mutta kukaan ei rakasta minua ja se vasta sattuukin paljon. Olo on kuin ihmisroskalla jota kaikki hyväksikäyttävät, jotta tuntisivat itsensä onnellisiksi kun on joku pitämässä kädestä vaikeina hetkinä. Silti kukaan ei anna suukkoakaan.
Olen kaikkien paras ystävä
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
"Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi, miksi makaat lattialla?"
Miksi asetut uhrin rooliin? Mitä siitä saat? Mietipä sitä.
Miksi et arvosta itseäsi vaan asetut kaikkien hyväksikäytettäväksi ja tallottavaksi?
Opettele sanomaan EI!
Opettele ja uskaltaudu tulla näkyväksi!
Ilmeisesti ajattelet että jos uskallat näkyä ja polkea jalkaa ja sanoa ei käy, menentät kaikki ympäriltäsi. Niin voi käydäkin. Jos lakkaat olemasta heille hyödyksi he varmaan häipyvätkin. Siinä tapauksessa näet kuka oli oikea ystävä ja kuka vain hyväksikäyttäjä.
Mutta mitä menetät ja mitä saat?
Menetät falskit "ystävät", mutta saat pienen palan itsekunnioitustasi takaisin.
Ehkä huomaat, että sinulla on voimaa ja ihan sama ihmisarvo kuin noilla valeystävilläsikin. Voit alkaa opetella rakastamaan ja arvostamaan itseäsi, ja vähitellen ympäröidä itsesi aidoilla ihmissuhteilla.
Kuka elää elämääsi jos et sinä itse! Ota siis ohjat käsiisi ja ala hankkia itsellesi sellaista elämää jota on hyvä elää. Huonommaksi ei ainakan voi mennä, ylöspäoin ja eteenpäin voi! - Anonyymi
Täytyy olla itse henkisesti terve ja aikuinen mieleltään, että pystyy tulemaan toimeen toisten kanssa.
Lapsen tasolle jääneet kehittymättömät ihmiset tuntevat juuri noin, kun eivät osaa elää osana yhteisöjä. Yritä kasvaa ja kehittyä ihmisenä, niin alat ymmärtää maailmaa ympärilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882