Olen mieletön hemmo ja rahaa on. En oo köyhä enkä kippee.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ite oon pers...eestä ja ihan mielipuoli... ruma ja köyhäkin vielä 🤣
- Anonyymi
Ei jatkoon, oma kehu löyhkää liikaa ja ne omat uhot pitää harvemmin paikkansa.
- Anonyymi
Näinpä, mutta antaa sen luulla mitä haluaa, kyllä löyhkä potentiaaliset kiinnostuneet karkottaa irl. 🤣
- Anonyymi
Itsetunnossa ja luonteessa kuitenkin jotain vikaa. Sitä ei korvata ulkonäöllä tai rahalla.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin nainen.
Olen NHL jääkkiekkoilijatasoinen peluri, eroamassa ulkonäöltään missi tasoisesta pimposta.
Saattaisin olla kiinnostunut sinusta jos olet yliopiston käynyt Lady. - Anonyymi
"mieletön hemmo" = mt-ongelmainen palstapölhö aapeen tapauksessa 🤣
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Usein ihminen osoittaa oman tasonsa itse sitä edes huomaamatta. Sinäkin teit niin.
- Anonyymi
Sinä kerskut että, olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään.
Et tajua, mikä todella olet; surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston.
Ilm. 3: 17 Aamen - Anonyymi
Aina oon itseäni kehunut ja kyllä kehumista on riittänyt.
Itserakkaus suurin rakkaus mutta muiden halveksuma.- Anonyymi
Sulla on mun luanne.
haluaisitko tavata minut tehtäis kivaa yhdessä täällä 47v mies gay tykkään miehistä on välineitä mis päin asut ois kiva imee sun kyrpää ja palleja
- Anonyymi
Hienoa.
- Anonyymi
Niin saat.ana korotti itsensä täynnä ylpeyttä ja nousi Jumalaa vastaan yrittäen Jumalan paikalle, mutta Jumala syöksi hänet alas maanpiiriä villitsemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681100
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461064Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66978Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan156775- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29639- 40625
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109537- 74502