Veneen myyminen

Anonyymi

Mikä olisi hyvä kanava veneen myyntiin? Aikaisemmin olen seurannut veneiden osto- ja myynti-ilmoituksia Tori.fi:ssä, mutta se on muuttunut sellaiseksi, että myös ostajan on rekisteröidyttävä palveluun, jotta näkisi myyjän puhelinnumeron. Ainakin minulle on vastenmielistä kaikenlainen rekisteröityminen, enkä usko, että moni muukaan satunnainen selailija viitsii nähdä niin paljon vaivaa. Toisaalta rekisteröidyn kyllä mielelläni myyjäksi, jos palvelu on sellainen, että se vetää ostajia puoleensa.

Mitä kanavaa suosittelette?

5

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

rekisteröityminen on välttämätön paha. Useita veneitä myyneenä voin kertoa että kun olen laittanut veneen myynti-ilmoituksen samaan aikaan molempiin myyntipalstoihin, niin katsojamäärät ilmoituksilla (päivittäisiä tilastotietoja joita rekisteröitynyt pääsee näkemään) ovat sellaisia että nettivene. fi ssä katsojia on 1/4 osa siitä mitä tori. fissä. aiemmin oli toisinpäin mutta siitä on jo vuosia, tiedä sitten mistä suosioiden vaihtuminen johtuu. Myös yhteydenotot ostajaehdokkailta on tapahtuneet pääasiassa tori fi ssä.

• Anonyymi

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Torissa sitä liikennettä on. Nettivene ja nettivaraosa on täys nollafoorumi, jos kauppoja aikoo tehdä.

• Anonyymi

Kokeilin katsella yhtä ilmoitusta torissa, niin en päässyt kiinni myyjän yhteystietoihin ilman rekisteröitymistä. Ei hyvä. Mieluummin ilmoitus nettiveneeseen. Siellä ovat tosiostajat.

• Anonyymi

Päinvastoin.

Tosiostaja ei pelkää mitään rekisteröitymistä. Renkaanpotkijat on asia erikseen. Ne kyttää jotakin nettivenettä ja nettiautoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin.

Tosiostaja ei pelkää mitään rekisteröitymistä. Renkaanpotkijat on asia erikseen. Ne kyttää jotakin nettivenettä ja nettiautoa.

Nettiveneessä en saanut edes soittoja kun yritin myydä venettä viime vuonna. Sen jälkeen tori fissä ostaja löytyi puolessatoista viikossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27