"Some kind of monster"

Jorma.Kovanen

Vai "some kind of wanker"?

Kyseinen dokkari selvitti paljon asioita. Hevibändi ja terapeutti 40 000$ kuukausipalkalla? Sävellystä 9.00-16.00? Pari vittuuntunutta "neroa" kinaamassa ja ilmeisesti sieniä nauttiva hintti(Hammet)vinkumassa jotain väliin...

Viimeinen kunnon levy "black album", välissä pari puolihyvää, joista olis just ja just saanu yhden hyvän kasaan. Viimeinen tekele paria biisiä lukuunottamatta täyttä paskaa.

Parasta terapiaa olis ollut "Cliff 'em all" katsottuna niin monta kertaa, että puupäisinkin ymmärtää että nyt on aika lopettaa. Toivottavasti jatkoa ei seuraa.

18

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuspää

      Musta se ainakin on loistava dokkari. Että ei paljo tuommosen homon mielipiteet kiinnosta.

      • Mävaann

        Vittu se on vitun hyvä dokkari et pääkii vaa homo


    • MINÄ

      PER...E.SE ON SEMMONEN JUTTU ETTÄ EIKÖHÄN SOVITA ETTÄ TYKÄTÄÄN SIITÄ METALLICASTA IHA KILTISTI

      • sama

        onko metallikasa hyvä vai huono mut se dokkari on paska.


      • juuri
        sama kirjoitti:

        onko metallikasa hyvä vai huono mut se dokkari on paska.

        se on perseestä.


    • ...

      pieni aivoisia typeryksiä! dokkari on tehty niitä varteen ketä kiinnostaa... jos ei, niin ei tartte kattoo!

      • sama

        kyllä aihe kiinnosti, mut silti se oli paska.


    • Bassoisti

      Se kellokortti systeemi oli osa Jamesin kuntoutusta, ihan vitun hyvä vaan että kaveri meni hoitoon. Ja jos lääkärisetä sanoo että töitä ei saa tehdä ku 9-16 nii sitte tehdään niin ja loppuaika päivästä vietetään vaimon ja lapsen kanssa.

      Kyllä se oma perhe menee, ja pitääkin mennä, bändin edelle.

      • Jaa

        Minulle ostettiin syntymäpäivä lahjaksi Some Kind Of Monster -dokkarin tupla-DVD -versio ja se kakkoslevyke on kunnon kamaa. Siellä on vielä lisää mm. Dave Mustainen kommenteja, tai paremminkin keskusteluja Larsin kanssa. Sitten kun Lars ja Kirk yrittävät mennä chattailemaan nettiin eivätkä pääse omalle nettisivustolleen joten ne kävivät katselemassa muistaakseni Limp Bizkitin nettisivuja.Rupesi hiemna hymyilyttämään. Sitten se kun Lars esittelee lapsuudenkotinsa Tanskassa ja mutta, täytyy sanoia että tämä DVD avasi paljon kysymyksiä Metallicaan koskien. Jason Newstedin haastattelussa oli hieman sellainen meininki että James olisi potkaissut hänet yhtyeestä pellolle ja sitten hän jaarittelee "...aah, ne kaikki kaikkamatkat, juttelut, keikat...14 vuoden jälkeen niitä muistelee..." -tyylisiä kommentteja. Mitä itse lähti pois Metallicasta jonkun Echobrainin takia ja sanoo ettei häntä edes kaduta! ..Monsterin loppuvaiheessaha otettiin esille että Jason olisi halunnut palata takaisin metallicaan mutta kun sielä kerran lähti, niin takaisin ei ole paluuta! Lisälevyllä sitten jossain elokuvan promootiotilaisuudessa kysyttiin että "Oletekos nähneet Jasonia viime aikoina", tähän Lars vastaa (siis tämä olis jotain kevättä 2003) että oli nähnyt Jasonin pari vuota aikaisemmin QOTSA:n keikalla. Sitten Rob Trujillo otti mikrofoonin ja sanoi "Jaa olisinkohan nähnyt hänet Ozzyn koesoitoissa.." ja yleisö rupesi nauramaan. Voe minkä virheen se Newsted teki. Toivottavasti hänestä ei tule uutta Dave Mustainea. Sitten olisi kaksi jaarittelijaa, tosin siihen ei olisi Jasonilla aihetta.


    • Teuvo hevimiesten kuningas

      Makunsa kullakin. Itse pidin kovasti Some kind of monster dokumentista ja sen myötä olen alkanut arvostaa Metallicaa ja sen jäseniä yhä enemmän.

      Tähän lopuksi voisin mainita, että viestistäsi saa aivan sellaisen kuvan, että olet joku keski-ikäinen mies, joka on katkeroitunut siitä, että hänen poikansa on valinnut hevimuusikon uran ja sen seurauksena purat tuntojasi täällä ja solvaat yhtä maailman parhaimmista heviyhtyeistä. Mutta jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä.

      Aurinkoista kesänodotusta sinulle kaikesta huolimatta.

    • Lerppasieni

      Hahahahaha :D

      Mikset Jortsu ryhtynyt kriitikoksi? Lehdet varmaan arvoistaisivat näitä kirjoituksiasi :D

    • Bob

      huomaa niin rivillä missä lukee Metallica Is: pitäis näiden neljän hemmon lisäks lukee myös Bob Rock.

      • Iso Egon

        Vaikutti ainoalta tasapainoiselta ihmiseltä tuolloin tuossa kupletissa. Mies ei enää tuota kyseisen bängin levyjä.


    • westend

      Ajat muuttuvat ja niin muuttuvat muusikotkin ajan mukana.Dokkarissa kävi ilmi, että Metallican manageritoimisto oli palkannut Phil Towlen kyseisen hevibändin terapeutiksi.
      Ennenkuin ura oikein starttaa käyntiin niin alkuun bändillä on pienimuotoista keikkailua ja uran rakennusta.
      Samaan bändiin vaan sattui voimakkaan egon omaavia soittajia ja törmäyskurssit ovat väistämättömiä.
      Fundamentalistisimmat hevifanit eivät vaan jaksa sulattaa sitä, että kun joku hevibändi menestyy niin bändinjäsenet nauttivat menestyksen tuomasta taloudellisesta hyvinvoinnista.
      Cliff Burton oli kieltämättä ansiokas basisti ja vaikeaa on ollut kenenkään Cliffin saappaisiin astua.
      Mutta Metallica fanina olen tyytyväinen, että bändi on jatkanut. Ja huomioonottaen menestyksen ja tähteyden niin mielestäni Metallican jätkät ovat olleet tervejärkisiä ja ovat olleet faniystävällisiä.
      Lisäksi mua miellyttää kavereiden järkevänoloinen julkisuuskuva enkä ole havainnut heidän käytöksessään mitään kusipäisyyttä.

      • TheMemoryRemains

        Some Kind Of Monster oli helvetin totuudenmukainen dokkari ja avasi mun silmät. "Kellokortti" systeemi oli osa Papa Hetin kuntoutusohjelmaa silloin. Ja kun yhtyeellä on ikää jo noinkin paljon, totta kai eripuraakin on.
        Tosin, nyt kun katselin Death Magnetic boksin mukana tullutta dokkaria, jätkät on huomattavasti seesteisempiä ja yhteistyö tuntui sujuvan todella hyvin.
        Dr. Phil siis oli silloin aikoinaan tarpeen. Nyt heebot (lue Lars ja Papa Het=0D) osaavat kommunikoida ihan toisella tavalla.

        Some Kind Of Monsterin ekstroista löytyy mua kutkuttava pätkä, missä Lars saa totaalisen hepulin siitä Voivodin keikasta ja Jasonista " He fucking left the band. ... When did we turn into a bad guys here" Mahtavaa materiaalia.

        James Hetfieldiä arvostan nykyään ihan erilailla. Mies myönsi alkoholisminsa ja hakeutui hoitoon. Osasyynä se, että vaimo Francesca heitti miehen pihalle, kun en enää jaksanut sitä sekoilua. Kirk on aina ollut se, joka on yrittänyt olla välien selvittelijän roolissa.

        Ja mitä Rob Trujilloon tulee, siinä on on aivan hemmetin hyvä basisti!

        Moni on näköjään jämähtänyt tuohon Black albumiin. C´moon, nyt eletään 2000-lukua ja Metallica porskuttaa eteenpäin. Ilman Loadia ja ReLoadia ei ois St. Angeria ja ilman Angeria ei ois Death Magnetic plättyä, joka muuten on aivan huippu musaa.

        Itse olen ainakin onnellinen, että ko. yhtye vielä levyjä tekee (seuraavaan levyynkin on jo materiaalia kasassa ja levytys alkanee ensi vuoden puolella) ja keikkailee.

        Faniystävällisiä he todellakin ovat. Lars varsinkin tykkää olla faneihin paljon yhteydessä ja usein harrastaa MetClubin sivustoilla chättäämistä.


      • beat&scared
        TheMemoryRemains kirjoitti:

        Some Kind Of Monster oli helvetin totuudenmukainen dokkari ja avasi mun silmät. "Kellokortti" systeemi oli osa Papa Hetin kuntoutusohjelmaa silloin. Ja kun yhtyeellä on ikää jo noinkin paljon, totta kai eripuraakin on.
        Tosin, nyt kun katselin Death Magnetic boksin mukana tullutta dokkaria, jätkät on huomattavasti seesteisempiä ja yhteistyö tuntui sujuvan todella hyvin.
        Dr. Phil siis oli silloin aikoinaan tarpeen. Nyt heebot (lue Lars ja Papa Het=0D) osaavat kommunikoida ihan toisella tavalla.

        Some Kind Of Monsterin ekstroista löytyy mua kutkuttava pätkä, missä Lars saa totaalisen hepulin siitä Voivodin keikasta ja Jasonista " He fucking left the band. ... When did we turn into a bad guys here" Mahtavaa materiaalia.

        James Hetfieldiä arvostan nykyään ihan erilailla. Mies myönsi alkoholisminsa ja hakeutui hoitoon. Osasyynä se, että vaimo Francesca heitti miehen pihalle, kun en enää jaksanut sitä sekoilua. Kirk on aina ollut se, joka on yrittänyt olla välien selvittelijän roolissa.

        Ja mitä Rob Trujilloon tulee, siinä on on aivan hemmetin hyvä basisti!

        Moni on näköjään jämähtänyt tuohon Black albumiin. C´moon, nyt eletään 2000-lukua ja Metallica porskuttaa eteenpäin. Ilman Loadia ja ReLoadia ei ois St. Angeria ja ilman Angeria ei ois Death Magnetic plättyä, joka muuten on aivan huippu musaa.

        Itse olen ainakin onnellinen, että ko. yhtye vielä levyjä tekee (seuraavaan levyynkin on jo materiaalia kasassa ja levytys alkanee ensi vuoden puolella) ja keikkailee.

        Faniystävällisiä he todellakin ovat. Lars varsinkin tykkää olla faneihin paljon yhteydessä ja usein harrastaa MetClubin sivustoilla chättäämistä.

        Eikös tuo biisi kerro kaiken?
        Paskoja hetki ollut mutta niistä on selvitty.

        Sitä paitsi monta metallican keikkaa olen nähnyt ja tämä viimeisin oli ehdottomasti paras.
        Helvetinmoinen energia tuntui olevan ja soittamisen nautinto.

        Some kind of monster pitäisi näyttää kaikkille parisuhde terapiassa käyville,vaikeudet voi voittaa.
        Moni liitto kaatuu viinan kanssa pelleilyyn,niin kuin meinasi käydä metallican pitkälle"avioliitolle".
        James näytti olevansa mies!ja hakeutui hoitoon.

        The dawn,the death,the fight to the final breath.
        We die hard!!


      • nyt voisin
        TheMemoryRemains kirjoitti:

        Some Kind Of Monster oli helvetin totuudenmukainen dokkari ja avasi mun silmät. "Kellokortti" systeemi oli osa Papa Hetin kuntoutusohjelmaa silloin. Ja kun yhtyeellä on ikää jo noinkin paljon, totta kai eripuraakin on.
        Tosin, nyt kun katselin Death Magnetic boksin mukana tullutta dokkaria, jätkät on huomattavasti seesteisempiä ja yhteistyö tuntui sujuvan todella hyvin.
        Dr. Phil siis oli silloin aikoinaan tarpeen. Nyt heebot (lue Lars ja Papa Het=0D) osaavat kommunikoida ihan toisella tavalla.

        Some Kind Of Monsterin ekstroista löytyy mua kutkuttava pätkä, missä Lars saa totaalisen hepulin siitä Voivodin keikasta ja Jasonista " He fucking left the band. ... When did we turn into a bad guys here" Mahtavaa materiaalia.

        James Hetfieldiä arvostan nykyään ihan erilailla. Mies myönsi alkoholisminsa ja hakeutui hoitoon. Osasyynä se, että vaimo Francesca heitti miehen pihalle, kun en enää jaksanut sitä sekoilua. Kirk on aina ollut se, joka on yrittänyt olla välien selvittelijän roolissa.

        Ja mitä Rob Trujilloon tulee, siinä on on aivan hemmetin hyvä basisti!

        Moni on näköjään jämähtänyt tuohon Black albumiin. C´moon, nyt eletään 2000-lukua ja Metallica porskuttaa eteenpäin. Ilman Loadia ja ReLoadia ei ois St. Angeria ja ilman Angeria ei ois Death Magnetic plättyä, joka muuten on aivan huippu musaa.

        Itse olen ainakin onnellinen, että ko. yhtye vielä levyjä tekee (seuraavaan levyynkin on jo materiaalia kasassa ja levytys alkanee ensi vuoden puolella) ja keikkailee.

        Faniystävällisiä he todellakin ovat. Lars varsinkin tykkää olla faneihin paljon yhteydessä ja usein harrastaa MetClubin sivustoilla chättäämistä.

        kuiteski tuota levytystä voisin kommentoida niin tuskin aivan ens vuonna vielä menevät studioon... metallican tuntien rundin jälkeen on n. vuoden tauko..


    • tulin vain kertomaan

      Sanon tähän oman mielipiteeni: Inhosin Metallicaa vielä 90-luvun alussa. Ja vielä vuosia sen jälkeenkin koko bändi oli mulle ihan yhden tekevä. Pojat olivat kuin finninaamaisia uhmaikäisiä 5-vuotiaita pikkupoikia, jotka olivat juuri oppineet näyttämään keskisormea ja soittivat ihan kamalaa shittiä. Kunnes sitten näin tuon dokkarin, olen edelleen sitä mieltä, että musiikki ei vaan kolahda meikäläiseen (ja ehkä kaikista vähiten tuon levyn musiikki). Myönnän, on niillä toki ihan hyviäkin biisejä, mm muutama soi IBod´ssani lenkkimusana (mm.Whiskey in the Jar, Turn the Page, Unforgiven)! Mutta tuo dokkari muutti mielipiteeni bändistä. Menin jopa kirjakauppaan ja ostin kirjan Metallicasta. En silti mene levykauppaan ostamaan heidän levyjään, mutta noiden persoonien takana on ihmisiä, jotka alkoivat kiinnostamaan ja he tekivät dokkarista kiinnostavan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe