Sspremaa tulee paljon kulli noin 10cm, karvat kasvamut hiensoti pitkiksi mutta silti olen helari milloin änni muuttuu
Spremaa tulee karvat kasvaa mutta olen silti helari
2
333
Vastaukset
- Anonyymi
Nonii hienosti alkanut murrosikä!
Mite vanha oot?
Vuos-pari varmaa menee äänenmurrokseen, elä oo huolissas. - Anonyymi
Mulla alko karvat kasvaa joskus 4luokal tai sillon oli jotai haiventa jo, äänenmurros alko aik samoihi aikoihi ja samoi sperman tulo ja viikset alkaneet nyt täs parin vuoden aikana kasvaa ja parta. Peppukarvoista en tiedä milloin tuli ku yhtenä päivänä vain tajusin et nekin on :D mut tohon äänenmurrokseen sanon et se voi kyl tulla vasta paljon myöhemmin. Oon nyt kasil ja meidäb luokas o yks poika jolla on viiksien alut ja mitä uimahallis nähny nii isompi kalu ku mulla. Mulla siis noin 9cm/16cm ja sillä ainakin levossa paljon isompi ja karvoitusta. ja silti se on helari. Et se äänenmurros saattaa tulla aika myöhässäkin mut kyl se varmaan 90% pojist tulee et älä huoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372668- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 38768
- 120743