Olen mieletön hemmo ja rahaa on. En oo köyhä enkä kippee.
Rakastan itseäni ja olen komea kuin jalokivi
14
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ite oon pers...eestä ja ihan mielipuoli... ruma ja köyhäkin vielä 🤣
- Anonyymi
Ei jatkoon, oma kehu löyhkää liikaa ja ne omat uhot pitää harvemmin paikkansa.
- Anonyymi
Näinpä, mutta antaa sen luulla mitä haluaa, kyllä löyhkä potentiaaliset kiinnostuneet karkottaa irl. 🤣
- Anonyymi
Itsetunnossa ja luonteessa kuitenkin jotain vikaa. Sitä ei korvata ulkonäöllä tai rahalla.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin nainen.
Olen NHL jääkkiekkoilijatasoinen peluri, eroamassa ulkonäöltään missi tasoisesta pimposta.
Saattaisin olla kiinnostunut sinusta jos olet yliopiston käynyt Lady. - Anonyymi
"mieletön hemmo" = mt-ongelmainen palstapölhö aapeen tapauksessa 🤣
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Usein ihminen osoittaa oman tasonsa itse sitä edes huomaamatta. Sinäkin teit niin.
- Anonyymi
Sinä kerskut että, olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään.
Et tajua, mikä todella olet; surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston.
Ilm. 3: 17 Aamen - Anonyymi
Aina oon itseäni kehunut ja kyllä kehumista on riittänyt.
Itserakkaus suurin rakkaus mutta muiden halveksuma.- Anonyymi
Sulla on mun luanne.
haluaisitko tavata minut tehtäis kivaa yhdessä täällä 47v mies gay tykkään miehistä on välineitä mis päin asut ois kiva imee sun kyrpää ja palleja
- Anonyymi
Hienoa.
- Anonyymi
Niin saat.ana korotti itsensä täynnä ylpeyttä ja nousi Jumalaa vastaan yrittäen Jumalan paikalle, mutta Jumala syöksi hänet alas maanpiiriä villitsemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1852583Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki382453Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582139- 1082093
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702044Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la641401- 1251205
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241117- 55978