HALME, OLEN PAHOILLANI!

kenttätyöntekijä

Tony Halme, olen todella pahoillani! Miksi? Siksi, että nyt selvisi kunnallisvaalien heikon lopputuloksen syyt helsingin osalta.
Taustallasi häärivät nyt sellaiset heput, että ei ennen Perussuomalaisissa ole moista nähty. Enkä sano tätä todellakaan myönteisessä mielessä.

Selkäänpuukotusta, uhkailua, sanelua...joka päivä, aamusta iltaan. Kuinka kukaan täysjärkinen pystyy helsingissä enää mitään puolueen hyväksi tekemään?
Ihmettelinkin, miksi kentällä ei näkynyt ketään. Puoluetoimiston nurkkaankin jäi hesalaisten lehtikiintiöt jakamatta.
Touhuajilla on ilmiselvästi aivan muut tarkoitukset, kuin Perussuomalaisen asian eteenpäin vieminen. Jäljet johtavat sylttytehtaalle. Toimenpiteet tulevat olemaan myös sen mukaiset. Puolue joutuu käyttämään todella kovia otteita. Valitettavati!

15

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halme aloittaakin jälleen nyrkkeilemisen.
      Onkohan se ok?

• turhautunut puurtaja

Parempi Halmeen on siirtyä vaikkapa takaisin nyrkkeilijäksi, kuin yrittää tuollaisten "kavereiden" kanssa eteenpäin, kuin mitä hessa on.

• kannattajasi
        turhautunut puurtaja kirjoitti:

Parempi Halmeen on siirtyä vaikkapa takaisin nyrkkeilijäksi, kuin yrittää tuollaisten "kavereiden" kanssa eteenpäin, kuin mitä hessa on.

Sinua Tony Halme on haukuttu Suomessa ehkä eniten. Silti et ole pikkusieluisesti lähtenyt jahtaamaan niitä p...kiaisia, jotka henkisestä mutakuopastaan huutelevat sinulle herjoja.
        Tuollaisia miehiä tarvitaan vastuupaikoilla, joilla kantti kestää irvailua. Prinsessanherkkiä nipottajia ja aivokääpiötä on muutenkin liikaa.

• hesassa käynyt

Luulin, että hesalaiset todellakin tukevat Halmetta. Mutta: Mitä vielä! Siellä lojuivat tuhannet kunnallisvaalien mainoslehdet puolutoimiston eteisessä jakamatta vielä vuoden 2005 alussa, jolloin toimistolla viimeksi kävin.
      Missään muussa piirissä ei taphtunut vastaavaa välinpitämättömyyttä. Tony, ehkä on parempi, että alat taas nyrkkeilemään. Et sinä ainakaan omalta piiriltäsi mitään tukea saa. Siellä näköjään keskitytään pelkkään riitelemiseen.

• kirjoitin tämän itse

Kirjoitin jutun itse ja vastasin siihen ja samalla kirjoitin pari kommenttia itselleni.

Se on parempi kynäillä itselleeen niin vanhat puolueet eivät pääse väliin.

ja kohta kommentoin taas itse omaa viestiäni... Näyttää siltä että on hirveee kannatus!

• :-)
        kirjoitin tämän itse kirjoitti:

Kirjoitin jutun itse ja vastasin siihen ja samalla kirjoitin pari kommenttia itselleni.

Se on parempi kynäillä itselleeen niin vanhat puolueet eivät pääse väliin.

ja kohta kommentoin taas itse omaa viestiäni... Näyttää siltä että on hirveee kannatus!

:-)

• ???
        :-) kirjoitti:

:-)

kieh...kieh...olen...natsi...kieh...kohta pääsen hoitoon...kieh...kieh

• jatkuu
        ??? kirjoitti:

kieh...kieh...olen...natsi...kieh...kohta pääsen hoitoon...kieh...kieh

olen seurannut tekojasi viimeisen 45 min.Olet kirjoittanut tänne 10 uutta viestiä ja kommentoinut omia juttujasi 12 kertaa!

• niin pitääkin
        jatkuu kirjoitti:

olen seurannut tekojasi viimeisen 45 min.Olet kirjoittanut tänne 10 uutta viestiä ja kommentoinut omia juttujasi 12 kertaa!

Sittenhän olemme tasoissa. Seuranta jatkuu...!

• ymmällä aivan
        niin pitääkin kirjoitti:

Sittenhän olemme tasoissa. Seuranta jatkuu...!

Tietäisiköhän hesalainen, kirjoitinko tämän minä itse vai joku muu? Olenkohan tänään kirjoittanut jo monta kertaa, vai oliko se joku toinen. Voisiko kiltti rikospoliisisetä ottaa yhdessä suopon ja soneran kanssa selville, olenko todellakin kirjoittanut liian monta kertaa. Vai onko kiintiössäni vielä varaa? Koskahan se täyttyy? Pitääkö jo lyödä jarruja päälle? Voisivatkohan hesalaiset antaa tästä kirjallisen selvityksen kaikille asiaan vaikuttaville tahoille sekä niiden ulkopuolisille voimille?
        Vaikutankohan nyt varmasti nerolle, kun osasin jaaritella kuin hesalaiset?

• vapauteen

Ei Perussuomalainen puolue ole mikään vankila. Kyllä täältä uloskin pääsee.
      Etenkin: JOS NATSITTAA!

• selkis

Eilen ihmettelin Halmeen juttuja paluusta nyrkkeilijäksi. Kun näitä palstoja lukee, en ihmettele enää.

• pitkätikku
        selkis kirjoitti:

Eilen ihmettelin Halmeen juttuja paluusta nyrkkeilijäksi. Kun näitä palstoja lukee, en ihmettele enää.

Kepulaisia naitattaa, (hesa)persuja natsittaa. Kumpa on järkevämpää?

• yltäkyllin
        selkis kirjoitti:

Tapellen otetaan Halme ehdokkaaksi mihin piiriin tahansa,niin saavat hesan kollit nähdä millainen vaalivoitto sitten heille tulee.
        Se on tuo kateus,joka pistää vipinää kinttuihin.

• hohhoijaa

Koskaan, siis ei KOSKAAN tämä Perussuomalaisten nettisivusto ole ollut niin lapsellisella tasolla kuin tällä hetkellä! Lapsukaisten puumiekat vain kolisevat kun uhmis painaa päälle. Masentavaa!
      TODELLA MASENTAVAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5166
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      35
      3563
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3223
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2365
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1976
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1887
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162