Hyde ja välivuoden pituus

BenAmy

Kerropa Hyde minulle kun tiedät jääkiekosta enemmän, kuinka pitkä on "välivuosi"?

Meinaan kun olen hieman ymmälläni juttujesi takia:
"2.4.2003 klo 23.21
Kyllähän tämän kevään Play-off matsit on pelkkää skeidaa,koti MM-kisat on kauden huipennus,kaikki asiantuntijat on ollut koko kauden asiasta tietoisia.
Ei paljo arvoo välivuoden mestaruudella ole.Finaalissa vois olla vaikka Karjaan BK!HAHHAHHAA!"

"6.3.2004 klo 15.52
Kaikki kiekkoo seuraavat tietää ja tunnustaa että tämä kausi on SM-liigassa välivuosi kun keikki odottaa ens kautta ja NHL-lakkoa, silloin on mestaruudella arvoa.
MM-kisat on tämän kevään tärkein hockey tapahtuma!"

"19.4.2005 klo 08.43
Joo toi "analyysi" toss alempana on jonkun kurppalaisen skeidaa.
Kyllähän kaikki jotka vähänkin lätkästä tietää nii ovat selkeesti sitä mieltä että KAUDEN PARAS JENGI ON JOKERIT!!!
Se että tämän välikauden mestaruus nyt sattui menemään johonkin poroalueelle niin osoittaa vaan että itse liigamestaruus ei nykyisin ole kovinkaan arvostettu.
Jos joku on erimieltä niin saa olla, mut fakta on tää mitä mä sanoin, six en viitsi enempää perustella."

8

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fddgdd

      Selitys on tässä:

      1. kommentti on päivätty 2.4.2003. Jokerit lähti kesälomalle 1.4.2003 Kärppien mentyä välierissä jatkoon. Siispä kyseessä oli välivuosi.

      2. kommentti on 6.3.2004, jolloin runkosarja oli juuri päättynyt, ja Jokerit oli vasta 7. ja lopulta putosi jo ensimmäisellä kierroksella (Kärpille), joten luonnollisesti kyseessä oli välivuosi.

      3. Kommentti on 19.4.2005, ja kahta päivää aiemmin Jokerit lopetti kautensa hopeaan, Kärppien (jälleen kerran) juotettua Pasilan pojille katkeran kalkin. Luonnollisesti välivuosi.

      Hassuahan tässä on se, että tuo välivuosi-termi ilmestyy vain ja ainoastaan sen jälkeen kun Jokerit on jo pudonneet. Siispä, Hyden mielestä SM-liigassa on pelattu oikea kausi vuosina 1973, 1992, 1994, 1996, 1997, ja 2002. Kaikki muut ovat välivuosia.

      Näinhän se on, ja kaipa se on uskottava, kun kerran on meitä kaikkia viisaampi ihminen kyseessä.

      • ei yksisilmäinen

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)


      • jokunen
        ei yksisilmäinen kirjoitti:

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)

        hah niinkö luulet????saanen huomauttaa että 70-80 luvulla suomen jääkiekon taso oli kansainväliseen taasoon verrattuna onneton ja sen vuoden sm liiga joukkueidn pelaajista koottaisiin all stars joukkue niin se ei pärjäisi pelicanssille.


      • rotunen
        ei yksisilmäinen kirjoitti:

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)

        nämä kaudet olet luetellu siksi1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001 tps voitti tuolloin suomen mestaruuden ja nämä 1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004 koska tps oli toinen.ja nämä 1978 - 1979 - 1981 koska tps pelasi pronssi otteluissa.


    • sankari

      Oot vissiin seurannut pitempäänkin tämän Hyden kirjoittelua?

    • Tuota noin, onhan se ymmärrettävää, että jokainen vuosi, kun Jokerit ei voita mestaruutta, on jokerikannattajille välivuosi. Me muut voidaan noteerata näitä vuosia taas sille kuuluvalla arvolla.

      • SportFreak

        Kyll Jokerit taisteli Kärppien kanssa mestaruudesta hienosti, mutta eväät ei riittäny. Kärpät oli parempia. Hopea on saavutettu. Se ei ole häpeä.


      • SportFreak kirjoitti:

        Kyll Jokerit taisteli Kärppien kanssa mestaruudesta hienosti, mutta eväät ei riittäny. Kärpät oli parempia. Hopea on saavutettu. Se ei ole häpeä.

        Oikeassa olet, ihan kelpo suoritus molemmilta joukkueilta. Jos liigassa jotkut seurat joutuvat petraamaan, niin ne ovat kyllä ihan muut joukkueet kuin Kärpät ja Jokerit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe