Kaikki tuntuu hyvältä

Anonyymi

Nainen päällä. on nautinnollista katsoa ja tuntea miten nainen hoitaa tahdin.ja samalla katsoa miten muna upotetaan pilluun naisen tapaan.. Mutta lähetys asento nainen vähän istuvaltaan on vähintään yhtä mahtava. Siinä saa antaa vuorostaan naiselle. Ja ainakin oma nainen tykkää kun pystyy silloin itse näkemään miten kullini antaa pillulleen ihanasti juuri sitä mitä se tarvitsee...

28

4509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain unelmissas eunukki 🤣 😂

      • Anonyymi

        nyt olet käsittänyt väärin.! 🤣 Et pääse edes unelmiin. 😏Asiat on sen verran hyvin täällä, ettei tarvitse enää edes unelmoida paremmasta....


      • Anonyymi

        On se kumma ettei tätä häirikköa saa pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma ettei tätä häirikköa saa pois täältä.

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi


    • Anonyymi

      Joo ei näköjään saada trolleja kuriin.? Mutta mä kerron pari faktaa lisää..

      • Anonyymi

        Se miten hyvin meillä toimii seksi. Ja miten sopivia ollaan toisillemme on ihan täydellistä.. Molemmilla ollut exiä ja muita kokemuksia. Mutta edelleen meillä toimii keskenään parhaiten.. Ollaan jo vanhoja tuttuja niin sanotusti.. Tiedätään asennot ja miten se toinen tykkää eniten..


    • Anonyymi

      Meillä on muutama peili makkarissa ja välillä kuvataan parilla kameralla. Näkee useasta kuvakulmasta.

      • Anonyymi

        Peilejä pitää meillekin saada.. Keittiön avonainen leikkuutaso/pöytä on uusi suosikki.. Muija takakeno kyykyssä tasolla ja itse seison molemmat näkee ja molemmat voi päättää tahdista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilejä pitää meillekin saada.. Keittiön avonainen leikkuutaso/pöytä on uusi suosikki.. Muija takakeno kyykyssä tasolla ja itse seison molemmat näkee ja molemmat voi päättää tahdista..

        Buuaahaa mikä hupiukko


    • Anonyymi

      Kun minä olen päällä niin tuntuu  etten saa sitä kovaa kalua mahtumaan sisääni kerta toisensa jälkeen ja muissakin asennoissa on edettävä hitaasti. Eikä kyse ole siitä ettenkö haluaisi miestäni tai olisi kostunut. On kiihottavaa kun mies tuntuu niin isolta ja pikkupilluni janoaa saada sentti sentiltä lisää . Se fiilis kun hiljalleen lopulta päästään panemaan kunnolla niin se on ihan parasta! Tulen erittäin hyvin ja useamman kerran päällä ollessani,tietty muissakin asennoissa. Mutta asento kuin asento niin nautinto on taattu mieheni käsittelyssä.

      • Anonyymi

        Kiitos kehuista ja kommentistasi.,! Oot ihan priimaa. Paras ratsastaja mitä olen kokenut tai tulen kokemaan... Onhan siinä jotain, mitä muualta en voi saada.?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista ja kommentistasi.,! Oot ihan priimaa. Paras ratsastaja mitä olen kokenut tai tulen kokemaan... Onhan siinä jotain, mitä muualta en voi saada.?!

        Ei ole aina ollut aiempien kanssa niin että saisin orgasmeja samalla tavalla kuin nyt ja monesta eri asennosta. Meidän seksissä on sitä jotain joka räjäyttää mun tajunnan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aina ollut aiempien kanssa niin että saisin orgasmeja samalla tavalla kuin nyt ja monesta eri asennosta. Meidän seksissä on sitä jotain joka räjäyttää mun tajunnan!

        Siinä todellakin on sitä jotain ja paljon.! Saat mut pystyyn ja kovaksi hetkessä. Koska et jätä epäselväksi miten paljon haluat minua.! Voitaisiin harrastaa seksiä 24/7 jos haluut.. Vois kokeilla miten monta orgasmia saisit vuorokaudessa.?!


      • Anonyymi

        Aina se on loppujen lopuksi mahtunut. 👌Pieni pillu sopii mun mulkulle täydellisesti❤️


    • Anonyymi

      Ihan en ymmärrä tuota viimeistä kysymystä sinulta. Miksi kysyt minulta onko minussa jotain sellaista mitä muilta et voi saada.. Sinähän sen itse tiedät omalla kokemuksellasi mitä sinun elämässäsi on ollut ja mitä haluat nyt&tulevaisuudessa. Antaa sellaisen kuvan ettet ole tyytyväinen kun mietit tuollaisia tai että olet kyllästynyt! Nämä pohdinnat sinun tulee miettiä itse eikä kysyä minulta. Muistaa vaan sitten kertoa jos kokee että haluaa jotain muuta.

      • Anonyymi

        Joo haluun panna naapurin rouva perseeseen ja ajattelen sitä aina kun panen sua


      • Anonyymi

        On sinussa paljonkin sellaista,jota en muualta ole saanut.!ja paljon sellaista mitä en ole kokenut aiemmin sinunkaan kanssa...Sitä tarkoitin.. olet yllätyksiä täynnä.. Haluat kokeilla kaikkea kanssani.Oon todella innoissani kaikesta mitä meillä on! Jos jotain uutta.?niin voisit ottaa pari kuvaa itsellesi minusta/meistä.? On se niin taivaallisen mahtavaa... Ja tulet saamaan minulta orgasmeja tänäänkin ....


    • Anonyymi

      Meidänkin mielestä tuntuu tosi ihanalta kun vaimo ratsastaa. Hän pystyy itse säätelemään kuinka hän halluaa kyrpää pilluunsa. Lisäksi on hyvä asento hyväillä hänen kiinteitä tissejään.

      • Anonyymi

        Naiseni tulee aloituksessa yleensä päälleni slaavikyykkyyn. Naisen pitää saada omaan tahtiin työntää munaani pilluunsa rauhallisesti.ja pikkuhiljaa totutella kulliini ja nauttia kunnolla.. minä tykkään laittaa naiseni selälleen ratsastuksen jälkeen ja antaa vuorostaan kunnolla kyytiä. nainen saa useamman kerran joka kerta.ja onhan se ihan paras orgasmi ikinä.! Laukaista mällit syvälle naiseeni. Tajunnanrajäyttävää seksiä.


    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydät nop­easti suku­­pu­­­olta, suh­­­tei­ta, tre­ff­­­it 👉 http://5555523.com/H/5Znl 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen päällä ??? Minun hyvin säilynyt vaimo haluaa usein olla päällä, pienessä maistissa käy kyllä kaikki asennot mutta päällä ollessa kerron kuinka on seksikäs keinuu himottavasti kerron samalla kuinka ympärillä olisi miehiä kullit ojossa kiihottuu valtavasti ja hieroo rintojaan kertoo kuinka ottaisi kaikilta takaapäin haluaisi tulla täyteen miesten spermaa . Saa usein suuria orgasmeja fantasioidessa olla miesten ympäröimänä olemme miettineet meneekö tästä koko loisto jos toteutettas fantasia ja jos pitemmälle vaimo ottas kaikilta kuten haluaa saa nähdä miten tulee käymään.

      • Anonyymi

        Meilläkin on käynnyt mielessä mm, katsoja, ryhmä 1mies meijän kanssa tai paneminen toisen parin kanssa samaan aikaan samassa tilassa.?! Alaston Suomessa ollaan jo. Emäntä kävi panemassa kerran parikymppistä poikaa.Eli petti minua. Mutta meidän suhde oli silloin huonossa jamassa. Enkä ollut itse pannut tarpeeksi muijaani. Se että joku minua melkein 20v nuorempi on hoitanut homman ja emäntä on saanut vierasta. Se on ollut minun silmät avaava teko. Ja enemmänkin kiihottava ajatus vieraasta miehestä panemassa naistani.. Ja oli ilmeisesti ollut lyhyt pano kun oli parikymppinen päässyt kokeilee kolmetoista vuotta vanhempaa muijaani..


    • Anonyymi

      Meillä vaimo ratsastaa miehen päällä. Se osoittaunut hyväksi kiihotusasennoksi.10-15 minuuttia sitä asentoa ja sitten loppu lähetyssaarnaajalla varovasti syvälle, kun lämmin sperma ikäänkuin sykäyskin liukuu vaimon syvyyksiin. Valitettavasti vaimo ei enää tule raskaaksi, niin hyvät siement menevät osin hukkaan.
      Nautinto jää ihaniin muistoihin. Tällaista eläkeläisenä kolme kertaa viikossa

    • Anonyymi

      Rakastan miestäni yli kaiken ja eipä ole kiihottavampia hetkiä aikomuksissa kokea kenenkään muun kanssa, ei mua kukaan ole hoidellut paitsi oma mies ja niinkauan kun jaksaa täydellistä munaansa mun pienessä pimpissä nautinnolla ja himolla työstää niin olen hänen ja aion ottaa sekä antaa niin paljon sitä kaikkea mitä vain hän haluaa. Olen niiiin ylpeä että just hän on se komea ja kiihottava, seksiä tihkuva rakastaja, en häpeile näyttää kuinka välillä mietin et onko tää totta ja miten just minä olen saanut kokea kaikkea mahtavaa mitä muiden kanssa olen vain kaivannut. . Kaikki kaikessa mulle on oma mies!!!!

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


      • Anonyymi

        Kyllä minä jaksan hieroa kullillani sinua nyt ja tulevaisuudessa.. ! Sinun sisälläsi se on parhaimmillaan!. Tykkäät sen koosta ja muodoista muutenkin.. Pillusi tahtoo sen sisäänsä. Ihan taivaallista naida kanssasi joka ikinen kerta.!!!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe