Maahanmuuttajat

Anonyymi

Halusin nyt kertoa oman mielipiteeni tästä aiheesta enkä halua rasismia lietsoa tällä. Suomeen tulleista pakolaisista vain todella pieni osa oli sota käyvästä Syyriasta. Suurin osa näistä ketkä tänne tuli olivat nuorehkoja irakilaisia miehiä.
Eli ylipäänsä nämä ketkä tulevat Eurooppaan maahanmuuttajina noin 80% olivat armeijapalvelus iässä olevia nuoria miehiä.
Mikä tähän on siis syynä? No he pakenivat yleistä asevelvollisuutta joka tuli Irakissa voimaan vuonna 2016, kun Irakin parlamentti hyväksyi uuden asevelvollisuuden maassa.
Kun tämä tieto tuli julkisuuteen vuonna 2015 alkoi armeija ikäisten miesten pakolais aalto Irakista Eurooppaan vuodesta 2015 lähtien.
Eli toisin sanoen suurin osa näistä ”pakolais” miehistä ovat vain sotilaskarkureita jotka välttelevät heidän armeijapalvelusta nuorina miehinä.
Suomi otti läpi Euroopan täysin turvallisten maiden läpi kulkeneita nuoria Irakilaisia miehiä turvapaikan hakijoina vastaan useita tuhansia, ja samaan aikaan Turkissa ja Etelä-Euroopassa järkyttävissä oloissa telttakylissä asuu satoja tuhansia äitejä yksin lapsineen.
He ovat niitä ketkä tarvitsevat oikeasti sitä apua ja joilla on todellinen hätä.
Mutta heidän puolesta eivät viher-vasemmistolaiset ja ”suvakit” proteistoi täällä Suomessa, vaan näiden Irakilaisten miehien jotka on määrätty palautettavaksi ja välttelevät pelkurimaisesti asevelvollisuutta ja hakevat vain parempaa elintasoa.

T: 8-luokkalainen tyttö

50

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin, sotilaskarkureita ja elintasosiirtolaisia.

      • Anonyymi

        Juuri tämän takia äänestän PerusSuomalaista. Ja varmaan moni muukin nuori.


      • Anonyymi

        tämän takia äänestän PerusSuomalaista. Ja varmaan moni muukin nuori.


      • Anonyymi

        tämän takia äänestän PerusSuomalaista. Ja varmaan moni muukin.


      • Anonyymi

        tämän takia äänestän PerusSuomalaista.


      • Anonyymi

        PerusSuomalaista kun äänestää, silloin vähenee elintaso pakolaiset.


      • Anonyymi

        Perus Suomalaista kun äänestää, silloin vähenee elintaso pakolaiset.


      • Anonyymi

        Vihervademmistolaiset eivät vain tajua mitä tekevät Suomelle päästessään näitä ylettömästi.


    • Anonyymi

      Suomalaisten on nyt käytävä rintamaan valtaajiamme vasten ja yhteisrintamana, ensin ei mitään yhteistä noitten kanssaa, kaikki on tiputettava noista haaveitaan suomen tuhoamisesta tapoihinta kaikki on tiputettava haaveistaan täsmä tulein yhteis jysäyksin, nyt tarkuuta peleihin

      https://www.youtube.com/watch?v=peNbnI_iyKI

      • Anonyymi

        PK-seutu on pelastetava harhautuksin mitään voimiamme säästäättä
        nyt toimiin koko yhteiskuntamme voimin ja solutajat kaikki on löyvyttävä misä lymyävätkään

        osumat tarkoiksi ja tehokkaiksi


    • Anonyymi

      Pioneerien taistelulaulu - Musta lippu yhdistää youtube

      Etsi ja lamauta! | Find and neutralize! youtube

    • Anonyymi

      Täsmä puollustus ja koukaukset piiritykset, näin suomi pelastettu tähän sonustautukaammeh

      Helsingin pommitukset 1939-1944 youtube

      • Anonyymi

        Silminnäkijä: Itsenäisyyden sinetti youtube

        TÄHÄN SONNUSTAUTUKAAMME


    • Anonyymi

      Miksi ilmaisuus voipi olah näille kuniakasta, mikäs näiten päis on oikkein
      SANONKOS muut ovat sitten väärät uskosia ja rasisti pirruja

    • Anonyymi

      Jo kolme vuotta ennen v2015 kunnis tehtiin kotoutus orkanisointeja näilleh hyökkääjileh elikkä näitten tulvaleh, kyl täs on moninaisia harhauttajia peleis miläh noi pyrkivät levitäytymään ja pistään kaikki paikat tavoileen ja repien kaiken hyvän tieltään ...

      MIKSI VIELÄKIN SIERHÄMME TÄTÄ

    • Anonyymi

      YK n mukaan 85% Eurooppaan tulevista on elintaso pakolaisia

      • Anonyymi

        Ja noi 15 % voitaisiin avustaa kotimaihisa ja edullisesti vieläh
        Tämähän on kansojen ja kultuureitten hävittämistä näilläh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja noi 15 % voitaisiin avustaa kotimaihisa ja edullisesti vieläh
        Tämähän on kansojen ja kultuureitten hävittämistä näilläh

        Sellaiset kulttuurit,jotka ei älyllään riitä puolustamaan kulttuuriaan kuolevat pois.Älyttömyys ei aina ole huono ystävä älyllisyydelle.On muistettava,että älyttömyys voi myös olla älyllinen omien päämäärien saavuttamisessa.


    • Kyllä jokaisen kohdalla tutkitaan, että täyttyykö turvapaikan edellytykset. Iso osa palautetaankin kotimaahansa kun edellytykset eivät täyty.

      • Anonyymi

        Muuta ei olekkaan veisattu kuin kohtaloista suomalaisista piittaamatta ja suomalaisten lapsosten tulevaisuudesta - sehän tuhotaan mistään piittaamatta
        - lisää samaa sortia vain painaa rajojen läpi suomeen kaikeen käyven kiini


    • Anonyymi

      Arvostetaan suomalaista KUKKAA JA SIEVÄÄ KAIKINPUOLIN
      - nyt on passatava oiken ja oikeista suojista näkymättöminä
      - nopeat liikkeet ratkaisevat

      Kaarina - marssilaulu youtube

      • Anonyymi

        Nyt on oikea JUMALANPALVELUSKIN tv1 KENTTÄJUMALANPALVELUS
        Lisää tätä, siirtykääme koko suomi tähän tilaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on oikea JUMALANPALVELUSKIN tv1 KENTTÄJUMALANPALVELUS
        Lisää tätä, siirtykääme koko suomi tähän tilaan

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaatuneitten_muistopäivä

        Tänään
        minä tartun mahdollisuuksiini
        kaksin käsin
        enkä päästä niistä irti.

        Tänään
        päätän olla oma itseni
        niin täydesti,
        etten voi kadottaa itseäni
        enää hetkeksikään.

        Tänään elän hetkessä,
        olen siinä niin läsnä
        että mieltäni kirvelee,
        sillä se ei pääse enää
        sekoittamaan päätäni.

        Mieleni on hiljennyttävä,
        väistyttävä sivuun
        lopullisesti.


    • Anonyymi

      Valekuollen irakilaisen tapauksen jälkeen sisäministerimme sai häpeähepulin, kun maailmalla motittiin. Tämän hepulin tuloksena stopattiin palautuspäätökset ja aiemmin tehtyjäkin käsiteltiin useita satoja uudelleen. Siis ensisijainen reaktio oli ideologian mukainen palautusten ja päätösten stoppaaminen, ei selvitys siitä onko palautettu edes oikeasti kuollut ja paperit aitoja. Käsittääkseni paperien oikeellisuutta jopa joillakin tahoilla epäiltiin, mutta ilmeisesti ratkaisut olivat niin itseriittoisissa käsissä ettei järjen ääntä kuunneltu.
      Kaikenlainen hämäräbusiness on omasta mielestäni lisääntynyt, mutta eihän sellaisen epäilystä voi kenellekään ilmoittaa, jos ei pysty suoranaista rikosta todistamaan. Suomi on helppo maa puuhastella sikäli, että täällä on alettu ylikorostamaan kaikenlaisia oikeuksia unohtaen velvollisuudet. Jos maan lakeja ei arvosta eikä noudata on todella pieni vaara joutua tekemisistään vastuuseen. Tuntuu, että ainoa todellinen mielenkiinnon kohde on vihapuhe tai oletettu sellainen. Tämä todellisuudessa vain rapauttaa yhteiskuntaa, senhän huomaa jo nuorten käyttäytymisessä ja pahoinvoinnissa.

      • Anonyymi

        Hyvin meinasit
        MITEN ONKAAN LAPSELISUUS PÄÄSYT SUOMESAH TÄYTEEN KUKKAAN

        -suomeammehan vievät ja pisittävät jo kaikista typerimätkin kuin miten haluavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin meinasit
        MITEN ONKAAN LAPSELISUUS PÄÄSYT SUOMESAH TÄYTEEN KUKKAAN

        -suomeammehan vievät ja pisittävät jo kaikista typerimätkin kuin miten haluavat

        Päättäjillä ei ole mitään tajua todellisuudesta. Oma rahapussi on kunnossa, niin ihan sama mitä tekee. Pääasia että lisää tulee omaan pussiin.


    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Muistele tätä:
        Luuletko että he eivät käytä oikeaa Moraa hutssahtaviksi kokemiinsa suomilumppuihin?

        nimim. Sukupalli Espoo Sello


      • Anonyymi

        öö..

        Luuletko että he eivät käytä oikeaa Moraa hutssahtaviksi kokemiinsa suomilumppuihin?

        nimim. Sukupalli Espoo Sello


      • Anonyymi

        Suomalaisen ei passaa liikua missään minkä ovat asutaneet reviideikseen
        - miksi me siiämme noita ruokkimoita yleensäkkään


    • Anonyymi

      Juuri siksi äänestän aina PerusSuomalaista. Ja varmaan moni muukin nuori.

      • Anonyymi

        Suomalainen muistas syntyperäsi ja reviidisi.

        Pyri lähemmäksi itseäsi.
        Kutsu todellinen itsesi,
        voimasi, luoksesi, yhteyteesi.
        Silloin olet todella vahva ja viisas.


    • Anonyymi

      Tanska ja Norja ovat alkaneet palauttamaan Syyriasta tulleita pakolaisia
      Samoin somaleja

      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa. Suomen tehtävä samoin.


      • Anonyymi

        Loistavaa.


      • Anonyymi

        Loistavaa.


      • Anonyymi

        Loistavaa.


    • Anonyymi

      Aloitus on täysin totta, teille jotka luulette ottavanne pakolaisa maahan olette huiputettuja. Suurin osa siis sotakarkureita jotka välttelee velvollisuuksiaan kotimaatansa kohtaan, mistään pakolaisuudesta turha puhua. Ne "oikeat" pakolaiset on leireillä, eivät siis tule busseilla ruotsin puolelta suomeen kuin kotiinsa vaatimaan kaikenlaista. Suomessa käytetään surutta hyväksi virkamiesten tyhmyyttä ja turvapaikka systeemiä ja vielä jotkut kantasuomalaiset auttaa siiinä, käsittämätöntä ja monet ovat joutuneet meistä kärsimään siitä sinisilmäisyydestä ja se on taas poliitikkojen syytä ja kyvyttömyyttä hoitaa asiat kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe