Voiko käsidesiä käyttää liukkarina peppusexissä?
Mikä käsidesi olis parasta tähä tarkotukseen?
Käsidesi liukkarina
13
399
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi. Kuivuu liian nopeaan, enkä ole varma onko alkoholi limakalvoilla mukavaa. Käyttäkää nyt oikeata liukkaria.
- Anonyymi
Ajattelin että suojais taudelta. Voitelin ja survasin pohjaan asti. Hyvin meni. Sitten kuivuikin. Jäi pohjaan kuin ois liimattu. Hirvittävällä nylkyttämisellä saatiin muna ulos.
- Anonyymi
Painu idiootti pelle muualle jauhamaan paskaa
- Anonyymi
Kookosöljy hyvä liukuaine , semmoinen valkea tuote , löytyy ruokakaupoista . Riittoisa tavara ja hyväksi havaittu .
62 v UKM - Anonyymi
Ei todellakaan! Erittäin vaarallista. Voi seurata ärtynyt suoli.
- Anonyymi
Medi soft on aika liukasta.
Minulla on sitä pieni pullo aina autossa mukana. - Anonyymi
Ei , älä käsidesiä käytä .Sehän on alkoholia , ei sovellu ollenkaan . Itse käytän apila vaseliiniä anustappien kanssa, todettu hyväksi ja ei ole mitään haitta vaikutuksia . Se keltainen purkki mikä löytyy ruokakaupoissa , suosittelen.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Kyllä sillä voi puhdistaa ainakin tilapäisesti, eikä kuivu niin kuin olettaisi.
- Anonyymi
Sinä se jaksat mainostaa touhujanne. Tee mitä lystäät mitä tänne tuut touhuistasi kertoo. Riittää kun ite touhunne tiedätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat mainostaa touhujanne. Tee mitä lystäät mitä tänne tuut touhuistasi kertoo. Riittää kun ite touhunne tiedätte.
Ja sinä jaksat vinkua toisten kirjoituksista , kaikilla on sama oikeus tänne kirjoitella ja ilmaista mielipiteensä.
- Anonyymi
Käy hyvin. Kirvely lisää orgasmin voimakkuutta. Muista lisätä usein aktin aikana.
- Anonyymi
Tuskin vaseliin paras
- Anonyymi
Mä käytän chili öljyä antaa hyvän jälkimaun.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980