Valotolppaan törmätty.

Anonyymi

Mitenkä siinä nyt noin on käynyt?
Varmaan kuljettaja on ollut huolellinen eikä ylinopudestakaan voitane syyttää, mutta autolla kun on oma tahto, niin se vaan lähti käsistä....
=
15.05.2021 kello 16.47 aikaan hätäkeskus oli saanut ilmoituksen, että auto oli törmännyt Kiteellä Juhontien ja Romolantien risteyksessä valotolppaan, kertoo Itä-Suomen poliisilaitos.

Paikalla poliisi totesi valotolpan taipuneen ja paikalla oli ollut törmänneen auton muoviosia. Poliisi oli tavoittanut törmääjän myöhemmin ja kuljettajaa epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Kuljettaja oli ollut alaikäinen, erityisluvalla kortin saanut henkilö.

Lähteenä: Poliisi

26

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olikohan sellanen huppupää vqnhalla bemarin rottelolla? Sellanen on ainakin niillä kulmilla kurvaillu holtittomasti. Eipä kyllä varmaan sen hupun sisältä näe eteensäkkään.

      • Anonyymi

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei kokoa niin paljon kusipäitä yhteen!


      • Anonyymi

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei kokoa niin paljon kusipäitä yhteen!


      • Anonyymi

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei vedä niin paljon kusipäitä puoleensa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei vedä niin paljon kusipäitä puoleensa!

        Suoli24 ei taaskaan toimi kuten pitäisi!
        Yhden viestin sijasta työntää palstalle useita, eikä se ole vain tämän sivun ongelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei vedä niin paljon kusipäitä puoleensa!

        Suoli24 ei taaskaan toimi kuten pitäisi!
        Yhden viestin sijasta työntää palstalle useita, eikä se ole vain tämän sivun ongelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lienee, mutta eritäin suurella todennäköisyydellä tuon roppasen merkki on oikein!
        Mikään muu automerkki ei vedä niin paljon kusipäitä puoleensa!

        Suoli24 ei taaskaan toimi kuten pitäisi!
        Yhden viestin sijasta työntää palstalle useita, eikä se ole vain tämän sivun ongelma!


    • Anonyymi

      No nyt ne on valotolopat tuas ruvennut hypppimää rauhallisiin autoihmisiin etteen, kyllä niille pitäs joku tolokku suaha, vaikka nuppi ois miten korkiilla.

      • Anonyymi

        Valotolopat kiellettävä Kitteellä!


    • Anonyymi

      Toivottavasti törmäilijälle tulee muutaman tuhannen euron lasku, niin tietää sitten
      ajelleensa! 😆

      • Anonyymi

        Miksi noin pelästyit? Tuskin juttu päätyy edes käräjille asti vaan asia saadaan sovittelussa selvitettyä. Asianomistajalle korvaus kunnianloukkauksesta ja sinulle siitä hyvä opetus 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin pelästyit? Tuskin juttu päätyy edes käräjille asti vaan asia saadaan sovittelussa selvitettyä. Asianomistajalle korvaus kunnianloukkauksesta ja sinulle siitä hyvä opetus 👍

        Tuo on täyttä paskaa. Syyttäjä ei lähde näin vähäpätöistä herjaa viemään edes eteenpäin.
        Suosittelen muuten opettelemaan luetun ymmärtämistä. Tuo kansalainenhan kertoi yleisellä tasolla automerkistä ja ihmisryhmästä eikä kohdentanut kehenkään henkilökohtaisesti.
        Eiköhän kannattaisi ensin ottaa yhteyttä lakimieheen ennen kommenttejasi ettet sorru laittomaan uhkaukseen ihan vain noin niiku jatkossa.
        Kusipäitä äitin me oomme kaikki, kaikki....
        Minä en ookkaa musikaalista sukua.
        Tuota asiaan: pahoitinko mielesi? Sille en voi mitään. Aatteleppas jos pylvään paikalla olis ollu aikuisia, lapsia, vanhuksia tai mitä vaan elävää. Varmaan kuski olis sittenkin poistunut paikalta. Olen samaa mieltä siitä että kuskia pitäs velottaa pylväästä ja vaihtotyöstä ja varmaan hän on niin vastuuntuntoinen että on itse omista rahoistaan luvannut sen tehdä. Ainakin haluan uskoa niin, koska luotan suuresti näihin isänmaantoivoihin. Toivottavasti nykynuoriso ei petä luottamustani heihin. Olen aina pitänyt heitä niin lainkuuliaisina ja vastuuntuntoisina eivätkä syyttele muita niinkuin sinä vaan hyväksyvät virheensä ja tekojensa seuraukset niin laillisen esivallan kuin muidenkin kansalaisten silmin katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täyttä paskaa. Syyttäjä ei lähde näin vähäpätöistä herjaa viemään edes eteenpäin.
        Suosittelen muuten opettelemaan luetun ymmärtämistä. Tuo kansalainenhan kertoi yleisellä tasolla automerkistä ja ihmisryhmästä eikä kohdentanut kehenkään henkilökohtaisesti.
        Eiköhän kannattaisi ensin ottaa yhteyttä lakimieheen ennen kommenttejasi ettet sorru laittomaan uhkaukseen ihan vain noin niiku jatkossa.
        Kusipäitä äitin me oomme kaikki, kaikki....
        Minä en ookkaa musikaalista sukua.
        Tuota asiaan: pahoitinko mielesi? Sille en voi mitään. Aatteleppas jos pylvään paikalla olis ollu aikuisia, lapsia, vanhuksia tai mitä vaan elävää. Varmaan kuski olis sittenkin poistunut paikalta. Olen samaa mieltä siitä että kuskia pitäs velottaa pylväästä ja vaihtotyöstä ja varmaan hän on niin vastuuntuntoinen että on itse omista rahoistaan luvannut sen tehdä. Ainakin haluan uskoa niin, koska luotan suuresti näihin isänmaantoivoihin. Toivottavasti nykynuoriso ei petä luottamustani heihin. Olen aina pitänyt heitä niin lainkuuliaisina ja vastuuntuntoisina eivätkä syyttele muita niinkuin sinä vaan hyväksyvät virheensä ja tekojensa seuraukset niin laillisen esivallan kuin muidenkin kansalaisten silmin katsottuna.

        Ei oikeustoimilla voi uhkailla. Toisen vieminen käräjäoikeuteen on ihan laillista toimintaa, sen kokee uhkaksi vain yleensä rikokseen syyllistynyt henkilö.
        Miksi yrität puollustaa kunnianloukkaukseen syyllistynyttä? Vai oletko kenties sama henkilö? 😄😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeustoimilla voi uhkailla. Toisen vieminen käräjäoikeuteen on ihan laillista toimintaa, sen kokee uhkaksi vain yleensä rikokseen syyllistynyt henkilö.
        Miksi yrität puollustaa kunnianloukkaukseen syyllistynyttä? Vai oletko kenties sama henkilö? 😄😂

        En ole sama, tota kun lukee niin kuaan ei ole loukannut ketän vielä. Missä kphtaa kuskia nimitellään? Eli kukaan ei ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen eikä mihinkään muuhunkaan. Oletko jo työtön tuomarikin? Osita mulle kohta missä kuljettajaa nimitelään.


    • Anonyymi

      Muuttuuko tosiasia vinkkaamalla?

    • Anonyymi

      Jottei kävis ku Kesälahdella...

      • Anonyymi

        Juu tais vinkata sielläki niin et lopulta asianomainen hurjasteli ulos tieltä vieden toisenkin hengen omansa lisäksi. Oonko oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tais vinkata sielläki niin et lopulta asianomainen hurjasteli ulos tieltä vieden toisenkin hengen omansa lisäksi. Oonko oikeassa?

        Siinä ei mitään jos oma henki lähtee , mutta tuossa tapauksessa kyydissä oli kaksi tyttöä -mistä lie sinne eksyneet- ja kuljettajan lisäksi toinen heistä kuoli!
        Mitenkä lienee sitten itse tapahtumaan syyllisen kohdalla ollut henkinen tasapaino, sillä "asiasta tietävät tahot" ovat kertoneet hänen joka ikinen päivä ajelleen niillä pemarin ropposilla illasta aamuvarhaiseen.
        Ensin oli tullut ikään kuin varoitus koska oli paukauttanut jossain Kesälahdella tieltä ulkorakennuksen kylkeen , mutta siinä ei mennyt kuin auto. Sitten tapahtui nuo hengenlähdöt Parikkalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei mitään jos oma henki lähtee , mutta tuossa tapauksessa kyydissä oli kaksi tyttöä -mistä lie sinne eksyneet- ja kuljettajan lisäksi toinen heistä kuoli!
        Mitenkä lienee sitten itse tapahtumaan syyllisen kohdalla ollut henkinen tasapaino, sillä "asiasta tietävät tahot" ovat kertoneet hänen joka ikinen päivä ajelleen niillä pemarin ropposilla illasta aamuvarhaiseen.
        Ensin oli tullut ikään kuin varoitus koska oli paukauttanut jossain Kesälahdella tieltä ulkorakennuksen kylkeen , mutta siinä ei mennyt kuin auto. Sitten tapahtui nuo hengenlähdöt Parikkalassa.

        Kyllä näillä onnettomilla täytyy olla pesä jossain tässä lähelle kun noin lisääntyvät.


    • Anonyymi

      Minä taas odotan innolla milloin tämä ihminen joka ilmoittaa täällä tuntevansa kaikki joita kusipäiksi kutsutaan herää tajuamaan mitä kaikki muut hänestä itsestään ajattevat...

      • Anonyymi

        Aivan sama minulle mitä minusta ajatellaan.
        Mutta kun tällaisissa tapauksissa ajaja on hyvin helposti tunnistettavissa ja henkilön loukkaaminen keskustelupalstoilla täyttää kunnianloukkauksen kohdat helposti. Haastekirjettä vaan odottamaan rauhassa, kyllä siitä ihan rahalla selviää eikä edes tule merkintää rekisteriin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama minulle mitä minusta ajatellaan.
        Mutta kun tällaisissa tapauksissa ajaja on hyvin helposti tunnistettavissa ja henkilön loukkaaminen keskustelupalstoilla täyttää kunnianloukkauksen kohdat helposti. Haastekirjettä vaan odottamaan rauhassa, kyllä siitä ihan rahalla selviää eikä edes tule merkintää rekisteriin 👍

        Anteeksi mut sytytä jo valot sinne ylös. Jos kuvittelet mun maksavan näistä jollekin jotain niin erehdyt. Jos se riittää tunnistettavuuteen että on tuttusi niin siinä on peiliin katsomisen paikka. Täällähän on pelkkiä arvailuja automerkistä ja muista tekijöistä. Sinä itse enemmänkin vahvistat näitä arvailuja oikeiksi. T********** sakotetaan.
        Jos pitäs sun ammattia veikata niin sanoisin että työtön asianajaja.
        Ps. Odottelen rauhassa ja en pidättele henkeä samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama minulle mitä minusta ajatellaan.
        Mutta kun tällaisissa tapauksissa ajaja on hyvin helposti tunnistettavissa ja henkilön loukkaaminen keskustelupalstoilla täyttää kunnianloukkauksen kohdat helposti. Haastekirjettä vaan odottamaan rauhassa, kyllä siitä ihan rahalla selviää eikä edes tule merkintää rekisteriin 👍

        Olet selvästikin mieleltäsi sairas ihminen joka uskoo omiin houreisiinsa, sillä muuten et olisi vuodesta toiseen jatkanut vastaavanlaisten "asianomistajille vinkattu" kirjoitusten lähtämistä palstalle. Ethän sille tietysti mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mut sytytä jo valot sinne ylös. Jos kuvittelet mun maksavan näistä jollekin jotain niin erehdyt. Jos se riittää tunnistettavuuteen että on tuttusi niin siinä on peiliin katsomisen paikka. Täällähän on pelkkiä arvailuja automerkistä ja muista tekijöistä. Sinä itse enemmänkin vahvistat näitä arvailuja oikeiksi. T********** sakotetaan.
        Jos pitäs sun ammattia veikata niin sanoisin että työtön asianajaja.
        Ps. Odottelen rauhassa ja en pidättele henkeä samalla.

        Kyllä henkilö on helposti tunnistettavissa koska ei niitä valotolppaan ajamisia täällä päin ihan päivittäin tapahdu. Käräjäoikeudesta jos tulee tuomio jossa joutuu maksamaan niin kyllä siihen maksu löytyy, viimeistään sitten ulosoton kautta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama minulle mitä minusta ajatellaan.
        Mutta kun tällaisissa tapauksissa ajaja on hyvin helposti tunnistettavissa ja henkilön loukkaaminen keskustelupalstoilla täyttää kunnianloukkauksen kohdat helposti. Haastekirjettä vaan odottamaan rauhassa, kyllä siitä ihan rahalla selviää eikä edes tule merkintää rekisteriin 👍

        Teki mieli olla sarkastinen mut kylläpä se asia on niin et vaikka ton ketjun kuinka monesti lukee läpi, niin ainoat kirjoitukset joissa viitataan kuskin kusipäisyyteen ovat sun ittes kirjoittamia. Sitä en tiiä onko porukkka arvauksissaan automerkin tai pukeutumisen suhteen ollu oikeassa mut ainakin tunnut vahvistavan nääkin epäilyt oikeiksi. Faktaa kai ei oo ku kuskin ikä ja se et pylväs ja on kohdanneet auton käyttämällä ajolinjalla kuljettajan poistuessa paikalta tapahtuneen jälkeen. Jos jokin jäi epäselväksi niin pyydä joku tulkkaamaan tää viestiketju itelles. Mielummin joku muu kuin kukaan kusipää.


    • Anonyymi

      Tekis mieli antaa vinkki...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe