Kassakyyjääjien järjenjuoksun laita?

Anonyymi

Jotkut näyttävät harjoittavan tällä paikkakunnalla kassakyylämistä.
Tulevat asiakseen kaupassa sinne toiseen kassanpäähän tsekkaamaan, mitä jotkut ostavat. Mutisevat ja arvostelevat kaupassa käyviä muita asiakkaita muiden asiakkaiden kuullen.

Tällaista vähemmän järkevätä touhua on tapahtunut mm. Tokmannissa. Tullaan sinne kauppaan, eikä mitään asioimiseen liittyvää toimintaa välttämättä edes ole.

Myyjät eivät näytä tuollaiseen toimintaan millään tavalla puuttuvan.
Hyvin outoa.

Hyvät ja asialliset käytöstavat ovat tyystin kadonneet jonnekin.

Toisten asiakkaiden tekemät ostokset, niiden laatu ja määrät eivät kuulu kenellekään, eikä toisille. Eikä niiden ihmettely. Ei muille asiakkaille, eikä kenellekään.

Sen tyhjänpäiväisen kassakyyläämisen sijaan voisi tehdä jotakin huomattavasti järkevämpää, kuin tuota kyseistä idio*ttimaisuutta.

Itse en ainakaan kassakyyläämistä, enkä muiden asiakkaiden kyttäämistä ole ikinä tehnyt. Suoritan omat asiointini, enkä jää kassojen päihin, tai penkeille istumaan seuraamaan ja kyttäämään muita ihmisiä.

Mutta onhan tämä Siilinjärvi! Mitä muuta tältä paikkakunnalta ja sen asukkailta voisi edes odottaakaan?

😬

6

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kun ei täällä ole mitään tekemistä. Kerran näin kun viiden hengen poikaporukka osti halpahallista läjäpäin tummelia. Nuoret miehet oli hyvin pukeutuneet eikä muutenkaan näyttäneet maanviljelijöitä tai paikallisilta. Mihin he maatallusrasvaa tarvitsivat.

• Anonyymi

Mihinkäpäs se Tummel on muuhun ku kässiin voetelluun:D:D Mut voephan sillä voejjella tissilöetäkkii:D Ku osttaa kerralla enempi ni ee tule pulloo kovemmassakkaa käätössä:D:D

• Anonyymi

Kuopiossa on joskus eräissä kaupoissa niin juntteja kassahenkilöitä, että pitää kommentoida asiakkaiden ostoksia. Perkelettäkö se kassallekaan kuuluu mitä asiakas ostaa!

• Anonyymi

Siilissä kohtasin tuollaista muutama vuosi sitten K Supermarketissa. Kassa alkoi päästä karppaamisen puolesta, vaikka emme olleet keskus Ellery mitään aiemmin. Totesin vaan, että näinkin voi syödä.

• Anonyymi

Onkohan tuo nyt aivan totta?
      En ole tuollaista havainnut.

• Anonyymi

Empä oo minäkkää! Eekö tuo alotus lie vuan paenajaesta jota on herättyvvää luulluna oekkeesti sattunneeks:D:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe