Kepu petti taas, arvot romukoppaan.
Ennen päti sanonta Koti Uskonto ja Isänmaa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulle "koti" on EU. "Isänmaa" irak, somalia,syyria yms.. Ja uskonto on kepulle Islam. Kepu petti suomen Kansan !
- Anonyymi
Näin ja hölmöt vielä hehkuttavat että maaseutu saa rahaa, meidän omia rahojahan ne ovat.
- Anonyymi
Niin kuin saarikko on sanonut : "Imaamikoulutusta on suomessa lisättävä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin jo ennakkoäänestämässä PS ! Perussuomalaiset on selkeästi paras, Ja varmasti Suomalaiset ovat heillä etusijalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa uutiset kätevästi täältä, google : murkut sivusto.
- Anonyymi
Kepu petti
Kokoomus petti
Vihreät petti
SDP petti
Ruottalaiset petti.
Siinä on petturilista joita jatkossa on pakko varoa ja vältellä. Hirveää tuhoa ovat nyt tehneet. Järkyttävä rupusakki ollut mukamas edustamassa kansaa. Eivät edusta. Tuhoavat ainoastaan.- Anonyymi
Persuna ihminen on tyhmimmillään se todistettiin jälleen kun yökaudet luettiin Puahilkka satuja eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuna ihminen on tyhmimmillään se todistettiin jälleen kun yökaudet luettiin Puahilkka satuja eduskunnassa.
Aloituksessa ei ollut sanaakaan persuista. Osaatko muuta kuin tuon että joka aloitukseen kommentoit että persut.
- Anonyymi
Petturi kepu varmisti tämän EU,n velkavankeuspaketin. Äärimmäinen petos.
- Anonyymi
Kepu on demokratian irvikuva muutama pääpiru johtaa ja muiden on oltava kumileimasin.Niin ne hautaa kunnissakin sen demokratian ja muiluttaa muut edustajat vastentahtoa pöljyyksiensä taa. Elä koskaan anna ääntä kepulle se voi kusta muroihisi
- Anonyymi
Totta turiset. Hyvin nähty esim. tuulivoimajutussa. Paikalliset kepujuntturat painostaa kutakuinkin kaikki keput äänestämään tuulivoiman puolesta. Ne jotka nuoremmista kepuista on valmiita nuolemaan vanhempien juntturoiden hmmm kengänpohjia, etenee vikkelään. Tämä on nähty kautta vuosien. Onneksi kepu painuu tässä vähitellen samaan sarjaan kristillisten ja muitten pikku rupusakkien kanssa.
- Anonyymi
Täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin.
Persut puhuu lööperiä Kuinkas muuten kun muuta ei osata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset. Hyvin nähty esim. tuulivoimajutussa. Paikalliset kepujuntturat painostaa kutakuinkin kaikki keput äänestämään tuulivoiman puolesta. Ne jotka nuoremmista kepuista on valmiita nuolemaan vanhempien juntturoiden hmmm kengänpohjia, etenee vikkelään. Tämä on nähty kautta vuosien. Onneksi kepu painuu tässä vähitellen samaan sarjaan kristillisten ja muitten pikku rupusakkien kanssa.
Täällä on aina valtaa pitänyt uhkailemalla ja kiristämällä/Painostamalla Kepumafia. Joko viimein kansa herää ja avaa silmänsä ? "Kaikki synnit" porukka saa painua hel##¤#.
- Anonyymi
Eihän nuo ole edes tärkeitä arvoja suomalaisille. Joten mitä sitten jos ne joutuvat romukoppaan?
- Anonyymi
Nyky maailmasta on kadonnut sellainen kuin omatunto, se luonnon vara on käytetty jo loppuun. Sitä ei enää ole ollut näkyvissä oikeastaan missään, onkohan kaivettu käytetty loppuun. Ennen sitä usein havaitsi mutta on nykyään todella harvinaista ?
- Anonyymi
3,4 miljoonaa joka päivä lähtee Suomesta rahaa ulkomaille kaikkeen kehitysapuun ja hömppään, se piurtäö jolla on liitua...... ☹️
- Anonyymi
Kotimaassa on asunnottomia ja leipäjonoja, näin rahaa jakaa sdp muille maille välittämättä omistaan.
- Anonyymi
Pitää muistaa että kepu pettää vasemmalta ja oikealta.
- Anonyymi
Jep, Kepu on MUKANA tässä viherkommari hallituksessa. Nöyränä apupoikana viemässä Suomalaisten rahoja ulkomaille (Kankkulan kaivoon)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288