Rakastan katsoa kun mies runkkaa

Anonyymi

Kohta nelikymppinen nainen enkä kyllästy ikinä. Mä katsoin jo teininä veljen runkkausta ja housuun laukeamista "salassa" ja siitä kai se jäi sitten "päälle" ja fetissiksi. Kiihottaa mua ihan sairaasti, kiihotti jo silloin se kohuma kalsareissa ja kun näin käden ujuttamisen pöksyyn hieromaan ja painelemaan penistä... Uh. Se pitkittäminen ja kun mies seilaa "siinä rajalla" että pidättää viimeiseen asti laukeamista.. Ihanaa. Nautinto kyllä näkyy koko kehosta ja tykkään nimenomaan siitä, että mun mies antaa myös aivan rauhassa housujen kastua. Sitten mukahdetaan sylikkäin..

16

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko minun pikkusisko? Joskus teininä vielä nukuttiin samassa huoneessa. Runkkasin salaa joka yö ja usein päivisinkin kun vain silmä vältti. Sisko kerran säikäytti kun kysyi yöllä että mitä teen. Meinasin saada sydärin. Hartaasti yritin selittää että tein jotain muuta. Toisen kerran oltiin suihkussa ja pesin hellästi ja hartaasti veden alla pippeliäni, eli runkkasin, ja siitä sisko myöhemmin kiusasi ja väitti että runkkasin minkä jälleen kielsin. Jos vielä kelpaa niin nyt ei tarvitsisi katsoa salaa.

    • Anonyymi

      Voit katsoa kun runkkaan, kiihottavaa. T. Ukm 61

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tykkäätkö vain katsella vai kosketteletko itseäsi samalla? Haluaisitko nuolla housujen läpi tihkuvat touhutipat?

    • mä voisin runkata oikeen kunnolla.saisit katsoa kun aikuinen mies vetää käteen ja päästää isot spermat.nyt alkoi kiihottaa

    • Anonyymi

      Oispa ihana runkata sulle.
      Mun nainen on liian sulkeutunut seksin suhteen että lähtisi leikkimään.

    • Anonyymi

      Mäkin tykään runkkata miehille jos joku katsoo ok

    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa 50 mies tykkäisi runkata kun nainen katselee. Posliinikaluni kovenee pelkästä ajatuksesta. alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Oon runkannut hotellihuoneessa vanhemman naisen katsellessa. Aluksi en meinannut saada seisokki mutta kyllä se tilanne vaan alkoi kiihottamaan suunnattomasti kun sanottiin miten tehdä.

    • Anonyymi

      tässä on siis vielä toivoa löytää joku ;)

      • Anonyymi

        Ok... mä haluisin kyllä runkata vaikka parin naisen edessä..


    • Anonyymi

      Mihin voin lähettää sinulle runkkausvideon

      • Anonyymi

        Olen mies runkkaamisen näkeminen kiihoottais.


    • Anonyymi

      Olisiko naista p-savossa, joka haluaisi katsella...

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4230
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2891
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2175
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1896
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      64
      1383
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1177
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1049
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1048
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1012
    Aihe