Aivan uskomatonta, että Blind Channel saapuu Suomeen !
Blind Channel saapuu Suomeen !
14
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä saapuu suomeen, uusi erä elintasosurfareitako?
- Anonyymi
Jippii! Onneksi Yleisradio järjestää voitokkaan rock-yhtyeemme paluusta oikein valtiollisen tiedotustilaisuuden.
https://yle.fi/uutiset/3-11944778
Tää bändi tosiaan taisteli täpöllä koko pienen pohjoisen Suomen puolesta. Nollille jätettiin Brexit-Britannia, ja sakemannit sai vaivaiset 3 pistettä.Kyllä minäkin ottaisin FIXIT-Suomen, jos ainoana ehtona pitäisi "kärsiä" 0-tulos viisuissa! :D
- Anonyymi
Oululaisjöätkät ovat umpikännissä. Koko paluulentomatka kallisteltu kuppia.
Tiedostustilaisuudessa joka toinen sana on vit-tu ja sen päälle kakaramainen porukkanauru.
Menkää jo rovaniemen koneelle siitä oululaiset, Teijät on nyt täällä etelässä nyt nähty, eikä tee mieli kattella enää uuvelleen. - Anonyymi
Yleisradio yritti kolme vuotta putkeen hoitaa Suomen karsinnat kustukilpailuna. Yleisradion musiikki-ammattilaiset valitsee kavereitansa, joita kutsutaan laulamaan studiolle, ja siitä sitten valitaan yksi Euroviisukisaan.
Kaikki meni penkin alle, mitä YLE itse yritti. Yleensä ei päästy edes loppukilpailuun saakka, kun pudottiin heti.
Nyt YLE:n nuorisotoimitus ja musiikkitoimitus yrittää täysillä paistatella tän hömelön Blind Channelin siivellä. Että tämä karmee menestys on meidän, YLE:n aikaansaannosta.- Anonyymi
Kyllä tuo kustukilpailu sopiikin paremmin kuin kutsu-,,,,
- Anonyymi
Yleisradio sasisi käydä kuvaamassa senkin jutun, kun Teuvo Hakkarainen pikkupöhnässä palaa Eurooppaan. Teukka on oleskellut maailmalla, Hondurasissa viime syksystä saakka.
Hänellä on varmasti paljon kerrottavaa voittoisalta matkaltaan, kun lopulta astuu taas vanhan mantereen maaperälle. - Anonyymi
Median mukaan koko maailman tuntema, vaikka en ole kuullut nuottiakaan. Oikein hyvä, että Suomellakin on joku megatähti.
- Anonyymi
Selvä juttu, ettei Oulun poijiilla pää kestä, näin siinä yleensä käy. Sen kyllä ymmärrän, että pohjoinen miescharmi iski Euroopassa, sitä kannattaa hyödyntää.
- Anonyymi
hyvä suoritus oululaisporukalta. Oma musiikkimakuni on rajoittunutta enkä fanita heidän tuotantoansa.
- Anonyymi
Siis ei ole totta. Uskomatonta, että saapuvat Suomeen.
- Anonyymi
Oikein tiedotustilaisuuden, minkä takia???
- Anonyymi
Bllind Channelin "musiikki" on täyttä passkkaaa melusaastetta zaadaana... :-))
- Anonyymi
Viiitun nolo bändi ja tekee ihan sysipaskaa musiikkia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599