Nämä kaksi raukkaa maata koittaa vääristämällä historiaakin peittää jälkensä ,jopa Keisarin hallinnon puolesta !?
Suomi yritti tappa ensin virallisen itsenäistäjän O.V. Kuusisen ja pakotti jäämään Neuvosto Venäjälle ja taas Viro tappoi lopuksi Itsenäistäjän 1922 Viktor Siepin !?
Tutkiat; Miksi Suomelle ja Virolle ei riittänyt Itsenäisyys, piti hyökätä koaliitiollakin valloittam
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hupaisa, mutta yllät parempiin suorituksiin kirjoittamalla Ugrainasta ja Jukoslaviasta. Tutkan ja tutkijan sekoittamiseen alamme jo kyllästyä. Mikset koskaan kirjoita vaihteeksi vaikkapa brofessoreista?
- Anonyymi
Pelkäätkö tosiaan totuutta Suomenkin historiassa nii, että et muuta keksi nyky kristillistäkö !?
- Anonyymi
Tuo sinun suuresti ihaliemasi Otto-Ville tapatti jopa oman poikansa että diktaattori staliini oli tyytyväinen
- Anonyymi
Otto Ville Kuusinen ei tapattanut ketään,hänen oli taiteiltava henkensäpuolesta, Berjian hirmuvaltaa oikeuselimenä, Staliniakin hyväksikäyttäen !?
Berjia oli alkujaan Keisarin lähettiläs pohjois Afrikassa, jona aikana tappoi siivoojankin oli jo osoitus julmuudesta !?
- Anonyymi
Suomessa ja Virossa Historian aluksi kirjoitti oikeisto Natsit,kouluopetukseen ja nöyrään Yliopistoommekin !?
- Anonyymi
Virossa tapettiin Viktos Siepp,itsenäyyden orkanisoija 1922,muka hämärissä olosuhteissa !? Virolle ei riittänyt rauhanomainen itsenäistyminen, kuin Suomelle,olihan Mannerheim alunperin tullut keräämään joukkoja Keisarin hallinnon puolesta !? Aikanaan Mannerheim kirjoitti Suomeen,että teidän on hyväolla Keisarin helmassa !?
- Anonyymi
"itsenäyyden orkanisoija"
Tämä on mainio! Etenkin "orkanisoija" on linjassa Jukoslavian ja Ugrainan kanssa, mutta myös "itsenäyys" tuo sinulle pisteitä! 👍
- Anonyymi
Otto Ville Kuusinen oli lopuksi Hrutsevin neuvonantaja ja hoitivat mallikkaasti Kuubankin kriisi nimeele tehdyn sopimuksen Kuuban hyväksi, vaikka piti vaijeta Yhdysvaltain periksiannon hyväksi,kun joutui poistamaan ohjukset Tirkista Neuvostoliittoa uhkaamasta !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808