5G ja koronapiikki-testi

Noniin! Ylihuomenna olisi sitten ensimmäinen koronarokote, merkkiä en vielä tiedä. Minulla on ollut myös 5G käytössä joulukuusta lähtien.
Ei, aivoni eivät ole kiehuneet, en ole huomannut minkäänlaista muutosta itsessäni.
Mutta ylihuomenna tiedotan asiasta lisää, kunhan olen saanut rokotteen.
Täytyy kuitenkin todeta näin alkuun, että jo pelkkä ajatus "nanopartikkeleista" on aivan järjetön. Jo muutaman sellaisen valmistaminen on mielettömän kallista, saati sitten miljardien.
Annan puheenvuoron foliohatuille.

22

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan vaikka olet jo halventavasti nimitellyt kaikkia kaikkia tähän kirjoittavia.

      Toivotan onnea rokotepiikillesi; muista ottaa myös tehostelitku ja sen jälkeen tulevat vuosittaiset tuplamyrkyt.

      Et tunnu välittävän pätkääkään siitä mitä sinuun injektoidaan joten kuulut kansamme niukkaan enemmistöön.
      Suosittelen lämpimästi AstraZenecan rokotetta jossa vaikuttavina ainesosina ovat simpanssin virus ja abortoidun sikiön munuaista. Ne ovat terveellisiä..?

      Hieman minua kummastuttaa että pojat löysivät nämä hienot tehoaineet muutamassa viikossa; kuka lie nämä keksinyt?

      5G:stä voivat kaikki tehdä pienen omakokeen.
      Ottakaa lataukseen kytketty älypuhelin käteenne ja avustaja voi mitata merkkivaloilla varustetulla jännitteen osoittajalla toista kättänne. Kauniisti palavat merkkivalot varsinkin puhelimen soidessa.
      En tiedä onko tuo terveellistä tai haitallista mutta epäilyttävää se toki on.

      Tämä täältä foliohatun alta tällä erää.

      • Anonyymi

        Itseäni ei nuo myrkyt pelota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni ei nuo myrkyt pelota.

        Ei noita piikkejä ole pakko ottaa.
        Tiedottavat että ei ne ees estä saamasta karmeita tartuntoja ei edes tuplapiikit. Miksi niitä pitää siis ottaa?


      • Anonyymi

        Puutun nyt poikkeuksellisesti henkilöön, enkä asiaan. Sanoit: "vastaan, vaikka olet jo halventavasti nimitellyt kaikkia tähän kirjoittavia"!!??!!
        Sinäkö et sitten ikinä syyllisty etkä ole syyllistynyt halventavaan nimittelyyn, kuka ne kaikki"perskärpäset" ja "tähtihöhlät" on sinne sinun tekstiisi ympännyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puutun nyt poikkeuksellisesti henkilöön, enkä asiaan. Sanoit: "vastaan, vaikka olet jo halventavasti nimitellyt kaikkia tähän kirjoittavia"!!??!!
        Sinäkö et sitten ikinä syyllisty etkä ole syyllistynyt halventavaan nimittelyyn, kuka ne kaikki"perskärpäset" ja "tähtihöhlät" on sinne sinun tekstiisi ympännyt?

        Kiitän kommentistasi ja olet tasan oikeassa.

        Myöntää täytyy että helposti näkee malkan toisen silmässä mutta ei tunne sitä omassaan.
        En näe omille kirjoituksilleni puolustusta mutta en halua pyytää anteeksikaan.

        Jatkukoon siis taistomme verisin miekoin kunnes piikkejä saaneet kuolevat aikanaan simpanssien viruksiin.
        Me rokottamattomat tanssimme haudoillaan.....


      • martta98 kirjoitti:

        Kiitän kommentistasi ja olet tasan oikeassa.

        Myöntää täytyy että helposti näkee malkan toisen silmässä mutta ei tunne sitä omassaan.
        En näe omille kirjoituksilleni puolustusta mutta en halua pyytää anteeksikaan.

        Jatkukoon siis taistomme verisin miekoin kunnes piikkejä saaneet kuolevat aikanaan simpanssien viruksiin.
        Me rokottamattomat tanssimme haudoillaan.....

        jatkoa.....
        Tähtihöhlät ovat sitä oikeasti ja Persekärpänen on nimensä mukainen.
        Sen sijaan minulla ei ole foliohattua......


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa.....
        Tähtihöhlät ovat sitä oikeasti ja Persekärpänen on nimensä mukainen.
        Sen sijaan minulla ei ole foliohattua......

        Tuota juuri tarkoitinkin, narsisti kuvittelee olevansa oikeutettu sanomaan toisille mitä haluaa, suostumatta ottamaan vastaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
        En aio taistella sinun kanssasi, en muilla aseilla kuin sanan säilällä, jos edes viitsin sinun typeryyksiäsi kommentoida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri tarkoitinkin, narsisti kuvittelee olevansa oikeutettu sanomaan toisille mitä haluaa, suostumatta ottamaan vastaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
        En aio taistella sinun kanssasi, en muilla aseilla kuin sanan säilällä, jos edes viitsin sinun typeryyksiäsi kommentoida.

        Jep.... ,olen natsi, fasisti, rasisti, venäjän trolli, foliohattu ja nyt narsistikin.
        Voin todella sanoa että nautin suuresti saadessani jonkun ääliön hyppelemään raivosta seinille. Mikä olisi sen hauskempaa...?

        Mitä mieltä olit muuten vastauksestani aloittajalle?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Jep.... ,olen natsi, fasisti, rasisti, venäjän trolli, foliohattu ja nyt narsistikin.
        Voin todella sanoa että nautin suuresti saadessani jonkun ääliön hyppelemään raivosta seinille. Mikä olisi sen hauskempaa...?

        Mitä mieltä olit muuten vastauksestani aloittajalle?

        En tosiaankaan hyppele seinille! Aloittaja olet melkoisella varmuudella juuri SINÄ itse, miten joku muukaan voi olla noin täydellisen typerä?
        Kuten sanoin, narsisti katsoo oikeudekseen valehtelemista niin paljon kuin haluaa, onko tosiaan kukaan niin tyhmä, että menisi mukaan tuon idiooyyimaisen narsisti trollin harhoihin?


      • >>>Suosittelen lämpimästi AstraZenecan rokotetta jossa vaikuttavina ainesosina ovat simpanssin virus ja abortoidun sikiön munuaista. Ne ovat terveellisiä..?<<<

        Koronarokotettava ei saa valita rokotetta. Tarjolla vain yhtä sorttimenttia.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>>Suosittelen lämpimästi AstraZenecan rokotetta jossa vaikuttavina ainesosina ovat simpanssin virus ja abortoidun sikiön munuaista. Ne ovat terveellisiä..?<<<

        Koronarokotettava ei saa valita rokotetta. Tarjolla vain yhtä sorttimenttia.

        Miksi uskoa aloittaja stooriin? Ei miksikään. Kunhan provoilee. Täällä voi vääntää itsestään minkälaisen jutun haluaa ja kukaan ei ole sitä tarkastamassa. Minäkin taidan huomenna lentää amerikkaan ja takaisin on bisnesasioita, heh.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Jep.... ,olen natsi, fasisti, rasisti, venäjän trolli, foliohattu ja nyt narsistikin.
        Voin todella sanoa että nautin suuresti saadessani jonkun ääliön hyppelemään raivosta seinille. Mikä olisi sen hauskempaa...?

        Mitä mieltä olit muuten vastauksestani aloittajalle?

        En todellakaan aio hyppiä raivosta seinille sinunkaltaistesi mielipiteiden takia.
        Tuolla kommentillasi todistit tämän "narsisti" väitteen paikkansa pitäväksi. Huomasitko, taas halvennat toisia kirjoittajia tuolla "ääliöllä", Sinähän vihaat kaikkea toisten kirjoittajien halveksimista?
        Vastauksesi aloittajalle oli pelkää p****aa.


      • Anonyymi

        Ja Narttu.. eikun Martta päätti sitten osoittaa uudelle kirjoittajalle että kuka on palstan kingi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoa aloittaja stooriin? Ei miksikään. Kunhan provoilee. Täällä voi vääntää itsestään minkälaisen jutun haluaa ja kukaan ei ole sitä tarkastamassa. Minäkin taidan huomenna lentää amerikkaan ja takaisin on bisnesasioita, heh.

        Mitäs uskomatonta koronapiikissä on? Sen saa kaikenlisäksi vielä ilmaiseksi. Voit toki lentää amerikkaan bisnesasioissa, ei siinäkään ole mitään ihmeellistä. Muista toki ottaa tarvittavat rokotukset ennen lentoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Narttu.. eikun Martta päätti sitten osoittaa uudelle kirjoittajalle että kuka on palstan kingi.

        >>>Ja Narttu.. eikun Martta päätti sitten osoittaa uudelle kirjoittajalle että kuka on palstan kingi.<<<

        Jaa, siitäkö tässä onkin kysymys? Että on joku palsta ja kilpaillaan sen kukkulankuninkuudesta?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>>Ja Narttu.. eikun Martta päätti sitten osoittaa uudelle kirjoittajalle että kuka on palstan kingi.<<<

        Jaa, siitäkö tässä onkin kysymys? Että on joku palsta ja kilpaillaan sen kukkulankuninkuudesta?

        Mahtaa olla ahdistavaa kun pitää esiintyä palstalla jonain ”kukkulan kuninkaana”. 😂


    • Anonyymi

      Kohta heiluu suomen lippu!

      • Aivan riemastuttavia kirjoituksilta palstaa seuraavilta herroilta.

        Minua on arvosteltu että mainitsen vain herroja enkä koskaan neitejä, rouvia enkä muun sukupuolisia. Näitä kaikkia muistelin avauksessani Sukupuoli- neutraalissa ajattelussa.
        Olen huomannut että "kauniimpaa" sukupuolta ei kiinnosta paskaakaan tämä meidän palstamme.
        He katsovat kissa- meikki- ja opetusvideoita vaikkapa fistingistä.

        Esim. japanilaisia ja itämaisten kansojen miehiä on pilkattu koska heillä on pienet pippelit.
        Vanha hokema ettei koolla ole väliä on aivan totta jos se saa aikaan miehelle riittävän hankauksen.
        Naisen vagina pystyy hyvin työntämään repeämättä ulos 5 kg painavan ja puoli metriä pitkän jötikän.

        Ei kenelläkään maailman miehistä ole tuota suurempaa penistä.


    • Noniin! Piikki laitettiin sitten tänään vasempaan olkavarteen. Merkki on Pfizer Comirnaty. Olo on kuin muittenkin rokotteiden jälkeen, eli ei siis mitään poikkeavia oireita. Mutta seurataan tilannetta.

      Täytyy kyllä sanoa että on tämä ihme palsta. Heti kun joku kirjoitta joitain alkaa välitön verbaalinen kikkelinmittailu, yksi kommentti on poistettu, joku epäili minua Martta98:ksi (eli hän olisi siis kommentoinut omaa aloitustaan), sekä epäiltiin jopa että valhetelin koko rokotuksen.

      Well, whatever, updatea tulossa!

      • Niin..., eikö totta!

        Todella hauskoja herroja on täällä aina koolla ja aiheetkaan eivät ole yksipuolisia.

        Maata epäillään lätyksi eikä kuussakäyntejä usko enää kukaan mutta yksi on varmaa:
        ei ole sellaista pippeliä joka painaisi yli 5 kiloa ja olisi yli puoli metriä pitkä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin..., eikö totta!

        Todella hauskoja herroja on täällä aina koolla ja aiheetkaan eivät ole yksipuolisia.

        Maata epäillään lätyksi eikä kuussakäyntejä usko enää kukaan mutta yksi on varmaa:
        ei ole sellaista pippeliä joka painaisi yli 5 kiloa ja olisi yli puoli metriä pitkä.

        "ei ole sellaista pippeliä joka painaisi yli 5 kiloa ja olisi yli puoli metriä pitkä."

        Luotamme tässäkin asiantuntijan sanaan.

        En epäile hetkeäkään ettet olisi paneutunut tuon tutkintaan koko aikuisikääsi.


    • Tilanne kaksi päivää piikin jälkeen: Aivan normaali olo. Pistoskohta oli kipeä vielä päivän piikin jälkeen, siis jos sitä paineli.
      Vieläkään tuo 5G ei vaikuta mitenkään. En nyt oikein ole perillä, että mitä sen kuuluisi tehdä kun en ole salaliittoihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe