Hei,
Me olemme valovuosia edellä kaikkia kilpailijoita. Yleensä rahaa menettää vain silloin tällöin ja harmillisesti liian vähän.
Meidän systeemi takaa, että tulet menettämään säännöllisesti huomattavan suuria summia, eikä sinun tarvitse tehdä mitään!!
Me hoidamme kaiken puolestasi!
Tällaista ei ole koskaan ollut aikaisemmin = ONACTIVE!
Tätä on odotettu! Ja nyt herkkuna viimeiseksi, usko tai älä, meillä on toimisto!
Kyllä vain, linkit takaa löytyy kuva Intian toimistosta, jossa on satoja vähään tyytyväisiä Intialaisia koodaamassa ihan uskomattomia rahanmenetysmahdollisuuksia.
Edes Googlella ei ollut satoja ihmisiä töissä jo ennen tuotteita ja palveluita, MUTTA MEILLÄ ON!
Takaamme että SINÄ saat menettää rahaa, ilman että sinun tarvitsee tehdä itse mitään, eikö ole aika paljon luvattu?
Liity heti, meitä hönöjä on vain kourallinen suomessa, ja lisää tarvitaan. Onhan suomi siihen tarkoitukseen paras maa maailmassa, onhan?
ONACTIVE - AUTOMAATTINEN RAHAN MENETTÄMINEN
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446