Apua! Ihminen kutsui kylään...miten kyläillään?

Anonyymi

Juttelin netissä mukavalta vaikuttavan ihmisen kanssa ja nyt parin meilin jälkeen hön kutsui kylään :O
En ole vuosiin hengaillut kenenkään kanssa....saati nyt kun ihan tuntematon....

Pitääks mun viedä jotain?
Entä korona?? Istutaanks me olkkaris 2m väli pitäen maskit päässä ?
Juttuaiheet??

APUA!

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vie pullo viiniä ja korkkaatte sen niin nuo muut asiat sujuu ihan jännittämättä.

      Pullo viiniä = just sopivasti, ei liikaa.

      • Anonyymi

        Entä jos se onkin absolutisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se onkin absolutisti?

        Niin, tai ei omista viinipullonavaajaa tai ei omista käsiä että saisi tuon auki tai sitten vaikka...


    • Anonyymi

      Taidat olla aika nuori,koska sulla ei ole kokemusta kylässä käymisestä.Sun ei tartte viedä mitään. Ihmiset katsoo liikaa elokuvia jossa viedään lahjoja kylään mennessä.

      • Anonyymi

        Tyhmää mennä tyhjin käsin. Se on tapakulttuuria se, että viedään jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää mennä tyhjin käsin. Se on tapakulttuuria se, että viedään jotain.

        Ekoille treffeille on asiallista viedä kossupullo ja kortsupaketti. Ainakin täällä meilläpäin.


    • Anonyymi

      Iisisti vaan. Ei tarvitse viedä yhtään mitään. Istutte vaan, hän varmaan tarjoaa kahvia tai jotain muuta, sitten juttelette ja pähkäilette. Hän varmaan toivoo että tuntisit olosi kotoisaksi etkä kokisi mitään paineita. Ihmiset kutsuvat toisia kylään jotta eivät olisi siellä yksin. Minulle, joka asun yksin, on aika luksusta kun joku on täällä seuranani. Toivon lähinnä sitä että hän löytäisi mukavan asennon tuolissa ja rentoutuisi.

      Kirjoitit, että hän on "Ihan tuntematon". Eli et tiedä paljoa hänen mieltymyksistään, jne.? Jos itse menisin ekaa kertaa kylään jollekulle ja tietäisin hänen pitävän jostain, vaikka jostain tietystä karkista, pullasta tms. voisin ehkä viedä sellaista. Tai jos itse tykkäisin mutustella jotain kahvin kanssa voisin viedä sellaista vaikken yhtään tiedäkään toisen mieltymyksistä. Se on sellainen kiva ele joka tapauksessa. Ei voi tulkita väärin. - Viinipullo jota edellinen vastaaja ehdotti on upea tuominen, mutta se jo vähän edellyttää että tietää juoko toinen alkoholia ja muutenkin. Kahvittelutuomiset ovat sellaista "peruskauraa" jota ainakin minun mielestä voi viedä kenelle vaan. Iästä, sukupuolesta yms. riippumatta.

    • Anonyymi

      Jos joku tois mulle viinipullon niin se jäis juomatta koska ite en tykkää viinistä.Kait ihmiset luulee että kaikki tykkää viinistä.

      • Anonyymi

        Mä sanoisin edelleen että karkkipussi. Jos ei tiedä toisen mieltymyksistä mitään. Ehkä karkkipussi jos olette nuoria tai melko nuoria, pullaa jos olette vähän vanhempia. Tämäkin on turha stereotypia toisaalta. Eikä tarvi tuoda yhtään mitään, tuskin hän edes ajattelee että toisit. - Vähän kateellinen aloittajalle, kun on menossa kyläilemään:) Toivon sulle hauskaa iltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoisin edelleen että karkkipussi. Jos ei tiedä toisen mieltymyksistä mitään. Ehkä karkkipussi jos olette nuoria tai melko nuoria, pullaa jos olette vähän vanhempia. Tämäkin on turha stereotypia toisaalta. Eikä tarvi tuoda yhtään mitään, tuskin hän edes ajattelee että toisit. - Vähän kateellinen aloittajalle, kun on menossa kyläilemään:) Toivon sulle hauskaa iltaa.

        No mutta jos ei tykkää karkista tai pullasta !!

        No entäs jos vie maksalaatikkoa? Mutta jos ei tykkää !!
        Entä lihalaardi? Entä lenkkimakkara? Mutta jos ei tykkää !!


    • Anonyymi

      Mä en menisi tuntemattoman kotiin.

      • Anonyymi

        Helkkarin haastavaa lähteä tuntemattoman kesämökille kun ne on yleensä jossain satojen kilometrien päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkarin haastavaa lähteä tuntemattoman kesämökille kun ne on yleensä jossain satojen kilometrien päässä.

        Tää onneks on vain tunin bussimatkan päässä enkä mä usko että vaarallinen oli niin symppis meileissä 😃

        JA KIITOS KAIKISTA VINKEISTÄ❣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää onneks on vain tunin bussimatkan päässä enkä mä usko että vaarallinen oli niin symppis meileissä 😃

        JA KIITOS KAIKISTA VINKEISTÄ❣

        Tuota... ole oikeasti varovainen. Jos et ole edes puhunut puhelimessa ihmisen kanssa niin sua voi odottaa siellä ihan mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota... ole oikeasti varovainen. Jos et ole edes puhunut puhelimessa ihmisen kanssa niin sua voi odottaa siellä ihan mitä vaan.

        Ihan samaa mieltä. Jos et tunne niin sovi julkiselle paikalle tapaaminen,sellaiseen paikkaan, missä on muitakin ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää onneks on vain tunin bussimatkan päässä enkä mä usko että vaarallinen oli niin symppis meileissä 😃

        JA KIITOS KAIKISTA VINKEISTÄ❣

        Itte en kyllä uskaltaisi, mutta onneksi (toivottavasti) muut ei näin arkoja (ja yksinäisiä) olekaan. En muista milloin olisin kylässä ollut viimeksi. Mutta jos olisin menossa kyläilemään, veisin tuliaisena hyvää suklaata. Ja kannattaa tosiaan tavata ensin ulkona, pyydä vaikka hakemaan bussipysäkiltä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää onneks on vain tunin bussimatkan päässä enkä mä usko että vaarallinen oli niin symppis meileissä 😃

        JA KIITOS KAIKISTA VINKEISTÄ❣

        Kyllä minäkin vähän ajattelin että tilanteessa on myös riskinsä, kun olette vain meileissä puhuneet... Ole siis kuitenkin varovainen. Mitä jos puhelimessa puhutte ensin, että kuulet äänen? Tai tapaisitte bussipysäkillä eikä vasta toisen kotona.
        Suklaa on myös erittäin hyvä ja yleispätevä tuliaisidea.:)
        eilinen anonyymi20:46


    • Anonyymi

      Menet makaamaan sohvalle, pyydät ruokaa ja makaat n.2 viikkoa sohvalla.

    • Anonyymi

      Nyt järki käteen, hyvät ihmiset !
      Olisi hyvä miettiä sen ensimmäisen kerran, ennenkuin lähtee yrittämään jotain älytöntä.

      Eikö kukaan ole kertonut, ettei ventovierasta ihmistä ole järkevää lähteä tapaamaan yksin kenenkään kotiin tai mökille tms.?

      Vaikka kuinka toinen ihminen voi netissä vaikuttaa mukavalta, kivalta ym., niin koskaan ei voi tietää oikeasti minkälainen tyyppi hän on.

      Painotan aina nuorisolle, että alkuun on parasta tavata vieras ihminen muutamia kertoja julkisella paikalla, jossa on lähistöllä muitakin ihmisiä.
      Tai jos on pakottava tarve mennä ventovieraan kotiin, tai pyytää hänet omaan kotiinsa, on mukana oltava joku kaveri, ettei mene yksin.

      Rohkeus ei ratkaise mitään, jos tai kun lähtee kohti tuntematonta.
      Onhan julkisuudessa ollut joitain juttuja poliisitv:tä myöten, kuinka voi pahimmassa tapauksessa käydä, jos menee asiat pieleen.

      Mun tarkoitus ei ole mitenkään pelotella, vaan ainoastaan neuvoa.

      • Anonyymi

        Juuri noin kuin kerroit. On tapahtunut kauheita asioita tuntemattomien kanssa jopa hengenmenetyksiä.

        Netissä on paljon houkuttelikoita. Koskaan ei ole tarpeeksi liian varovainen, niin paljon on pahuutta ja huijauksia.


      • Anonyymi

        Ehkä kyseinen kaveri on ollut jotenkin estynyt liikkumaan tms.miksi pitää mennä hänen luokseen,ap vain unohti mainita,toivon näin muuten ihan h*lvetin pelottavaa jos on noin naiiveja ihmisiä


    • Anonyymi

      Selvisitkö ap hengissä??

      • Anonyymi

        Hengissä ollaan :D
        Kumpikin kyllä jääty ihan totaalisesti mutta kokeillaan toisen kerran joskus viikolla :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe