😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään kyllä ajattelin onnenlahjoilla enemmän tuota säätilaa, kun mun mittari näyttää 13,5 plussaa ja Itä-Suomessa kuuluu olevan asteita 24. Kauppareissu on nyt kyllä kivempi, kun ulkona ei ole kaljaveikkoja.
Tasan ei käy onnenlahjat
15
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa viileä keli, sataako siellä?
- Anonyymi
On nää kuuntelukirjat hyviä
Lapsena yritettiin lukea illalla valo peiton alla. Salaa Anonyymi kirjoitti:
On nää kuuntelukirjat hyviä
Lapsena yritettiin lukea illalla valo peiton alla. SalaaMinäkin olen lukenut peiton alla taskulampun valossa. Oma jännityksensä siinä. Kuuntelukirjoja en jaksaisi, kun kirjan lukeminen ääneen kestää liian kauan.
- Anonyymi
Mulla on sama juttu, en ollut paikalla onnenlahjojen jaossa. Aina ollut väärään aikaan väärissä paikoissa. Epäonnea ollut kyllä yli oman tarpeen. Olen kuin Aku Ankka, syntynyt epäonnisten tähtien alla. Epäonnen lempilapsi.
Eteenpäin pyristelyssä on tarvinnut enemmän energiaa, kuin onnen tähtien alla syntyneet. Kaikesta on selvitty kun on ollut pakko.
- Anonyymi
Regressio kohti keskiarvoa, sattumanvaraisissa tai sitä lähellä olevissa systeemeissä muuttujilla taipumus olla vähemmän äärimmäisiä seuraavalla kerralla. Ehkä se päivä paistaa joskus risukasaanki. Tai edes se poutasää.
- Anonyymi
Tosi on, mut en jäänyt kynnykselle itkemään vaan otin hatkat, vaikka elän vaikeita aikoja.
Kiitos - Anonyymi
Poistitko aloittaja sen rokotealoituksesi?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En pysty poistamaan tekstejä täältä.
Selvä. Mielestäni sitä ei löydy. Ensimmäinen viestini tässä ketjussa myös hävisi. No nyt asia tuli selväksi.Piti laiskana napata se linkki sieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Mielestäni sitä ei löydy. Ensimmäinen viestini tässä ketjussa myös hävisi. No nyt asia tuli selväksi.Piti laiskana napata se linkki sieltä.
Joo. Tarkistin niistä kirjoituksista mitkä näkyy mun profiilissa "käyttäjän kirjoittamat viestit" eikå sitä enää ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947703- 374077
- 483650
- 2463167
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382616- 462613
- 1392576
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292509