Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani. Samoin uteliaisuus erästä ystävääni kohtaan, jonka hän tunsi. En kyllä mene toiste kyseiseen paikkaan.
Parturi-Kampaamo Julia Laitala
5
1336
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko euroissa maksoi ja mitä teki.
- Anonyymi
No se makso hiukan ja vähän päälle, ai että mitä teki no hän teki
sitä sun tättä.
- Anonyymi
Olisi kyllä mukavampi kun antaisit palautteen suoraan hänelle.
- Anonyymi
Joo ihan kauheeta. Menin parturiin ja se leikkasi tukkani. Otti siitä vielä rahaakin. Että mimmosta touhua.
- Anonyymi
>> Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani.
Jos omalla kohdallasi havaitsit epäsiisteyttä, olis vaan pitänyt sun käydä suihkussa ennen parturille menoa.
Tää on pikkuisen nuijaa, kun joku, mahdollisesti toinen parturiyrittäjä, alkaa huudella puskista, ja koettaa mustamaalata toista lähiseudun parturiyrittäjää. Syytökset vailla konkretiaa ja perusteita.
Itse olen matkan varrella hylännyt useita parturilikkeitä joissa olen kerran käynyt. En vaan mene enää toista kertaa. Niin helppoa se on. Kyllä ne huonot katoaa katukuvasta aika äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003