Asiakas ei ole koskaan tervetullut takaisin

Anonyymi

Pelasin muutaman vuoden Pokerstarsilla nettipokeria. Huomasin pian, että softa on huijausta (rigattu). Se suosii huonoja pelaajia, niin että he voittavat isoja potteja todennäköisyyttä useammin; hyvät pelaajat häviävät niitä oddseja useammin. Näin raha pysyy kauemmin saitilla ja yhtiö saa enemmän rakea.

Opin vähitellen välttämään softan ansat, mutta lopulta softa kehittyi niin hyväksi, että en enää pärjännyt sille. En voinut välttää lieviä tappioita, joten lakkasin pelaamasta ajan kuluksi. Pyysin lopettamaan pelitilini. Se oli vaikeaa (ei tahtonut löytyä oikeaa osoitetta, johon ilmoituksen voi tehdä) ja onnistui vasta useamman pyynnön jälkeen.

Yhtiö sanoi, että en voi enää koskaan avata uutta tiliä ja pelata Pokerstarsilla.

Onko tämä hyvää liiketoimintaa? Hyviä tapoja? Järkevää?

Tulee mieleen epärehellinen rikollisjärjestö ja rahanpesufirma, joka ei tahdo enää asiakkaakseen niitä, jotka ovat huomanneet softan olevan rigattu, ja jotka ovat sanoneet siitä myös muille pelaajille todisteiden kera (kymmeniä tuhansia isoja potteja ja lähes miljoona peliä).

Vai millainen yritys sanoo menettämälleen asiakkaalle, että tämä ei ole koskaan tervetullut takaisin?

Ei silti - ei tee yhtään mieli palata, enkä ikinä palaisikaan, mutta teinpä vain tällaisenkin huomion HUIJAUKSESTA vielä lähtiessä.

Nettipokeri on huijausta.

9

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroitko syyn miksi haluat lähteä, ja jos, mitä sanoivat?

      • Anonyymi

        Kerroin syyksi "I have had enough!" Eivät kommentoineet tätä syytä mitenkään. Tiesivät kyllä, että olen todistanut muille pelaajille saitin softan olevan rigattu, ja suuri osa näistä tiesi jo entuudestaan saman asian omasta kokemuksesta ja tutkimusten perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin syyksi "I have had enough!" Eivät kommentoineet tätä syytä mitenkään. Tiesivät kyllä, että olen todistanut muille pelaajille saitin softan olevan rigattu, ja suuri osa näistä tiesi jo entuudestaan saman asian omasta kokemuksesta ja tutkimusten perusteella.

        Kukaan ei ole todistanut mitään. ei yksikään ohjelmointia hallitseva pokerinpelaajakaan. huiojausta kyllä tapahtuu mutta RNG:ta ei kukaan ole todistanut vääräksi tai algoritmin muuntelemaksi. tarvitaan myös massiivinen määrä handuja, että sillä on mitään todennäköisyysarvoa. holdem manager ja omaha manager näyttää esim. all-in ev:n, jossa voi kymmenien tuhansien handujen myötä nähdä, ettei mitään ole sen osin todistettavissa. nlh:ssa se, miten usein voittaa, on vastaava tapa katsoa, kun siinä noita all-in:ä ei tapahdu niin usein. stars:lla voi ostaa ev:n ulos jos on tuttu kohta missä koira luultavasti voittaa. gg:llä vain osittain ja maksaa liikaa.


    • Anonyymi

      Oletko kokeillut Veikkauksen pokeria? Viime sessioni, juuri päättyneenä sunnuntaina: vajaa 600 kättä, floppasin kolme settiä. Joka kerta vastassa yksi pelaaja flopilla. Ja joka kerta vastassa oli isompi setti.

      • Anonyymi

        Olen kokeillut Veikkauksen pokeria ja todennut sen olevan samalla tavalla rigattu kuin kaikki muutkin pokerisaitit. Hyvät pelaajat häviävät huonoja useammin todennäköisyyksiä vastaan ,ja näin raha pysyy saitilla pitempään (samoin huonot pelaajat).

        Joillakin saiteilla näyttäisi olevan ikään kuin rikollisia pelaajia, jotka voittavat jatkuvasti selvästi oddseja useammin isoja potteja, ja jopa kaikista käsistä suurimman osan. Nämä näyttävät tuntevan pelin, eivätkä ole siis ns. "huonoja pelaajia", mutta "tietävät" voittavansa jatkuvasti "huonommilla oddseilla" ja pelaavat sen mukaan.

        Tuo kuvailemasi sessio näyttää pitäneen sisällä pelkkiä ansoja, mikä tosin käsien vähäisen määrän vuoksi mahtuu todennäköisyyden normivaihtelun sisälle, mutta ei liene kaukaa haettu sekään, että kyse on systemaattisesta huijauksesta, jota Veikkaus ei ilmeisesti tiedä, tai jos tietää, niin on se kumma, että valtion omistama peliyhtiö huijaa asiakkaitaan...

        ainakin Veikkauksen ensimmäisen softan valmistaja oli jokin hämäräyhtiö... tiedä sitten, onko se edelleen sama yhtiö nykyisen softan taustalla vai ei... (en ole käynyt katsomassa) softan tekijällä voi olla omat pelaajat tuomassa lisää rahaa rikollisliigalle, vaikka kyllä niille yleensä rake riittää, tai tässä tapauksessa Veikkaukselta sopimuksen mukaan saadut rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokeillut Veikkauksen pokeria ja todennut sen olevan samalla tavalla rigattu kuin kaikki muutkin pokerisaitit. Hyvät pelaajat häviävät huonoja useammin todennäköisyyksiä vastaan ,ja näin raha pysyy saitilla pitempään (samoin huonot pelaajat).

        Joillakin saiteilla näyttäisi olevan ikään kuin rikollisia pelaajia, jotka voittavat jatkuvasti selvästi oddseja useammin isoja potteja, ja jopa kaikista käsistä suurimman osan. Nämä näyttävät tuntevan pelin, eivätkä ole siis ns. "huonoja pelaajia", mutta "tietävät" voittavansa jatkuvasti "huonommilla oddseilla" ja pelaavat sen mukaan.

        Tuo kuvailemasi sessio näyttää pitäneen sisällä pelkkiä ansoja, mikä tosin käsien vähäisen määrän vuoksi mahtuu todennäköisyyden normivaihtelun sisälle, mutta ei liene kaukaa haettu sekään, että kyse on systemaattisesta huijauksesta, jota Veikkaus ei ilmeisesti tiedä, tai jos tietää, niin on se kumma, että valtion omistama peliyhtiö huijaa asiakkaitaan...

        ainakin Veikkauksen ensimmäisen softan valmistaja oli jokin hämäräyhtiö... tiedä sitten, onko se edelleen sama yhtiö nykyisen softan taustalla vai ei... (en ole käynyt katsomassa) softan tekijällä voi olla omat pelaajat tuomassa lisää rahaa rikollisliigalle, vaikka kyllä niille yleensä rake riittää, tai tässä tapauksessa Veikkaukselta sopimuksen mukaan saadut rahat.

        Peliyhtiöllä voi olla myös robotteja tekemässä lisää tiliä yhtiölle, mutta tästä minulla ei ole kokemusta... on toki robotteja, jotka pelaavat yksittäisten ihmisten puolesta, mutta en tiedä, miten hyvin onnistuvat (sellaisen softan haltijan ei kannata myydä softaa, jolla voisi tehdä itse jatkuvasti tiliä saiteilla: vrt. pörssiosakkeilla kauppaa käyvät robottiohjelmat, jotka tuottavat yhtiölle voittoa tasaiseen tahtiin, ja kilpailevat muiden yhtiöiden softaa vastaan).

        Robotti pitäisi kyetä tunnistamaan siitä, että se toimii aina saman kaavan mukaan (hyvin vähän variaatiota pelityylissä) ja sen vasteaika (reagointiaika, kun vuoro tulee) pysyy tyypillisesti hyvin lyhyenä tai on sama... livepelaajan reaktioaika ja päätösten tekoon käytetty aika vaihtelee, ja he voivat myös keskustella muiden pelaajien kanssa, mutta robotti ei siihen ainakaan kovin hyvin pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peliyhtiöllä voi olla myös robotteja tekemässä lisää tiliä yhtiölle, mutta tästä minulla ei ole kokemusta... on toki robotteja, jotka pelaavat yksittäisten ihmisten puolesta, mutta en tiedä, miten hyvin onnistuvat (sellaisen softan haltijan ei kannata myydä softaa, jolla voisi tehdä itse jatkuvasti tiliä saiteilla: vrt. pörssiosakkeilla kauppaa käyvät robottiohjelmat, jotka tuottavat yhtiölle voittoa tasaiseen tahtiin, ja kilpailevat muiden yhtiöiden softaa vastaan).

        Robotti pitäisi kyetä tunnistamaan siitä, että se toimii aina saman kaavan mukaan (hyvin vähän variaatiota pelityylissä) ja sen vasteaika (reagointiaika, kun vuoro tulee) pysyy tyypillisesti hyvin lyhyenä tai on sama... livepelaajan reaktioaika ja päätösten tekoon käytetty aika vaihtelee, ja he voivat myös keskustella muiden pelaajien kanssa, mutta robotti ei siihen ainakaan kovin hyvin pysty.

        Tuota teoriaa peliyhtiöiden käyttämistä roboteista en pidä kovin todennäköisenä, sillä peliyhtiölle on tärkeintä saada raha pysymään saitilla. Se onnistuu siten, että annetaan huonojen pelaajien voittaa oddseja useammin, kun taas vastaavasti hyvät pelaajat häviävät todennäköisyyttä useammin, ja nimenomaan isoja potteja: ne ratkaisevat.

        Isona pottina voidaan pitää pottia, johon pelaaja sijoittaa esimerkiksi 25 % sisäänoston määrästä. Oddsit lasketaan siitä hetkestä, jolloin panosten yhteismäärä ylittää 25 %. Kun laskin tällä tavalla oman menestymiseni, niin huomasin häviäväni alussa noin 7 % enemmän poteista kuin oddsien mukaan olisi pitänyt hävitä.

        Luku huononi, kun opin välttämään softan ansoja - lopulta piti lopettaa, kun en voinut päihittää enää softaa (en pelannut enää vuosiin muita pelaajia vastaan, vaan ainoastaan softaa vastaan). Softa siis kehittyi samaa tahtia kuin opin lukemaan sen tapaa toimia... ansat tulivat tutuiksi ja lopussa foldasin hyviä käsiä, kun tiesin häviäväni niillä isot potit "joka kerta".

        Huvittavaa oli noin pari vuotta sitten jakso, jolloin kieltäydyin pelaamasta isoja potteja, ja kippasin "aina" hyvätkin kädet pottien koon kasvaessa. Kun sitten lopulta katsoin all-in hyvällä kädellä (vähintään setti, väri tai täyskäsi), niin hävisin joka kerta myös näillä isoilla käsillä. Ässäparilla hävisin joka kerta, jos panin all-in, ja samoin kävi millä tahansa isolla parilla, joten siitä tavasta luovuin hyvin nopeasti.

        Softa siis alkoi vaatia minulta aina vain parempia käsiä, mitä tiukemmin pelasin (rock), jotta voittaisin "ison potin", ja lopulta en voittanut millään kädellä ennen kuin softa oli saanut kynittyä minulta tietyn määrän pelimerkkejä (hävisin pöytä kerrallaan, sillä lähdin joka kerta pois, kun hävisin kaikki pelimerkit pöydässä: muutoinhan muut olisivat pelanneet minun rahoillani minua vastaan!)...

        Opin sitten myös purkamaan softan tavan jakaa hyviä käsiä, joilla hävisin potteja, niin että saatoin pelata enimmäkseen liki normaalilla tavalla, ottaen kuitenkin jatkuvasti huomioon softan tavan kyniä minut "isoissa poteissa" oddseja vastaan. Ja kuten sanoin, lopulta softa vei minusta voiton, ja kehittyi niin hyväksi, että en enää pärjännyt sitä vastaan, minkä vuoksi hävisin hieman rahaa viimeisen 9 kuukauden aikana.

        Monta vuotta ehdin pelata softaa paremmin ja voitin pieniä määriä, joilla ei ole taloudellisesti merkitystä, mutta jos softa ei olisi rigattu, niin olisin saanut pokerista hyvät lisätulot. Huomasin kuitenkin sen, että täytyy pelata livenä, jos aikoo pokerissa pärjätä, ja siihen eivät rahkeet minulla riitä (se on myös moraaliani vastaan, sillä teen mieluummin rehellistä päivätyötä kuin pelaan ammatikseni).


    • Anonyymi

      Siis mitä ihmettä sinä selostat? Kaikenlaisiin järjen jättiläisiin sitä törmääkin :D todista nyt ihmeessä tännekin kaikkien nähtäväksi millä tavoin yksikään pokerisivusto tai softa olisi "rigattu" haaahahahaaa

    • Anonyymi

      Ihan kommenttina esim.pokerstarille on mahdollista päästä pelaamaan jos olet tarpeeksi hyvä. Itse ainakin sain tarjouksen pelatessani siellä. Siis jos olisin vielä pärjännyt hieman aikaa tarpeeksi hyvin. Maksavat turnauksen sisäänoston ja saat suurimman osan voitosta, osa jää talolle. Itse pelasin käteispöytiä.

      Miten itse toimisit jos haluat maksimoida voitot?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe