Oletteko huomanneet että kuopion terveystalon infopisteen käytäntö on muuttunut siten että suurella äänellä luetellaan asiakkaan tiedot ja mihin mammografiaan tai naistentautien lääkärille olet menossa?
En tiedä onko tämä kaikilla käytössä mutta ainakin tämä tummahiuksinen keski-ikäinen nainen teki jokaiselle asiakkaalle ja varsin kovalla äänellä?
Esimerkkinä kun nainen joka oli varsin punainen asioidessaan infopisteessä ja tämä terveystalon infonainen luetteli että sinun pitää varata aika uudellen 2 viikon päähän tähä ja tähän tarakstukseen ja sinulla näyttää olevan täällä lähete myös näihin kokeisiin?
Miksi ne pitää luetella että koko aulatilan ihmiset kuulevat mihin kukanenkin on menossa ja mikä sairaus heillä on?
Onko muuta tapaa asioida kun vaihtaa mehiläiseen?
Minä en ainakaan halua mennä terveystaloon kuopioon jos joku sairaus josta en halua koko kaupungin tietävän?
Terveystalo kuopio
Anonyymi
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24 Keskustelussa oli viikonlopun aikana tekninen ongelma, joka on nyt korjattu. Pahoittelemme aiheutunutta harmia!
- Anonyymi
Laita palautetta suoraan ko toimipisteen päällikölle , tärkeää antamasi palaute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876