Onko kokemusta tästä tosi seksikkäästä thai mimmistä ?
Ottaako vastaan asunnossa vai hierontapaikassa ?
Thai Emmyn hieronta
100
13905
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa vastaan edelleen Tampereelle Ratinanrannassa asunnossa.
- Anonyymi
Onko Emmystä mitään tietoa? Onkohan Suomessa?Voisi olla vaikka vierailun aika pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Emmystä mitään tietoa? Onkohan Suomessa?Voisi olla vaikka vierailun aika pitkästä aikaa.
on tullut ny pariviikkoa jokapäivä käytyä ja kyydit on vielkin hyvät
' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on tullut ny pariviikkoa jokapäivä käytyä ja kyydit on vielkin hyvät
'Onko sama lady kun ilmoittelee Tampereella "thai mega tissit" ?
- Anonyymi
Antaako emmy kuinka kovat kyydit?
- Anonyymi
Aivan mielettömät kyydit saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa?
On.408524323
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyyti on hyvä.Viime käynnillä jotenkin ymmärsin,että ehkä sessioi nykyisin vain vakkareiden kanssa privaattinumerollaan.Ilmoituksia harvakseltaan.Saas kattoo,kauanko linja pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyyti on hyvä.Viime käynnillä jotenkin ymmärsin,että ehkä sessioi nykyisin vain vakkareiden kanssa privaattinumerollaan.Ilmoituksia harvakseltaan.Saas kattoo,kauanko linja pitää.
Kävin viime kesänä Emmyn luona paljonkin, mutta sitten tuli tauko ja sillä välin oli ilmeisesti numero muuttunut enkä enää saa kiinni😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tavannut useamman kerran. Nyt pitäisi saada Emmyn privaattinumero. Löytyykö keltään?
Anonyymi kirjoitti:
Reggaa tunnari itsellesi ja lähetä Emmyn numero privana😀 Ratkaisuun johtavasta vihjeestä luvassa palkkio.
- Anonyymi
Mohikaani8777 kirjoitti:
Reggaa tunnari itsellesi ja lähetä Emmyn numero privana😀 Ratkaisuun johtavasta vihjeestä luvassa palkkio.
Ja miks ees helvetissäkään. Tuota tietoahan ei urpoluusereille jaeta
Anonyymi kirjoitti:
Ja miks ees helvetissäkään. Tuota tietoahan ei urpoluusereille jaeta
Jatka sä vaan poika pippelin räpläämistä ja jätä nämä hommat miehille🤌🏼
- Anonyymi
antaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://syntheticwerks.net/H/q6UX 👈
- Anonyymi
Onko kellään Emmyn uutta puhelinnumeroa?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N9r6I4
- Anonyymi
Emmyn numeroa kaipailen minäkin. Parisuhde perkele tuli harrastuksen tielle ja sillä välin oli numero vaihtunut.
- Anonyymi
Tästä ketjustahan deletoidaan viestejä oikein urakalla😂 Tsekatkaa nyt jos sitä numeroa jaatte, että mitenkä jaatte
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G5k6I2
Voisiko joku ystävällisesti lähettää Emmyn uuden numeron.
- Anonyymi
Kävin pillua nuolemassa ja panemassa , hyvä pillu on Emmyllä 🥰😘 lupas lähteä huomenna mökille saunaan ja poreisiin .
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/V3t1O4
- Anonyymi
Eikö keneltäkään tosiaan löydy/saa Emmyn uutta numeroa?
- Anonyymi
Satakunnankadun Thai-hieronnan vanhempi Mama ehkä tietää Emmyn privaatti numeron.Hän,täällä kauan asuneena taitaa tuntea kaikki alan thaikut Tampereella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satakunnankadun Thai-hieronnan vanhempi Mama ehkä tietää Emmyn privaatti numeron.Hän,täällä kauan asuneena taitaa tuntea kaikki alan thaikut Tampereella.
Ei tuntenut, kävin kysymässä :(
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I9g0V1
- Anonyymi
Onko Emmystä nyt ihan oikeasti tietoa?
15v fantasioivat pikkupojat vois jättää kommentoimatta.- Anonyymi
Ainahan voit kämmentää ja käsitellä asiaa,jos Sinä et Emmyyn saa yhteyttä.Kuviakin Sinä Voit kämmennelläsi ihastella Ylilauta-palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voit kämmentää ja käsitellä asiaa,jos Sinä et Emmyyn saa yhteyttä.Kuviakin Sinä Voit kämmennelläsi ihastella Ylilauta-palstalla.
Ei ainakaan asu samassa paikassa kuin 2022 kesällä.
- Anonyymi
Eikö todellakaan keneltäkään löydy Emmyn privanumeroa?
- Anonyymi
Onko tietoa onko Emmy Suomesssa?
- Anonyymi
Ei asu enää V....kadulla Tampereella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu enää V....kadulla Tampereella.
Mistä tiedät? Ei ole kauaa kun sanoi asuvansa kyseisellä kadulla
- Anonyymi
Ketjusta poistettu 66 sääntöjen vastaista viestiä😂
- Anonyymi
kik.me/g/yPFwMb1lq1QC2N8XpkMrPVbvU8c
Heittäkää tonne kikin ryhmään infoa ketkä haluatte oikeasti tässä johonkin suuntaan päästä. Täällä homma junnaa paikallaan. - Anonyymi
Kai jollain nyt on Emmyn uusi numero???
- Anonyymi
Kyllä sen joku tietää.
- Anonyymi
Eikö muka keneltäkään löydy??
- Anonyymi
Ei varmaan , elää nykyään parisuhteessa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan , elää nykyään parisuhteessa .
No voi saatana, taas parisuhde pilaa jotakin😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi saatana, taas parisuhde pilaa jotakin😂
Se mies saa hyvää hoitoa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo saa hetken varmasti😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joinain päivinä saattaa saada jopa toosaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joinain päivinä saattaa saada jopa toosaa.
Onko Emmystä mitään havaintoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Emmystä mitään havaintoa?
On :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On :)
Ja sitten sä heräsit
- Anonyymi
Ihan oikeasti kertokaa nyt jos jollakin on jotain havaintoja!
Jonnet älkööt vaivautuko😀 - Anonyymi
Onko havaintoja?
- Anonyymi
On käsikädessä käveli kaupungilla, aika varakkaan näköinen mies oli.
- Anonyymi
Puhelinnumeroa tässä kaivataan, eikä mitään typeriä ja paikkansa pitämättömiä kommentteja.
- Anonyymi
Sedän puhelimerohan löytyy maikkarin puolelta niin ei tarvitse piipittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sedän puhelimerohan löytyy maikkarin puolelta niin ei tarvitse piipittää!
Voi vittu, mitä porukkaa!
- Anonyymi
Onnettomia luusereita!
- Anonyymi
Ottaako kuuppaan ? Eilen panin Emmy 😍🥰
- Anonyymi
Jumalauta mitä apinoita tää jengi. Taitaa olla keski-ikä 15 vuotta näillä ”ottaako kuuppaan pani just Emmyä❤️” pojilla! Onko jollain havaintoja ja sitä numeroa vai ei? Me kyselijät ollaan ihan oikeasti tavattu Emmyä eikä pelkästään märissä päiväunissamme.
- Anonyymi
Yläpuolella on Emman numero junttieinari, voi peräkammarin poika ei saa kuin maksullista 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yläpuolella on Emman numero junttieinari, voi peräkammarin poika ei saa kuin maksullista 😂😂😂
Pillu on AINA maksullista! Itse voi päättää onko idiootti ja maksaako yhdestä ja samasta vai vaihteleeko sitä. Itse suosin jälkimmäistä mikä tulee kaikenlisäks huomattavasti halvemmaksikin😃
- Anonyymi
Googlettakaapa toi numero😀
- Anonyymi
Emmyn numero oli soitin ja sovin tapaamisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmyn numero oli soitin ja sovin tapaamisen
Niinpä niin
- Anonyymi
Numero???
- Anonyymi
Voi vittu, miten yksinkertaista porukkaa!
Yksi kysymys, yksi numero.... liian vaikea tehtävä! Hävetkää, jos olette SUOMALAISIA!- Anonyymi
Tässä sulle yksi numero 1
Riittääkö ? - Anonyymi
Täällä kirjoittelee sama 15v jonneporukka ketkä ylilaudalla niin eipä tässä voi sen enempää odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelee sama 15v jonneporukka ketkä ylilaudalla niin eipä tässä voi sen enempää odottaa.
Hönö pyyti numeron ja sai sen 😂 mitä vielä haluat
- Anonyymi
Olen tavannut Emmyn reilut 10 kertaa. Upea nuori nainen. Nyt olisi todella hienoa, jos joku Emmyn voimassa olevan numeron omaava voisi sen jakaa. Ei se keneltäkään pois olisi, päinvastoin.
- Anonyymi
Pari kertaa kävin Emmyn luona työ reissulla, todella aito nainen joka osasi antaa hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kertaa kävin Emmyn luona työ reissulla, todella aito nainen joka osasi antaa hyvin.
Onko tosiaan niin, että kukaan ei voi Emmyn nykyistä puhelinnumeroa jakaa? On täällä muutama selvästi Emmyn tavannut mies, mutta aivan liian monta jonninjoutavaa höpöttäjää, ilman minkäänlaista kokemusta tai ymmärrystä näistä asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että kukaan ei voi Emmyn nykyistä puhelinnumeroa jakaa? On täällä muutama selvästi Emmyn tavannut mies, mutta aivan liian monta jonninjoutavaa höpöttäjää, ilman minkäänlaista kokemusta tai ymmärrystä näistä asioista.
Älä muuta sano! Tässä nyt kuitenkin ihan vakkaristatuksella olin, mutta omat henk koht asiat katkaisi harrastuksen ja sitten oli numero muuttunut. Tuttu tyttö, joten antakaa nyt se numero kenellä se on. Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano! Tässä nyt kuitenkin ihan vakkaristatuksella olin, mutta omat henk koht asiat katkaisi harrastuksen ja sitten oli numero muuttunut. Tuttu tyttö, joten antakaa nyt se numero kenellä se on. Kiitos
Ei vitussa sulle anneta Emmyn numeroa. Ehkä jos maksat tarpeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa sulle anneta Emmyn numeroa. Ehkä jos maksat tarpeeksi
Mä olen valmis maksaan sun viikkorahan*10 välittömästi, mutta kun sä teinipoika et tiedä mistään mitään. Pysyisit vaan siellä ylilaudalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen valmis maksaan sun viikkorahan*10 välittömästi, mutta kun sä teinipoika et tiedä mistään mitään. Pysyisit vaan siellä ylilaudalla
He he poika , mulla on Emmyn numero. m42v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He he poika , mulla on Emmyn numero. m42v
Aivan varmasti sulla on se😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on :) m42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sulla ei ole ;) m42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sulla ei ole ;) m42
Mä luulen, että sä m42 et ole koskaan Emmyä nähnytkään. Jos olet niin osaat varmasti kertoa hänen rinnoistaan jotain sellaista minkä tietää vain ne ketkä hänet ovat tavanneet. Anna palaa Ruuneper ja osoita, että olen väärässä😀
- Anonyymi
Emmyn silikonit on asennettu pystysuuntaisesta leikkausviillosta, normaalin vaakatasoisen sijaan.😊
- Anonyymi
Ja et anna numeroa? Nyt täytyy sanoa, että yllätyin🙏🏼
- Anonyymi
Jos sulla ihan oikeasti on toimiva numero Emmylle niin kyllä mä siitä sulle maksan! Jos ok niin annan kikin tähän
- Anonyymi
Vaan kun ei ole sitä numeroa! Vaikka silkkarin asennusviillot, sattuneista syistä tunnenkin! Antakaa nyt se Emmyn numero, jos sen joku tietää! Maksan 100 € aktuellista numerosta.
- Anonyymi
Jaa mä oletin, että sä olet se numerolla rehennellyt m42 keneltä tätä ”inside” tietoa kyselin.
- Anonyymi
Täältä toinen 100€ eli 200€ kolehdissa numerosta.
- Anonyymi
No niin. Ei niitä numerontietäjiä sitten tainnut ollakaan!
- Anonyymi
Tai sitten ei ole pikkurahan puutetta.
- Anonyymi
Mä annan 500€! Kalliimmaks se tulee käydä paskoissa huorissa
- Anonyymi
Onko hintatarjous vielä voimassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hintatarjous vielä voimassa?
Tottakai
- Anonyymi
Joko sinulla Thai-Emmyn numero on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi numero saattaa ilmestyä palstoille syksyn aikana.Älkää maksako numerosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tämä arvelu perustuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotetaan lisätietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotetaan lisätietoa.
Thai Emmyn vanha treffinumero toimi hetken,mutta nyt numero ei ole käytössä.Taisi mimmi kadota uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thai Emmyn vanha treffinumero toimi hetken,mutta nyt numero ei ole käytössä.Taisi mimmi kadota uudelleen.
Joo mäin kävi. Laittoi mullekkin viestin ja sit kun koitin soittaa ei numero ollut käytössä
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/N0e5I4
Ketjusta on poistettu 324 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014