Tämän päivän printti-iltiksessä, toimittaja Tommi Lempinen ajoi Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 4w GL AT Hybridin.
Moitteet tuli jo selkeästä vanhahtavaisuudesta ja jossain määrin tahmeasta ohjauksesta maantiellä.
Plussat Mukavasta voimalinjasta ja hinnasta suhteessa nelivetoon ja varusteisiin.
Ohjausta ei saada kuntoon, sen kanssa pitää oppia olemaan jos Vitaran ostaa.
Taas moitittiin Vitaran ohjausta.
6
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihihiiiii. Suzukin ohjaus on heikko. Hihihihiiii.
- Anonyymi
Se on ominaisuus. Ei sitä varmaan yritetäkään korjata, näköjään.
- Anonyymi
Sakemannin vehkeistä sitä vasta hihitettävää löytyykin hihii hih hih vw konsernin vehkeissä hihihii
- Anonyymi
Trollihan tämä on, mutta vastataan nyt. Mitä tarkoittaa tuo "tahmea ohjaus". Kuski ei jaksa kääntää rattia vai...? Heikko mies. Itse en ole mitään tahmeutta huomannut, auto menee suoraan suoralla tiellä ilman ratin vemputusta ja kun mutka tulee, niin menee mutkan mukaan, kun sopivasti kääntää rattia. Soratiellä ei lyö näpeille, mikä on oikein hyvä juttu.
- Anonyymi
Hihii, mitä selityksiä!!! Huono on ohjaus!
- Anonyymi
vanteet on niin ohutta foliota että vääntyvät kahdeksikolle ensimmäisessä hidastetöyssyssä ja sen jälkeen ohjaus vemputtaa ja auto ravistaa eikä kulje tasaisesti milloinkaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764