Ykköseltä näkyy Euroviisujen semifinaali, jossa myös suomalaiset mukana. Itse en kyllä tykkää Suomen edustuskappaleesta yhtään. Saa nähdä pääseekö finaaliin sitten. Uskoisin, että pääsee, koska varmaan hevistä tykkääjiä on tarpeeksi yleisössä, eikä muita samanlaisia kappaleita ole. Onko täällä muita Euroviisufaneja?
Euroviisut, jee!
81
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hep! 🙋🏼♀️
- Anonyymi
Kyllä katsellaan. Toivottvsti pääsee finaaliin.
- Anonyymi
Mitä pääsee???
Suomihan meni suvereenisesti finaaliin!!!
- Anonyymi
Kanada voittaa!
- Anonyymi
Koskaan pitänyt euroviisuista
- Anonyymi
Kanada!
- Anonyymi
Miehelle lähettäisin terkkuja Moldovan esityksen muodossa. 😋😘
Onhan tää jokavuotinen via dolorosa. Mut aina katson aina vaan.
Toiv pärjäävät. 😀- Anonyymi
Känädä!1!
- Anonyymi
Komeita efektejä 👍
- Anonyymi
Tuossahan se on ollut päällä, mutta vähän väliä hiljennettävä kun tuollaista räminää tulee..
- Anonyymi
.. ai se räminä olikin vaan Suomen biisi, en heti tajunnut :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. ai se räminä olikin vaan Suomen biisi, en heti tajunnut :)
Kato, ränttätänttä voittaa tänä vuonna!
- Anonyymi
Mä toivoisin et Austraalia voittais...
- Anonyymi
Toivon että Ruotsi voittaa
- Anonyymi
Suomi voittaa taas maailmanmestaruuden jääkiekossa
- Anonyymi
Pyh, kekä kinos jääkendo?
Futiksen EM alkaa tasan kolmen viikon päästä, jee. Suomi voittaa kisat. :)
- Anonyymi
Suomen pojat villitsi yleisön. Itse en pitänyt sanoituksesta. Vähän raakaa mulle 🤔
- Anonyymi
Sama juttu minulla.
- Anonyymi
Ei niitä oo pakko kuunnella, lukee vaan otsikot kun kyseessä on viihdeuutinen, yhdentekevää maailmanjärjestykselle.
Hei, tänään oli torstai-ilta, miten mä oon kuin perjantai-illassa? Formuloita ja euroviisuja torstaina täh!
- Anonyymi
Käki voittaa eueoviisut kaikessa
Ihan hyvä energia. Ns b osa (?) vähän tylsä mutta hyvä ja tarttuva kertsi, mikä viisuissa tärkeetä..
- Anonyymi
Suomibiisi ei oo makuuni ollut missään vaiheessa. Toivottavaa että pääsisi edes jatkoon.
- Anonyymi
Kanada!
- Anonyymi
San Marino 😍
- Anonyymi
Siis kuinka tolkuttoman monta drag-artistia ja/tai transsukupuolista tuolla on tänä vuonnamukana? Vai onko noi järjettömän vahvat meikit ja tolkuttomat hiuslisäkkeet vaan menneet jo noin yli, että kaikki biologisesti naisetkin näyttää drag-artisteilta? Siis ei mulla ole mitään kumpaakaan ryhmää vastaan, mutta tässä katsoessa pisti jo suorastaan silmään, että onko tuolla yhtään biologista naista mukana.
- Anonyymi
N 15 ja se voittaa joka on normaalein.
- Anonyymi
Eestin kappale yksi parhaimmista, Latvia taas huonoimmista.
- Anonyymi
Portugalin tyyppi oli vähän kuin Conchita Wurst.
- Anonyymi
Latvian kappale kuulosti pieruilta.
- Anonyymi
Ai että tuo oli niin moniaistinen kuvaus, että pitääpä kattoo toi. Vähän ku joku viinin makumaailma
- Anonyymi
Kyllä tulee viisut aina katsottua ja Suomi menee jatkoon. Biisi on ihan hyvä joskin menee jo huutamisen puolelle, eikä varmasti siis miellytä kaikkia. Se on kuitenki hyvä asia, että suomen biisi kuulosti miellyttävältä heti ensikuulemalta, mikä näissä kisoissa on tärkeää. Voittoon asti tuskin paukut riittää, kun biisi jakaa varmasti mielipiteitä, mutta uskoisin, että ihan kohtalainen loppusijoituskin tulee tällä kertaa olemaan
- Anonyymi
Suomen kappale on kyllä jotenkin tosi synkkä. Noin synkkiä ihmisiäkö me suomalaiset muka ollaan?
- Anonyymi
Hei LORDI voitti viisut valoisalla homopoppiveisullaan mikä leijui falsetissa, eiks jeh?
- Anonyymi
tuleeko jollekulle joku hittibiisi mieleen tuosta huutokohdasta, mä en saa mieleen, mutta dejavu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuleeko jollekulle joku hittibiisi mieleen tuosta huutokohdasta, mä en saa mieleen, mutta dejavu
Islantilaisten jalkapallofanien ja maajoukkueen yhteinen hu-hu-hu-hu-hu?
https://www.youtube.com/watch?v=RjEL0EdxSRQ
- Anonyymi
Suomella hyvä asenne, Sveitsillä söpö poika joka lauloi ihanasti <3
- Anonyymi
Mikä tai kuka on tuo jättiläisnainen shemale mikä lie? Kyllä on varmistettu että hetoronormatiivinen malli on kaukana noista kisoista.
- Anonyymi
Apua, missä Suomi!
- Anonyymi
Enää yksi paikka finaaliin. Onko se Suomi?
- Anonyymi
Suomi on finaalissa.
- Anonyymi
Jees jees...
Kyl sai jännittää
Mut hyvin kävi....
T:Elluhallo💞 - Anonyymi
Ai katos katos, yleltähän tääkin pilipali"uutinen" löytyi https://yle.fi/uutiset/3-11941811
Mulla ylen uutissivu on selaimessa samassa roskamediakansiossa kuin il ja is. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai katos katos, yleltähän tääkin pilipali"uutinen" löytyi https://yle.fi/uutiset/3-11941811
Mulla ylen uutissivu on selaimessa samassa roskamediakansiossa kuin il ja is. :DPitäiskö ylelle antaa sähköpostiosoite että voi osallistuu chattiin??? :D
Jee, olipahan draamaa. 😄
- Anonyymi
Kanada voitti!
- Anonyymi
Onko tänään millainen draaman kaari, Timmyyyy? 😄
Anonyymi kirjoitti:
Onko tänään millainen draaman kaari, Timmyyyy? 😄
Jos BC saa paljon pooing niin kyllä. Sitä kovasti toivon. 😀
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Jos BC saa paljon pooing niin kyllä. Sitä kovasti toivon. 😀
Hieno nousu Suomelta mutta ammattilaisraadit on syvältä.
Anonyymi kirjoitti:
Hieno nousu Suomelta mutta ammattilaisraadit on syvältä.
Jep, mut hemmetin hieno suoritus. 😀
- Anonyymi
Suomen kappale muuten muistuttaa Usherin biisiä Yeah.
- Anonyymi
Hyvin kävi tällä erää. Tiedä sitten lauantai-finaalissa.
Hyvää yötä kannustaneille!- Anonyymi
Kanada!
Hyvää yötä. - Anonyymi
Öitä!
- Anonyymi
Oli kyllä hienoa kun viimeistä finaali paikkaa oltiin jakamassa kun yleisö alkoi Suomea kannustamaan. Piti biisistä tai ei oli Suomen biisi selkeästi yksi parhaista omassa karsinnassaan. Islanti oli hauska, kiva kun pääsivät jatkoon 😊
- Anonyymi
Suomi voittaa lauantaina, LORDI2 on täällä! :)
- Anonyymi
Kanada muuten voittaa koko roskan.
- Anonyymi
HAARD ROCK HALLELUJA, HAARD ROOCK HALLELUUUJAA!
- Anonyymi
Mä en tiiä yhtään miltä tän vuoden LORDI kuulostaa tai siis se joku keskisormishow, en oo kuullut. Eikä tartte kertoo!!!
- Anonyymi
Nostan tän, jee! (sivusta)
Ei niitä homopoppiakarkeloita voiteta popilla nääs.
Suomi voittaa tänään lauantai-iltana LORDIviisut! :) - Anonyymi
Näkyyks finaali yleltä, näkyyks???
En mä silti ole katsomassa.- Anonyymi
Vastaan mulle ittelleni.
Kappas keppanaa.
Eurovision Song Contest 2021
Maailman suurin musiikkishow suorana lähetyksenä Rotterdamista.
Blind Channel edustaa Suomea Euroviisujen finaalissa.
Yle.fi/euroviisut #euroviisut
Yle tarjoaa uuden tavan seurata viisuohjelmia - katso lähetyksiä yksityisessä Kaverikatsomossa tai kaikkien kanssa Viisuchatissä
TV-lähetyksen ääniraidat suomi stereo ruotsi stereo englanti stereo
la 22.5.2021 22.00 Yle TV1
https://areena.yle.fi/1-50773178
Venäjä ei kuulu Eurooppaan!!!!
- Anonyymi
LORDIviisujen finaali, kuka kahtoo finaalia?
- Anonyymi
Minä katon finaalia!🙋♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katon finaalia!🙋♀️
Missä vaiheessa Suomen voitto julkistetaan? Katson lähetystä vasta sitten, kippis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katon finaalia!🙋♀️
Voittaako Suomi?
- Anonyymi
Voisiko joku selittää, miksi Mikko vihaa tuota Kreikan esittäjää/biisiä niin paljon? Puhui jotain eheytymisestä ja puhui todella kitkerästi
- Anonyymi
Voisiko joku kertoa kuka Mikko?
Euroviisujen avauskappaleelle täystyrmäys somessa: ”Ei jatkoon”
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ceb782aa-ba49-4118-8d87-eafc708ed864 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko joku kertoa kuka Mikko?
Euroviisujen avauskappaleelle täystyrmäys somessa: ”Ei jatkoon”
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ceb782aa-ba49-4118-8d87-eafc708ed864Nyt on joku sokea kanava lavalla???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on joku sokea kanava lavalla???
Onko toi kommentaattori hinttari vai missä sen pallit on kun se kuulostaa siltä kuin nyytit olisi puristuksissa?
- Anonyymi
Olikohan Saksan biisissä tarkoitus, että tuo käsityyppi näytti välillä olevan keskari pystyssä?
- Anonyymi
Miten joku viitsii esittää tuollaista sontaa, jota suurinosa?
- Anonyymi
Mihin aikaa Suomi esiintyy jos sen verran kattois noita ja sit nukkuu?
- Anonyymi
Män jo!
Blind Channel pani Rotterdamin toistamiseen sekaisin, Suomi voi saada yleisöltä jättipotin Euroviisuissa – Yle seuraa
Blind Channel on iskussa vedonlyöntitoimistojen tulosarvioissa.
Euroviisut huipentava finaali on nyt käynnissä, voittaja on selvillä noin kello 1.40.
https://yle.fi/uutiset/3-11944649
Katso!!! Tässä linkki suoraan lähetykseen https://areena.yle.fi/1-50773178
- Anonyymi
Ukraina voittoon..
- Anonyymi
Kanada!
- Anonyymi
Onko noi kaikki esiintyjät Kummelista?? :D
Suomi voittaa.
- Anonyymi
Italialaista kukkoa himoitset 😅
- Anonyymi
Murheellisen soinnun muuten niin riehakkaaseen tunnelmaan antaa kojon poismeno.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.687899Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181988- 1571981
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191932Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381821Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291662- 1021477
- 381401
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236