Ensin korona vei yrittäjä-Alin leivän

Anonyymi

23

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten voi säilyttää kallista kaupallista kalustoa yleisillä parkkiksilla?
      Joku ei nyt täsmää.

      • Anonyymi

        Ei se ollut yleinen parkkipaikka, vaan kaupungilta vuokrattu alue. Muutama vuosi sitten polttivat HKL :n varikolla 20 bussia.


    • Anonyymi

      Hyvin vakuutettu on jo puoliksi hävitetty, sanoo vanha ketkujen sananlasku.

    • Anonyymi

      Oli kumminkin vakuutukset kunnossa.

      • Anonyymi

        No totta kai ne pitää olla kunnossa. Kukas sitä nyt omaan piikkiin?


    • Anonyymi

      Ali Tekin tekninen perässälaahaaminen ei tunne tulitikkuja, homma olisi mennyt kerralla kätevästi ja saa täyden korvauksen.

      Ali tosin ei välttämättä ole tehnyt mitään laitonta, ilkivalta on hyvin yleistä.

      Yleistä on myös että yrittäjät tekevät enemmän "vakuutusbisneksiä" kuin kotitalousasiakkaat.

      Yrittäjien vakuutusmaksuja pitäisi korottaa ja vähennysoikeus tulisi poistaa, myös yrittäjän kotivakuutusta pitää korottaa sekä yrittäjän ihan kaikkia vakuutusmaksuja.
      Se on ennaltaehkäisevää työskentelyä, eikä yrittäjien petosteluja kuulu maksattaa muiden kuin yrittäjien vakuutusmaksuilla.

      Asian johdosta myös Kokoomuksen puoluetukeen tulee tehdä leikkaus.

    • Anonyymi

      Juuri tällaisia työvoimapulasta pelastajia Suomi tarvitsee. Lisää lelu rameja.

    • Anonyymi

      Penkkien viiltelytapa vihjaa vahvasti muslimien kurkunleikkaamiseen, sillä bussin istuinten niskatyynyt olivat saaneet eniten osumaa. Oliko mahdollisesti allahuakbar halalharjoittelua?

    • Anonyymi

      Joku vika tuossa bussiyrityksessä on ollut. Kalustoa runsaasti, mutta ei omaa varikkoa. Autoja säilytetty ties missä. Ei täsmää muihin suomalaisiin bussiyhtiöihin verrattuna.

    • Kunhan petos selviää tutkinnassa niin iltasadut lakaisee asian maton alle.

    • Anonyymi

      Varmasti joku ilmastoaktivisti vihaa polttomoottori linja-autoja. Vihreät asialla.

      • Anonyymi

        Nuohan oli kaasubusseja, kaasusäiliöt katolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuohan oli kaasubusseja, kaasusäiliöt katolla.

        Salakuljetussäiliöitä ehkä?


      • Anonyymi

        Eläinaktivistia asialla kun luulivat yöllä että kyseessä on turkistarha


    • Anonyymi

      Sattuiko Ali-Babaa ns. omaan nilkkaan maahanmuuton rikkauden muodossa? :)

      No voi voi.

    • Anonyymi

      Eihän se mikään petos ole, kun bussit olleet yleisellä alueella ja vakuutusyhtiö kieltäytyy korvaamasta siihen vedoten. Alin olisi kannattanut vuokrata esimerkiksi Roihupellon bussivarikolta paikat busseilleen seisonta-ajaksi.
      En ikinä jättäisi vanhaa Nissan Sunnyä arvokkaampaa autoa parkkiin Kivikonlaidassa sijaitsevalle yleiselle paikoituskentälle.

      • Anonyymi

        Ai eikö seisontavakuutus korvaakaan ajoneuvolle aiheutuneita vahinkoja jos se ei datu sijaitsemaan jossain erityisessä vakuutusyhtuön hyväksymässä tilassa!?

        ... Et nyt jaksais? :/


    • Anonyymi

      Meillä koira nappasi voileivän pöydältä. Kissa nauraa rätkätti vieres. On noi hupaisia noi eläimet.

      -Akat ja Kristian

    • Anonyymi

      Persut ovat kunnon yritäjille uhka.

    • Anonyymi

      ÄO 70 ei kykene tuottamaan edes parrmpaa petosta.

    • Anonyymi

      Tampereen pizzeriatuhopoltossa kuoli vain vähäpätöisiä kantasuomalaisia porraskäytävään kärventyen.
      Mitäs noista, kun herrakansasta ei yhtäkään.

      • Anonyymi

        Näin juuri ja demarit itkivät vain rasismista saman tapauksen yhteydessä. Nuoret suomalaiset kuolivat rappuun niin DEMARI ITKEE RASISMIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri ja demarit itkivät vain rasismista saman tapauksen yhteydessä. Nuoret suomalaiset kuolivat rappuun niin DEMARI ITKEE RASISMIA.

        Muistaakseni oli kaasuputken vaimo ja Bhutaninkukko marssikengät jalassa
        lähdössä Tampereelle!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe