Se hiertää mielessä yhä. Sattui v. 2019 syksyllä.
Menin yksityispuolen lääkärinlähetteellä Peijaksen sairaalaan, toki Kelataksilla.
Käyntini syy; eturauhasvaiva.
Mieslääkäri oli ensitapaamisesta alkaen hyvin rasittunut, aggressiivinen. Älä mökellä, en saa siitä selvää. Ei pitänyt varmaan pärstästänikään.
Kirjoitti lääkemääräyksen. Kiroilin mielessäni paluumatkalla, miksi näin kauas kun omalla alueellanikin on kaksi keskussairaalaa.
Se kiertää mielessä yhä...kun olen murehtijatyyppinen äijä.
Epämiellyttävin lääkärillä käynti kokemuksesi
13
292
Vastaukset
- Anonyymi
Meilläpäin terkkarin naislääkäri kyllä ropaa tutkimuspöydällä, ensin vetää kertakäyttöhanskan käteensä , sipaisee jotain kreemiä sormeensa, ja aloittaa tutkimusretkensä.
- Anonyymi
alottajalle :
koita kestää,
kyllä joskus toisetki potilaat ovat saaneet kehnoa käytöstä,
joksus jopa kuullut lääkärin suusta lauseen
on tällä oikeitaki potilaita, huh huh, seplvaltimotautinen syd. sairas ko ei ole oikea potitas, tulivain mieleen,
en kai ollut mielein potilas,
eipä ole toistakertaa sille lääkärille hakeutunu,
ilmeisesti oli työhönsä kyllästyny, itsekki oli vanha työhänsä kyrpiintyny, - Anonyymi
Unohdanko mahdollisena dementikkonakaan. 14 vuotiaana hammaslääkäri paikkasi etuhampaasta reijän. Onnellisena otin peilin farkkujen takataskusta ja katsoin ehjää hammasta. "Mitä he****tiä sinä peilaat, minun töitäni ei kytätä." karjaisi hl. Säikähdin hirveesti ja nytkin tätä kirjoittaessani nousee hiki.
- Anonyymi
Nuorena neitona valitin kunnanlääkärille tulehtunutta nieluani, niin käski riisua housut , alkaen tutkia alapäätäni.
Vanha mieslääkäri sanoi , monet naisten vaivoista liittyvät vulvaan . Uskottava oli. - Anonyymi
-60 luvulla menin lääkäriin, hän poltti piippua ja kyseli vaivaani. Kerroin et lonkka kipeä, olin 19v. Hän sano et siellä lonkassa on sientä, määräs lääkettä, hain apteekista, en ottanut sitä. Koska arvelin, olisko tullu uusista puukengistä, vasta kotona ymmärsin syyn. Mietin kyllä, miten sientä päässy lonkkaan, mutta lääkäri ei tienny uusista puukengistäni.:)
- Anonyymi
Ei ole kauan tästä. Nuori mieslääkäri kyseessä. Olin lähdössä reissuun ja huolestuin kun vyötärön tienoilla oli jokunen ärtynyt näppylä. Koska olin syöpäsairas ajattelin että voi jukra, onko ruusu iskenyt? Se olisi ollut aika vaarallinen syöpälääkitystilanteessa, oletin. Lähdin varmuudeksi päivystykseen.
No ei mitä, lääkäri tutki näppyläni vatsan puolelta ja korvan juuresta koska sielläkin jokunen näppylä oli. Selasi nettiä ja päätteli että lutikka! Kyseli onko kumppanilla samanlaisia oireita. Ei ollut. Olenko tutkinut patjan, onko patjan alla mustia pilkkuja. No en herranjestas sentään! Vakaasti päätteli että lutikka se on nuo jäljet tehnyt. Kovasti itse epäilin. Olin kyllä ollut metsässä mutta mielestäni hirvikärpänen ei ollut päässyt puremaan vaatteiden alle. Enkä oikeastaan silloin vielä tiennyt että ne oikeasti puree, ja kutiavia paukamia jää. Lääkäri jotain Histeciä määräsi kun ei kai muuta keksinyt. En väittänyt vastaan, ostin sittnen pienimmän mahdollisen Histec-lääkepakkauksen vaan en itse käyttänyt vaan annoin myöhemmin koivuallergiselle kaverilleni.
Niin, jäljet oli mitä varmimmin hirvikärpäsen aiheuttamia. Päivystyksestä tultuani tutkin nettiä, huonosti asiasta oli dokumenttia mutta sen verran kuitenkin että itse diagnoosin tein. Salakavalia ne pirulaiset on.
Olin minä lutikanpuremia nähnyt. Joku vaelluksella ollut korealainen nuori kaveri näytti lutikanpuremiaan. Hän oli jopa joutunut sairaalaan niiden takia. Puremat nimittäin ovat rivissä, eivät siellä täällä. Ja niitä oli pojalla paljon. Olihan varellusreitin alberguet silloin tällöin varsinaisia lutikkapesiä. Onneksi en itse sellaiseen sattunut majoittumaan.
Annoin sairaalaan palautetta että ohjatkaa nyt ihmeellä noita nuoria lääkärinplanttuja syyskauden maalaiskaupunkien ja -pitäjien todellisuuteen. Ei ollut kaveri varmaan hirvikärpästä koskaan tavannut, ehkä ei kuullutkaan. Kaikenlaisia planttuja ne päivystykseen palkkaavatkin. - Anonyymi
Ymmärrettävää jostain nuoren lääkärin aloitettava, työ neuvoo tekijäänsä.
Virheitä sattuu mutta huolimattomuus sitä vaikea hyväksyä kun terveydestä kyse. - Anonyymi
Ihmisille tiedoksi,
iho- oireet ovat lääkäreille täysin hepreaa
hyviä ihotautilääkäreitä ei oikein ole,
yrittäkää itsekin opetella lukemaan elimistöänne.
Tutkikaa ihoanne, uudet ja vanhat löydöt, hoitakaa ihoanne. - Anonyymi
Näillä kilometreillä harvassa päivät, ettei jostain kolottaisi.
- Anonyymi
Ei kannata yhtä lääkärikäyntiä lopun elämäänsä surra.
Niitä "huonoja" käyntejä sattuu itse kullkekin.
Omaistani saattaessani syöpähoitoon on sääli ja myötätunto riipaissut syvältä
sielusta ja sydämestä, en ole missään nähnyt niin huonokuntoisia potilaita kuin syöpäsairaalassa.
Vähällä pääsee, jos on joutunut kokemaan vain huonon lääkärikäynnin.
Aseta kokemuksesi oikeisiin mittasuhteisiin.- Anonyymi
Kyllä niitä lääkereitä ja hoitajia on joka lähtöön.
Peijaksen sairaala on yksi sellainen siellä on lääkäreitä, jotka ei edes osaa suomea.
Muutama hoitaja on kun myrkyn niellyt, eivät tunne minkäänlaista enpatiaa
potilaita kohtaan. Lääkäri vastaa kun kysyy kokeiden tuloksia en muista.
Se vihonviimmeinen uusi järjestelmä Apotti on sotkenut ihmisten tiedot niin, että
saa vääriä tuloksia ja myös lääkkeitä jos ei ole itse tarkkana.
Nyt alkaa Apotin käyttöjärjestelmä myös Helsingin alueella kyllä sotkua riittää.
Että olkaa tarkkana niin tulosten, kun lääkkeiden suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä lääkereitä ja hoitajia on joka lähtöön.
Peijaksen sairaala on yksi sellainen siellä on lääkäreitä, jotka ei edes osaa suomea.
Muutama hoitaja on kun myrkyn niellyt, eivät tunne minkäänlaista enpatiaa
potilaita kohtaan. Lääkäri vastaa kun kysyy kokeiden tuloksia en muista.
Se vihonviimmeinen uusi järjestelmä Apotti on sotkenut ihmisten tiedot niin, että
saa vääriä tuloksia ja myös lääkkeitä jos ei ole itse tarkkana.
Nyt alkaa Apotin käyttöjärjestelmä myös Helsingin alueella kyllä sotkua riittää.
Että olkaa tarkkana niin tulosten, kun lääkkeiden suhteen.Olen joutunut kyseiseen sairaalaan n. vuoden aikana useamman kerran ja jos helvetti on rajan takana niin se on myös rajan tällä puolen.
Toivon hartaasti, että täällä koettu helvetti riittäisi eikä olisi enää toista rajan tuolla puolella.
Kyllä se niin on, että me vanhukset olemme todella vain ongelma jätettä.
Jotkut puhuu kauniisti vanhusten arvostuksesta, mutta teot taitaa olla kaikkea muuta.
Toivon kaikille ikäihmisille (varsinkin sairaille) voimia jokaiselle päivälle.
Sanotaan, että niin on päiväsi kun on voimasi.
Hyvää ja kaunista kesää kaikille!
- Anonyymi
Mulle jäänyt mieleeni niin selvästi, kun olin kilpirauhasen ultraäänitutkimuksessa.
Hämärä huone ja lääkäri tulee, eipä tainnut edes kunnolla tervehtiä. Minä siinä sitten makasin hänen minua tutkiessa. Kysyin, että onko kilpirauhaseni normaali, niin hän tokaisi aika jännästi, muistan vieläkin hänen painatuksensa puhuessaan.
Sanoi että ei tämä mikään normaaali ole. Paino tuli sanalle normaali. No minä sitten änkytin että mitä siellä on. Hän vain sanoi, että kysy omalta lääriltäsi. Hän oli nainen ja niin minäkin olen.
Pääsin toiselle lääkärille uuteen ultraan ja muuten oli normaali vaan oli muutama kysta. Niiden kanssa olen jo elänyt vuosia, kilpirauhasarvot ovat normaalit.
Tästä töykeästä lääkäristä sanottiin, että hän on hyvä lääkäritaidoissaan, mutta sosiaaliset taidot eivät ole kovin hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872