Miltähän mahtaisi tuntua, jos yhtenä päivänä törmäisi täällä viestiketjuun, jossa kerrottaisiin, että joku aikoo piiskata minut. Olisi ihan tarkka kuvaus kuinka hän sen suorittaisi. Mainostaisit itseäsi pystyvänä piiskaajana ja kertoisit ettei rimpuilut ja marinat auttaisi.
22 v Julli kuriin
Kuinka piiskaisit minut?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terve Rääpäle!
Tulen huomenna klo 15:00 tapaamaan sinua. Tiedät kyllä syyn, vaikka et vielä tiedäkään kuka minä olen. Odotat kiltisti kotonasi, koivupiiskat voit hakea valmiiksi.
Turha lähteä karkuun, minä kyllä löydän sinut ja silloin saat kunnolla piiskaa kaikkien paikalla olijoiden nähden. Saadessasi kotonasi selkäsaunan paikalla ei tarvitse olla muiden kuin me kahdestaan. Turhaan suunnittelet vastatoimia ja vastaan taistelua, sillä sinä olet selkäsaunan ansainnut ja minä tulen sen huomenna sinulle antamaan.
En minä pahastu, jos sinä peloissasi päätäsi auot ja kiroilet, sellaiset typeryydet unohtuvat sinulta, sillä parkuessasi ei pysty rumia puhumaan.
Koska et ole tuota isompi, etkä voimiltasi muutenkaan kummoinen, niin minä piiskaan sinut puoleen hintaan, jonkun vahvemman ukon piiskaaminen on paljon työläämpää kuin sinun. Korvauksena piiskaamisesta vaadin kunnon leivoskahvit. Kahvipöytä pitää olla valmiiksi katettu kun saavun. Jos tarjoilu ei ole valmiina, niin voi sinun rääpäleen takapuolta siinä tapauksessa.
Tavataan huomenna.
Piiskaajasi- Anonyymi
Entä teetkö tällaisia palveluksia myös naisille?
Kysyy Elli
- Anonyymi
Kyllä sitä usein nuorena poikana fantasioi, kuinka saisi oikean ns. selkäsaunan aivan tavallisessa arjessa ja yllättäen. Menipä minne tahansa esim. luontoon liikkumaan, niin piiskausajatukset oli usein mielessä, ja pojan kiinteä halukas peppu tiukoissa farkuissa valmiina paljastukseen. Puuttui aina vaan tekijät, vaikka poika oli valmis melkein mihin tahansa ja milloin vain.
- Anonyymi
En tiedä miten on muissa kulttuureissa, mutta Suomessa on ainakin niin, että yhtä halukasta piiskaajaa kohden ainakin sata piiskattavaa. Nyt puhun miehistä.
- Anonyymi
Kuinka vanhana aloitit nuo fantasioinnit? Minusta tuntui, että jo ennen kouluikää alkoi minulla kiinnostus asiaan. Mutta alle 10 vuotiaana ainakin jo kuvittelin tuttuja teinipoikia piiskaamaan minut.
Minulla on käynyt parempi tuuri kuin sinulla, uskoisin saaneeni ainakin 20 kertaa oikeasti piiskaa, mutta ei se ole auttanut. Niistä kerroista on himoni vain yltynyt.Kyllä minäkin aloitin jo 10 vuotias fantasiomaan saada piiskaa ja vielä nyt yli 60 v fantasioidaan sama!
- Anonyymi
Jos vastasit edelliseen viestiin, niin ei se kovin nuorena alkanut. Ehkä siinä rippikouluiässä. Minulla oli taipumus ja himo ottaa alasti aurinkoa jossakin syrjäisessä hiekkamontussa tai sellaisessa paikassa. Siitä kai se varmaan alkoi, että olisi ansainnut kurituksen ja muunkin seksuaalisen rangaistuksen, kun tein sellaista ns. kiellettyä asiaa himokkaasti. Piiskailin kyllä itseäni aina joskus niin hyvin kuin kykenin, mutta fantasiana oli aina saada pakolla kuritusta ja muuta seksuaalista toimintaa minua kohtaan.
- Anonyymi
Jonkun kivan sopusuhtaisen naisen voisi piiskata ei kovaa, mutta hellän määrätietoisesti.
Alapää paljaaksi, tiukka paita saisi olla yllä.
Siitä sitten vaikka polvelle ottaisin ja kysyisin, että tuhmako olet ollut?
Nainen myöntäisi ja vitsa siitä pyllyyn napsahtaisi ja uudestaan, välillä pientä taukoa.
Vitsaa kevyesti selässä ja paljaalla pyllyllä kuljettaisi.
Taas antaisi lisää kunnes nainen kättä laittaisi suojaksi pyllylle, että nyt alkaa riittään.
Siinä sitten voisi hellästi pyllyä silittää ja nainen vaikka syliin haluaisi käpertyä.- Anonyymi
Siinä olisi ihana piiskaus. Kyllä tuollaisen ottaisi ja itse jopa vitsan kipaisisi katkomaan.
Ihan jo pyllyä kuumotti ja meitä monta naista sitä haluaisi.
Kun noin ihana antaja olisi - vitsalle. - Anonyymi
Annahan joku yhteystieto!
t. Elli
Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772