Olen parikymppinen nainen ja kärsin ärtyvästä suolesta jo viidettä vuotta. Toisinsanoen en ole elänyt moneen vuoteen. Vatsavaivat on päässyt jo pääni sisään ja olen alkanut vältellä ulos menemistä, kavereiden näkemistä, minkään mukavan tekemistä, kun aina reissut päätyy järkyttävään ripuliin ja vatsakipuun. Jännitän jo valmiiksi vatsakipua niin että se laukaisee kivut ja paniikkikohtauksen.
En enää keksi mitään kuinka voisin päästä tästä noidankehästä. Olen kokeillut terapiaa, lääkkeitä ja kaikenlaisia ruokavalioita. Mutta mikään ei auta näihin paniikkiripulikipu kohtauksiin. Olisiko täällä kohtalotovereita tai vinkkejä antaa miten helpottaa tätä vaivaa :( ?
Olen jo todella masentunut ollut pitkän aikaa ja elämä tuntuu toivottomammalta päivä päivältä.
Ibs pilaa elämäni
Anonyymi
0
293
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643510
- 643262
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa723077SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542562- 712372
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.421128Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018