, jotka näkevät kaikki muut kuin oman puolison vaan pilluina tai mulkkuina. Ja kaikki ystävällinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa olisi muka huomiohuoraamista. Ei Herran Jumala miten sairasta ja ahdasmielistä, perverssiä väkeä. Normaali, suoraan kasvanut terve ihminen osaa erottaa, mitä eroa on ystävyyssuhteella ja parisuhteella, mikä kuuluu ystävyyteen ja mikä ei. Vaikuttaa että aika moni ahdasmielisistä ei osaa edes tätäkään.

Saattaa olla ahdasmielisyyttä. Toisaalta ymmärrän sen että monella on negatiivistä kokemuspohjaa näistä ystävyyssuhteista eli ollaan menty liian pitkälle.
        Jos haluat olla jonkun ystävä, älä loukkaa hänen läheisiä. Sellaisesta jää pitkä muistijälki. Tämä sama puolisoille, se mitä teet näkyy kyllä.

• Anonyymi

Justiinsa. Aloitus koski miehiä joilla naisia ystävänä. Tosielämässä suurempi ongelma on varmaan nainen jolla on miehiä ystävänä. Mies puolisot ei millään sitä hyväksy. Turha väittää muuta.

• Anonyymi

Tuo riippuu jälleen ihmisistä ja asenteista. Jos mies näkee naisen ja naiset pelkkinä panoina niin se kertoo enempi miesten omasta toiminnasta ja hänen ajatuksistaan naisista, mutta ei kaikissa piireissä noin. On paljon naisia, jotka on kiinnostuneempia naisille ei-tyypillisistä miehisemmistä jutuista ja harrasteista. He solahtaa yleensä miesten maailmaan mukaan, mutta aina löytyy niitä naisia ja miehiä, jotka ei tätä hyväksy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo riippuu jälleen ihmisistä ja asenteista. Jos mies näkee naisen ja naiset pelkkinä panoina niin se kertoo enempi miesten omasta toiminnasta ja hänen ajatuksistaan naisista, mutta ei kaikissa piireissä noin. On paljon naisia, jotka on kiinnostuneempia naisille ei-tyypillisistä miehisemmistä jutuista ja harrasteista. He solahtaa yleensä miesten maailmaan mukaan, mutta aina löytyy niitä naisia ja miehiä, jotka ei tätä hyväksy.

Jatkan vielä, että perinteisissä, niissä iänaikuisissa rooleissa meneminen on paljon helpompaa monella tapaa. Onneksi nuoriso on monimuotoisempaa ja sen suhteen hyväksyvämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesporukka. Nainen solahtaa mukaan. Mitä tapahtuu. Pojat on poikia. Miehet on miehiä.
        Se mikä käy naisen järkeen ei ole sama asia kuin miehen järki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, että perinteisissä, niissä iänaikuisissa rooleissa meneminen on paljon helpompaa monella tapaa. Onneksi nuoriso on monimuotoisempaa ja sen suhteen hyväksyvämpää.

Ei kysymys ole iästä. Vanhemmilla on vaan enemmän kokemusta siitä mitkä asiat rikkoo parisuhteen. Samallalailla nuorissakin on niitä jotka eivät osaa olla vaan kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kysymys ole iästä. Vanhemmilla on vaan enemmän kokemusta siitä mitkä asiat rikkoo parisuhteen. Samallalailla nuorissakin on niitä jotka eivät osaa olla vaan kavereita.

Jos vanhemmilla on enemmän kokemusta mikä rikkoo parisuhteen niin miksi ne antaa tuommoisen asian rikkoa parisuhteen. Jos luottamus on kunnossa ja toinen on luotettava ja pariskunnalla on hyvät, avoimet, keskustelevat välit, niin ei nuo asiat riko parisuhdetta. Kyllä parisuhde oikeesti rikkoutuu monista muista syistä. Tottakai on paljon helpompaa syyttää esim. pettämisen aiheuttaneen eron, eikä ollenkaan tartte miettiä mitkä syyt ovat voineet johtaa pettämiseen ja mikä suhteessa ei ole toiminut. Ainoastaan käymällä läpi suhteen toimivuuteen ja toimimattomuuteen liittyviä juttuja, voi uusissa suhteissa onnistua. En ikinä ottaisi puolisoa, joka sanoisi että pettäminen rikkoi hänen suhteensa. Aivan liian heppoinen selitys. En hyväksy pettämistä enkä väheksy sitä, mutta suhteessa on niin paljon muitakin juttuja ja tietty niitä meidän omia kokemuksia mukana. Mä näen asian niin, että jos joku on pettämiseen taipuvainen, niin hän kyllä jostain tilaisuuden siihen löytää, vaikka kuinka vahtis. Ite en ainakaan haluis aikaani semmoiseen kyttäämiseen käyttää. Ja toisaalta, jos joku nyt erehtyisi kerran ja kertois ja katuis, niin pahalta tuntuis, mutta jos suhde muutoin hyvä olis ja rakastaisin kovasti, niin en heittäisi menemään. Mutta ei nää helppoja rasteja ole ja jokaisen on tehtävä tapauskohtaisesti ratkaisu. Musta olis kyllä sirullista, jos se että työskentelen miesten kanssa ja oon muutoinkin heidän kanssa tekemisissä olis este esim. rakkauden kohdatessa. Toisaalta, jos ihminen on niin ennakkoluuloinen ja joustamaton niin eipä semmoisella ihmisellä kyllä suhdettaan tulis onnistuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vanhemmilla on enemmän kokemusta mikä rikkoo parisuhteen niin miksi ne antaa tuommoisen asian rikkoa parisuhteen. Jos luottamus on kunnossa ja toinen on luotettava ja pariskunnalla on hyvät, avoimet, keskustelevat välit, niin ei nuo asiat riko parisuhdetta. Kyllä parisuhde oikeesti rikkoutuu monista muista syistä. Tottakai on paljon helpompaa syyttää esim. pettämisen aiheuttaneen eron, eikä ollenkaan tartte miettiä mitkä syyt ovat voineet johtaa pettämiseen ja mikä suhteessa ei ole toiminut. Ainoastaan käymällä läpi suhteen toimivuuteen ja toimimattomuuteen liittyviä juttuja, voi uusissa suhteissa onnistua. En ikinä ottaisi puolisoa, joka sanoisi että pettäminen rikkoi hänen suhteensa. Aivan liian heppoinen selitys. En hyväksy pettämistä enkä väheksy sitä, mutta suhteessa on niin paljon muitakin juttuja ja tietty niitä meidän omia kokemuksia mukana. Mä näen asian niin, että jos joku on pettämiseen taipuvainen, niin hän kyllä jostain tilaisuuden siihen löytää, vaikka kuinka vahtis. Ite en ainakaan haluis aikaani semmoiseen kyttäämiseen käyttää. Ja toisaalta, jos joku nyt erehtyisi kerran ja kertois ja katuis, niin pahalta tuntuis, mutta jos suhde muutoin hyvä olis ja rakastaisin kovasti, niin en heittäisi menemään. Mutta ei nää helppoja rasteja ole ja jokaisen on tehtävä tapauskohtaisesti ratkaisu. Musta olis kyllä sirullista, jos se että työskentelen miesten kanssa ja oon muutoinkin heidän kanssa tekemisissä olis este esim. rakkauden kohdatessa. Toisaalta, jos ihminen on niin ennakkoluuloinen ja joustamaton niin eipä semmoisella ihmisellä kyllä suhdettaan tulis onnistuun.

Niin kaikkien näkemyksiä on hyvä kunnioittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoriso panee ristiin rastiin kun kanit. Sitten kuvittelee että se on se oikea tapa elää 😂 mut kyllä se elämä opettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoriso panee ristiin rastiin kun kanit. Sitten kuvittelee että se on se oikea tapa elää 😂 mut kyllä se elämä opettaa.

Vanhuksilla on kovin luutuneita käsityksiä, ei ihmiset ole kaneja kuten te näytte luulevan. Älä perusta käsityksiäsi tositeeveen ihmelliseen maailmaan, käppyrä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sama täällä en kyllä mitään miesten kanssa heilastelevaa naista huoli. Sen kun tietää mitä miehillä on lopulta aina mielessä vaikka kuinka ystävää esitetään!

• Anonyymi

Ei nainen heilastele, hän on vaan ystävä.

• Anonyymi

Se on oma häpeä sitten, jos hengailee/roikkuu mukana sniikisti ja aika raukkamaisesti ystistä esittäen kun olisi ehkä tähdellisempiä eli mahdollisempia kohteita. Puhdasta laiskuutta ja mielikuvituksen puutettakin joskus tuo. Kolmannekseen, kyllä se alkaa jossain vaiheessa kasvoilta loistaa, vaikka kohteliaasti tällaiset joskus pyrimme pitkäänkin ohittamaan.

• Anonyymi

Suurin osa miehistä toivoo salaa naisystävästään enemmän kuin olla pelkkä ystävä, tästä on tehty tutkimuksiakin.
      Aika usein ystävästä on tullut rakastaja.

• Anonyymi

Saman katon alla ei ystävät asu jos ei suhde.

• Anonyymi

Ja akat on haarat levällään jossain kohtaa. Aina.
        Ja selitykset sitä luokkaa et "se vaan kävi noin, me ollaan ihan kavereita muutoin"

On niin nähty

• Anonyymi

Miksi muuten nää kaverinaiset ovat niin hemmetin mustasukkaisia miehen puolisolle. Se pistää vähän epäilyttään😁

• Sanokaspa se? Työkamullekin se kaverinainen soitteli töihinkin kokoajan ja kaverin vaimo oli niin ahdasmielinen ja skitso kun hänen kuvioissa olostaan oli huolissaan ja hiukan pahoillaan.. vaikka ei nyt mainittavasti mutta kyllähän se häntä satutti.. se oli selvää.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Vastakkaisen sukupuolen ystävyydessä on usein jommalla kummalla taka-ajatuksia. En tykkäisi jos mieheni kokisi tarpeelliseksi ylläpitää naisystävien verkostoa.

• Anonyymi

Kylläpä sitten likaisesti suhtaudut hyvänpäivän tuttuihisi tms

• Anonyymi

Sinkut, ystävät, kaverit, varatut, puolisot, heterot, homot, lesbot.
      Teidän on hyvä tietää tästä nyky-yhteiskunnasta se, että kaikilla pareilla ei ole mitenkään aikaa olla 24/7 yhdessä. Tämä ajatus tulee tämän tästä julki näissä kirjoituksissa.
      Moni pari heittää heipat eteisessä ja eivät voi viettää yhteistä aikaa päiviin. Tämä elämän hektisyys, perhe ja työ vie liikaa aikaa.
      Siksi on aivan ymmärrettävää, ettei joku halua sitä kaveri naista tai miestä enään mieleen pyörimään ja sitä minimaalista aikaa, jonka voisi viettää puolison kanssa.
      Ei ole mitään ahdasmielisyyttä jos haluaa pitää oman porukan koossa.

• Anonyymi

Aika outoa, jos pitäisi luopua kavereistaan, olkoot ne sitten vaikka naisia ?

• Anonyymi

Miksi pitää luopua, kutsu ne kotiisi kylään, niin puolisokin voi heihin tutustua😀.

• Anonyymi

Joskus ihminen tarvitsee tukea, tiedät mitä tarkoitan..kaveripohjalta..

• Anonyymi

Tutustuminen ensin kahvilla käyntiä, joskus jopa terdellä..pientä kiinnostusta..humala..👍😄

• Anonyymi

Juupa juu, ihan kaveripohjaltahan niitä "tuetaan "
        On nähty nää 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juupa juu, ihan kaveripohjaltahan niitä "tuetaan "
        On nähty nää 😂

Pelko ja pahansuopuus se näemmä useimpia ajaa.

• Anonyymi

En halua jos olet ystävä niille joita vihaan ja jotka ovat tehneet minulle hirveitä. Etsin mielummin toisen miehen. Ystäviä ei saa erottaa, mutta en viitsisi tapella ja pahoittaa aina mieltäni. Niille ihmisille jotka ovat viime vuodet aiheuttaneet, varsinkin se hakkaaja, en voi sietää.

• Anonyymi

Älä ap kalastele, olet sinkku.

• Anonyymi

Ei ystävyys/kaveruus mitään pettämistä ole.
      Minua ei ainakaan haittaa jos miehellä on nais puolisia facebook kavereita.

• Anonyymi

Paras ystäväni on mies, itse olen nainen. Olemme olleet ystäviä yli 30-v. Olen pitkässä avioliitossa, tämä ystäväni on eronnut mutta ero ei todellakaan liittynyt minuun mitenkään.
      Vietämme toisinaan aikaa yhteisten harrastusten parissa ja taas toisinaan olemme isommalla kaveriporukalla esim juhannukset . Ystävyytemme ei ole ollut mikään ongelma meidän porukassa koska kyllä sen nyt huomaa että vaikka läheisiä olemmekin, niin tunne on lähinnä veljellinen. Eräs orastava suhde häneltä joskus päättyi kun piti kuulemma valita minun ja tyttöystävän väliltä. Naurettavaa tuollainen turha mustasukkaisuus!

• Anonyymi

No, itse en olisi noin ehdot. Kaikki riippuu kaikesta. Jos on esim. joku lapsuuden pitkäaikainen vastakkaista sukupuolta oleva ystävä, voiko todella vaatia katkaisemaan välejä. Jotkut todella ovat vain kavereita, eikä mitään muuta. Joillakin se on alusta asti ollut niin. Mutta toki jos ahdistaa niin voihan sitä kaveria tavata vaikka aina yhdessä kumppanin kanssa. Ihmeellistä jos välit pitää katkaista kokonaan. Jos luottamus on kunnossa, pitäisi toimia. Mutta itsehän toki tiedät millainen ihminen olet ja mitä vaadit kumppanilta.

• Anonyymi

Se on aina puolisolta pois ja suhteen energioista kun siihen tuodaan jotain muita. Jokainen lause minkä annat vieraalle, on pois sinun suhteesi kommunikaatiosta ja jokainen ajatus minkä annat vieraalle, on pois suhteesi ajattelusta. Ihmisellä on vain tietty määrä energiaa ja aivokapasiteettia jota käyttää. Mitä enemmän hajautat, sitä vähemmän ajatusta/tunnetta on jokaiselle asialle ja sitä vähemmän niille syntyy merkitystä.

• Anonyymi

Ei se ole mitään puolisoltani pois jos harrastan ystäväni kanssa lajeja joista puolisoni ei ole kiinnostunut.
        Ei avioliitto ole mikään vankila jossa ei myös yksilönä voisi toteuttaa itseään,
        Kokemukseni mukaan on oman puolison kanssa mukava jutella miten päivä on sujunut, kun välillä vietämme aikaa myös muiden ihmisten kanssa.
        Emme ole läheisriippuvaisia ja luotamme toisiimme.

• Anonyymi

Onpas kyllä typerä aloitus. Mies ja nainen voi olla ihan oikeasti ystäviä eikä siinä ole mitään pettämistä. Joku mies voi olla mulle naiselle yhtä sukupuoleton kuin saman sukupuolinen ystävä tai sisko. Siinä ei todellakaan ole mitään pettämistä. Ja jos olisin suhteessa niin tottakai silti huomioisin kumppanini, enkä tekisi mitään tuollaisen "miesystävän" kanssa ilman häntä. Että hän oppisi näkemään mistä on kyse.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6232
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1999
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1770
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1215
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      161
      1111
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1096
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      991
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      961
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      952
    Aihe