Onko tyhmä apina ollut asialla

Kun on monia sivuja laittanut että kyllä mättää.....


Toivottavasti ylläpito poistaa viestit.

8

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin apinat kirjoittelevat niin paljon. Joku on valvonut yölläkin ja lähetellyt samaa viestiä moneen kertaan tarkistamatta välillä, että onko mennyt perille. Minä epäilen Artoa tai jotain hänen hengenheimolaistaan.

    • Nyt on sitten kaikki entisetkin viestit kadonneet noita ei löydy ja apina on syyllinen.


      Aloitetaan keskustelut sitten puhtaalta pöydältä

      • Oletko sinä se apina? Jäljet johtavat sinuun tai johonkin kaltaiseesi hörhöön. Kuka hullu lähettää yöllä samaa viestiä kymmeniä kertoja?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Oletko sinä se apina? Jäljet johtavat sinuun tai johonkin kaltaiseesi hörhöön. Kuka hullu lähettää yöllä samaa viestiä kymmeniä kertoja?

        Netti tökkii, turha siitä on ketään syyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netti tökkii, turha siitä on ketään syyttää.

        Arto syytteli jotain apinaa. Netin tökkimisestä huolimatta viestit menivät perille. Sen olisi voinut tarkistaa sen sijaan, että yritti yöllä lähettää samaa viestiä kymmeniä kertoja.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Arto syytteli jotain apinaa. Netin tökkimisestä huolimatta viestit menivät perille. Sen olisi voinut tarkistaa sen sijaan, että yritti yöllä lähettää samaa viestiä kymmeniä kertoja.

        Lähetyskertoja oli 600 kertaa.....tuskimpa kukaan alkaa painamaan 600 kertaa samaa ilmoitusta.
        Kyllä sivustolla täytyi olla joku häiriö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyskertoja oli 600 kertaa.....tuskimpa kukaan alkaa painamaan 600 kertaa samaa ilmoitusta.
        Kyllä sivustolla täytyi olla joku häiriö!

        Mutta kun jokaisella viestillä oli lähetysaikakin. Osa toki samoja, koska oli lähetetty samalla minuutilla, mutta viestejä oli pitkältä ajalta. Häiriö oli se, että tuli ilmoitus, että viestiä ei lähetetty. Sitten joku sinnikäs yritti uudelleen ja uudelleen. Itse käytin tuota tilapäishäiriötä hyväkseni sillä tavalla, että kun huomasin panovihreitä viestissäni, korjasin ne ja lähetin uudelleen, jolloin kumpikin viesti lähti, vaikka kummastakin tuli vikailmoitus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe