Juniorijalkapallon sarjapelit keskeytettävä.

Anonyymi

Omaehtoinen karantteeni päälle heti.Kokkola on jo lopettanut pelit,täällä pitää myös kantaa vastuuta, ettemme SAIRASTUTA muiden paikkakuntien lapsia.JÄRKI KÄTEEN. PS.KESÄÄ ON VIELÄ JÄLJELLÄ HARRASTAA.

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KP 17.5.2021 – Suosittelemme, että tällaisessa tilanteessa maakuntia ylittävää kilpailutoimintaa esimerkiksi nuorten osalta ei tehtäisi lainkaan. Koronanyrkin suositus on, että kilpailutoimintaa voi olla vain perustasolla olevien maakuntien kesken. Kun Keski-Pohjanmaa on leviämisvaiheessa, suositellaan välttämään kilpailutoimintaa sinne. Joukkuelajeissa kuten jalkapallo ja jääkiekko on tullut aiemmin Etelä-Pohjanmaalla paljon altistumisia, Kärnä sanoo.

• Anonyymi

KP 18.5.2021 Koronavirustartunnat keskittyvät tällä hetkellä etenkin lapsiin ja nuoriin, jotka muodostavat noin 66 prosenttia tartunnoista. Koronavirusnäytteistä noin 2,9 prosenttia on positiivisia. Noin 70 prosenttia viimeaikaisista tartunnoista on pystytty jäljittämään yksilötasolla, noin 90 prosenttia tartunnoista voidaan kohdentaa tartunnanlähteenä tilaan tai tapahtumaan.

Keski-Pohjanmaan keskussairaalassa on hoidossa yksi koronavirustartunnan saanut potilas.

Soiten alue on koronavirusepidemian leviämisvaiheessa, joten alueelliset suositukset tuli päivittää leviämisvaiheen mukaisiksi. Muutokset suosituksiin ovat seuraavat:

Yli 6 hengen yksityistilaisuuksia ei suositella järjestettäväksi sisätiloissa. Ulkona yksityistilaisuuksien kokoontumissuositus maksimissaan 10 henkilöä. Turvaväleistä tulee huolehtia myös ulkotiloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe