Hyde ja välivuoden pituus

BenAmy

Kerropa Hyde minulle kun tiedät jääkiekosta enemmän, kuinka pitkä on "välivuosi"?

Meinaan kun olen hieman ymmälläni juttujesi takia:
"2.4.2003 klo 23.21
Kyllähän tämän kevään Play-off matsit on pelkkää skeidaa,koti MM-kisat on kauden huipennus,kaikki asiantuntijat on ollut koko kauden asiasta tietoisia.
Ei paljo arvoo välivuoden mestaruudella ole.Finaalissa vois olla vaikka Karjaan BK!HAHHAHHAA!"

"6.3.2004 klo 15.52
Kaikki kiekkoo seuraavat tietää ja tunnustaa että tämä kausi on SM-liigassa välivuosi kun keikki odottaa ens kautta ja NHL-lakkoa, silloin on mestaruudella arvoa.
MM-kisat on tämän kevään tärkein hockey tapahtuma!"

"19.4.2005 klo 08.43
Joo toi "analyysi" toss alempana on jonkun kurppalaisen skeidaa.
Kyllähän kaikki jotka vähänkin lätkästä tietää nii ovat selkeesti sitä mieltä että KAUDEN PARAS JENGI ON JOKERIT!!!
Se että tämän välikauden mestaruus nyt sattui menemään johonkin poroalueelle niin osoittaa vaan että itse liigamestaruus ei nykyisin ole kovinkaan arvostettu.
Jos joku on erimieltä niin saa olla, mut fakta on tää mitä mä sanoin, six en viitsi enempää perustella."

8

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fddgdd

      Selitys on tässä:

      1. kommentti on päivätty 2.4.2003. Jokerit lähti kesälomalle 1.4.2003 Kärppien mentyä välierissä jatkoon. Siispä kyseessä oli välivuosi.

      2. kommentti on 6.3.2004, jolloin runkosarja oli juuri päättynyt, ja Jokerit oli vasta 7. ja lopulta putosi jo ensimmäisellä kierroksella (Kärpille), joten luonnollisesti kyseessä oli välivuosi.

      3. Kommentti on 19.4.2005, ja kahta päivää aiemmin Jokerit lopetti kautensa hopeaan, Kärppien (jälleen kerran) juotettua Pasilan pojille katkeran kalkin. Luonnollisesti välivuosi.

      Hassuahan tässä on se, että tuo välivuosi-termi ilmestyy vain ja ainoastaan sen jälkeen kun Jokerit on jo pudonneet. Siispä, Hyden mielestä SM-liigassa on pelattu oikea kausi vuosina 1973, 1992, 1994, 1996, 1997, ja 2002. Kaikki muut ovat välivuosia.

      Näinhän se on, ja kaipa se on uskottava, kun kerran on meitä kaikkia viisaampi ihminen kyseessä.

      • ei yksisilmäinen

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)


      • jokunen
        ei yksisilmäinen kirjoitti:

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)

        hah niinkö luulet????saanen huomauttaa että 70-80 luvulla suomen jääkiekon taso oli kansainväliseen taasoon verrattuna onneton ja sen vuoden sm liiga joukkueidn pelaajista koottaisiin all stars joukkue niin se ei pärjäisi pelicanssille.


      • rotunen
        ei yksisilmäinen kirjoitti:

        Liigan parhaat kaudet ovat edottomasti olleet

        1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001

        kohtalaista kiekkoa on nähty vuosina:

        1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004

        Pronssiottelu on ollut finaaleja parempi vuosina:

        1978 - 1979 - 1981


        Loput vuodet ovat olleet välivuosia, suorastaan pulavuosia :)

        nämä kaudet olet luetellu siksi1976 - 1989 - 1990 - 1991 - 1993 - 1995 - 1999 - 2000 - 2001 tps voitti tuolloin suomen mestaruuden ja nämä 1977 - 1982 - 1985 - 1994 - 1996 - 1997 - 2004 koska tps oli toinen.ja nämä 1978 - 1979 - 1981 koska tps pelasi pronssi otteluissa.


    • sankari

      Oot vissiin seurannut pitempäänkin tämän Hyden kirjoittelua?

    • Tuota noin, onhan se ymmärrettävää, että jokainen vuosi, kun Jokerit ei voita mestaruutta, on jokerikannattajille välivuosi. Me muut voidaan noteerata näitä vuosia taas sille kuuluvalla arvolla.

      • SportFreak

        Kyll Jokerit taisteli Kärppien kanssa mestaruudesta hienosti, mutta eväät ei riittäny. Kärpät oli parempia. Hopea on saavutettu. Se ei ole häpeä.


      • SportFreak kirjoitti:

        Kyll Jokerit taisteli Kärppien kanssa mestaruudesta hienosti, mutta eväät ei riittäny. Kärpät oli parempia. Hopea on saavutettu. Se ei ole häpeä.

        Oikeassa olet, ihan kelpo suoritus molemmilta joukkueilta. Jos liigassa jotkut seurat joutuvat petraamaan, niin ne ovat kyllä ihan muut joukkueet kuin Kärpät ja Jokerit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe