Auttakaa...kauhea dilemma löysin erään mukavalta vaikuttavan kaverihaku ilmoituksen mutta henkilö vaatii oman ikäistään seuraa.
Sanoisinko iästäni jotain ympäri pyöreää vai mitä mä teen?
Pelottaa että henkilö heti katsoo aha väärän ikäinen thats it,silleen on muutaman kerran käynyt tulee vaan ilmoitus juu oot varmaan ihan kiva mutta liian nuori/vanha
Onko pieni valehtelu ok,että saisi kaverin?
Anonyymi
5
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ikä tulee esille kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, eli kannattaa olla rehellinen alusta pitäen.
- Anonyymi
No kyllä viimeistään näkemisen kohdalla huomaa ettei ole samaa ikäluokkaa.
- Anonyymi
Kaveruus perustuu luottamukselle. Sinuna en valehtelisi.
- Anonyymi
Voi olla rajoittavaa määritellä ystävyydelle ikä. Henkinen ikä ei aina edes korreloi kronologisen iän kanssa. Itse olen nyt kaveerannut 10 v nuoremman miehen kanssa, ja meillä on mukavaa.
- Anonyymi
Eräällä kaverinhakusivustolla 43 vuotias mies hakee 18 vuotiaita naisia kaveriksi.Vähän epäilen miksi yli nelikymppinen haluaa teinistä ystävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947703- 374077
- 483650
- 2463167
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382616- 462613
- 1392576
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292509