Martina saa oman tv- ohjelman

Anonyymi

Suomessa nähdään keväällä 2022 Revenge Body with Khloé Kardashian -ohjelmaformaatti, jota luotsaa Martina Aitolehti.

Revenge Body with Khloé Kardashian on amerikkalainen ohjelmaformaatti. Alkuperäisversiossa televisiopersoona ja seurapiirikaunotar Khloé Kardashian luotsaa osallistujia kokonaisvaltaiseen elämäntapamuutokseen.

Ohjelman suomalaisversiossa elämäntapamuutoksia luotsaa vastaavalla tavalla hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti.

– On suuri kunnia saada olla tämän ohjelman mentori. Valintani kyseiseen rooliin kertoo, että työni jälki hyvinvointivalmentajana on tehnyt vaikutuksen. Otan projektin kunnialla vastaan ja lähden siihen täydellä sydämellä mukaan, Martina kertoo ohjelman tiedotteessa.

343

2919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ässät voivat yhdessä katsoa tuota sarjaa.

      • Anonyymi

        Sofia ei kykene. Ei millään. Stefu varmasti katsoo, ihan jo mielenkiinnosta ja koska tyttärensä äiti. Tästä seuraa muutama riita S&S muutoin niin auvoiseen "parisuhteeseen", olen aivan vakuuttunut.
        Sofian insta tykittää pian uutta hyperkallista logoa ja huikeata dinneriä, jotka Stefu joutuu Sofian lohdutukseksi kustantamaan. Dubaihin nyt ainakin lähdetään hyvin pian.


    • Anonyymi

      Hienoa. Kun tekee työnsä hyvin, niin edestään löytää!👍👍

      • Anonyymi

        👌👌👌


      • Anonyymi

        Näin on 👍!


      • Anonyymi

        Löytyy vieläkin kuulema määrätynlaisii kuvii.


    • Anonyymi

      Katkeraa kalkkia Martinan hatereille.

      Kohta alkaa huuto 😂

      Taitaa olla myös pettymys wannabe somevaikuttaja Kim K leikki kloonille 🤔

      • Anonyymi

        Ai sekö sua vain kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Karmea takaisku Belorfille. Että juuri Kardashian !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekö sua vain kiinnostaa?

        Ohjelma kiinnostaa todella paljon. Mutta en voin sanoa, etteikö pientä nautintoa tuo myös Sofian kohtaaminen karman kanssa. Tämä tiedettiin, että edestään löytää kaiken ylimielisen käytöksensä, mutta yllättävän nopeasti tämä tapahtuu. Eikä loppua näy. Totta. Ei löydy myötätuntoa, ei vähääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelma kiinnostaa todella paljon. Mutta en voin sanoa, etteikö pientä nautintoa tuo myös Sofian kohtaaminen karman kanssa. Tämä tiedettiin, että edestään löytää kaiken ylimielisen käytöksensä, mutta yllättävän nopeasti tämä tapahtuu. Eikä loppua näy. Totta. Ei löydy myötätuntoa, ei vähääkään.

        Osuva kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmea takaisku Belorfille. Että juuri Kardashian !

        Persisku suoraan täytteisiin!


    • Anonyymi

      Hieno juttu 👌 !

      • Anonyymi

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Hänet pyydettiin ja valittiin ohjelmaan.
        Ja iltalehden kommentoijista iso osa vanhoja poikia viiksekkäitä joilla ei ole muuta elämää kuin hallitus, hallitus ja hallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Joka kerta on samat haukkumassa Martinan teki mitä tahaansa. Joka jutun jälkeen siellä alkaa mölinä. Silti näiden muutaman mielipiteet ei heiluta Martinan suosiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Martinaa tsemppaavat ihmiset eivät päätöinään kommentoi iltapäivälehdissä tai muuallakaan somessa. He seuraavat Martinaa tämän instassa ja katsovat näitä tuotantoja tv:ssä. Lisäksi Martinalla on tosi iso joukko kannustajia, jotka eivät edes ole instassa varsinaisina seuraavina tai osta maksullisia kanavia. Kuten moni miespuolinen henkilö. Arvostavat Martinaa esim triathlonistina. Ja eiköhän tuotantoyhtiö osaa oikeinkin hyvin hoitaa nämä markkinatutkimukset, joten palstalla heiluvien dissaajien tuskin tarvitsee ottaa ongelmaa minkään formaatin kannattavuudesta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Mahtavaa Martina ja juuri oikea nainen hommaan ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Ei se sitte niin tykätty oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänet pyydettiin ja valittiin ohjelmaan.
        Ja iltalehden kommentoijista iso osa vanhoja poikia viiksekkäitä joilla ei ole muuta elämää kuin hallitus, hallitus ja hallitus.

        Eipä tie mennä sanomaa vaik olis vie vanhat pojat riitelemäs kuka saa puolueen ehdokkaaks alkaa olla aika suosittu nainen kansan keskuudes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kommentit iltalehdessä sitä luokkaa että eivät hyvin monet Martinaa ja tätä ohjelmaa halua katsoa!
        Todella paskaa sanotaan enemmän tai vähemmän suoraan.
        Jotkut Martinan yhteistyökumppanit ja hän itse haluaa että hän on nyt koko ajan ja joka paikassa esillä.
        Säälittävää mielestäni.Taitaa kyllä todellakin olla itseriittoinen ja itsekäs tämä nainen!

        Onks joku huhu että hän ei tykkäää lihavista , mites nyt tällaiseen ohjelmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa Martina ja juuri oikea nainen hommaan ❤️

        Vaikkei henkilökohtaisesti pidä lihavista.


    • Anonyymi

      Tuleekohan Steppuli vieraaksi ohjelmaan ? Muistan, kuinka isä Therman oli niin rakastunut Martinaan. En ole koskaan enkä sen jälkeen nähnyt niin syvästi rakastunutta miestä. He olivat niin onnellisia keskenään. Luodut toisilleen.

      • Anonyymi

        Muistan ihan samaa.
        Ne kymmenet olemme eronneet jutut. Stefun vieraat naiset, Martinan sekoilut Hanneksen ja Ristolaisen kanssa.
        Poliisien käynti jatkuvasti Kaartinkaupungissa ja Tähtärillä, jopa päivää ennen nuoremman syntymää.
        Päälle sylkeminen, golfmailalla jahtaaminen....
        Oi sitä rakkautta, ihan liikutun tuosta onnen määrästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan ihan samaa.
        Ne kymmenet olemme eronneet jutut. Stefun vieraat naiset, Martinan sekoilut Hanneksen ja Ristolaisen kanssa.
        Poliisien käynti jatkuvasti Kaartinkaupungissa ja Tähtärillä, jopa päivää ennen nuoremman syntymää.
        Päälle sylkeminen, golfmailalla jahtaaminen....
        Oi sitä rakkautta, ihan liikutun tuosta onnen määrästä.

        Mitä mä sanoin katkeraa kalkkia hatereille

        Ja huuto alkoi😂

        Tiedätkö muuten sä elät menneessä tule nyt jo vuoteen 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä sanoin katkeraa kalkkia hatereille

        Ja huuto alkoi😂

        Tiedätkö muuten sä elät menneessä tule nyt jo vuoteen 2021

        Miten niin,taas joku typerä muutos ohjelma.Niitähän riittää ja kuka jaksaa katsoa edes?Nå Martinan fanit tottakai ihastelee silmät suurina. Me muut teemme varmaan jotain fiksumpaa,käymme lenkillä,hoidamme lapsiamme tai luemme kirjaa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin,taas joku typerä muutos ohjelma.Niitähän riittää ja kuka jaksaa katsoa edes?Nå Martinan fanit tottakai ihastelee silmät suurina. Me muut teemme varmaan jotain fiksumpaa,käymme lenkillä,hoidamme lapsiamme tai luemme kirjaa😉

        Ja huuto alkoi 😂😂
        Hoidamme lapsiamme ja luemme kirjaa

        Suoraan sanottuna ette hoida, ettekä lue
        Te vaanitte palstalla herjaamassa ja haukkumassa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä sanoin katkeraa kalkkia hatereille

        Ja huuto alkoi😂

        Tiedätkö muuten sä elät menneessä tule nyt jo vuoteen 2021

        Osaatko lukea?
        Tuo kommentti oli sille, joka ihasteli Stefun ja Martinan ihanaa suhdetta, sitä rakkaudentäyteistä liittoa.
        Se liitto oli ja meni, eli on historiaa ja hyvä niin.
        Jos menneitä muistelee, on ne menneet ihan luvallista korjata oikeaa muotoon.
        Minä elän tässä hetkessä, Martinan ihanaa "luodut toisilleen" suhdetta muisteleva näköjään ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä sanoin katkeraa kalkkia hatereille

        Ja huuto alkoi😂

        Tiedätkö muuten sä elät menneessä tule nyt jo vuoteen 2021

        Eihän tällä palstalla huuda kuin Martinan fanit !
        Ohjelmaformaatti on nyt mitä on, mutta toivottavasti luotsaajan ulosanti on selkeää ja osaaminen näkyy myös siinä ! Ei siitä pelkällä kunnialla ja hehkutuksella suoriudu.
        En itse aio katsoa, mutta niille, jotka katsovat se voisi olla eduksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan ihan samaa.
        Ne kymmenet olemme eronneet jutut. Stefun vieraat naiset, Martinan sekoilut Hanneksen ja Ristolaisen kanssa.
        Poliisien käynti jatkuvasti Kaartinkaupungissa ja Tähtärillä, jopa päivää ennen nuoremman syntymää.
        Päälle sylkeminen, golfmailalla jahtaaminen....
        Oi sitä rakkautta, ihan liikutun tuosta onnen määrästä.

        Unohdit Stefun sekoilut ? Mutta ei haittaa. Mr Therman on menneen talven lumia, eikä häntä kaipaa kukaan muu kuin Belorf. Elatukseen.


      • Anonyymi

        Voihan p****le, olisit nyt tuon katkeran veetuilumuistelon lähettänyt KAKSI min. aikaisemmin, palkkiona hyvä valkkari plo (siis minulle). Kahvitauolla veto, kuinka äkkiä tulee katkeraa stooria Martinalle ja olin lähellä voittaa. Osallistujia 16.😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin,taas joku typerä muutos ohjelma.Niitähän riittää ja kuka jaksaa katsoa edes?Nå Martinan fanit tottakai ihastelee silmät suurina. Me muut teemme varmaan jotain fiksumpaa,käymme lenkillä,hoidamme lapsiamme tai luemme kirjaa😉

        Hah hah. Tämän tyyppiset ohjelmat on olleet Suomessakin todella seurattuja.
        En fanita ketään, mutta todellakin aion katsoa ohjelman ja saada vinkkiä ja ennen kaikkea boostia omaankin tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit Stefun sekoilut ? Mutta ei haittaa. Mr Therman on menneen talven lumia, eikä häntä kaipaa kukaan muu kuin Belorf. Elatukseen.

        Mitä Stefan ja Sofia muuten tähän kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah. Tämän tyyppiset ohjelmat on olleet Suomessakin todella seurattuja.
        En fanita ketään, mutta todellakin aion katsoa ohjelman ja saada vinkkiä ja ennen kaikkea boostia omaankin tekemiseen.

        Höpö höpö. Ei löydy kys. ohjelma edes sadan katsotuimman joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ei löydy kys. ohjelma edes sadan katsotuimman joukosta.

        Yhtään jaksoa ei ole Suomessa viellä esitetty, eikä ohjelmaa edes tehty. Mikä lista sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Stefan ja Sofia muuten tähän kuuluu?

        Jos joku kommentoi Martinan pettäneen Stefua heidän suhteensa aikana, niin Stefu kuulunee keskusteluun. Ajattelitko muuten yhtään ennen kuin kommentoit ?


      • Anonyymi

        Minäkin muistan sen ohjelman jonka kilpailun Martina voitti! Hyppäsi 10m veteen ja isukki tyttären oli onnittelemassa oliko kukkia vai skumppaa vai kumpaakin❤️Rakastunut Täärmanni❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea?
        Tuo kommentti oli sille, joka ihasteli Stefun ja Martinan ihanaa suhdetta, sitä rakkaudentäyteistä liittoa.
        Se liitto oli ja meni, eli on historiaa ja hyvä niin.
        Jos menneitä muistelee, on ne menneet ihan luvallista korjata oikeaa muotoon.
        Minä elän tässä hetkessä, Martinan ihanaa "luodut toisilleen" suhdetta muisteleva näköjään ei.

        Millainen on tämä hetki missä elät?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kommentoi Martinan pettäneen Stefua heidän suhteensa aikana, niin Stefu kuulunee keskusteluun. Ajattelitko muuten yhtään ennen kuin kommentoit ?

        Stefan ei tasan tarkkaan kuulu ohjelmaformaattiin. Niin ajattelin. Vai huomasitko jotakin selkaista?
        Ohjelmaformaatista on kyse, ajatteles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan p****le, olisit nyt tuon katkeran veetuilumuistelon lähettänyt KAKSI min. aikaisemmin, palkkiona hyvä valkkari plo (siis minulle). Kahvitauolla veto, kuinka äkkiä tulee katkeraa stooria Martinalle ja olin lähellä voittaa. Osallistujia 16.😂😂😂😂😂

        😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan ei tasan tarkkaan kuulu ohjelmaformaattiin. Niin ajattelin. Vai huomasitko jotakin selkaista?
        Ohjelmaformaatista on kyse, ajatteles!

        Lue edellinen kommentti myös, niin saatat (ehkä) ymmärtää, että arvostelemassasi kommentissa viitattiin juurikin siihen edelliseen.


      • Anonyymi

        Mikskähän eivät naimisiin menneet jos luodut olivat toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikskähän eivät naimisiin menneet jos luodut olivat toisilleen.

        Sitä minäkin ihmettelen, kun niin olivat luodut toisilleen ja Martina halusi avioliittoon suuren rakkautensa Thermanin kanssa, mikä siinä sitten mätti, kun Therman ei kuitenkaan halunnut tätä v***n huutajaa vaimoksi ja emännäksi Hangon tilluksille, nyt ei joku oikein natsaa, mutta eipä tuo haittaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tällä palstalla huuda kuin Martinan fanit !
        Ohjelmaformaatti on nyt mitä on, mutta toivottavasti luotsaajan ulosanti on selkeää ja osaaminen näkyy myös siinä ! Ei siitä pelkällä kunnialla ja hehkutuksella suoriudu.
        En itse aio katsoa, mutta niille, jotka katsovat se voisi olla eduksi.

        Kurkistelet kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kommentoi Martinan pettäneen Stefua heidän suhteensa aikana, niin Stefu kuulunee keskusteluun. Ajattelitko muuten yhtään ennen kuin kommentoit ?

        Eikös Martina ja Stefu ole eronneet jo vuosi sitten? Nyt on kyse aloituksen mukaan ihan muusta, paitsi tietenkin Sofia ja Stefu sotketaan Martinan ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikskähän eivät naimisiin menneet jos luodut olivat toisilleen.

        Martinan mielestä erilaiset elämäntavat ja todella on erilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä sanoin katkeraa kalkkia hatereille

        Ja huuto alkoi😂

        Tiedätkö muuten sä elät menneessä tule nyt jo vuoteen 2021

        Haterit, nuorisoslangia! Voi voi teitä kielineroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen, kun niin olivat luodut toisilleen ja Martina halusi avioliittoon suuren rakkautensa Thermanin kanssa, mikä siinä sitten mätti, kun Therman ei kuitenkaan halunnut tätä v***n huutajaa vaimoksi ja emännäksi Hangon tilluksille, nyt ei joku oikein natsaa, mutta eipä tuo haittaa.....

        Miksi ihmeessä olisi tuon v**n huutajan taluttanutkaan vihille, kun ei halunnut edes samassa osoitteessa asua. Nimissään olevasta asunnosta ei tuota riipputissitelinettä saanut ulos muuten kuin jättämällä vuokrat maksamatta, hommaamalla häädön. Avaimiakaan ei pyytämällä antanut, piti poliisin apua olla vailla. Siinä sitä onnellista parisuhdetta Martina-faneille😂😂😂


    • Anonyymi

      Veikkaan, että Sofia riipaisee tänään pienet kännit.

      • Anonyymi

        Voi taivas ihan oman ohjelman, miten upeaa tälläistä olin toivonut ja nyt se sit toteutui.👍


      • Anonyymi

        Ei kyllä Sofia välirä yhtään Martinan elämästö.Onko niin vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi

        Noinko pahasti repäs hermoon.💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä Sofia välirä yhtään Martinan elämästö.Onko niin vaikea ymmärtää?

        Itse et taida ymmärtää että todellakin kateellisena katselee Martinan menestystä. Ei kun kuppia koholle ja toivotaan, että Stefun elatus pysyy voimassa niin ei Sofian tarvitse jatkossakaan itse tehdä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivas ihan oman ohjelman, miten upeaa tälläistä olin toivonut ja nyt se sit toteutui.👍

        Kertoo jo ohjelman tasosta jotain, jos vetäjäksi tulee henkilö Martina Aitolehti. Toivottavsti laittavat puhe- ja viestintäkurssille kyseisen " hyvinvointivalmentajan " !


      • Anonyymi

        Olet? Voi harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et taida ymmärtää että todellakin kateellisena katselee Martinan menestystä. Ei kun kuppia koholle ja toivotaan, että Stefun elatus pysyy voimassa niin ei Sofian tarvitse jatkossakaan itse tehdä työtä.

        Miksi haluaisi olla kuin pahoinpitelijänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä Sofia välirä yhtään Martinan elämästö.Onko niin vaikea ymmärtää?

        Kyllä välittää ja paljon välittääkin. Halusi Martinaksi Martinan paikalle. Kopioi Martinan eleet ja tyylin puhua. Vaatteet. Badelkin astui kuvaan viideksi minuutiksi. Ja niin, niin paljon muuta, joka kaikki on helposti nähtävissä ja havaittavissa. Kyllä Sofia välittää nimenomaa Martinan saavutuksista. Oivoi. Sofia parka.


      • Anonyymi

        Onko sinulla joku lähiöpissisten veikkaustoimisto?
        Jos ei, älä veikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä välittää ja paljon välittääkin. Halusi Martinaksi Martinan paikalle. Kopioi Martinan eleet ja tyylin puhua. Vaatteet. Badelkin astui kuvaan viideksi minuutiksi. Ja niin, niin paljon muuta, joka kaikki on helposti nähtävissä ja havaittavissa. Kyllä Sofia välittää nimenomaa Martinan saavutuksista. Oivoi. Sofia parka.

        Martina ei osaa puhua, lauseet päin helvettiä ja kielioppi kuin pikkulapsella. Kukaan ei tuollaista solkkausta halua kopioida ja matkia. Sofialla on oma tyylinsä pukeutua ja se on kaukana Martinan tyylistä.
        Niko R. harrasti badelia, joten miksei Sofiakin voi sitä Stefun kanssa pelata? Ei katsos kaikki ole aina Martinalla ja tämän poikaystävällä ensimmäisenä.
        Martina on miehekäs huonomaineinen salarakas, rattijuoppo ja tuomittu pahoinpitelijä.
        Lapset kahdesta rikkinäisestä liitosta.
        Kamalasti aiheuttaa tuollainen kateutta, ihan jopa Sofiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä Sofia välirä yhtään Martinan elämästö.Onko niin vaikea ymmärtää?

        Ei tokikaan välitä. Ohjelmia tulee ja menee, kyllä minä ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei osaa puhua, lauseet päin helvettiä ja kielioppi kuin pikkulapsella. Kukaan ei tuollaista solkkausta halua kopioida ja matkia. Sofialla on oma tyylinsä pukeutua ja se on kaukana Martinan tyylistä.
        Niko R. harrasti badelia, joten miksei Sofiakin voi sitä Stefun kanssa pelata? Ei katsos kaikki ole aina Martinalla ja tämän poikaystävällä ensimmäisenä.
        Martina on miehekäs huonomaineinen salarakas, rattijuoppo ja tuomittu pahoinpitelijä.
        Lapset kahdesta rikkinäisestä liitosta.
        Kamalasti aiheuttaa tuollainen kateutta, ihan jopa Sofiassa.

        Voi, voi, voi sinua. Mikäs noin kirpaisee, kun tuollainen vuodatus? Mitäs äiti sanoo tällaisesta kommentoinnista? 🤥


      • Anonyymi

        Taisi riipaista jo eilen. Kun maailmanluokan kaunotar kävi miljardööriliikemiehensä kustantamalla päivällisellä tiistai-iltana nauttimassa etanoita ja muita mereneläviä. Voi jumal au ta että voivatkin olla typeriä ja moukkia ihmisiä esittäessään elämää, jollaista eivät elä edes maailman rikkaimmat ihmiset. Ja nämä kaksi sentään ovat Suomen tunnetuimmat ulosottoviraston asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi, voi sinua. Mikäs noin kirpaisee, kun tuollainen vuodatus? Mitäs äiti sanoo tällaisesta kommentoinnista? 🤥

        Äitini on istunut pilven reunalla vuodesta 1997 lähtien. Liittyy asiaan miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei osaa puhua, lauseet päin helvettiä ja kielioppi kuin pikkulapsella. Kukaan ei tuollaista solkkausta halua kopioida ja matkia. Sofialla on oma tyylinsä pukeutua ja se on kaukana Martinan tyylistä.
        Niko R. harrasti badelia, joten miksei Sofiakin voi sitä Stefun kanssa pelata? Ei katsos kaikki ole aina Martinalla ja tämän poikaystävällä ensimmäisenä.
        Martina on miehekäs huonomaineinen salarakas, rattijuoppo ja tuomittu pahoinpitelijä.
        Lapset kahdesta rikkinäisestä liitosta.
        Kamalasti aiheuttaa tuollainen kateutta, ihan jopa Sofiassa.

        Martinahan on yksinkertainen, röyhkeä, kouluja käymätön, miehekäs. Ei helvetti , ei hänestä voi kukaan olla ylpeä tai kadehtia. Tämä on minun mielipiteeni tästä julkisuuden tyrkystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei osaa puhua, lauseet päin helvettiä ja kielioppi kuin pikkulapsella. Kukaan ei tuollaista solkkausta halua kopioida ja matkia. Sofialla on oma tyylinsä pukeutua ja se on kaukana Martinan tyylistä.
        Niko R. harrasti badelia, joten miksei Sofiakin voi sitä Stefun kanssa pelata? Ei katsos kaikki ole aina Martinalla ja tämän poikaystävällä ensimmäisenä.
        Martina on miehekäs huonomaineinen salarakas, rattijuoppo ja tuomittu pahoinpitelijä.
        Lapset kahdesta rikkinäisestä liitosta.
        Kamalasti aiheuttaa tuollainen kateutta, ihan jopa Sofiassa.

        Juuri näin😄👍! En ymmärrä mistä pitäisi jollekin Martinalle olla kateellinen? Eikö sitä vaan voi ymmärtää jos ei jostakusta pidä? Alkaa inhottaa jos näkee jonkun naaman? Vastenmielisyys? Miksi pitää olla kateellinen😄?


    • Anonyymi

      Miksi Sofia olisi edes kuvitellut, että hänet valittaisiin tuohon ohjelmaan?
      On lopettanut valmennustensa myynnin vuosia sitten, kertoi, ettei se ole enää sitä, mitä haluaa tehdä. Saman tien olisi voitu aloituksessa kertoa, että ohjelmaa luotsaamaan ei valittuTarja Halosta.

      • Anonyymi

        Koska Sofia on suuri Kardashian fani ja on mielestään samanlainen😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Sofia on suuri Kardashian fani ja on mielestään samanlainen😄

        Ihailee sitä kuuluisampaa siskoa, eli Kimiä, on sanonut haastattelussakin tämän. En ole mistään kyllä lukenut, että tämä Khloe olisi hänen idolinsa.


      • Anonyymi

        Höpsis. Sofiasta tehdään jotain turhanpäiväistä katiskan varassa ratsastavaa minäminä-valkaisuohjelmaa, jossa tulee nolaamaan itsensä jälleen kerran.
        Sofiaa harmittaa aivan varmasti, kun ymmärtää, että se on juurikin Martina, joka vie tällaista formaattia. Mitä tahansa formaattia, mutta etenkin tätä, mikä liittyy Kardashianin klaaniin.
        Ja hei, Sofiahan on bikinifitness MM vuodelta 2015, nihinkäs te nyt tämän unohditte ? Sillähän täälläkin on ratsastettu kyllästymiseen asti, joten... kova on paikka nyt Sofialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. Sofiasta tehdään jotain turhanpäiväistä katiskan varassa ratsastavaa minäminä-valkaisuohjelmaa, jossa tulee nolaamaan itsensä jälleen kerran.
        Sofiaa harmittaa aivan varmasti, kun ymmärtää, että se on juurikin Martina, joka vie tällaista formaattia. Mitä tahansa formaattia, mutta etenkin tätä, mikä liittyy Kardashianin klaaniin.
        Ja hei, Sofiahan on bikinifitness MM vuodelta 2015, nihinkäs te nyt tämän unohditte ? Sillähän täälläkin on ratsastettu kyllästymiseen asti, joten... kova on paikka nyt Sofialle.

        Sofia on bikinifitnes mm amatöörisarjassa. Ei koskaan saavuttanut anmattilaiskorttia.
        Bf:n amatöörisarja on verrattavissa täysin esim. saappaanheiton mm-kisaan.Tosin saappaanheiton mm-kisoissa on enemmän osallistujia kuin bf-amatöörisarjassa 2015.


    • Anonyymi

      Ookei!
      Tämmöisestä en ole kuullukkaan!
      Että oiken Kardashianin jalanjäljissä Woppiduu!
      Nyt sitten kauneuskirurgit ja kaikki kehonmuokkaus keinot kehiin, koska kouluttamattoman Martinan treenit tuskin tehoaa pelkästään.
      Kenenkähän kuningasajatus tääkin taas oli?
      Mistä ne aikoo taikoa osallistujat ton puoskarin kynsiin?
      Tässä nyt Pippa Laukat kalpenee—not!!!

      • Anonyymi

        Ai hitokseen
        Sä unohdit ne netin ilmaisjumpat
        Sekä oonan, piian ja jutan

        Katkeruutta kovin ilmassa😂🤣


      • Anonyymi

        Pippa Laukka ei kalpene. Hän on lääkäri.
        Hiukka eroa koulutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa Laukka ei kalpene. Hän on lääkäri.
        Hiukka eroa koulutuksessa.

        No todellakin, joku peruskoulun käynyt ei pysty mihinkään se nyt on nähty jo monet kerrat Martinan kohdalla.


      • Anonyymi

        Ei ei ei. Nyt sekoitat henkilöt. Martina ei ole se, joka mm. kohotuttaa peränsä plastiikkakirurgilla. Martina on se, joka treenaa.
        Oikein loistava ohjelma tulossa, ja aivan varmasti suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hitokseen
        Sä unohdit ne netin ilmaisjumpat
        Sekä oonan, piian ja jutan

        Katkeruutta kovin ilmassa😂🤣

        Kyllä ehtii vielä, sillä tämä meteli on vasta alkusoittoa. Aikaa on lähes vuosi 😄. Voi tätä pahoinvoinnin määrää ...


      • Anonyymi

        Miten Pippa Laukka liittyy tähän ? Sanoiko joku, että Martina esittää lääkäriä ? No ei niin. Älä siis jaksa lähteä laukalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Pippa Laukka liittyy tähän ? Sanoiko joku, että Martina esittää lääkäriä ? No ei niin. Älä siis jaksa lähteä laukalle.

        Samaa mieltä, erittäin koulutetun, fiksun ja vieläpä hyvän näköisen henkilön sotkeminen tähän on mautonta. Pippa on ihan eri planeetlta kuin tämä roskaväki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Pippa Laukka liittyy tähän ? Sanoiko joku, että Martina esittää lääkäriä ? No ei niin. Älä siis jaksa lähteä laukalle.

        Joku aikaisempi kommentoija veti Pippa Laukan nimen tähän ja sitä, että hän kalpenee.
        Kommentti on tullut vain siitä, että PL on lääkäri eikä hänen tarvite millään muodoin kalveta. Hänellä on koulutustaan vastaava työ terveydenhuollon piirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippa Laukka ei kalpene. Hän on lääkäri.
        Hiukka eroa koulutuksessa.

        Sitä juuri tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei ei. Nyt sekoitat henkilöt. Martina ei ole se, joka mm. kohotuttaa peränsä plastiikkakirurgilla. Martina on se, joka treenaa.
        Oikein loistava ohjelma tulossa, ja aivan varmasti suosittu.

        Tissinsä kuitenkin maksatti juorulehdellä, joten ei se kirurgia ihan outoa Martinallekkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin.

        Pippa Laukka, hyvin koulutettu ja sivistynyt ihminen versus Martina Aitolehti, peruskoulu, sivistymätön moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin, joku peruskoulun käynyt ei pysty mihinkään se nyt on nähty jo monet kerrat Martinan kohdalla.

        Outoa kun kuitenkin tuntuu menestyvän ja kaikki onnistuu mitä tekee. Miten sitten sai tämän ohjelman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kun kuitenkin tuntuu menestyvän ja kaikki onnistuu mitä tekee. Miten sitten sai tämän ohjelman?

        Menestyy: edustaa kasvoina valmennuksia, ruokavalioita, joita muut sorvaa.
        Instagram kertoo omasta treenaamisesta, oman valmentajan kanssa.
        Siinä on kovan tason osaaja.


    • Hyvä Martina! Vielä, kun muistat nöyryyden katsojia kohtaan ja heität romukoppaan ylpistelyn ja ylimielisen käytöksen, niin jo vot´ olet kova, sitkeä ja periksiantamaton nainen omalla persoonallasi ja arvoillasi.

      Anna palaa!

      • Anonyymi

        Martina hoitaa homman tyylikkäästi, saadaan nähdä ✌.


      • Anonyymi

        Ja tarvittaessa tulee avokämmentä...


      • Anonyymi

        Martina nöyrä, ei ikinä, mutta jos on pakko näytellä nöyrää, niin rahastahan hän nuolee, vaikka studion lattiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarvittaessa tulee avokämmentä...

        Äidilliset otteet käyttöön jos valmennettava ei muuten usko😀


    • Anonyymi

      Loistavaa ! Go for it Martina 🤩 !

      • Anonyymi

        Tänään on kuoharilasillisen paikka ehdottomasti ja nautitaan kun Martinal asiat menee nappiin niinkuin kuuluukin.🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kuoharilasillisen paikka ehdottomasti ja nautitaan kun Martinal asiat menee nappiin niinkuin kuuluukin.🥂

        Samanlaisia kännin riipaisijoita on näköjään jotkut Martinan fanit, vaikka siitä Sofiaa moittiikin.
        Aina on syytä otta "kuoharii ja malja Martinal"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia kännin riipaisijoita on näköjään jotkut Martinan fanit, vaikka siitä Sofiaa moittiikin.
        Aina on syytä otta "kuoharii ja malja Martinal"

        Lasillinen kuoharia ei ole ongelma, jos se ei ole todellinen ongelma. Nämä päihdeongelmaiset käsitellään toisessa ketjussa.


    • Anonyymi

      En minäkään ikinä kuullut ohjelmasta. Mahtaa olla supersuosittu🤭

      • Anonyymi

        Ei ole varmaan ainoa asia josta et ole kuullut…


      • Anonyymi

        En ole koskaan kuullutkaan ja tuskin olen jäänyt mistään vaille. Täyttä jenkkiroskaa koko ohjelma !


      • Anonyymi

        No syyttömiä me siihen ollaan, että että juuri sinä et ole kuullut. Minä ainakin olen. Hyviä jumppaohjeita katsonut mm. netistä.


      • Anonyymi

        Totta. On suosittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kuullutkaan ja tuskin olen jäänyt mistään vaille. Täyttä jenkkiroskaa koko ohjelma !

        Happamia sano kettu pihlajanmarjoista, kun ei ylettynyt niitä syömään.


      • Anonyymi

        Tästä selvisikin , että täällä on vanhempia henkilöitä kirjoittelemas viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä selvisikin , että täällä on vanhempia henkilöitä kirjoittelemas viestejä.

        Mummot ihailee Martinaa, tuota Suomen hyvämaineisinta hyvinvointivalmentajaa!!!


        🤭 not


      • Anonyymi

        Oikeinko "enkuksi " luotsaa ohjelmaa, sen haluaisin kuulla, mutta epäilen että suomen kielikin tuottaa vaikeuksia. Eivät sitten ketään vanhempaa pissistä löytäneet, että piti tähän tyrkkyyn tyytyä !

        Juu, en katso ja IL:n kommentointien perusteella ei moni muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko "enkuksi " luotsaa ohjelmaa, sen haluaisin kuulla, mutta epäilen että suomen kielikin tuottaa vaikeuksia. Eivät sitten ketään vanhempaa pissistä löytäneet, että piti tähän tyrkkyyn tyytyä !

        Juu, en katso ja IL:n kommentointien perusteella ei moni muukaan.

        IL:n kommentoijat samaa luokkaa kuin tälläkin palstalla. En lähtisi pitämään minään tietolähteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot ihailee Martinaa, tuota Suomen hyvämaineisinta hyvinvointivalmentajaa!!!


        🤭 not

        Mikäs vika mummoissa on? Mummoilla on kuule varaa ostaa palveluja. Teidän ikäiset pitää Sofiasta ja se ei ole mummoilta pois. Meihin mummoihin ei pure "mun lemppari on ruikkari.." tyyli, vaan pitää olla omasta kunnosta ja hyvinvoinnista kiinnostunut, siksi Martina on ok. 👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko "enkuksi " luotsaa ohjelmaa, sen haluaisin kuulla, mutta epäilen että suomen kielikin tuottaa vaikeuksia. Eivät sitten ketään vanhempaa pissistä löytäneet, että piti tähän tyrkkyyn tyytyä !

        Juu, en katso ja IL:n kommentointien perusteella ei moni muukaan.

        Miksi ohjelmaa tehtäisiin englanninkielellä ? Olemme Suomessa. Hölmökö siis olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs vika mummoissa on? Mummoilla on kuule varaa ostaa palveluja. Teidän ikäiset pitää Sofiasta ja se ei ole mummoilta pois. Meihin mummoihin ei pure "mun lemppari on ruikkari.." tyyli, vaan pitää olla omasta kunnosta ja hyvinvoinnista kiinnostunut, siksi Martina on ok. 👍👍

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IL:n kommentoijat samaa luokkaa kuin tälläkin palstalla. En lähtisi pitämään minään tietolähteenä.

        Ehkä kuitenkin kannattaisi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No syyttömiä me siihen ollaan, että että juuri sinä et ole kuullut. Minä ainakin olen. Hyviä jumppaohjeita katsonut mm. netistä.

        Miten jumppaohjeet liittyy nyt tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko "enkuksi " luotsaa ohjelmaa, sen haluaisin kuulla, mutta epäilen että suomen kielikin tuottaa vaikeuksia. Eivät sitten ketään vanhempaa pissistä löytäneet, että piti tähän tyrkkyyn tyytyä !

        Juu, en katso ja IL:n kommentointien perusteella ei moni muukaan.

        Jos nyt 20 pitää meteliä, niin enemmän löytyy katsojia. Alkuperäisestä tykkäsin ja katson tämänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin kannattaisi !

        Never.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jumppaohjeet liittyy nyt tähän?

        Ohjelman formaatti ei ole sinulle tuttu, mutta katsot tarpeelliseksi kommentoida kuitenkin. Okei. Mahtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IL:n kommentoijat samaa luokkaa kuin tälläkin palstalla. En lähtisi pitämään minään tietolähteenä.

        Eivät lämmenneet tälle formaatille ja Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko "enkuksi " luotsaa ohjelmaa, sen haluaisin kuulla, mutta epäilen että suomen kielikin tuottaa vaikeuksia. Eivät sitten ketään vanhempaa pissistä löytäneet, että piti tähän tyrkkyyn tyytyä !

        Juu, en katso ja IL:n kommentointien perusteella ei moni muukaan.

        Mihin ihmeen tyrkkyyn tyytyä.... Eipä kuule tarvi Martinan itseään tyrkytellä, on sen verran kova mimmi, meriittejä kyllä riittää!! Kannattaisi sinunkin ensin ottaa asioista selvää, ennen kuin kommentoi täyttä potaskaa!!!


    • Anonyymi

      Saahan Sofiakin oman ohjelman,. Onneksi ei tarvi ostaa ohjelmaa

      • Anonyymi

        Jep. Hienoa Martina!

        Ja voihan Soffe tonne hakea "asiakkaaksi", varsinkin jos on kehonkuva häuriöitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Hienoa Martina!

        Ja voihan Soffe tonne hakea "asiakkaaksi", varsinkin jos on kehonkuva häuriöitä....

        Ei Sofia tarvitse valmentajaa, osaa syödä ja liikkua ihan varmasti itse ilman puoskarien neuvoja.
        Vertaapa näiden kroppia, on kuin yö ja päivä. Poika ja Nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia tarvitse valmentajaa, osaa syödä ja liikkua ihan varmasti itse ilman puoskarien neuvoja.
        Vertaapa näiden kroppia, on kuin yö ja päivä. Poika ja Nainen.

        Kyllä, hernesoppa on pop sillon kun ei kukaan vie ulos syömään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia tarvitse valmentajaa, osaa syödä ja liikkua ihan varmasti itse ilman puoskarien neuvoja.
        Vertaapa näiden kroppia, on kuin yö ja päivä. Poika ja Nainen.

        Martinalla ei ole 8 kiloa siirrettyä ihraa petsuuksissaan, totta. Ja onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia tarvitse valmentajaa, osaa syödä ja liikkua ihan varmasti itse ilman puoskarien neuvoja.
        Vertaapa näiden kroppia, on kuin yö ja päivä. Poika ja Nainen.

        Puoskarit ei pääse pääluotsaajaksi ohjelmaan ja koulutuspaperit on oltava hyvät myös,luuletko ettei tarkistettu Martinan koulutusta kun meni haastatteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoskarit ei pääse pääluotsaajaksi ohjelmaan ja koulutuspaperit on oltava hyvät myös,luuletko ettei tarkistettu Martinan koulutusta kun meni haastatteluun.

        Näin on olet oikeassa.👍


      • Anonyymi

        Ohjelman missä nolaa itsensä. Taas yhden kerran. Ei Sofia ole mikään aihe. Sen tietää Solarkin, mutta haluaa vielä yrittää ratsastaa Ranta-aholla ja Katiskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia tarvitse valmentajaa, osaa syödä ja liikkua ihan varmasti itse ilman puoskarien neuvoja.
        Vertaapa näiden kroppia, on kuin yö ja päivä. Poika ja Nainen.

        Naista on vaan vähän leikelty siellä ja täällä. Täytettä huulissa ja poskissa ja leuassa ja takapuolessa.
        Ja filttereillä pidennetyt jalat aina itse kulkaisemissaan kuvissa.🤣🤣😅🙈
        Ja niinhän se vyötärö saadaan esiin ja näyttämään kapealta, kun isonnetaan ahteria rasvan siirrolla💃💃 huutista vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoskarit ei pääse pääluotsaajaksi ohjelmaan ja koulutuspaperit on oltava hyvät myös,luuletko ettei tarkistettu Martinan koulutusta kun meni haastatteluun.

        Ja Martinan koulutus oli .....................?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoskarit ei pääse pääluotsaajaksi ohjelmaan ja koulutuspaperit on oltava hyvät myös,luuletko ettei tarkistettu Martinan koulutusta kun meni haastatteluun.

        Saisikohan tänne palstalle vielä nämä Martinan koulutukset tai voihan ne laittaa jopa IL:n sivulle, miksiköhän puuttuvat ?? Kyllä Pippa Laukasta vaan tiedotettiin, että on lääkäri !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole 8 kiloa siirrettyä ihraa petsuuksissaan, totta. Ja onneksi.

        Miten ne mesolangat vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisikohan tänne palstalle vielä nämä Martinan koulutukset tai voihan ne laittaa jopa IL:n sivulle, miksiköhän puuttuvat ?? Kyllä Pippa Laukasta vaan tiedotettiin, että on lääkäri !

        En ole nähnyt vielä kenenkään koulutustodistuksia juorupalstoilla tai lehdissä.Todistukset tarkistetaan kyllä koulutuksesta, haki sitten ainakin tälläisiin tv- lähetettäviin ohjelmiin ennen kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisikohan tänne palstalle vielä nämä Martinan koulutukset tai voihan ne laittaa jopa IL:n sivulle, miksiköhän puuttuvat ?? Kyllä Pippa Laukasta vaan tiedotettiin, että on lääkäri !

        Martinan titteli julkisuudessa on ollut jo pitkään hyvinvointivalmentaja. Sitähän nämä tällaisia valkkuja vetävät henkilöt ovat. Jos se ei sinulle sovi, niin soita lehteen tai lehtiin, äläkä täällä mesoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne mesolangat vaikuttaa?

        Persuksissa ? Todennäkösesti ei hyvin, kun jotkut joutuvat turvautumaan rasvansiirtoihin. Mutta Martinahan ei tiedä tästä mitään, kun lihakset kaikkialla kropassaan on ainoastaan kovan treenin tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole 8 kiloa siirrettyä ihraa petsuuksissaan, totta. Ja onneksi.

        Martinalla on roikkuvat rintaimplantit !


      • Anonyymi

        Sofian Salaisuudet ja tulee maksullisella kanavalla. Sofia siellä supattelee salaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Martinan koulutus oli .....................?

        Tässä ohjelmassa juontaja ja etsi tietoa miten pääsee tälläiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Martinan koulutus oli .....................?

        Elämänkoulu.
        Jos olisi suoritettu tutkintoja, todistukset olisivat varmaan kehystettynä seinällä. Jos olisi saanut kehykset ilmaiseksi Ellokselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuksissa ? Todennäkösesti ei hyvin, kun jotkut joutuvat turvautumaan rasvansiirtoihin. Mutta Martinahan ei tiedä tästä mitään, kun lihakset kaikkialla kropassaan on ainoastaan kovan treenin tulosta.

        Mutta arvet näkyy huulissa ja langat paistaa läpi naamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, hernesoppa on pop sillon kun ei kukaan vie ulos syömään!

        Tai spagetti ja jauhelihakastike 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai spagetti ja jauhelihakastike 😂

        Nagikeito tuo mukavasti vaihtelua ruokalistaan.


      • Anonyymi

        Sofiallahan on jo oma ohjelma omassa elämässään sekoillessaan" siellä jossain maailmassa"
        Todella surullista..kuitenkin. Niin makaa, kuin petaa. Oma valintansa kuitenkin!! Toki paronilla
        pätäkkää löytynee, ainakin pienen tytön tarpeisiin.. ;)


    • Anonyymi

      Ja katsojia tällaisella maksukanavan muutenkin tuntemattomalla ohjelmalla on...?
      Esim Iholla sarja ei yltänyt 50 katsotuimman listalle, vaikka stara Aitolehti sentään oli siinä muutama muu julkku.
      Mahtaa tämä olla oikea katsojamagneetti.

      • Anonyymi

        No tietenkin se valittiin joka kiinostaa katsojia ja nainen on kova tekee duunia ja tekee sitä täysin sydämmin.


      • Anonyymi

        Maksukanavien katsojaluvut ei koskaan yllä ilmaiskanavien katsojalukuihin, sehän nyt on ihan selvä.


      • Anonyymi

        Lukekaa IL:n kommentteja kyseisen ohjelman ja siihen palkatun Aitolehden pestistä, eivät olleet kovin imartelevia !!


    • Anonyymi

      Voin kuvitella miten Blörö huutaa parasta aikaa #ITTU!

      • Anonyymi

        Polkee samalla töppöjalkaa lattiaan ja vaatii Stefulta korvausta kärsimästään vääryydestä.


      • Anonyymi

        Voi tulla kohta filmiä takapenkiltä silmäpari pyörii vimmatusti boaring boaring boaring kuin hedelmäpeli vai flipperi😅


      • Anonyymi

        Ja Maitolehti karjuu "vi##u me tienataan tällä vi#usti rahaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkee samalla töppöjalkaa lattiaan ja vaatii Stefulta korvausta kärsimästään vääryydestä.

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Maitolehti karjuu "vi##u me tienataan tällä vi#usti rahaa!"

        Tulee niin v*****i rahaa !!! Epäilen suuresti, ehkä saivat ALE- hintaan kyseisen kouluttamattoman ikänaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.

        🤣😅🤣😅😂😂
        Kateus panee kiekumaan, sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Maitolehti karjuu "vi##u me tienataan tällä vi#usti rahaa!"

        Hehkuttaisin vähintäänkin noin, jos olisin Aitolehti. Mutta Aitolehdelle tämä on yksi duuni muiden joukossa, vaikka hyvä duuni onkin. Hoitaa hommansa hyvin ja se poikii lisää uusia ja hyviä duuneja. Hyvältä näyttää tämän naisen tulevaisuus. Good.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.

        Ihmetele aivan rauhassa. Me muut käytetään energiamme omaan hyvinvointiimme. Nyt lenkille. Heippa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.

        Sinähän katsot joka jakson ja olet pääkommentaattorina tällä palstalla 😅😅


      • Anonyymi

        Kuuletko,,,kuuletko,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkee samalla töppöjalkaa lattiaan ja vaatii Stefulta korvausta kärsimästään vääryydestä.

        Juu, voin vaan kuvitella kuinka töppöjalka on raakkunut Stefulle "Miten sä korvaat tän mulle??!!"

        Stefunhan pitää toki korvata Sofialle tuo harmitus😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.

        Ei taida olla montaa ohjelmaa mitä kaikki katsoo ja sitä varten voi vaihtaa kanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee niin v*****i rahaa !!! Epäilen suuresti, ehkä saivat ALE- hintaan kyseisen kouluttamattoman ikänaisen.

        Tuli mieleeni myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata hihkua ilosta, kyllä tämä Aitolehti vielä sössii itsensä lopullisesti.
        Vieläkin niitä hänen koulutuksiaan tässä ihmettelen, kun niitä ei vaan ole, niin täysin outo valinta tv- yhtiöltä, mutta ihan sama, en tule ohjelmaa katsomaan, kuten ei moni muukaan.

        Omituista että oahoinpitelytuomion saanut rattijuoppo.sekä lähestymiskielto siihen lisäksi. Otetaan televioohjelmaan.plisi pitkä jono nuhteettomia hyvän ulosannin omaavia tyyppejä tämän sössö tilalle.herätys tv-väki .miten kävi Mannisen


      • Anonyymi

        Näin yhen videon missä yks muija yritti isolla autolla ettiii parkkipaikkaa ja se huus perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän katsot joka jakson ja olet pääkommentaattorina tällä palstalla 😅😅

        Aina yks tiedottaja täytyy porukassa olla.


    • Anonyymi

      Khloe Kardashian tuotti myös itse tämän alkuperäisen Revenge Body ohjelman.
      Miksei Martina myös tuota tätä?
      Ai mutta kun sillä ei ole rahaa sellaiseen.
      Martina on ohjelman juontaja ja oikeat valmentajat valmentaa.
      Voitte rauhoittua, ei ollut mikään Martinan valmennusohjelma kyseessä, pelkkä juontokeikka.
      Lukekaa muuten iltiksen kommenttiosiota kyseisen jutun alta, siellä on hauskoja kommentteja Martinasta.

      • Anonyymi

        Kestää ohjelman teko enskevääseen saakka, aivan juontokeikka niinkö?


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta. Samaa hatereiden tyhjää huutelua, kuin täälläkin. Martina rulettaa ja sillä hyvä.


      • Anonyymi

        Luin, eikä kovin imartelevaa tekstiä löydy.
        Kyllä normiälyllä varustettu ihminen feikin tajuaa.
        Ei kyllä ymmärrä miksi juuri Martina on sopiva ohjelman puikkoihin—osaavia ammattilaisia kun löytyy pilvin pimein—ilmeisesti syy on vain ja ainoastaan naisen omassa tyrkyttäytymisessä mediaan, eli näkyvyys—osaamisesta tuskin on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin, eikä kovin imartelevaa tekstiä löydy.
        Kyllä normiälyllä varustettu ihminen feikin tajuaa.
        Ei kyllä ymmärrä miksi juuri Martina on sopiva ohjelman puikkoihin—osaavia ammattilaisia kun löytyy pilvin pimein—ilmeisesti syy on vain ja ainoastaan naisen omassa tyrkyttäytymisessä mediaan, eli näkyvyys—osaamisesta tuskin on kysymys.

        Vähäkö katkera kommentti.🙈

        Jospa Martina oli pätevin siitä osaavien ammattilaisten joukosta, joita sanoit löytyvän pilvin pimein.


      • Anonyymi

        Eikä ?! Onks Martinal vähemmän massii ku Kardashian klaanil ?? Miksei se ymmärtänyt pyytää lainaa Sofialt ? Pikkurahoja ois ollu tälle miljonäärille, jolla on sitä paitsi miljardööri poikkis. Voi että !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäkö katkera kommentti.🙈

        Jospa Martina oli pätevin siitä osaavien ammattilaisten joukosta, joita sanoit löytyvän pilvin pimein.

        Mitkä ne on sun pätevyyden kriteerit?
        Yleensä pätevyys todistetaan koulutuksella ja pitkällä kokemuksella.
        Martinan nettirävellykset ei siinä paljon paina.


      • Anonyymi

        Suosittelen lukemaan IL:n kommentit Martinan uudesta juontopestistä. Siinä tulee hyvin ilmi minkälaisen imagon Martina on itselleen rakentanut, eivät näytä kommentit olevan kovin imartelevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen lukemaan IL:n kommentit Martinan uudesta juontopestistä. Siinä tulee hyvin ilmi minkälaisen imagon Martina on itselleen rakentanut, eivät näytä kommentit olevan kovin imartelevia.

        Pyh. Muutama elämäänsä kyllästynyt haukkuja ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin, eikä kovin imartelevaa tekstiä löydy.
        Kyllä normiälyllä varustettu ihminen feikin tajuaa.
        Ei kyllä ymmärrä miksi juuri Martina on sopiva ohjelman puikkoihin—osaavia ammattilaisia kun löytyy pilvin pimein—ilmeisesti syy on vain ja ainoastaan naisen omassa tyrkyttäytymisessä mediaan, eli näkyvyys—osaamisesta tuskin on kysymys.

        Halvin vaihtoehto ??? Lada ei Mersu.


    • Anonyymi

      On aivan käsittämätöntä että kouluttamaton rikostaustainen roskaväki nostetaan tällaiseen asemaan. Tuskin on toivuttu huumehöyryisen jääkiekkotaustaisen päiväkotiyrittäjän hymistelyjutusta. No, meissä katsojissahan se vika on, mitäs katsoitte.

      • Anonyymi

        Kenestä puhut?


      • Anonyymi

        Martins on pääluotsajana ohjelmassa ja on muitakin asiatuntioita siellä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä puhut?

        Taitaa puhua itsestään kun rikostuomioista puhuu.


      • Anonyymi

        Mihin asemaan ? Juurihan täällä on toitotettu, kuinka kukas ei katsele tällaisia turhia ohjelmia.... ?
        Taitaa kuitenkin totuus kalvaa; nämä kokonaisvaltaiset hyvinvointiohjelmat on koko ajan kasvava trendi.


      • Anonyymi

        Onneksi katsojille, tämäkin ohjelma on vain maksukanavilla ja Martina ainoastaan houstaa sen, varsinaisen muutosohjauksen tekee toivottavasi osaava ammattilaistiimi.
        Ei kai kukaan tosissaan usko, että kouluttamaton juorulehdissä marinoitu tyrkky olisi pätevä ohjaamaan yhtään ketään parempaan elämään kokonaisvaltaisesti.
        Tämä on niitä tyyppejä jotka uskoo,että kun itse treenaa ohjatusti, jotenkin kumman syystä pätevöityy ohjaamaan muita—ei se ihan niin yksinketaista ole —tietopohjaa tarvitaan myös —ja paljon.


      • Anonyymi

        Vai rikoksia, no sakot sai pienet Martina.Ministerit Tanja Karpela ja Sirpa Pietikäinen , saivat sentään paljon suuremmat sakot rattikäryistään.


      • Anonyymi

        Eeva Kuuskoski oli ministeri ja sai tuomion pahoinpitelystä 20-päiväsakkoa sai nainen.Ei haitannut työnteko ja nytkin on korkeassa virassa edelleen hän.Joten tälläista sattuu paremmissa kun piireissä vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi katsojille, tämäkin ohjelma on vain maksukanavilla ja Martina ainoastaan houstaa sen, varsinaisen muutosohjauksen tekee toivottavasi osaava ammattilaistiimi.
        Ei kai kukaan tosissaan usko, että kouluttamaton juorulehdissä marinoitu tyrkky olisi pätevä ohjaamaan yhtään ketään parempaan elämään kokonaisvaltaisesti.
        Tämä on niitä tyyppejä jotka uskoo,että kun itse treenaa ohjatusti, jotenkin kumman syystä pätevöityy ohjaamaan muita—ei se ihan niin yksinketaista ole —tietopohjaa tarvitaan myös —ja paljon.

        Sempähän tuut näkee, tulee ole todella suosittu ohjelma ja juuri siksi kun Martina on siinä pääluotsaaja koko ohjelmassa.Hyvä ettei joku vanha kulunut kasvo tullut sitä luotsaa, ei olisi katsojia ollenkaan kiinnostanut koko ohjelma ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi katsojille, tämäkin ohjelma on vain maksukanavilla ja Martina ainoastaan houstaa sen, varsinaisen muutosohjauksen tekee toivottavasi osaava ammattilaistiimi.
        Ei kai kukaan tosissaan usko, että kouluttamaton juorulehdissä marinoitu tyrkky olisi pätevä ohjaamaan yhtään ketään parempaan elämään kokonaisvaltaisesti.
        Tämä on niitä tyyppejä jotka uskoo,että kun itse treenaa ohjatusti, jotenkin kumman syystä pätevöityy ohjaamaan muita—ei se ihan niin yksinketaista ole —tietopohjaa tarvitaan myös —ja paljon.

        Ei kukaan usko ja luule, mutta iso osa t i e t ä ä. Nimittäin sen, että Martinan valmennukset on hyviä ja todella moni niihin osallistunut on saanut oikeasti hienoja tuloksia aikaan. Koeta sinäkin jo sisäistää tämä, Ja jos ei onnistu, niin lohduttaudu sillä, että Martinalla on töitä, jolla elättää perheensä ja joista maksaa veronsa, sen sijaan että yhteiskunta eli sinä muiden mukana olet maksamassa.
        Mitä enemmän Martinaa dissaatte, sitä enemmän hän myy. Jännää, että ei jo mene ymmärrykseen. Tämäkään 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan usko ja luule, mutta iso osa t i e t ä ä. Nimittäin sen, että Martinan valmennukset on hyviä ja todella moni niihin osallistunut on saanut oikeasti hienoja tuloksia aikaan. Koeta sinäkin jo sisäistää tämä, Ja jos ei onnistu, niin lohduttaudu sillä, että Martinalla on töitä, jolla elättää perheensä ja joista maksaa veronsa, sen sijaan että yhteiskunta eli sinä muiden mukana olet maksamassa.
        Mitä enemmän Martinaa dissaatte, sitä enemmän hän myy. Jännää, että ei jo mene ymmärrykseen. Tämäkään 😉.

        Kouluttamattoman Martinan valmennukset?
        Tarkoitat siis näitä nettiin muiden laatimia treenejä, joita nainen esittelee ominaan—selvä.
        Ohjelmassa nainen on pelkkä houstaaja ja muut onneksi sielläkin hoitavat ammattiosaamista vaativat valmennukset.
        Osaamaton treenari voi aiheuttaa jopa vammoja osallistujille —sitä riskiä ohjelmatoimisto tuskin haluaa ottaa.
        Tietysti on hienoa, että nainen elättää perheensä, mutta kyllä naiselle kohtuuttomasti maksetaan koulutukseen ja osaamiseen nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sempähän tuut näkee, tulee ole todella suosittu ohjelma ja juuri siksi kun Martina on siinä pääluotsaaja koko ohjelmassa.Hyvä ettei joku vanha kulunut kasvo tullut sitä luotsaa, ei olisi katsojia ollenkaan kiinnostanut koko ohjelma ketään.

        Älä sinäkään nuolaise ennen kuin tipahtaa.
        Ohjelmatietojen julkaisun jälkeeisiä kommentteja kun lukee niin kovin innoissaan ei ole monikaan.
        Negatiivisia kommenttteja on lehdet pullollaan.
        Kyllä tämä Martina suosio on muutaman aktiivisen fanin kupla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martins on pääluotsajana ohjelmassa ja on muitakin asiatuntioita siellä mukana.

        Ei kai nyt sentään muita kuin Martina.... miten hänen vihanhallinta on nykyään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamattoman Martinan valmennukset?
        Tarkoitat siis näitä nettiin muiden laatimia treenejä, joita nainen esittelee ominaan—selvä.
        Ohjelmassa nainen on pelkkä houstaaja ja muut onneksi sielläkin hoitavat ammattiosaamista vaativat valmennukset.
        Osaamaton treenari voi aiheuttaa jopa vammoja osallistujille —sitä riskiä ohjelmatoimisto tuskin haluaa ottaa.
        Tietysti on hienoa, että nainen elättää perheensä, mutta kyllä naiselle kohtuuttomasti maksetaan koulutukseen ja osaamiseen nähden.

        Ja miksikäs sinua hiertää Martiinan "kohtuuttomat" tulot ? Siellä se on, se kateus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinäkään nuolaise ennen kuin tipahtaa.
        Ohjelmatietojen julkaisun jälkeeisiä kommentteja kun lukee niin kovin innoissaan ei ole monikaan.
        Negatiivisia kommenttteja on lehdet pullollaan.
        Kyllä tämä Martina suosio on muutaman aktiivisen fanin kupla.

        Jos näin olisi, niin tuskinpa Martinaa pyydettäisiin tv-tuotantoihin, erilaisiin harrastuksiin, tapahtumiin jne. Ja ennen kaikkea tuskinpa myisi valkkujaan niin hyvin.
        Eli koettakaahan nyt niellä pettymyksenne Martinan pärjäämisestä ja keskittyä mieluummin omaan pärjäämiseenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sempähän tuut näkee, tulee ole todella suosittu ohjelma ja juuri siksi kun Martina on siinä pääluotsaaja koko ohjelmassa.Hyvä ettei joku vanha kulunut kasvo tullut sitä luotsaa, ei olisi katsojia ollenkaan kiinnostanut koko ohjelma ketään.

        Taas fanin kirjoitus! Huomaa heti kirjoitusvirheistä, jo ensimmäinen sana on väärin. Sempähän...


    • Anonyymi

      On se huikee mimmi, kuinka se töiltään kaikkeen ehtii?

      • Anonyymi

        Ei tee kuitenkaan niin paljon töitä kuin Sofia wörk, wörk, wörk 😁


    • Anonyymi

      Fiksut pärjäävät aina.

    • Anonyymi

      Ei ihme ettei jää tytöille aikaa. Iholla sarjaa kuvaa, ja nyt tää uusi ohjelma, instan päivitys.
      Ja treenit, ja Iroman kisa ja herra pikkaraiselle pitää saada laatuaikaa. Vikke nyt asuukin isällään mutta kovin on kiireinen äiti

      • Anonyymi

        Kateellisten panettelua😂 Kannattaisi joskus kokeilla tehokasta työskentelyä niin saattaisit menestyä…


      • Anonyymi

        Taas ne lapset mielessä!


      • Anonyymi

        Oletko sinä se joka on joskus halunnut saada Eskolle yksinhuoltajuutta ja se, joka on halunnut saada Stefanille yksinhuoltajuutta? Uskokaa tai älkää mutta tällaisia kirjoituksia on näkynyt.


      • Anonyymi

        Sehän on hienoa. Kyllä isätkin saavat hommia hoitaa! Pitää takoa niin kauan kun rauta on kuumaa eikö myöhemmin. Hyvä homma! Ei ne lapset ja isot tytöt mihinkään karkaa. Itselläni on ollut viimeiset 10 vuotta vastaava tahti, hyvin on lapset kasvaneet ja tervejärkisiä ovat sekä hyvä suhde heihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se joka on joskus halunnut saada Eskolle yksinhuoltajuutta ja se, joka on halunnut saada Stefanille yksinhuoltajuutta? Uskokaa tai älkää mutta tällaisia kirjoituksia on näkynyt.

        Joku kyllä hokee että lapsi on Eskolla koko ajan vaikka on viikko ja viikko. Eli kyseinen hokija ainakin haluaisi että lapsi olisi Eskolla aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kyllä hokee että lapsi on Eskolla koko ajan vaikka on viikko ja viikko. Eli kyseinen hokija ainakin haluaisi että lapsi olisi Eskolla aina.

        Onko joku niistä jotka kampanjoivat Eskon yksinhuoltajuuden puolesta? Hymyssä mainittiin nimiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisten panettelua😂 Kannattaisi joskus kokeilla tehokasta työskentelyä niin saattaisit menestyä…

        Mä haluun tietää ASAP, kuka on Martinan ehdokas Helsingin pormestariksi. Perusteluja kehiin. T. FunBoyThree
        Kun Martina ei kiireeltään ehdi niin assarit plz.


      • Anonyymi

        Kumma kun täällä valehdellaan koko ajan. Nytkin geggosessa oli juttu Martinan instasta jossa eilen sanoi että töiden ja tyttöjen harrastusten jälkeen aikoo juosta puolikkaan. Ja Hannu sanoi lähtevänsä mukaan myös töiden jälkeen, mutta siinä välissä pitää laittaa sauna päälle. Eli aivan normaalia perhe-elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun täällä valehdellaan koko ajan. Nytkin geggosessa oli juttu Martinan instasta jossa eilen sanoi että töiden ja tyttöjen harrastusten jälkeen aikoo juosta puolikkaan. Ja Hannu sanoi lähtevänsä mukaan myös töiden jälkeen, mutta siinä välissä pitää laittaa sauna päälle. Eli aivan normaalia perhe-elämää.

        Hannu rakas juoksi 21km- työpäivänsä jälkeen Martian kans.Voi ei mikä miehen kunto ja et lähti lenkille vaikka oli varmaankin väsynyt töistä.♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun täällä valehdellaan koko ajan. Nytkin geggosessa oli juttu Martinan instasta jossa eilen sanoi että töiden ja tyttöjen harrastusten jälkeen aikoo juosta puolikkaan. Ja Hannu sanoi lähtevänsä mukaan myös töiden jälkeen, mutta siinä välissä pitää laittaa sauna päälle. Eli aivan normaalia perhe-elämää.

        Voi ei miten ihana kuva heistä lenkin jälkeen instas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun täällä valehdellaan koko ajan. Nytkin geggosessa oli juttu Martinan instasta jossa eilen sanoi että töiden ja tyttöjen harrastusten jälkeen aikoo juosta puolikkaan. Ja Hannu sanoi lähtevänsä mukaan myös töiden jälkeen, mutta siinä välissä pitää laittaa sauna päälle. Eli aivan normaalia perhe-elämää.

        Juttu olikin Metropolissa eikä geggosessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu rakas juoksi 21km- työpäivänsä jälkeen Martian kans.Voi ei mikä miehen kunto ja et lähti lenkille vaikka oli varmaankin väsynyt töistä.♥️♥️

        Niin, kuinka pitkä ketju siitäkin oli että Hannu ei kävisi töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuinka pitkä ketju siitäkin oli että Hannu ei kävisi töissä.

        Näin on koko ajan juoruakat väittäneet ettei Hannu ole työelämässä ollenkaan.Minä olen tiennyt et on töissä ja vielä missä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei miten ihana kuva heistä lenkin jälkeen instas.

        Martina on muuttunut silmissä. Onnellisuus näkyy ihmisessä säteilevänä ja levollisena kauneutena. Kiitos ja kumarrus Sofialle, että halusi itselleen tämän taakan nimeltään Stefu ja Martina ymmärsi vihdoinkin lapsineen lähteä tämän epävakaan päihdeongelmaisen miehen elämästä. Mahtava juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on koko ajan juoruakat väittäneet ettei Hannu ole työelämässä ollenkaan.Minä olen tiennyt et on töissä ja vielä missä on.

        Tietenkin on työelämässä. Ihan julkinen tieto..


      • Anonyymi

        Mitähän sinäkin kuvittelet aiheesta tietäväsi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on työelämässä. Ihan julkinen tieto..

        Ihan julkinen tieto on ja myös valmentaa Padelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun tietää ASAP, kuka on Martinan ehdokas Helsingin pormestariksi. Perusteluja kehiin. T. FunBoyThree
        Kun Martina ei kiireeltään ehdi niin assarit plz.

        Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun tietää ASAP, kuka on Martinan ehdokas Helsingin pormestariksi. Perusteluja kehiin. T. FunBoyThree
        Kun Martina ei kiireeltään ehdi niin assarit plz.

        Siinä vasta visainen kysymys Martinalle, ehkä pitää hieman helpottaa eli saa soittaa Eskolle ja kysyä kuka olisi paras Hgin kaupungin pormestariksi. Ai mikä se Hgin pormestari oikein on, eikös tämä Mannerheim jo hoitanut pestin .... Ou Yeah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku niistä jotka kampanjoivat Eskon yksinhuoltajuuden puolesta? Hymyssä mainittiin nimiäkin.

        Esko on itse kertonut tv:ssä olevansa yksinhuoltaja. Että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu rakas juoksi 21km- työpäivänsä jälkeen Martian kans.Voi ei mikä miehen kunto ja et lähti lenkille vaikka oli varmaankin väsynyt töistä.♥️♥️

        Hannu ny on niin lovena et tekkee mitä Martina kin.


    • Anonyymi

      Martina saa ohjelman Discovery . Niin on kanava tehnyt valinnan. He katsoo, joilla on mielenkiintoa tai tarvetta tälle ohjelmalle.
      Sitä en ymmärrä, miksi Sofia ja Stefan on liitetty tähän ketjuun?
      Onko Sofia kade, vetääkö kännit jne.
      Ihan turha spekuloida, jos heidän ajatuksiaan ei tunne. Ja luulenpa, että moni "veikkaanpa-doris" ei tunne. Minusta S&S kannattaisi antaa elää omaa elämäänsä. Sitäpaitsi kukaa osaa ennustaa, vaikka Sofialla olisi oma ohjelma 8-vuoden päästä? Onhan Martinakin kasvanut ihmisenä kolmikymppisestä lähes nelikymppiseksi. Graditure jne.
      Keskittykää nyt Martinan ohjelmaan ja hakekaa mukaan. Kaikki lähiötahvot, hiiret, äitylit, taikinat, Moikkeliksen termejä käyttäen.

    • Anonyymi

      Sofia sai itkupotkuraivarit. Tulee Stefulle kalliiksi lepyttää tuo kiukkupussi. Anusvalkaisu, hiuslisäkkeiden pesu, dinneri, helikopterilento, laukku, uudet pieruverkkarit, kynsihuolto, kuoharia ja siideriä säkillinen. Jos ei noilla rauhoitu niin pariksi viikoksi Dubaihin ja Martinan nimen mainitseminen on kielletty.

    • Anonyymi

      Katsokaa IL:n uutisen alta ihmisten kommentteja aiheesta niin näette mitä valtaosa ihmisistä ajattelee Martinasta. Sadasta kommentista yksi Martinaa puolustava. Todistaa että ainoa Martinaa fanittava pieni porukka on pesiytynyt tälle palstalle. Suurin osa ihmisistä ei voi sietää tuota opportunistia.

      • Anonyymi

        Siellä on nämä vakiojutut, mitä täälläkin harrastetaan, eli mm. lapset, leuka ja jopa Ranta-aho on vedetty mukaan. Sitten ovat ne jotka haukkuvat kaikki julkkikset ja kaikki muutkin henkilöt, jotka ovat muita kuin perussuomalaisten kannattajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on nämä vakiojutut, mitä täälläkin harrastetaan, eli mm. lapset, leuka ja jopa Ranta-aho on vedetty mukaan. Sitten ovat ne jotka haukkuvat kaikki julkkikset ja kaikki muutkin henkilöt, jotka ovat muita kuin perussuomalaisten kannattajia.

        Nyt välähti lamppu että miksi yrittäjiä niin haukutaan ja kadehditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on nämä vakiojutut, mitä täälläkin harrastetaan, eli mm. lapset, leuka ja jopa Ranta-aho on vedetty mukaan. Sitten ovat ne jotka haukkuvat kaikki julkkikset ja kaikki muutkin henkilöt, jotka ovat muita kuin perussuomalaisten kannattajia.

        Hauska kun sen Martinan vetämän ohjelman yksi osa-alue on juuri se, että jotkut kommentoivat henkilön ulkonäköä ja siitä aiheutunut epävarmuus. Ja kommenteissa sitten haukutaan ohjelman vetäjän ulkonäköä ja kaikkea muutakin maan ja taivaan välillä.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Suurin osa Martinasta pitäviä ihmisiä ei kirjoittele iltapäivälehtien palstoille eikä ylipäätään someen. Koettakaa nyt sisäistää, että se on murto-osa ihmisiä jotka näin tekee.


      • Anonyymi

        Martina hatereilla on aikaa huutaa ja haukkua. Martinasta pitävät ihmiset tekevät työtä ja elävät elämäänsä, aivan kuten Martina. Mitä tästä yhdessä voimme päätellä....


      • Anonyymi

        Oletko hullu, valittiin sinne koska on pätevä ja tekee hyvin työnsä.Menes käymään Martinan instassa ja puhu tästä joustavasta juorupalstasta.Kateutta on ja vähän ymmärräkin asiaa, koska miettikää kuinka moni olisi halunnut tämän pestin ottaa itse.Aina on valittajia ja se kuuluu demokratiaan, valinta on tehty ja upea asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on nämä vakiojutut, mitä täälläkin harrastetaan, eli mm. lapset, leuka ja jopa Ranta-aho on vedetty mukaan. Sitten ovat ne jotka haukkuvat kaikki julkkikset ja kaikki muutkin henkilöt, jotka ovat muita kuin perussuomalaisten kannattajia.

        Juu samat kylähullut huutaa siellä samoja asioita kuin täällä.

        Jos olis aikaa kopioisi sieltä tämän palstan vakio huutajien kommentit ja tekis niistä ihan oman ketjun. Ei ehdi nyt, työt kutsuu.

        On ne tyhmiä 😂


      • Anonyymi

        Sata kommenttia, on samanlaisia kuin täällä arvostellaan näköä ja samaa lörinää joka viesteis.Entäs nää jotka ovat tyytyväisiä valintaan, mee katsoo mut elä pyörry silti.


      • Anonyymi

        Kiinnititkö ehkä huomiota sisältöön ja nimimerkkeihin. Veikkaan, että aika moni on saman ihmisen näppikseltä. Oli nimittäin sellasta tekstiä, että en usko olevan monelta eri tyypiltä. Osa vihaa ja minä pidän Martinasta 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hullu, valittiin sinne koska on pätevä ja tekee hyvin työnsä.Menes käymään Martinan instassa ja puhu tästä joustavasta juorupalstasta.Kateutta on ja vähän ymmärräkin asiaa, koska miettikää kuinka moni olisi halunnut tämän pestin ottaa itse.Aina on valittajia ja se kuuluu demokratiaan, valinta on tehty ja upea asia.

        Martinan instastako luulet totuuden löytyvän🤣🤣🤣. Siellähän ääneen pääsevät ainoastaan marttaa ylistävät kommentoijat, arvostelijat poistetaan ja kommentteja ei julkaista. Ja niin muuten, jos seuraajia(faneja)on yli 140000 niin miksi näitä ylistyslauluja ei tule kuin muutamilta ihmisiltä. Voin kertoa sinulle totuuden, oikeita seuraajia ei ole paria tuhatta enempää. Loput on ostettu aasialaisilta palvelimilta, eivätkä ole todellisia henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan instastako luulet totuuden löytyvän🤣🤣🤣. Siellähän ääneen pääsevät ainoastaan marttaa ylistävät kommentoijat, arvostelijat poistetaan ja kommentteja ei julkaista. Ja niin muuten, jos seuraajia(faneja)on yli 140000 niin miksi näitä ylistyslauluja ei tule kuin muutamilta ihmisiltä. Voin kertoa sinulle totuuden, oikeita seuraajia ei ole paria tuhatta enempää. Loput on ostettu aasialaisilta palvelimilta, eivätkä ole todellisia henkilöitä.

        Eikö oikeasti mene tajuntaan vai jankkaatko koska olet jankku, että Martinaa seuraavat ja häntä tsemppaavat ihmiset ei 99 % ole somessa kommentoimassa. He osoittavat tukensa ja arvostuksensa aivan muulla tavoin. Eikä heillä ole aikaa ja mielenkiintoa riehua palstoilla aamusta iltaan ja väitellä idioottien kanssa. Ja minäkin lopetan tämän ihan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan instastako luulet totuuden löytyvän🤣🤣🤣. Siellähän ääneen pääsevät ainoastaan marttaa ylistävät kommentoijat, arvostelijat poistetaan ja kommentteja ei julkaista. Ja niin muuten, jos seuraajia(faneja)on yli 140000 niin miksi näitä ylistyslauluja ei tule kuin muutamilta ihmisiltä. Voin kertoa sinulle totuuden, oikeita seuraajia ei ole paria tuhatta enempää. Loput on ostettu aasialaisilta palvelimilta, eivätkä ole todellisia henkilöitä.

        Tämä ihmetyttää kyllä! Samat kommentoijat (muutamat) siellä aina! Poistetaanko negat heti..??


    • Anonyymi

      Olen onnellinen Hankin puolesta. Martina kiinni kuvauksissa niin voi vaikka hilpaista terassille vahtivan haukan katseen alta 😉

      • Anonyymi

        Miksi Hannu menisi terassille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Hannu menisi terassille?

        Mitä luulet?


      • Anonyymi

        Hyvä, voi morsio muokata mieleisekseen ja toinen tottelee. Naisvoimaa 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, voi morsio muokata mieleisekseen ja toinen tottelee. Naisvoimaa 💪

        Et ole elänyt, tai edes koskaan kuullut, tasavertaisesta parisuhteesta ? Sääli sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet?

        No kerro ihmeessä ? Sinähän tätä ajatusta tyrkytät ?


      • Anonyymi

        Älä höpötä. Martina on huippumimmi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole elänyt, tai edes koskaan kuullut, tasavertaisesta parisuhteesta ? Sääli sinua.

        Missä sellaisen näet?


      • Anonyymi

        Hyvä ku sanoit.Pitääpä alkaa käymään terasseilla jos vaikka Hannun näkisi, ei tarttis pelätä että sais turpaan. Nyt kun sillä on aikaa löytyisköhän se sieltä.
        Lähetäänkö.


    • Anonyymi

      Ei voi ymmärtää mikä hehkutus yhdestä TV-ohjelmasta joka maksullisella kanavalla... Mutta hyvä että on töitä, kaikilla ei tänä päivänä ole.

      • Anonyymi

        Tämän pestin kyseisessä ohjelmassa ottaisi moni alalla kunnostautunut henkilö kiljuen vastaan. Mutta ei sinun tarvitse ymmärtää.


      • Anonyymi

        Mahtava juttu Martina. Huippuakka ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän pestin kyseisessä ohjelmassa ottaisi moni alalla kunnostautunut henkilö kiljuen vastaan. Mutta ei sinun tarvitse ymmärtää.

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.

        Voi, voi kun taas ikeniäsi kutittaa, koita kestää joskus helpottaa 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.

        🙈🙈🙈🙈🙈Justiinsa joo. Meneppä mummeli maata ja muista iltalääkkeesi, huomenna on parempi päivä sinullakin🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.

        Käännäppä niinpäin, että Martina on ahkera ja työteliäs ihminen, kun tekee sellaisetkin työt, jotka ei muille kelpaa.... helpottaako yhtään? 😄😄😄😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännäppä niinpäin, että Martina on ahkera ja työteliäs ihminen, kun tekee sellaisetkin työt, jotka ei muille kelpaa.... helpottaako yhtään? 😄😄😄😄😄😄

        Koitahan pärjäillä tätsy 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.

        Oletko tiedustellut kuinka monelta ? On paljon eri aloilla vaikuttavia julkisuuden henkilöitä, jotka mieli hyvin lähtisi vastaaviin tv-tuotantoihin. Ja ovat lähteneetkin. Se on työtä. Ja näkyvyyttä. Näitä kumpaakin tarvitaan ja ne mahdollistavat toinen toistensa. Mutta tällaisista asioista sinä et taida ymmärtää juuri mitään, joten höpise vain rauhassa omiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsepa yksikin ihminen, joka olisi ollut halukas tuohon hömppään. Niin, et pysty, koska heitä ei ole. Martina oli ainoa, joka suostuu lähtemään mihin vaan, että saa pärstäänsä esille. Vaikka ilman palkkaa.

        Osuva kommentti. Kukaan ammattilainen ei lähde tähän hömppään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän pestin kyseisessä ohjelmassa ottaisi moni alalla kunnostautunut henkilö kiljuen vastaan. Mutta ei sinun tarvitse ymmärtää.

        Ei ottaisi. Ei todella


    • Anonyymi

      Yh:n pakko painaa kovasti duunia. Hyvä Martina!

      • Anonyymi

        Martiina on ihan paras.


      • Anonyymi

        Martinalla on kunnon mies, joka jaksaa vetää lenkkiäkin duuninsa jälkeen, tosin kuin Sofian paroni tekee vain diilejä tuhoavien ja tappavien myrkkyjen parissa. Järisyttävää, miten täällä Martinaa on mollattu. Kateelliset läskivuoret valittaa ja mollaa sohviltaan suut suklaata täynnä ja kateus loistaa kyllä kirjoituksistanne!!!Menkää lenkille ja kuntosalille, ettei noin kovasti ottaisi tunnon päälle, kun on erinomaisessa kunnossa oleva itsensä kunnossa pitänyt timmi mimmi valittu ohjelmaformaattiin!!


    • Anonyymi

      Ottakaa mallia nuoret naiset Martinasta, sinnikkyys palkitaan. Miten pitkälle hän on päässyt.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ottakaa oppia. Yrittäkää ensin saada, joku roskalehti maksamaan teille silikonitissit. Sitten pokaatte jonkun varatun urheilijan ja pääsette sillä keinoin lööppeihin. Paras lopputulos saadaan, jos harrastatte, vaikka aviossa toisen kanssa ollessanne huulihölkkää jonkun varakkaan nuorukaisen kanssa. Hankkiutukaa raskaaksi tuolle rikkaalle miehelle mahdollisimman nopeasti niin talous on turvattu. Parisuhteen aikana on vain plussaa, jos olet uskoton ja alistat miestäsi. Saat myös naamaasi lehtiin ja tunnettavuutta, jos ajelet kännissä ja pahoinpitelet välillä viattomia ihmisiä. Joo, kyllä siitä hyvä tulee, kun seuraatte Martinan jalanjälkiä. Omalle tyttärelle tosin opetan välttämään Aitolehden kaltaisia "esikuvia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ottakaa oppia. Yrittäkää ensin saada, joku roskalehti maksamaan teille silikonitissit. Sitten pokaatte jonkun varatun urheilijan ja pääsette sillä keinoin lööppeihin. Paras lopputulos saadaan, jos harrastatte, vaikka aviossa toisen kanssa ollessanne huulihölkkää jonkun varakkaan nuorukaisen kanssa. Hankkiutukaa raskaaksi tuolle rikkaalle miehelle mahdollisimman nopeasti niin talous on turvattu. Parisuhteen aikana on vain plussaa, jos olet uskoton ja alistat miestäsi. Saat myös naamaasi lehtiin ja tunnettavuutta, jos ajelet kännissä ja pahoinpitelet välillä viattomia ihmisiä. Joo, kyllä siitä hyvä tulee, kun seuraatte Martinan jalanjälkiä. Omalle tyttärelle tosin opetan välttämään Aitolehden kaltaisia "esikuvia".

        Rakkautta vain, niin meillä ei ole katkeruutta eikä vihaa ketään kohtaan koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ottakaa oppia. Yrittäkää ensin saada, joku roskalehti maksamaan teille silikonitissit. Sitten pokaatte jonkun varatun urheilijan ja pääsette sillä keinoin lööppeihin. Paras lopputulos saadaan, jos harrastatte, vaikka aviossa toisen kanssa ollessanne huulihölkkää jonkun varakkaan nuorukaisen kanssa. Hankkiutukaa raskaaksi tuolle rikkaalle miehelle mahdollisimman nopeasti niin talous on turvattu. Parisuhteen aikana on vain plussaa, jos olet uskoton ja alistat miestäsi. Saat myös naamaasi lehtiin ja tunnettavuutta, jos ajelet kännissä ja pahoinpitelet välillä viattomia ihmisiä. Joo, kyllä siitä hyvä tulee, kun seuraatte Martinan jalanjälkiä. Omalle tyttärelle tosin opetan välttämään Aitolehden kaltaisia "esikuvia".

        Sä varmaan opetat lapsia haukkuu toisia henkilöitä, sekä koulussa ja juorupalstoilla.Hyväksyt huumeet ja alkoholismin myös lapsilles.


      • Anonyymi

        Näinpä ! Kamala tapaus äiti-ihmiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ! Kamala tapaus äiti-ihmiseksi.

        Martinaa varmaankin tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ottakaa oppia. Yrittäkää ensin saada, joku roskalehti maksamaan teille silikonitissit. Sitten pokaatte jonkun varatun urheilijan ja pääsette sillä keinoin lööppeihin. Paras lopputulos saadaan, jos harrastatte, vaikka aviossa toisen kanssa ollessanne huulihölkkää jonkun varakkaan nuorukaisen kanssa. Hankkiutukaa raskaaksi tuolle rikkaalle miehelle mahdollisimman nopeasti niin talous on turvattu. Parisuhteen aikana on vain plussaa, jos olet uskoton ja alistat miestäsi. Saat myös naamaasi lehtiin ja tunnettavuutta, jos ajelet kännissä ja pahoinpitelet välillä viattomia ihmisiä. Joo, kyllä siitä hyvä tulee, kun seuraatte Martinan jalanjälkiä. Omalle tyttärelle tosin opetan välttämään Aitolehden kaltaisia "esikuvia".

        Totta! Tuollainen "esikuva" mainostaa itseään hyvinvointivalmentajana... Ei voi kuin päätä pudistella, kun jotkut vielä puolustelevat noita mainittuja tekojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ottakaa oppia. Yrittäkää ensin saada, joku roskalehti maksamaan teille silikonitissit. Sitten pokaatte jonkun varatun urheilijan ja pääsette sillä keinoin lööppeihin. Paras lopputulos saadaan, jos harrastatte, vaikka aviossa toisen kanssa ollessanne huulihölkkää jonkun varakkaan nuorukaisen kanssa. Hankkiutukaa raskaaksi tuolle rikkaalle miehelle mahdollisimman nopeasti niin talous on turvattu. Parisuhteen aikana on vain plussaa, jos olet uskoton ja alistat miestäsi. Saat myös naamaasi lehtiin ja tunnettavuutta, jos ajelet kännissä ja pahoinpitelet välillä viattomia ihmisiä. Joo, kyllä siitä hyvä tulee, kun seuraatte Martinan jalanjälkiä. Omalle tyttärelle tosin opetan välttämään Aitolehden kaltaisia "esikuvia".

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Mistä vuodesta alkaen pitäs ottaa oppia ja alkaa ihannoimaan.. Eikait ny ihan kaikkee sentäs.


    • Anonyymi

      Voimia Sofialle 😂

      • Anonyymi

        Sofia mainittu 😅😅. Ja liittyy ketjuun miten? Ainoastaan teidän marattajien harhaisissa aivoissanne saatte Sofian liitettyä jotenkin jokaiseen Martinaa koskevaan uutiseen. Onko noin vaikeaa päästä yli siitä, että Stefan valitsi ennemmin nuoren ja kauniin ja naisellisen Sofian? Vanha harppu jäi rannalle soittelemaan vuokraviulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia mainittu 😅😅. Ja liittyy ketjuun miten? Ainoastaan teidän marattajien harhaisissa aivoissanne saatte Sofian liitettyä jotenkin jokaiseen Martinaa koskevaan uutiseen. Onko noin vaikeaa päästä yli siitä, että Stefan valitsi ennemmin nuoren ja kauniin ja naisellisen Sofian? Vanha harppu jäi rannalle soittelemaan vuokraviulua.

        Jos valitsi nuoren ja kauniin Stefan miksi hän kohtelee sit häntä niin huonosti ja mukamas vielä haukkunu videolla huoraksi ?Miksi S ja S- eivät asu edes yhdessä, ja koko ajan ovat erossa toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia mainittu 😅😅. Ja liittyy ketjuun miten? Ainoastaan teidän marattajien harhaisissa aivoissanne saatte Sofian liitettyä jotenkin jokaiseen Martinaa koskevaan uutiseen. Onko noin vaikeaa päästä yli siitä, että Stefan valitsi ennemmin nuoren ja kauniin ja naisellisen Sofian? Vanha harppu jäi rannalle soittelemaan vuokraviulua.

        Tietääkö äitisi, että täällä kirjoittelet? Lapsille ja nuorille on omia juttuja, keskity niihin😎😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valitsi nuoren ja kauniin Stefan miksi hän kohtelee sit häntä niin huonosti ja mukamas vielä haukkunu videolla huoraksi ?Miksi S ja S- eivät asu edes yhdessä, ja koko ajan ovat erossa toisistaan.

        Nuori rakkaus roihuaa kuumana ja välillä tunteet kiehuu yli. Ihan normaalia palavasti rakastavien ja tunteella elävien keskuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia mainittu 😅😅. Ja liittyy ketjuun miten? Ainoastaan teidän marattajien harhaisissa aivoissanne saatte Sofian liitettyä jotenkin jokaiseen Martinaa koskevaan uutiseen. Onko noin vaikeaa päästä yli siitä, että Stefan valitsi ennemmin nuoren ja kauniin ja naisellisen Sofian? Vanha harppu jäi rannalle soittelemaan vuokraviulua.

        Höpöti höpäjä aivan rauhassa 👍😂😂😂🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori rakkaus roihuaa kuumana ja välillä tunteet kiehuu yli. Ihan normaalia palavasti rakastavien ja tunteella elävien keskuudessa.

        Joo. Hirveesti rakkautta kyllä. Kumpikin nöyryyttää vuorotellen toisiaan. Hyi helvetti mitä tyyppejä.


    • Anonyymi

      Ja eräs toinen tykittää hyvin pian instaansa kiihtyvällä vauhdilla uutta logoa ja luksuspäivällisiä, jotka ökyrikas poikkis tätä lohduttaakseen joutuu kustantamaan. Ja Dubaihin lähdetään pian.

      • Anonyymi

        Johan sillä olikin me-päivä jonka kulutti shoppailemalla.


    • Anonyymi

      Huikee lady! Onnea Martina 💪

    • Anonyymi

      Mahtavaa Martina ja onnittelut.
      Se työ minkä olet tehnyt, palkitaan ja sinut huomataan. Olet jäänyt positiivisesti mieleen.

      Toisin on eräät, jotka tarvivat Chanelit tullakseen huomatuksi, mutta eivät jää kenenkään mieliin.
      Itkupotkuraivareidenpaikka, muista vetää henkeä.

    • Anonyymi

      Monesko tv-ohjelma tämä on Martinalta?

      • Anonyymi

        Oisko kymmenes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kymmenes?

        Martina johtaa Sofiaa 10-0.


    • Anonyymi

      Miksi Martttinaa vähätellään täällä? Tuohon ohjelmaan oli satoja hakijoita. Myös Soffella oli mahdollisuus hakea.

      No, joka tapauksessa Marttiina valittiin ja hän varmasti tekee työnsä hyvin,se nyt on sanomattakin selvää..

      Jos Sofffee veetuttaa voi katsoa ainostaan siihen vessaselffien peiliin, 1,5 tuntia arkimeikki, salaatti, unohtamatta kuvaa lenkkareitta, päikkärit, puol viisi koiran kusetus, illalla dinner kämpissä ..

      Sit nukkuun kera typerien heratus kuva selfien..
      Siinä paljon annettavaa?

      Ei mitään niin mielenkiintoista että sitä voisi pitää nuorille esikuvana.

    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvitse katsoa ohjelmaa. Martinan mukana olo kertoo jo ohjelman tason. Rahani käytän ihan muuhun kuin Martinan ohjelmiin.

      • Anonyymi

        Juu, haet netistä ilmaisia jumppaohjeita, oot kyllä kertonut se jo monta kertaa.


      • Anonyymi

        😂👏👎👎.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, haet netistä ilmaisia jumppaohjeita, oot kyllä kertonut se jo monta kertaa.

        Mitäs väärää siinä on, että hakee ilmaisia jumppa- tai ravinto-ohjeita netistä?
        Netistä haetaan paljon muitakin ohjeita, aina kutomisesta lähtien (on trendikäs harrastus).
        Ja omat rahansa saa käyttää miten tahansa.
        Joku ostaa valmennuksia ja joku hakee tiedot ilmaiseksi. Kumpi sitten on viisaampi vaihtoehto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs väärää siinä on, että hakee ilmaisia jumppa- tai ravinto-ohjeita netistä?
        Netistä haetaan paljon muitakin ohjeita, aina kutomisesta lähtien (on trendikäs harrastus).
        Ja omat rahansa saa käyttää miten tahansa.
        Joku ostaa valmennuksia ja joku hakee tiedot ilmaiseksi. Kumpi sitten on viisaampi vaihtoehto?

        Minulla on 7- maksullista kanavaa ja katselen ainoastaan niitä ja asiaohjelmat tietenkin YLE -tv1.Parhaimmat ohjelmat on maksukanavilla on järjestään kuitenkin.


    • Anonyymi

      Minä jo säikähdin, että onko joku OIKEA TV-kanava ottanut asiakseen jonkun Martina-hömpän, mutta selvisi, että se onkin noita maksullisien kanavien tulee ja menee sarjoja. Iholla-sarja ei ollut mikään katsojamenestys ja tämäkin tulee olemaan jotain Martina-ja hengenpelastaja" -täyteohjelmaluokkaa. Jota ei onneksi tarvitse katsoa. Mainoksilla tietenkin meitä kiusataan, mutta väliaikaisesti.

      • Anonyymi

        Ja syy siihen mikset katso on:
        Sulla ei ole maksukanavia.


      • Anonyymi

        Sua kiinostaa ihmeellisesti kommentoida jostakin syystä Martina,outo juttu todella on et hukkaat aikaasi henkilöön josta et pidä.


      • Anonyymi

        En muistanukkaa koko Iholla sarjaa. Näin ne unohtuu.


    • Anonyymi

      Martina on kaunis ammattilainen.

      • Anonyymi

        Tuota, minkähän alan kaunista ammattilaista mahdat tarkoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, minkähän alan kaunista ammattilaista mahdat tarkoittaa...

        Martinan on hyvännäköinen nainen eikä siitä mihinkään pääse. Pitää itsestään huolta, hyvässä kunnossa ja muutenkin ei paljon kilot paina. Olen nainen ja kyllä ihan mielelläni ulkonäköä vaihtaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan on hyvännäköinen nainen eikä siitä mihinkään pääse. Pitää itsestään huolta, hyvässä kunnossa ja muutenkin ei paljon kilot paina. Olen nainen ja kyllä ihan mielelläni ulkonäköä vaihtaisin.

        Juu, mun pitää mennä optikolle, että näen saman kuin sinä, kauneus on martista yhtä kaukana, kuin kyystä myrkyttömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan on hyvännäköinen nainen eikä siitä mihinkään pääse. Pitää itsestään huolta, hyvässä kunnossa ja muutenkin ei paljon kilot paina. Olen nainen ja kyllä ihan mielelläni ulkonäköä vaihtaisin.

        Rosanna Kulju on paljon naisellisempi mitä Martina.


    • Anonyymi

      Ohjelma on samantekevä mutta mätkäys suoraan Kardasshhian Soffen kuonoon. Ilmanko oli aineissa viime stooreissa.

    • Anonyymi

      Onneksi tulee maksulliselta kanavalta ettei vahingossakaan tule katsottua.
      Kun ohjelmassa on " Aitolehti " niin siitä tietää ettei kannata katsoa ohjelmaa; ammattiosaaminen puuttuu kokonaan samoin sydämensivistys tökeröltä muijalta.

      • Anonyymi

        Ja ainoa syy, mikset katso on:
        Sulla ei ole maksukanavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ainoa syy, mikset katso on:
        Sulla ei ole maksukanavia.

        On pari maksullistakin kanavaa, mutta se vähä, mitä televisio-ohjelmia katson, niin katson asiallisia kanavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pari maksullistakin kanavaa, mutta se vähä, mitä televisio-ohjelmia katson, niin katson asiallisia kanavia.

        Kuinkas viihdyt kuitenkin täällä ilmaispalstalla ja kommentoit Martinan asioita kokoajan.Jos ei pidä henkilöstä en ymmärrä miksi uhraat kuitenkin aikaasi hänen mollamiseen ???


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole sua pyytänyt katsoa ohjelmia joissa on Martina, elikkä ei tarvitse erikseen ilmoitella mitä ohjelmia katselet 😂👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sua pyytänyt katsoa ohjelmia joissa on Martina, elikkä ei tarvitse erikseen ilmoitella mitä ohjelmia katselet 😂👏

        Kukas sinut on tänne pyytänyt kommentoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sinut on tänne pyytänyt kommentoimaan?

        Etkö tiedä palstan sääntöjä? Tänne voi kommentoida ihan pyytämättä!


    • Anonyymi

      Katso vain jos Hannukin on mukana 😍

    • Anonyymi

      Moikkelis, taas jo vaikka kuinka monennen kerran on todettu Martinan menestyminen. Oma TV-ohjelma, urheilullinen elämä uuden rakkaan kanssa ja bisnekset luistavat. Näin ne menestyjät porskuttaa eteenpäin elämässään. Myös Kaartinkaupunki ja mese plussaa. Ai et mä nautin kun nää Martinaa väheksyvät vihakirjoittajat ovat taas saaneet nenilleen. Heh heh. Se ei teitä negatiivisia auta, että täällä valitatte vaan teidän pitää tehdä OMALLE elämällenne jotain.

      • Anonyymi

        Mitenkähän moikkelista auttaa eteenpäin elämässä toi jatkuva kritiikitön Martina palvonta?
        En minä ainakaan koe saaneeni nenilleni siitä,että ammattitaidoton nainen on palkattu taas yhden täysin turhan ohjelmaformaatin houstaajaksi—miksi pitäisi?
        Vuokra-asunnosta Kaartinkaupungissa ja leasing mesestä tää tollo jaksaa hehkuttaa myös menestyksen merkkeinä,kun ei paremmasta ymmärrä.
        Jos negatiivisuus ei ketään auta—auttaako mihinkään perustumaton tekopositiivisuus sitten paremmin—epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän moikkelista auttaa eteenpäin elämässä toi jatkuva kritiikitön Martina palvonta?
        En minä ainakaan koe saaneeni nenilleni siitä,että ammattitaidoton nainen on palkattu taas yhden täysin turhan ohjelmaformaatin houstaajaksi—miksi pitäisi?
        Vuokra-asunnosta Kaartinkaupungissa ja leasing mesestä tää tollo jaksaa hehkuttaa myös menestyksen merkkeinä,kun ei paremmasta ymmärrä.
        Jos negatiivisuus ei ketään auta—auttaako mihinkään perustumaton tekopositiivisuus sitten paremmin—epäilen.

        Katsojista on verinen kilpailu ja siksi tuottajille kelpaa näköjään kuka hyvänsä, jos vain uteliaisuuttaan tai häijyyttään joku viitsii huonomaineista julkkista katsella. Ne vetävät sellaisia toisen luokan tirkistelijöitä, joita riittää. Hyvänä esimerkkinä ovat mm. Vappu ja Marja show ja Veitolan yökyläily. Oli Martinaa ja Maisaa ja katsojia riitti juuri sen aikaa, kun ne olivat esiintymässä kyyneliä vääntäen. Mutta Iholla-sarja meni jo pieleen. Ei räjäyttänyt katsojalukuja ja todennäköisesti Martinan uusi juttu kokee saman kohtalon. Kuka jaksaa katsoa paria jaksoa enempää, tuskin korkealuokkaisen hyvinvoinnin valmennuksen takia.


    • Anonyymi

      Ärhäköitä tyyppejä ja epäloogisia nuo Martina-fanit. Ensin epäilevät, että jollain ei ole maksullisia kanavia ja kun hän vastaa että pari löytyy, niin fanit ilmoittavat, ettei niitä tarvitse katsoa, jos niillä menee Martinan sarja. Ota noista selvää :D

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten ihmeessä sait arpajaislain sotkettua julkkisten telvisio ohjelmiin.
        Juttuhan koski mainontaa liittyen arpajaislakiin, suomessa ei saa mainostaa kuin veikkauksen pelejä. Veikkauksella siis monopoli asian suhteen.


      • Anonyymi

        🤕👎👎.Olipa taas jonkun tyhjäpään kommentti,joka ei tiedä mitään mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤕👎👎.Olipa taas jonkun tyhjäpään kommentti,joka ei tiedä mitään mistään.

        Tarkoitan klo:8:03- viestiä.


    • Anonyymi

      kuin se on mahdollista?, suomesta ku ei löydy yhtään "Revenge Body with Khloé Kardashian -ohjelmaformaatin" täyttävää kaunotarta?, marttiko? ei viddu sentään, riman alitus koko pasha.

    • Anonyymi

      ruskeet silmät on rumat!sininen on taivas.

    • Anonyymi

      Oikea valinta, Martina ainoa oikea henkilö ohjelman vetäjäksi Suomessa. Todella
      timmi ja hyvin itseäänkin hoitanut mimmi, meriittejä kyllä riittää!! HYvä Martina!! Olet loistava esimerkki sohvaperunoille, kuten minulle!! terkuin mummi 59v. Ja todellakin aion seurata ohjelmasi!! Innolla jo odotan.. ;)

    • Anonyymi

      Kuka enää ensi keväällä muistaa edes Martinaa. Korona on ohitse ja ihmiset tekee muuta kuin käyttävät aikaa tyhjänpäiväisiin tv-ohjelmiin. Sinänsä hänellä hyvä jos jostain saa rahaa kun firmansa on menossa kohti konkurssia.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe