Onko sinun ulkonäköä haukuttu

Anonyymi

tai oletko itse haukkunut jonkun ulkonäköä?

16

150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On haukuttu ja olen vieläkin ihan lattiakaivon kannen alla, tuntematon ihminen sanoi, etten ole kaunis. Elämältä katosi pohja ja aloin juoda viinaa jatkuvasti sekä ilmeisesti käyttämään huumausaineita.

• Anonyymi

Älä välitä muiden mielipiteistä.

Kun pidät itseäsi kauniina, olet sitä myös muiden silmissä!

• Anonyymi

On monestikin. Ja en, minulle ei häiritse toisen ihmisen ulkonäkö. Perustan sen että pidänkö toisesta vai en luonteen ja käytöstapojen myötä. Vaikka moni minua rumaksi on haukkunutkin on itselläni sen verran hyvä itsetunto ettei minun tarvitse alentua sellaiseen käytökseen.

• Anonyymi

On haukuttu monesti… yleensä tuntemattomien toimesta. Milloin miksikin. Kyllähän se satuttaa vaikka yrittää olla välittämättä.

• Anonyymi

Ei ole koskaan haukuttu. Kehuja olen saanut kuulla läpi elämäni.

• Anonyymi

Never, mutta ex kerran nakkas vit.. Niin silloin nakkasin takas, se kyl loppu siihen, mutta harmi hänellä jäikin päälle se.. Hän ei pystynytkään unohtaa mitä sanoin, mitä tästä opimme.. Älä ikinä loukkaa toista!

• Anonyymi

On sitä haukuttu. Lapsena oma äitini ja myöhemmin exäni. Vanhempiaan ei voi valita, mutta että valitsin tuollaisen miehen... En aio ottaa elämääni enää yhtään haukkujaa.
      Suoraan en ketään hauku itse.

• Anonyymi

No enhän mie pahoita kenenkään mieltä .

• Anonyymi

Ei mullakaan ole varaa ketään moittia. Ulkonäkö rapistuu iän myötä jokaisella.

• Anonyymi

Läskiksi lähinnä nimitelty miesten puolelta.

• Anonyymi

Kumpaankin kysymykseen vastaus on ei.

• Anonyymi

Joskus yläasteella ulkonäköäni on haukuttu, mutta ei oikeastaan enää sen jälkeen. Itse olen kyllä arvostellut muiden ulkonäköä kavereiden kanssa jutellessa mutta en kyllä päin naamaa ole ketään haukkunut.

• Anonyymi

Joo palstalla anonyymit aina haukkumassa :)

• Anonyymi

Yläasteella kyllä

• On haukuttu lapsena ja nuorena.

• Ja joo on kyllä sanonut joskus jostakin, että karseen näköistä. Yleensä arvostelen tyypin tyyliä, en itse tyypin perusulkonäköä ilman sitä karseeta tyyliä. Tuksu vaikkapa, niin karsee on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1959
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe