Olen useita kertoja laittanut tänne avauksen, jossa olen kysynyt asiaa liittyen itänaapuriimme ja MV-lehteen.
Jokainen avaus näyttää lähes saman tien katoavan. Palstalla kuitenkin näyttävät pysyvän valtavat määrät massapostauksia ja törkeyksiä. Ihmeellistä menoa.
Mistä oikein on kyse?
Sensuroiko joku tätä keskustelua??
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku tietoisesti määritellyt aiheen kielletyksi?
- Anonyymi
Miksi tänne ei saada mitään järkeä keskusteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tänne ei saada mitään järkeä keskusteluun?
Sinäjoka kysyt miksi tänne ei saada mitään järkeviä keskusteluja? Vasta kysymys: Miksi itse etee paljon aloiteita järkeville keskusteluille? Sinullahan on mahdolisuus siihen,eikö? Itse en osaa tehdä.Luen vain ja konetoin muiden lailla.Raakile täällä.Ja huono äidinkielen taitoni.anteeksi.
- Anonyymi
Miksi mv-lehdessä ei ikinä kritisoida itänaapurin toimia?
- Anonyymi
Voin vain arvailla syytä, mutta tuli mieleen seuraava... Valtamedia ja Ylehän arvostelee Venäjää ihan kivasti, joten Venäjällä on jo yllin kyllin arvostelijota. Toisaalta valtamedia kieltäytyy ehdottomasti sanallakaan arvostelemasta islamisteja ja EU:a. Ehkä MV haluaa täyttää tämän tyhjiön?
- Anonyymi
Moskova maksaa laskut.
- Anonyymi
Kohta tämä katoaa.
- Anonyymi
Totta kai sensuroi.
- Anonyymi
Siellä on ihmeellistä sensuuria ja mielivaltaa jota en käsitä. Vaikka ei kirjoita mitään sääntöjen vastaista niin teksti poistetaan. Kuka vetelee herneitä nenuunsa?
Ikävä kyllä sinulle on olemassa tyhmiä kysymyksiä ja tässä se syy.
- Anonyymi
MV sensuroi vain tyhmät mielipiteet.
Mutta uskaltaa kertoa totuuden.
Tässä faktat, ei ole mikäään salaliittoteoria tuo älypölyrokote.
https://tokentube.net/view?v=3505823426#- Anonyymi
Alko änkyröinti, joka on tään mv:n tunnus.
Änkyröi , kuten aikanaan Tiedonantaja lehti, joka oli omanlausensa lehti. Kirjoitti vain Nliittoa sukien myötäkarvaan ja samaa "suopeutta" Venäjän tultua kuvaan -91.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912