Narsistin jutut

Anonyymi

Narsisti juoruaa strategisesti. Moni ei huomaa että jos joku juoruaa sinulle kaikkien muiden asiat ja naureskelee niille, tuo aina esille uudestaan ja uudestaan heidän heikkouksiaan tai hölmöjä tekojaan 20 vuoden takaa kuin ne olisi tuoreita, että hän myös todennäköisesti juoruaa sinun asiasi muille yhtä suurella riemulla. Ajaa ympäri kylää juoruamassa. Sitten oletkin ongelmissa, kun suksenne menevät ristiin, kuten on tavallista monissa suhteissa. Ei mielipide eroja voida välttää. Hänelle hänen mielipiteensä ovat kuitenkin aina mustavalkoisia ja jos et ole samaa mieltä vaikkapa jostakin musiikkikappaleesta, niin se tarkoittaa että siitä päivästä ei tule hyvä ainakaan hänen seurassaan. Joten tiedosta että kaikkia mitä sanot voidaan käyttää ja tullaan käyttämään sinua vastaan.

Älä turhaan jaa herkkupaloja pedoille.

44

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä' en pysty tajuamaan tätä vieläkään että miksi minut vedettiin vuosiksi keskusteluihin aiheista jotka ei liity mitään minuun,. joista en mitään tiedä ja joita ei ole olemassa konreettisessa maailmassa. Miksi minulle vastoin tahtoani esimerkiksi auttavissa puhelimissa luotiintuollainen valepersoona ? Ja mun oli vaikee käsitellä tuopta asiaa aivoillani koska en käsitä miksi ihmiset telee tuollaista ja miten se on mahdollista että sitä tekee jopa esimer5kiksi 50 ihmistä, niin ettei kukaan herää kysymään , että mitä siinä oikein hommataan ?


      popuiuyuyuy

      • Anonyymi

        joku jopa kiistelee tuon valepersoonan kanssa, mutta asissa on outoa se että hänellä on riita ihmisen kanssa, jota ei ole olemassa, Tää on tosi outo juttu, monillr ihmisille jotka mut oiukeesti tuntee on selvää että mä oon mä ja se valepersoona on joku ihan kumma juttu, mutta täällä liikkuu ihmisiä jotka oikeesti luule sen valepersoonan olevan jokin olemassaoleva, Tää on tosi kumma juttu. Sosiaalisesti on kakso minua, oikea minä ja väärä minä, ja jotlut ihmiset ovat sekaisin kumpi on kumpi


        ppiuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku jopa kiistelee tuon valepersoonan kanssa, mutta asissa on outoa se että hänellä on riita ihmisen kanssa, jota ei ole olemassa, Tää on tosi outo juttu, monillr ihmisille jotka mut oiukeesti tuntee on selvää että mä oon mä ja se valepersoona on joku ihan kumma juttu, mutta täällä liikkuu ihmisiä jotka oikeesti luule sen valepersoonan olevan jokin olemassaoleva, Tää on tosi kumma juttu. Sosiaalisesti on kakso minua, oikea minä ja väärä minä, ja jotlut ihmiset ovat sekaisin kumpi on kumpi


        ppiuyyyyu

        Mutta siis kyllä sen pystyy osoittamaan kumpi on kumpi. Koska se valepersoona ei ole fyysinen olento.


        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis kyllä sen pystyy osoittamaan kumpi on kumpi. Koska se valepersoona ei ole fyysinen olento.


        ppoiuiuuuu

        niin en enää kovin paljoa viitti ihmisten kanssa keskustella kun siitä tulee niin järjetöntä. Ihan mahdotonra juttua ja sitten ei saa ihmisiäö tajuamaan ettei siinä ole mitään järkeä, ni parempi kun en puhu heille ollenkaan.

        ppiuyuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin en enää kovin paljoa viitti ihmisten kanssa keskustella kun siitä tulee niin järjetöntä. Ihan mahdotonra juttua ja sitten ei saa ihmisiäö tajuamaan ettei siinä ole mitään järkeä, ni parempi kun en puhu heille ollenkaan.

        ppiuyuyuyu

        Mutta tosiaan näin kävi. Mulla ei ole enää konfliktia äitini kanssa. Pidän hänestä.


        ppoioiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tosiaan näin kävi. Mulla ei ole enää konfliktia äitini kanssa. Pidän hänestä.


        ppoioiuuuuu

        elämäni epämiellyttävimpiä kokemuksia olivat anonyymit puhelinkeskustelut.
        Sen elämänkokemuksen olisi mieluusti jättänyt väliin.



        popiuyyhhy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elämäni epämiellyttävimpiä kokemuksia olivat anonyymit puhelinkeskustelut.
        Sen elämänkokemuksen olisi mieluusti jättänyt väliin.



        popiuyyhhy

        Enkä erityisemmin tyklkää täälläkään, Tykkään vaan keskusteluista joissa puhutaan oikeaa asiaa.,


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä erityisemmin tyklkää täälläkään, Tykkään vaan keskusteluista joissa puhutaan oikeaa asiaa.,


        ppoiiuuuu

        Mä arvostan tosi paljon asiallisia ja normaalin kohteliaita ihmisiä-



        ppoiiuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä arvostan tosi paljon asiallisia ja normaalin kohteliaita ihmisiä-



        ppoiiuuii

        Juttelin tuossa äidinkin kanssam että oikeasti pitäisi suostua keskustelemaan vain ihmisten kanssa, jotka puhuu asiallisesti ja normaalin kohteliaasti. Olisi hyvä jättää oman elämänsä ulkopuolelle kaikki kummallinen kommunikointi.


        poiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelin tuossa äidinkin kanssam että oikeasti pitäisi suostua keskustelemaan vain ihmisten kanssa, jotka puhuu asiallisesti ja normaalin kohteliaasti. Olisi hyvä jättää oman elämänsä ulkopuolelle kaikki kummallinen kommunikointi.


        poiiuuuuu

        Mun on tarkoitus täysin jättätytyä sivuun kaikesta sosiaalisesta missä ei voi kommunikoida asiallisen kohteliaasti.


        ppouiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on tarkoitus täysin jättätytyä sivuun kaikesta sosiaalisesta missä ei voi kommunikoida asiallisen kohteliaasti.


        ppouiuuuu

        Sitä on välillä vaikea tietää kuka kenessäkin pohjimmiltaan piilee-
        Äidistäni kuoriutui henkilö josta pidän vaikka hän vaikutti jossain vaiheessa aika kamalalle.


        poiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on välillä vaikea tietää kuka kenessäkin pohjimmiltaan piilee-
        Äidistäni kuoriutui henkilö josta pidän vaikka hän vaikutti jossain vaiheessa aika kamalalle.


        poiiiiii

        Mulle ne oli hyvin outoja asioita mitä mä niissä auttavissa puhelimissa kuulin.


        ppiiuiuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ne oli hyvin outoja asioita mitä mä niissä auttavissa puhelimissa kuulin.


        ppiiuiuuii

        En halua enää osallistua toisten ihmisten mielikuvituklsiin, koska se alkaa olla mulle jo fyysisesti vaarallista kun he sekoilee mielikuvituksineen...


        ppoiuuuiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tosiaan näin kävi. Mulla ei ole enää konfliktia äitini kanssa. Pidän hänestä.


        ppoioiuuuuu

        Tuo on miehen puhetta! Jo kymmeniä vuosia haudanlevossa olleelle äidillesi pitääkin antaa anteeksi ja suoda hänelle hautarauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on miehen puhetta! Jo kymmeniä vuosia haudanlevossa olleelle äidillesi pitääkin antaa anteeksi ja suoda hänelle hautarauha.

        Kuulukko sinä niihin, joilla on jokin motiivi totuuden salaamiseen?


        popiuuyuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on miehen puhetta! Jo kymmeniä vuosia haudanlevossa olleelle äidillesi pitääkin antaa anteeksi ja suoda hänelle hautarauha.

        Mutta mua kiinnostaisi mikä näitä ihmisiä motivoi, heitä on lukuisa joukko. jotks puhuvat minulle tai minusta asioita, joita ei ole olemassakaan ? He ovat tehneet sitä vuosia.


        ppoiiuiiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mua kiinnostaisi mikä näitä ihmisiä motivoi, heitä on lukuisa joukko. jotks puhuvat minulle tai minusta asioita, joita ei ole olemassakaan ? He ovat tehneet sitä vuosia.


        ppoiiuiiuii

        Se oli aluksi todella hämmentävää koska heitä oli niin monta, että tuntui uskomattomalle että kaikki puhuisivat jotakin mitä ei ole olemassa. Mutta kaikki viiittaa siihen, että he todella puhuvat minulle mitä ei ole olemassa,


        poiuuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aluksi todella hämmentävää koska heitä oli niin monta, että tuntui uskomattomalle että kaikki puhuisivat jotakin mitä ei ole olemassa. Mutta kaikki viiittaa siihen, että he todella puhuvat minulle mitä ei ole olemassa,


        poiuuiii

        Mutta miksi he sitä tekevät? Kymmenet ihmiset ?


        ppooiiuiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi he sitä tekevät? Kymmenet ihmiset ?


        ppooiiuiuiuu

        Ja mikä tässä on kaikkein eriskummallisinta on se että ne ihmiset puhuvat suurinpiirtein tosiasiat ylösalaisin. Siis kuvitteellinen esimerkki: Hän söi ruokaa, jossa ei ollut mausteita, niin nää nurinpäinpuhujat sanoo, hän söi pelkkiä mausteita, jota ei ollut ruoassa.


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä tässä on kaikkein eriskummallisinta on se että ne ihmiset puhuvat suurinpiirtein tosiasiat ylösalaisin. Siis kuvitteellinen esimerkki: Hän söi ruokaa, jossa ei ollut mausteita, niin nää nurinpäinpuhujat sanoo, hän söi pelkkiä mausteita, jota ei ollut ruoassa.


        ppiuuuuu

        Mut joka rapauksessa mä olen tänään alannut analysoimaan asioita jotenkiin ihan uudesta näkökulmasta,
        Mä ajattelen, että jotkut ihmiset voi päätyä käyttätymään kuin narsistit tai psykopaatit joissain olosuhteissa kuitenkaan olematta varsinaisesti narsisteja tai psykopaatteja ja semmoiset ihymiset voi käyttätytä toisinkin toisissa olosuhteissa. Mutta silloin kun he käyttäytyy kuin narsistit tai psykopaatit ei auta muu kuin samat ohjeet: Ei yhteyttä jne. Joksikin leimaaminen ei ole hyvä asia, mutta tuo tietty käytösmalli on hyvä oppia tuntemaan. Youtubessa oli hyvä ihmissuhdeneuvoja joka toi esiin, että jotkut voi olla "myrkyllisiä" tai olla olematta kun asiat saa menemään oikein. Tärkeää siinä on vallan tasapaino. Koska muuten tuppaa käymään näin kuten mulle, että voimakkaiten lempeitä empaattisia tunteita kokeva henkilö ajataan vallan suhteen heikoimmille riippumatta älykkyyden tasosta tai mistään. .

        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut joka rapauksessa mä olen tänään alannut analysoimaan asioita jotenkiin ihan uudesta näkökulmasta,
        Mä ajattelen, että jotkut ihmiset voi päätyä käyttätymään kuin narsistit tai psykopaatit joissain olosuhteissa kuitenkaan olematta varsinaisesti narsisteja tai psykopaatteja ja semmoiset ihymiset voi käyttätytä toisinkin toisissa olosuhteissa. Mutta silloin kun he käyttäytyy kuin narsistit tai psykopaatit ei auta muu kuin samat ohjeet: Ei yhteyttä jne. Joksikin leimaaminen ei ole hyvä asia, mutta tuo tietty käytösmalli on hyvä oppia tuntemaan. Youtubessa oli hyvä ihmissuhdeneuvoja joka toi esiin, että jotkut voi olla "myrkyllisiä" tai olla olematta kun asiat saa menemään oikein. Tärkeää siinä on vallan tasapaino. Koska muuten tuppaa käymään näin kuten mulle, että voimakkaiten lempeitä empaattisia tunteita kokeva henkilö ajataan vallan suhteen heikoimmille riippumatta älykkyyden tasosta tai mistään. .

        poiuuyyy

        Nää on loppuenlopuksi ihan naurettavan yksinkertaisia asioita, siksi se tuntuukin niin hullunkuriselle että ihmiset elää niitä niin tosissaan eikä tarkastele ilmiöitä niiden ja itsensä ulkopuolelta.
        Kun olin parikymmpinen yksi mies sanoi mulle: "Mä annan sulle yhden neuvon. Älä kehu mua noin paljon, se on haitallista sulle itsellesi. Koska siis jos sä puhut mulle tolleen mä alan kuvitella itsestäni kaikkea suuria ja suhtautumaan suhun negatiivisemmin. "
        Hyvin tiedostettu.
        Mutta sinällään hassua, koska mä oikeestaan kehun ihmisiä siksi, että olen ottanut tietoisesti sellaisen asenteen, että ajattelen silleen kannustavani heitä käyttämä'än kykyjään, koska olisin aina toivonut mua kannustettavan käyttämäämn käyttämättä' jääneitä kykyjäni.

        poiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on loppuenlopuksi ihan naurettavan yksinkertaisia asioita, siksi se tuntuukin niin hullunkuriselle että ihmiset elää niitä niin tosissaan eikä tarkastele ilmiöitä niiden ja itsensä ulkopuolelta.
        Kun olin parikymmpinen yksi mies sanoi mulle: "Mä annan sulle yhden neuvon. Älä kehu mua noin paljon, se on haitallista sulle itsellesi. Koska siis jos sä puhut mulle tolleen mä alan kuvitella itsestäni kaikkea suuria ja suhtautumaan suhun negatiivisemmin. "
        Hyvin tiedostettu.
        Mutta sinällään hassua, koska mä oikeestaan kehun ihmisiä siksi, että olen ottanut tietoisesti sellaisen asenteen, että ajattelen silleen kannustavani heitä käyttämä'än kykyjään, koska olisin aina toivonut mua kannustettavan käyttämäämn käyttämättä' jääneitä kykyjäni.

        poiuuuuu

        Mut siis tää on johtanut aika mielenkiintoiseen seuraukseen: sellaisen että auttavan puhelimen vastaajat jostakin syystä olivat sitä mieltä, että minä en voi osata mitään oikeasti. Minkä tahansaa tietoni tai taitoni toin keskustelussa esiin, yleensä se ei heidän mielestään voinut olla totta. Tuota olen ihmetellyt mistä tuollainen asenne johtui.


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis tää on johtanut aika mielenkiintoiseen seuraukseen: sellaisen että auttavan puhelimen vastaajat jostakin syystä olivat sitä mieltä, että minä en voi osata mitään oikeasti. Minkä tahansaa tietoni tai taitoni toin keskustelussa esiin, yleensä se ei heidän mielestään voinut olla totta. Tuota olen ihmetellyt mistä tuollainen asenne johtui.


        ppiuuuu

        Siis mut mitätöitiin niin äärimmäisyyksiin että se johti ikäänkuin uskomukseen että mua omana persoonani ei olisai olemassa ja mun paikalle sijoitettiin mielikuviotusolento., jonka olemassaololle ei kuiotenkaan ole mitä konkreettisia rodisteita.


        ppoiuiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mut mitätöitiin niin äärimmäisyyksiin että se johti ikäänkuin uskomukseen että mua omana persoonani ei olisai olemassa ja mun paikalle sijoitettiin mielikuviotusolento., jonka olemassaololle ei kuiotenkaan ole mitä konkreettisia rodisteita.


        ppoiuiuuuuu

        Tämä on kummallisin ilmiö minkä kohtasin maailmassa.

        ppoiuuuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kummallisin ilmiö minkä kohtasin maailmassa.

        ppoiuuuiui

        Ja tosi rankkaa oli mun hermosoluille elää ja prosessoida tuota kokemusta säilyttäen oma persoonani.


        ppoiuuuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosi rankkaa oli mun hermosoluille elää ja prosessoida tuota kokemusta säilyttäen oma persoonani.


        ppoiuuuuui

        Oli tosi rankkaa ajatella vuosia asioita, joita ei ole olemassa. Siinä menisi helposti kuka tahansa vähintään vähäsen sekaisin, varsinkin prosessoidessaan yksinään suuren määrän keskusteluja asioista joita ei ole olemassa minun elämässäni konkreettisessa todellisuudessa. Mutta mun teoreettinen filosofointi taisi auttaa mua säilyttään kosketuksen siihen missä mennään. Muutenhan mut olisi tosiaan manipuloitu kuvitteelliseen todellisuuteen-


        ppiuuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi rankkaa ajatella vuosia asioita, joita ei ole olemassa. Siinä menisi helposti kuka tahansa vähintään vähäsen sekaisin, varsinkin prosessoidessaan yksinään suuren määrän keskusteluja asioista joita ei ole olemassa minun elämässäni konkreettisessa todellisuudessa. Mutta mun teoreettinen filosofointi taisi auttaa mua säilyttään kosketuksen siihen missä mennään. Muutenhan mut olisi tosiaan manipuloitu kuvitteelliseen todellisuuteen-


        ppiuuyyuyu

        Ja tää tapahtuu näin, koska mä olen hyvin empaattinen ihminen. Mä pystyn keskustelussa eläytymään jossain määrin sen toisen keskustelijan todellisuuteen, mutta hän ei pysty eläytymään minun lähes ollenkaan. Tää ilmiö on ollut mun elämässä nuoresta tytöstä asti. Ihmiset ei osaa samaistua siihen millaista on olla mä-


        popiuuuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää tapahtuu näin, koska mä olen hyvin empaattinen ihminen. Mä pystyn keskustelussa eläytymään jossain määrin sen toisen keskustelijan todellisuuteen, mutta hän ei pysty eläytymään minun lähes ollenkaan. Tää ilmiö on ollut mun elämässä nuoresta tytöstä asti. Ihmiset ei osaa samaistua siihen millaista on olla mä-


        popiuuuyuyyy

        heillä ei oo siis minkäänlaista eläytymiskykyä siihen millaisia tunteita mä elän.
        Sille kohtaa he puhuu siis täyttä höpinää mikä ei liity mitään siihen mitä tunteellisesti koen..
        Ja se tuntuu mulle sillon projisoinnille ja raskaalle mun aivoille eläytyä heidän kuvitelmiinsa minun tunteistani. Mutta taas noinpäin, Mun tehjtäväksi jää eläytyä heidän kuvitelmiinsa ja tunteisiinsa minun tunteistani, mutta kukaan ei ole eläytynyt minun tunteeseem ja ei ilmeisesti edes tiedä sitä.


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heillä ei oo siis minkäänlaista eläytymiskykyä siihen millaisia tunteita mä elän.
        Sille kohtaa he puhuu siis täyttä höpinää mikä ei liity mitään siihen mitä tunteellisesti koen..
        Ja se tuntuu mulle sillon projisoinnille ja raskaalle mun aivoille eläytyä heidän kuvitelmiinsa minun tunteistani. Mutta taas noinpäin, Mun tehjtäväksi jää eläytyä heidän kuvitelmiinsa ja tunteisiinsa minun tunteistani, mutta kukaan ei ole eläytynyt minun tunteeseem ja ei ilmeisesti edes tiedä sitä.


        ppoiiii

        Siis miltä tuntuu olla se henkilö joka näiden ilmiöiden ulkopuolella yksinään analysoi niitä-


        poiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miltä tuntuu olla se henkilö joka näiden ilmiöiden ulkopuolella yksinään analysoi niitä-


        poiiuuuuuu

        Mä en usko sitä, että lempeiden tunteiden kokija olis oikeesti jotenkin huonompi ihminen kuin niiden kohde. Eikä niiden kylmätunteinen kohdekaan välttis ole narsisti tai psykopaatti tai pahaihminen, vaan siellä vaan vallitsee vallan epätasapaino. Toinen elää tunteissa, toinen vallassa. Mutta periaattessa molemmissa vois olla kapasiteettia kumpaankin.


        ppiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko sitä, että lempeiden tunteiden kokija olis oikeesti jotenkin huonompi ihminen kuin niiden kohde. Eikä niiden kylmätunteinen kohdekaan välttis ole narsisti tai psykopaatti tai pahaihminen, vaan siellä vaan vallitsee vallan epätasapaino. Toinen elää tunteissa, toinen vallassa. Mutta periaattessa molemmissa vois olla kapasiteettia kumpaankin.


        ppiuiuuuu

        Mut mä ihmettelen sitä miten tämmöset otetaan niin tosissaan, että uskotaan ihan täysillä siihen kulloisseenkin kokemukseen. Ettei useimmat ihmiset katso asioita näiden pelien ulkopuolelta. Sitä mä oon ihmetellyt nuoresta tytöstä asti...että ihmiset vaikuttaa täysillä uskovan peleihin, eikä kastsele asioita pelien ulkopuolisesta tajunnantilasta.


        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä ihmettelen sitä miten tämmöset otetaan niin tosissaan, että uskotaan ihan täysillä siihen kulloisseenkin kokemukseen. Ettei useimmat ihmiset katso asioita näiden pelien ulkopuolelta. Sitä mä oon ihmetellyt nuoresta tytöstä asti...että ihmiset vaikuttaa täysillä uskovan peleihin, eikä kastsele asioita pelien ulkopuolisesta tajunnantilasta.


        ppiiuuuuu

        Ja siis voihan pelien roolit haluttaessa olla jossain määrin vaihdettavissakin.
        Mut monet ihmiset vaikuttaa ajattelevan että henkilö on se, jossa roolissa hän näyttäytyy. Mut voihan hän näyttätyä jossain muussakin roolissa.,

        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis voihan pelien roolit haluttaessa olla jossain määrin vaihdettavissakin.
        Mut monet ihmiset vaikuttaa ajattelevan että henkilö on se, jossa roolissa hän näyttäytyy. Mut voihan hän näyttätyä jossain muussakin roolissa.,

        ppoiuuuuu

        Ainoo mikä sen tekee vaikeeksi on se että useimmat ihmiset haluaa jumittaa ajatuksia aina siinä mihin se on kerran loksahtanut.

        ppoiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoo mikä sen tekee vaikeeksi on se että useimmat ihmiset haluaa jumittaa ajatuksia aina siinä mihin se on kerran loksahtanut.

        ppoiiuiuuu

        Jos ei tota jumitusta olisi, niin voisihan narsistikin muuttua vaikka tunnissa ei narsistiksi.


        poiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tota jumitusta olisi, niin voisihan narsistikin muuttua vaikka tunnissa ei narsistiksi.


        poiuuyuyuu

        Mulle väitettiin auttavassaa puhelimessa että ei ole taikasanoja ja ettei muutos voi tapahtua lyhyessä ajassa ilman terapiaa.
        Mun mielestä sanoilla on niin suuri voima,että on taikasanoja ja ihminen voi muuttua vaikka yhdessä yössä. Ainoa mikä sen estää on yskomus ettei se olisi mahdollista...


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle väitettiin auttavassaa puhelimessa että ei ole taikasanoja ja ettei muutos voi tapahtua lyhyessä ajassa ilman terapiaa.
        Mun mielestä sanoilla on niin suuri voima,että on taikasanoja ja ihminen voi muuttua vaikka yhdessä yössä. Ainoa mikä sen estää on yskomus ettei se olisi mahdollista...


        ppoiuiuuu

        On tämäkin ihme tapahtunut. Mulla on ihan hyvä mieli äidistäni. Ilman kenenkään asiantuntemusta.


        ppiuyyyyy


    • Anonyymi

      Luut homeessa.

    • Anonyymi

      No voi että. Jos on niin hömelö, että uskoo kaikki narsistin syöttämät värikynävalheet vieraista ihmisistä, odotan riemulla päivää, jolloin hömelö kuulee vastaavan värikynävalheen omasta itsestään. Naurakoon sille yhtä makeasti kuin muillekin!

      • Anonyymi

        Näitä hömelöitä riittää.


        Mutta mä tykkään mun äidistäni. Oikeelta noita-akaltakin hän välillä on vaikuttanut ja samanlaiset vaikutuksetkin oli, mutta mä tykkään nyt hänestä,, enkä ketään muuta äidikseni kelpuuttaisi.

        Mutta sitä mieltä olen, että neuvonantajilla oli rodella heikkotasoiset neuvot.
        Ne meni tätä rataa: Kun mÄ vammauduin, ei tietenKään mielestään mun sukuluaisten tarttis jaksaa mua vammautuneena ja negatiiviset tunteet mua kohtaan olis vain ymmärrettäviä ja sit vähintään yhtään ymmärrettävää olisi mielestään, etten välittäisi yhtään äitini kohtalosta.
        Eikö kukaan kymmenistä ihmisistä todellakaan huomaa että tuo on todella omituista juttua?


        ppoiuyytuyui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä hömelöitä riittää.


        Mutta mä tykkään mun äidistäni. Oikeelta noita-akaltakin hän välillä on vaikuttanut ja samanlaiset vaikutuksetkin oli, mutta mä tykkään nyt hänestä,, enkä ketään muuta äidikseni kelpuuttaisi.

        Mutta sitä mieltä olen, että neuvonantajilla oli rodella heikkotasoiset neuvot.
        Ne meni tätä rataa: Kun mÄ vammauduin, ei tietenKään mielestään mun sukuluaisten tarttis jaksaa mua vammautuneena ja negatiiviset tunteet mua kohtaan olis vain ymmärrettäviä ja sit vähintään yhtään ymmärrettävää olisi mielestään, etten välittäisi yhtään äitini kohtalosta.
        Eikö kukaan kymmenistä ihmisistä todellakaan huomaa että tuo on todella omituista juttua?


        ppoiuyytuyui

        Narsismi on päässyt leviämään yleiseen ajatteluun. Siitä tuo kertoo.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi on päässyt leviämään yleiseen ajatteluun. Siitä tuo kertoo.


        ppoiiuuuu

        Ja toinen omituinen oppi mitä levitetään on se, että narsismista eroon pääsy tapahtuisi aidosta itsestään ja arvostaan luopumisen kautta.
        Se on todella soopaa mitä ihmisille ja mullekin on monipuloitu.



        ppoiuuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen omituinen oppi mitä levitetään on se, että narsismista eroon pääsy tapahtuisi aidosta itsestään ja arvostaan luopumisen kautta.
        Se on todella soopaa mitä ihmisille ja mullekin on monipuloitu.



        ppoiuuuuuuu

        Eli siis mitä on tämmöset "opetukset" joiden kohteeksi minäkin rankasti jouduin. Että ensiinnäkin opetetaan välinpitämättömyyttä läheisistään ja sitten painostetaan aidosta persoonastaan ja arvostaan luopumista. Ja tämmöisiä ohjeita saa runsain mitoin jopa auttavista puhelimista, Ja se on faktaa.


        ppiuuyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis mitä on tämmöset "opetukset" joiden kohteeksi minäkin rankasti jouduin. Että ensiinnäkin opetetaan välinpitämättömyyttä läheisistään ja sitten painostetaan aidosta persoonastaan ja arvostaan luopumista. Ja tämmöisiä ohjeita saa runsain mitoin jopa auttavista puhelimista, Ja se on faktaa.


        ppiuuyyyuyu

        Ja kauheen usein tämmöselle edelläkuvaamanilaiselle neuvojalle vaikuttaa olevan oleellista jollain tavoin osoittaa kuinka hän on jotain jotenkin enemmän kuin henkilö jota hän neuvoo.


        ppiiuuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kauheen usein tämmöselle edelläkuvaamanilaiselle neuvojalle vaikuttaa olevan oleellista jollain tavoin osoittaa kuinka hän on jotain jotenkin enemmän kuin henkilö jota hän neuvoo.


        ppiiuuuuuy

        Isompi ongelma kuin se että joku on narsisti on nähdäkseni se, että narsistille tyypillistä ajattelua on levinnyt laajalle "normaaliajatteluun".



        ppiuuyuyyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe