Olen parikymppinen nainen ja kärsin ärtyvästä suolesta jo viidettä vuotta. Toisinsanoen en ole elänyt moneen vuoteen. Vatsavaivat on päässyt jo pääni sisään ja olen alkanut vältellä ulos menemistä, kavereiden näkemistä, minkään mukavan tekemistä, kun aina reissut päätyy järkyttävään ripuliin ja vatsakipuun. Jännitän jo valmiiksi vatsakipua niin että se laukaisee kivut ja paniikkikohtauksen.
En enää keksi mitään kuinka voisin päästä tästä noidankehästä. Olen kokeillut terapiaa, lääkkeitä ja kaikenlaisia ruokavalioita. Mutta mikään ei auta näihin paniikkiripulikipu kohtauksiin. Olisiko täällä kohtalotovereita tai vinkkejä antaa miten helpottaa tätä vaivaa :( ?
Olen jo todella masentunut ollut pitkän aikaa ja elämä tuntuu toivottomammalta päivä päivältä.
Ibs pilaa elämäni
Anonyymi
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046