Mistä olette hankkineet noita pyramiidin mallisia läppiä? En tarkoita näitä uusia tekeleitä vaan vanhempia ja oikeesti pyramidinmuotoisia?
Tuossa testattiin uusia ja pyramidinmuotoisia niin 30?%Virtaus paremmin vanhanmalliset
Pyramiidiläpät mistä?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muoto, muoto. Muoto.
Noita oikeita go cart reedejä ei enää saa mistään ja jos löytyy ne sitten maksaa, mulla ois 2 sarjaa ylimääräisenä ja 3.paikallaan race c9 homeliitissä😉. Paras tehonlisäys euroihin nähden on nuo, itsellä joka toinen läppä on hiilikuitua jolla saa kaks osasen teho piikin kun ne aukee eri sykleis.
Jos välttämäti haluut sarjan niin puhutaan satasista.. - Anonyymi
Kl92 mosassa aikoinaan oli nuo optiona ja voin sanoo että vaikutus oli huima. Huiput nousi 10kmh ja kiersi kuin ampiainen sen jälkeen.
Ei raketti pojat pärjänneet- Anonyymi
Skidinä ja vanhempana katsottiin kun faijat laitto näihin “kultakampiin" näitä voimaventtiilejä niin sai kaasusta keulat horisonttiin. Kamut ihmetteli Ahveniston suora et miten ootte saanu pako asteet noin ylös hävittämättä alavääntöö nii sanottiin et pyramiidit sen salaisuus wink wink, eihän ne tajunnu..
- Anonyymi
Homelite 6-63:ssa ovat vakiona.
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kyselen vieläkö on uusissa sahoissa läppiä?
- Anonyymi
Ei oo ku halpis trimmereissä joissakin, Liekkö monimutkaisuus vai kustannukset vai molemmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ku halpis trimmereissä joissakin, Liekkö monimutkaisuus vai kustannukset vai molemmat?
Huono käynti. Halvoissa ei niin väliä. Ennen ei paremmista tiedetty.
- Anonyymi
Mitähän muinaistekniikkaa seuraavaksi viritellään? 30 prosenttia virtaavampi höyrykone?
- Anonyymi
Kaikista tehokaisa 2t motoripyörisä on reedvalvet, että nii i
- Anonyymi
Jos 6 läppä nen tai 4 pyramiidit nnin joka toiseen hiilikuituläppä, antaa. 2 osasen tehopiikin ja puru lentää kahdessa kaaresa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059