Käsidesi liukkarina

Anonyymi

Voiko käsidesiä käyttää liukkarina peppusexissä?
Mikä käsidesi olis parasta tähä tarkotukseen?

13

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi. Kuivuu liian nopeaan, enkä ole varma onko alkoholi limakalvoilla mukavaa. Käyttäkää nyt oikeata liukkaria.

• Anonyymi

Ajattelin että suojais taudelta. Voitelin ja survasin pohjaan asti. Hyvin meni. Sitten kuivuikin. Jäi pohjaan kuin ois liimattu. Hirvittävällä nylkyttämisellä saatiin muna ulos.

• Anonyymi

Painu idiootti pelle muualle jauhamaan paskaa

• Anonyymi

Kookosöljy hyvä liukuaine , semmoinen valkea tuote , löytyy ruokakaupoista . Riittoisa tavara ja hyväksi havaittu .
      62 v UKM

• Anonyymi

Ei todellakaan! Erittäin vaarallista. Voi seurata ärtynyt suoli.

• Anonyymi

Medi soft on aika liukasta.
      Minulla on sitä pieni pullo aina autossa mukana.

• Anonyymi

Ei , älä käsidesiä käytä .Sehän on alkoholia , ei sovellu ollenkaan . Itse käytän apila vaseliiniä anustappien kanssa, todettu hyväksi ja ei ole mitään haitta vaikutuksia . Se keltainen purkki mikä löytyy ruokakaupoissa , suosittelen.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Kyllä sillä voi puhdistaa ainakin tilapäisesti, eikä kuivu niin kuin olettaisi.

• Anonyymi

Sinä se jaksat mainostaa touhujanne. Tee mitä lystäät mitä tänne tuut touhuistasi kertoo. Riittää kun ite touhunne tiedätte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat mainostaa touhujanne. Tee mitä lystäät mitä tänne tuut touhuistasi kertoo. Riittää kun ite touhunne tiedätte.

Ja sinä jaksat vinkua toisten kirjoituksista , kaikilla on sama oikeus tänne kirjoitella ja ilmaista mielipiteensä.

• Anonyymi

Käy hyvin. Kirvely lisää orgasmin voimakkuutta. Muista lisätä usein aktin aikana.

• Anonyymi

Tuskin vaseliin paras

• Anonyymi

Mä käytän chili öljyä antaa hyvän jälkimaun.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe