Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani. Samoin uteliaisuus erästä ystävääni kohtaan, jonka hän tunsi. En kyllä mene toiste kyseiseen paikkaan.
Parturi-Kampaamo Julia Laitala
5
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko euroissa maksoi ja mitä teki.
- Anonyymi
No se makso hiukan ja vähän päälle, ai että mitä teki no hän teki
sitä sun tättä.
- Anonyymi
Olisi kyllä mukavampi kun antaisit palautteen suoraan hänelle.
- Anonyymi
Joo ihan kauheeta. Menin parturiin ja se leikkasi tukkani. Otti siitä vielä rahaakin. Että mimmosta touhua.
- Anonyymi
>> Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani.
Jos omalla kohdallasi havaitsit epäsiisteyttä, olis vaan pitänyt sun käydä suihkussa ennen parturille menoa.
Tää on pikkuisen nuijaa, kun joku, mahdollisesti toinen parturiyrittäjä, alkaa huudella puskista, ja koettaa mustamaalata toista lähiseudun parturiyrittäjää. Syytökset vailla konkretiaa ja perusteita.
Itse olen matkan varrella hylännyt useita parturilikkeitä joissa olen kerran käynyt. En vaan mene enää toista kertaa. Niin helppoa se on. Kyllä ne huonot katoaa katukuvasta aika äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906