😷 👓 ☕️ että se on ostettava se kulta itselleni, kun näin helluntaina olisin muuten yksikseni. Edullinenkin näyttää olevan. Mutta se vaan harmittaa, kun sen nimi on Katriina. Minä kun olen yhteen mieheen päin kallellaan niin voisi olla hänen nimisensä KultaXY tai ihan vaan heila jos hänen nimensä ei käy kaupalliseen myyntiin (KultaKatriina tarjouksessa)
Love is a many splendored things
https://youtu.be/tFZ9fN4W5EQ
Nyt taas kävi niin
2
53
Vastaukset
Niin siis aloituksellani viittaan vanhaan sanontaan: Jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä. Vaikka mulla on kyllä treffit maalipurkkien kanssa mökillä jos muuta ohjelmaa ei ilmaannu.
No jaa... Mulla on menneet viimeiset 11 helluntaita ilman heilaa, joten eipä hetkauta suuntaan tai toiseen olla tämäkin ilman.
Tai no, onhan mulla ollut yksi heila jo lähes 14 vuotta, ja tulee olemaan kuolemaan asti, mutta siltä ei saa kuin raastavaa tuskaa ja hammasten kiristystä manauksien kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413153- 2202709
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382289- 351626
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241456Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261