YLE:n pienpuoluetentti torstaina 3.6.2021 klo 21.00 - 22.30 TV1 ja Areena

Anonyymi

Huom! Tilaisuudessa ei ole Mano mukana.

8

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuotanuinnii atvvohan mietä syön kun kahtelen maltillista lähetystä? Halal-kebabin mutta mitenkä monta?
      Turvapaikannhakijoille pyhiä kirjoja ei saa heitellä, niinkun se de wit teki. Irakista asti nuoret pojat tulleet Riikan luokse.

    • Anonyymi

      Tilaisuudessa on rouva Yildiz-loimupalo esittelemässä kebablistoja.

    • Anonyymi

      Varmasti nano on mukana, jos ei pöydän ääressä niin sitten sen alla, tai ikkunan takana.

      • Anonyymi

        En tiedä, onko tuo nano kirjoitusvirhe vai ei. Toisaalta Mano on nykyään täysi mitättömyys kämyskenessä, joten nano nimitys sopii hänelle hyvin. Olkoon siis Mano vastedes Nano.😂


    • Anonyymi

      Tuotanuinnii arvatkeehan kuinka monta halalkepapi-annista mathttuu yhen afrikkalaisen wolttilähetin laatikkoon kerralla? Niitä isoja annoksia.
      Huom! Eivät suostunneet toimittamaan kolommeekymmentä. Sen takia minä vastustan niitä afrikkalaisia.

    • Anonyymi

      Manoa ei kannata enää päästääkään telekkariin!

    • Anonyymi

      Yrittääkö Mano tunkea väkisin mukaan pienpuoluetenttiin?

    • Anonyymi

      Kun Mano oli yrittäjä ja kun Mano oli toimittaja hän vaikutti täysin fiksulta kaverilta ja on varmaan sitä vieläkin mutta miten tässä näin kävi?

      Kaikki eivät sovi politiikkaan. Olavi Mäenpään muistatte, Paasio Pertin sosdem avustaja ja kansanmies ja Suomen puolesta toimija mutta

      alkoi tapella matujen kanssa KUN OLISI PITÄNYT TAISTELLA POLITIIKASSA MÄDÄTTÄJIÄ VASTAAN ja Mäenpää oikein toimimeena olisi Soini-jytkyssä päässyt kansaedustajaksi sanotaan vaikka Ritva Kike Elomaan kilpailijaksi
      MUTTA KUN EI NIIN EI

      Minulla ei ole aivan vierasta huippuradikaalit, ja autoin Ilja Jantskinia
      kun Orpon perhe vainosi ja käänsin hänen ASIALLISIA oikeusasiajuttujaan MV-lehteen ranskasta, espanjanjasta ja kataalinsta niihin aikoihin paikallislehdistä

      TULKAA JÄRKIINNE NYT https://vaalit.perussuomalaiset.fi/kuntavaalit
      Suomi takaisin, oma kansa ensin, tee valityötä, gallupit eivät äänestä mutta sossuhallitus matutuksineen on kauhea ongelma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe