Onko kokemuksia tästä palvelusta... itselläni on ja kauheasti en voi kehua, asiakkaita jätetään hoitamatta kun ei ole yhteistyökykyä, pelätään lemmikkejä, huudetaan omaisille, ei tehdä töitä jos omainen on paikalla, puhutaan töykeästi
Parkanon ja kihniön kotihoito
52
3472
Vastaukset
- Anonyymi
Juu niille enää mitää kuulu. Oven pieles notkutaan ja ollaa kännykäs. Ite asiakkaan pitäs pystyä käveleen pesulle. Eihän ne muuta ku huutaa nämä lähihoitajat. Paskapussiki jää haisee niitten jäljiltä
- Anonyymi
Täytyy kysyä sinne töihin jos ei tarvi tehdä mitään ja siitä saa palkan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kysyä sinne töihin jos ei tarvi tehdä mitään ja siitä saa palkan
Kyllä sinne pääsee. Ei tartte muuta ku kysyä töihin
- Anonyymi
Kannattaa ottaa yhteyttä kotihoidon esimieheen. Hänen kuuluu puuttua alaistensa työhön, työn tekemättä jättämiseen ja hoitajien käytökseen.
- Anonyymi
Omalla kohallani oon ottanukki, vastaus oli tyly
Ei varmaan voi työntekijöiltäkää vaatia jos esimies on mitä on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan voi työntekijöiltäkää vaatia jos esimies on mitä onJuu ja sama se ku viä ylempi on. Kyllä Parkanos toi sosiaalipuali ihan nykyään perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan voi työntekijöiltäkää vaatia jos esimies on mitä onParkanon sosiaalipuali on ihan perseestä. Siitä tää kotihoitokin näin huonoa on. Ennen oli sentään ammattinsa osaavia päälliköitä.
- Anonyymi
Minun omaiseni on saanut ihan hyvää ja asiallista hoitoa. Hoitajilta taidetaan vaan joskus vaatia paljon sellaisia asioita, jotka eivät heille kuulu. Pitää ymmärtää, että aika on rajallinen.
- Anonyymi
Ot varmaan sit jotain sukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ot varmaan sit jotain sukua
Kenelle?
- Anonyymi
Oott sitte sukua?
- Anonyymi
Juu ymmärtää toki pitää. Mutta toimenkuvaan ei työaikana varmaan kuulu, että hoitajat roikkuvat kännykässä. Annetaan se aika asiakkaalle , mistä he maksavat.
- Anonyymi
Juu ei kaikille tuo työ sovi
Pääsääntösesti ollut ihan hyvää mutta osan työntekijän käytös on mitä on- Anonyymi
Vaikka olisi miten kiire ja aika rajallista, tulisi silti kohdella vanhuksia kunnioittavasti ja ystävällisesti. Jos tähän ei kykene, on parempi vaihtaa alaa.
- Anonyymi
Samalta kuulostaa kun oman omaiseni kohdalla, esimiehelle ilmoitettiin, mikään ei muuttunut.
Jännä kuitenkin että työntekijät kehuu paikkaa somessa ja ylistävät pomoaan yms ja silti väki lähtee pois- Anonyymi
Juu ja rahan me siitä maksetaan
- Anonyymi
Juu ja tehrää sitte näitä hyvinvointikyselyjä. Parkanos aina syytetty työntekijöitä. Vaikka kaikki lähtee siittä ylemmältä taholta. Työntekijät sairastaa
- Anonyymi
Sossu maksaa niille hyvän miehenlisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja tehrää sitte näitä hyvinvointikyselyjä. Parkanos aina syytetty työntekijöitä. Vaikka kaikki lähtee siittä ylemmältä taholta. Työntekijät sairastaa
Kyselyjä täytetty monet kerrat. Aina ne tulokset tosiaan hukkuneet. Kaikki hyvin. Työntekijöillä paha olo. Vittumaisia päälliköitä. Ja työterveyshuolto. Ei voi edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Hoitajien vaihtuvuus on jatkuvaa ei mitään pysyvää asiakkaan näkökulmasta katsoen, mikä olisi erittäin tärkeä asia. Kyllä samaa touhua on nyt mitä silloin 9livesin aikaan tuli omaisen puolesta seurattua. Hoitajat vedetään äärimmilleen ja pulaa on
- Anonyymi
Juu ja valittaa et saa ku on nii salaista toi perusturvan touhu. Henkilökunta saa mätkiä ja uhata asiakkaita mielin määrin, nii turpaas saat jos uskallat valittaa. Nii ne yhtäköyttä, kai yhtä ton peruspuheenjohtajan kans
- Anonyymi
Sosiaalipuali ihan retuperällä. Päättäjät Elävät ku pellos. Muka ku saisivat tehdä kaiken mitä ite tahtovat. Mutta mennäänpä nyt lakien mukaisesti. Laki se on parkanossakin päättäjille
- Anonyymi
tämä on hyvä että oikein menee sekaisin asiat. Muistan kihniössäkin millaista
oli meno 90 luvulla. toiset olivat humalassa töissä oli jotkut potilaat ja hoidettavat
jumalia joten kyllä joskus tulee maksun aika tavalla tai toisella. Ei aina juonimalla mennä. - Anonyymi
Kyllä Kihniöllä on ainakin hoidettu vaarini hyvin
- Anonyymi
En osaa sanoa. Tiedän Kihniöstä vain yhden ihmisen ja se huiputtaa ihmisiä elääkseen. Varsinainen Hymypoika edestä mutta takanapäin täysi piru. Vaikea uskoa että sieltä mitään hyvää tulisi.
Joku kakkoskauppias.
- Anonyymi
on parkanossa kihniöstä kotoisin oleva kaverin käräyttäjä esimies muka??
- Anonyymi
Kihniön päässä on ainakin kotihoidonväki aivan sieltä ja syvältä
Jos ei työ kiinnosta niin kantsis paikkaa vaihtaa
Sivusta omasen hoitoo seurannu nii kyllä pahaa on tehny - Anonyymi
Ainakin päällikön voisi vaihtaa
- Anonyymi
Ja osan työntekijöistä
- Anonyymi
saman-näköiset rulettaa sitte siinä saakeli soikoon
- Anonyymi
En ymmärrä näitä vikisijöitä täällä. Hoitakaa itse omaisenne ja viekää paskapussinne jos ette ole tyytyväisiä. Niin tein minäkin tosin kotihoidosta kävi n. kerran kuukaudessa yhtenä viikonloppuna ja olin kyllä tyytyväinen myöskään isäni ei valittanut kertaakaan. Älkää täällä valittako. Oletteko sanonut hoitajalle vai katsotteko vain alta kulmien tuppisuuna. Ja ne lemmikit voisi laittaa vaikka eri huoneeseen siksi aikaa kun hoitaja käy.
- Anonyymi
Jos kotihoito oli apuna omaishoitajalle kerran päiväs eikä töitää tehny niin mielestäni on aihetta valittaa ja tuoda epäkohtia esille
Hoitajille on sanottu ja jos saat haukut päälle ja huudot nii ei montaa kertaa viitsi sanoa - Anonyymi
Hienoa että juuri sinulla on sitten aikaa lopettaa omapäivätyösi ja alkaa vanhuksellesi omaishoitajaksi
- Anonyymi
Juuri totesimme. Tulimme pihaa. Nii toi isän Ehtoo lääkkeiden jakaja istuu tos rannas ja puhuu kännyy. Me maksamme tästä ajasta. Eli 15 Minuutista
- Anonyymi
Jos teillä on aikaa kellottaa hoitajan puheluita niin samallahan olisitte itse hoitanut vanhuksenne. Olisitte helpottaneet hoitajan työtaakkaa sillä energialla mitä käytitte tänne anona itkemiseen.
Mistä voitte tietää etteikö hoitaja olisi vaikka vastannut turvapuhelimeen juuri? Ei se hoitajan aika tontille astumisesta ala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teillä on aikaa kellottaa hoitajan puheluita niin samallahan olisitte itse hoitanut vanhuksenne. Olisitte helpottaneet hoitajan työtaakkaa sillä energialla mitä käytitte tänne anona itkemiseen.
Mistä voitte tietää etteikö hoitaja olisi vaikka vastannut turvapuhelimeen juuri? Ei se hoitajan aika tontille astumisesta ala.Taidat olla työntekijä..
- Anonyymi
Ei muuta aviin ilmotusta. Olis taas aiheellista kun touhu on mitä on ja huonompaan menee koko ajan
- Anonyymi
serkut puhelee ku isi maksaa veroa on kovaa yrittäjää suku suuta.
- Anonyymi
Meneppä sinne töihin ja näytät kuinka töitä tehdään
- Anonyymi
voi luoja mitä marmatusta. Lopettakaa jo ja menkää katsomaan peiliin. Jos kotihoidon sopimuksessa on tietyt työt mitä kulloisenkin asiakkaan luona tehdään ne tehdään ja sillä selvä. Jos on lääkkeiden anto, vaipan vaihto ne tehdään eikä muuta. Ei siivoamista ei ruuanlaittoa ei roskien viemistä yms. Omaisellani kävi kotihoito ja tekivät ne ja lähtivät. Mitä muuta vaadin kun sopimus oli tietyistä asioista. En katsonut kelloa kuinka kauan meni ., koska annoin rauhassa tehdä, en kytännyt vieressä.
- Anonyymi
Entä jos työnä on esim vain vaipanvaihto eikä sitäkään hoideta
- Anonyymi
mitä sitä nyt sitten kaikille teköö vaikka olisi sopparia. teköö vaan niille jotka huomioivat siitä saa sitä kehua mitä honkkeli ja filmaaja kaipaa.
- Anonyymi
Varmasti suurin osa saa asianmukaista sopimuksenmukaista hoitoa. Onko pakko kuitenkaan mennä asuntoon jossa tupakoidaan sisällä, koirat ja kissat ovat vapaana jne.?
- Anonyymi
Ammatin vaihto sulla edes. Turhaan kouluttauruit hoito puolelle. Töihin hoitopuolella joutuu. Olet selvästi allerginen työlle.
- Anonyymi
Tupakkapaikkoihin ei tarvitse onneksi kotihoidon mennä.
- Anonyymi
mä käsitin ton kotihoidon väärin sanoivat ettei liity mitenkää seksiin on kuulemma väärä numero mutteivat antaneet numeroo mihin sitten soitan?
- Anonyymi
Kyllä nykyään on pakko jo antaa seksihoitoakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764