Joko ne tulleet?
Ykkönen uudet laitteet?
42
882
Vastaukset
- Anonyymi
Vieressä on kaksi uutta salia missä uudet ja hyvät kuntosalilaitteet jos niitä kaipaa.
- Anonyymi
Ne tuli jo 1984 joten kyselet vähän myöhässä
- Anonyymi
Vetele vaan sinä kakkoseen niin tulet nopeammin.
- Anonyymi
Eikö toi menny konkkaan jo aikoja sitten
- Anonyymi
Pääsikö omistaja eduskuntaan?
- Anonyymi
Pääsi läpi👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi läpi👍👍👍
Vaikka haukkuu äänestäjiä mm.lampaiksi ja idiooteiksi koska he noudattavat korona-ohjeistuksia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi läpi👍👍👍
Ei todellakaan päässyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka haukkuu äänestäjiä mm.lampaiksi ja idiooteiksi koska he noudattavat korona-ohjeistuksia...
Ei oo kukaan päässy vielä yhtään minneen, ja jos pääsee niin lampaat on ollu äänestämässä tätä juoppo narssua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että hänellä ei rohkeutta solvata tavallisia kansalaisia kasvotusten vaalikiertueellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan päässyt
Eikö hän jo arkatianmäjellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan päässyt
Pääsipäs!!!
- Anonyymi
Kyllä hän pääsee eduskuntaan
- Anonyymi
Ei tuolla somekeisarilla ole mitään töitä???
Selfietä ja jonnin joutavia linkkejä tuuttaa päivät pitkät netissä.- Anonyymi
Elää vaimonsa avulla. Vaimo vetää monta jumppaa päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää vaimonsa avulla. Vaimo vetää monta jumppaa päivässä.
Vaimo kyllä tykkää jumpata
- Anonyymi
Ovensuukyselyn kärkinimi tämä omistaja. Menee valtuustoon helposti.
- Anonyymi
Ei käytä Maskia veturissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käytä Maskia veturissa
Tämä mies tietää mitä te lampaat ette tiedä.
Nuha ei ole vaarallinen tauti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies tietää mitä te lampaat ette tiedä.
Nuha ei ole vaarallinen tauti!Itse olin aluksi eri mieltä mutta nyt olen sitä mieltä että tämä mies on puhunut asiaa alusta lähtien!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin aluksi eri mieltä mutta nyt olen sitä mieltä että tämä mies on puhunut asiaa alusta lähtien!
Moi janne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin aluksi eri mieltä mutta nyt olen sitä mieltä että tämä mies on puhunut asiaa alusta lähtien!
Vittu mitä paskaa. Katsele välillä kansainvälisiä uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverini pääsi viime viikolla teho-osastolta. Perusterve reilu 35 vuotias mies. Aivan älyttömän vastuutonta vähätellä tappavaa pandemiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverini pääsi viime viikolla teho-osastolta. Perusterve reilu 35 vuotias mies. Aivan älyttömän vastuutonta vähätellä tappavaa pandemiaa.
Heikot karsiutuu👍👍💪💪
- Anonyymi
Tulee JYTKY
- Anonyymi
Muista pyyhkiä !
- Anonyymi
Ainesta kansanedustajaksi
- Anonyymi
No ainakin rahankäyttö yhtä hyvin hallussa kuin Sheikillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin rahankäyttö yhtä hyvin hallussa kuin Sheikillä.
Ehkä jopa valtionvarainmimisteriksi kantaa Jannen siivet💪💪
- Anonyymi
Halla ahon seuraaja = Janne P
- Anonyymi
Turtiaisen Anon seuraaja. Miksi muuten Turtiainen sai kenkää persuista mutta Patjas ei samankaltaisten nettikirjoitusten takia?
- Anonyymi
Uudet laitteet tulee syksyllä kunnan piikkiin
- Anonyymi
Koronapaniikki taas iskenyt...sen verran sekavaa tekstiä siellä taas patja somettaa. Toivottavasti disinformaation levittämisen sijaan ryhtyy hoitamaan äänestäjiensä asioita.
- Anonyymi
Ei yllätys,että tykkää jalkapallosta
- Anonyymi
Menee puurot ja vellit sekaisin jatkuvasti...
- Anonyymi
Jäitä hattuun, kenenkään ei tarvitse panikoida.
Otetaan muut ihmiset huomioon... muistetaan maskinkäyttö, turvavälit ja otetaan rokoite. Näin homma hoituu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitä hattuun, kenenkään ei tarvitse panikoida.
Otetaan muut ihmiset huomioon... muistetaan maskinkäyttö, turvavälit ja otetaan rokoite. Näin homma hoituu.Tämä on totalitarismia!!!! Ja Putin on hieno mies
- Anonyymi
Patjas voisi ehkä jopa terveysministeriksi. Saataisiin korona tilanne äkkiä kuntoon.
- Anonyymi
Mitä asioita seurannut, niin tuo taisi olla näiden palstojen paras vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asioita seurannut, niin tuo taisi olla näiden palstojen paras vitsi.
Janne kyllä hoitaisi virukset pois päiviltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janne kyllä hoitaisi virukset pois päiviltä
Kai ne viruksetkin hiipuu jos kantajakin hiipuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne viruksetkin hiipuu jos kantajakin hiipuu.
Se on pelkkä nuha vaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559